8,665 +9082 -417
Kudos
#8592 (Top 2.6885%)
| Kudos/dag | 1.65 |
| Kudos/reaguursel | 18.76 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 615 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
8,665 +9082 -417
Kudos
#8592 (Top 2.6885%)
| Kudos/dag | 1.65 |
| Kudos/reaguursel | 18.76 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 615 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
462
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 03-02-2012 |
| Eerste reactie op | 03-02-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-21 19:50:48 op Bochtentechniek op de fiets
Fietsje uit 2019
-1 kudos 2026-06-20 23:21:35 op Verkeerde afslag
Remmen is niet hetzelfde als stoppen.
3 kudos 2026-06-20 10:57:41 op Scheids met kramp
... tekort ...
16 kudos 2026-06-17 20:39:01 op Oma gaat boodschappen doen
Dat ging in 2017 ook al niet zo goed:
https://www.dumpert.nl/item/72...
4 kudos 2026-06-17 09:22:51 op Pizza bezorger voor de gek gehouden
.... hilarisch...............
0 kudos 2026-06-16 12:54:05 op Lukaku komt invallen
Zonder de voorzet van Meunier ook niet...
6 kudos 2026-06-16 10:54:32 op Stuurfoutje du jour
https://www.gelrenieuws.nl/202...
8 kudos 2026-06-10 18:34:03 op Ff een klein zetje
Het voorrangsbord staat op seconde 3 netjes rechts in beeld.
2 kudos 2026-06-10 10:07:34 op Spidercam valt naar beneden
En in al die jaren nooit uitgezocht?
22 kudos 2026-06-07 18:55:20 op Tewaterlating van de andere kant
Bootvluchtelingen....
0 kudos 2026-06-07 17:16:15 op Festivalletje pakken met de bus..
Herplaatsing
0 kudos 2026-06-07 15:56:02 op Nieuw gezicht voor ANWB
Verstappen was niet eens onderweg....
8 kudos 2026-06-07 11:53:38 op Junk wandelt met mijn auto weg
.... Inritten....
10 kudos 2026-06-03 21:17:21 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
@Redrooster75 | 03-06-26 | 21:14: Niet inhalen als er een tegenligger aankomt. Heb je meer ruimte om zijdelings afstand te houden....
-1 kudos 2026-05-29 23:37:22 op Dumpert musthave auto review
Als je goed kijkt is het bij het tonen van het interieur ook de rode versie.
1 kudos 2026-05-29 00:37:43 op Tip voor volgende keer:
@Knalluh8497 | 28-05-26 | 22:12: *verstuurt
0 kudos 2026-05-28 22:08:47 op Tip voor volgende keer:
-weggejorist-
9 kudos 2026-05-27 23:30:57 op Zwaartekracht versus SUV
September 2024:
https://www.dumpert.nl/item/10...
10 kudos 2026-05-27 23:30:39 op Zwaartekracht versus SUV
September 2025:
https://www.dumpert.nl/item/10...
42 kudos 2026-05-24 18:25:08 op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Gezien het feit dat de fietser netjes aan de linkerkant fiets denk ik niet dat in Nederland is, maar eerder in Engeland.
2 kudos 2026-05-22 19:57:13 op Porsche naar de kleaute
Ik denk dat het Beatriz Correia is:
https://www.instagram.com/beat...
0 kudos 2026-05-20 18:18:37 op Een auto vloog in brand en ontploft
@JP8926 | 20-05-26 | 17:43: Lijkt meer op een Rav-4 van 10 jaar oud
0 kudos 2026-05-20 17:58:57 op Een auto vloog in brand en ontploft
@JP8926 | 20-05-26 | 17:43: De achterruitjes lijken toch niet op een Infiniti:
https://nypost.com/wp-content/...
8 kudos 2026-05-20 14:48:58 op Stand by me, gezongen door man in rolstoel
Hij zingt toch niet "Stand with me"?
1 kudos 2026-05-16 14:34:33 op Verkeerd laden = mega ongeluk
Maar goed genoeg om te zien dat het 'wagentje' er nog steeds achter reed en er niets naast m reed.
36 kudos 2026-05-14 18:54:53 op Neushoorns hebben ruzie
En dat voor de deur van Rhino Lodge & Hotel....
0 kudos 2026-05-14 13:50:20 op Mooiste moment vastleggen
-weggejorist-
-1 kudos 2026-05-13 20:19:58 op Ik ben boerin
Dan zie ik liever haar zus
13 kudos 2026-05-12 21:13:20 op Multifunctionele gondelier
Voor het geval de vraag serieus is: Toto Cutugno - L'Italiano
0 kudos 2026-05-10 14:18:02 op Confetti-Mummie
-weggejorist-
1 kudos 2026-05-06 18:48:12 op Slechtvalknatuurgluurcam
De 'collega's' in Brabant:
https://live.netcamviewer.nl/L...
1 kudos 2026-05-02 21:45:34 op Dijenkletsers
Repo..... oh nee
https://www.dumpert.nl/item/10...
-4 kudos 2026-05-02 20:07:26 op Komedie is grenzeloos
I don't think so , Tim
8 kudos 2026-04-16 20:45:46 op Bochtje krap aansnijden
Zoiets doe je toch geen twee keer.....
https://www.dumpert.nl/item/10...
1 kudos 2026-04-05 20:59:14 op Bestelbus let even niet op
inclusief gaslek:
https://www.ad.nl/112-nieuws-l...
1 kudos 2026-04-04 11:28:19 op 1988 Racegame
Nee, dat was de eerste 'Grand Prix' van Microprose
2 kudos 2026-04-03 16:58:48 op Nieuwe dildo techniek
Nieuw? Developed in 1989....
https://www.youtube.com/watch?...
24 kudos 2026-04-03 09:17:40 op Mevrouw zat ff niet op te letten
Chubby kan niet eens gewoon wegrijden
1 kudos 2026-03-29 21:10:31 op Suïcidale Huisdieren
Na...
-5 kudos 2026-03-25 19:54:07 op Vandaag niet
iets met snelheid aanpassen aan de situatie
0 kudos 2026-03-24 10:21:04 op Ik moet even Duits praten
Daarom dus de ondertitels....
20 kudos 2026-03-23 22:00:51 op Motorrijder vs wielrenboomer
@freddiefred | 23-03-26 | 21:32: RVV Artikel 11 lid 3: "Fietsers dienen elkaar links in te halen, zij mogen andere bestuurders rechts inhalen"
Inhalen door de berm is dan weer niet handig
31 kudos 2026-03-22 11:34:02 op Bij de volgende bocht, de tweede links
Nurburgringvaart
0 kudos 2026-03-21 13:05:06 op Afsnijmevrouw moet naar links
Palkerplein
7 kudos 2026-03-21 12:49:29 op Nurburgring in de jaren '70
De langere versie die in 2011 is gepost:
https://www.dumpert.nl/item/13...
3 kudos 2026-03-20 18:36:31 op Ruzie met je vriendin
Staat ze toch al weer ruim twee jaar te zwierenzwaaien:
https://www.dumpert.nl/item/10...
3 kudos 2026-03-18 21:19:37 op Auto in brand steken in Sneek
Sneeky.....
-1 kudos 2026-03-14 11:06:22 op U parkeert hier, mag dat?
Het zal eens géén Mercedes zijn....
25 kudos 2026-03-11 20:15:00 op Romantiek
Die had je moeten zien aankomen: https://www.dumpert.nl/item/10...
0 kudos 2026-03-07 13:26:11 op Red een man
@Kwaaie tor | 07-03-26 | 13:14: Kunnen jullie als 'eenzame mannen' elkaar dan niet helpen. Gaat toch om je gezondheid....