DumpStats voor exit13

8,665 +9082 -417

Kudos

#8592 (Top 2.6885%)

Kudos/dag 1.65
Kudos/reaguursel 18.76
Meeste kudos op 1 reaguursel 615
Minste kudos op 1 reaguursel -83

462

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 9.1
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 03-02-2012
Eerste reactie op 03-02-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-05-29 06:59:23 door Dizsaidup op Tip voor volgende keer:
@Knalluh8497 | 28-05-26 | 22:12: Daar wordt kennelijk niks mee gedaan want deze REPOST staat er nog steeds terwijl de melding in het reaguursel wél is gelezen want is -weggejorist-

2 kudos 2026-05-28 20:23:49 door Cruxus op Tip voor volgende keer:
Je bent pas de grappenmaker van de bingoclub als je "bingo" roept terwijl helemaal geen bingo had.

6 kudos 2026-05-14 15:30:31 door Kebabistan69 op Mooiste moment vastleggen
@Retlav | 14-05-26 | 13:58: hey reetlaf moet je het beeld eens stopzetten dan zie je dat mevrouw haar zonnebril ineens verdwijnt

-13 kudos 2026-05-14 11:58:12 door Retlav op Mooiste moment vastleggen
Weet je uberhaupt wat Ai is? Want dit is het niet. Stel je voor dat je zo dom bent dat je niet eens meer echt van nep kan onderscheiden.

0 kudos 2026-03-07 12:26:11 door exit13 op Red een man
@Kwaaie tor | 07-03-26 | 13:14: Kunnen jullie als 'eenzame mannen' elkaar dan niet helpen. Gaat toch om je gezondheid....

0 kudos 2026-03-07 12:14:56 door Kwaaie tor op Red een man
Het kan niet vaak genoeg onder de aandacht gebracht worden. Misschien dat eenzame mannen als ik dan ook een keer ergens terecht kunnen.

-5 kudos 2026-01-07 13:32:23 door NIngenieur_Hogendijk op Deuzige drukker
Mss filmt de bijrijder i.p.v. de chauffeur. Overigens, waarom is er geen inhaalverbod van strooiwagens? Cameraatje op de strooiauto, kenteken flitsen, automatisch doorsturen naar CJIB en een boete van 320 euro + 9 euro administratiekosten. Daar kan de overheid de kosten strooien mee dekken.

52 kudos 2025-08-26 12:58:42 door jan1000000 op Mijn kind snacken?
Scherp! Deze had ik echt niet door. Ik ga nog eens zo geweldig in de maling genomen worden door dat AI...