817 +1187 -370
Kudos
#39354 (Top 12.3142%)
| Kudos/dag | 7.1 |
| Kudos/reaguursel | 5.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -94 |
817 +1187 -370
Kudos
#39354 (Top 12.3142%)
| Kudos/dag | 7.1 |
| Kudos/reaguursel | 5.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -94 |
153
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.33 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 01-03-2026 |
| Eerste reactie op | 01-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-5 kudos 2026-06-24 16:22:26 op Geen ruzie maken met de lokale stoerboys
ik werd geirriteerd om 16:05
5 kudos 2026-06-23 21:05:18 op Carpaccio a la motorblok
Ik betrapte jou er ook op maar ik gluurde naar binnen door je zolderraampje <3
0 kudos 2026-06-23 20:59:44 op Lokaal buitje in snikhete trein
ik spoelde door maar hij was zo uitgedroogd en hard en blokkeerde het putje en toen stroomde ie over :(
-10 kudos 2026-06-23 20:57:44 op Debieltje in Polo
@Uhoortnogvanons | 23-06-26 | 20:29: als je rechts ingehaald kan worden ben je een teringmongool die niet kan rijden
-2 kudos 2026-06-22 00:06:24 op Nick Kyrgios is een gekkie
Misschien ben ik een aap hoor, maar ik snap sowieso niet waarom tennisers altijd recht richting hun tegenstander slaan ipv precies de andere kant van waar ie staat. dan maak je ze toch veel moeier? Dichtbij links = ver rechts meppen
ver link = dichtbij rechts meppen
maargoed ik zal nog een zakje Dorito's openmaken en dan lees ik straks jullie reacties
-13 kudos 2026-06-21 21:25:06 op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Chinees - hoe fucknig moeilijk is het? Zoek eens 1x op hoe japanse tekst eruit ziet, chinese tekst, en koreaanse tekst. Is bijzonder makkelijk uit elkaar te houden. Net als thais, hindi en arabisch
0 kudos 2026-06-21 21:22:26 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
@Bearypuny | 21-06-26 | 21:08: die å spreek je uit als een O
4 kudos 2026-06-19 12:38:35 op Oeps sorry
TikTok
4 kudos 2026-06-19 12:37:11 op Dus daar is het liedje op gebaseerd
Klinkt alsof iemand een chatGPT tekst heeft overgekopieerd
0 kudos 2026-06-17 21:59:26 op Magneten zijn vet
Klinkt als die telefoonlijn die Randy Marsh belt over voedsel
2 kudos 2026-06-14 01:52:12 op VAR corrigeert Makkelie
@trevejan | 13-06-26 | 20:39: nee, dat brengt de 4e stap uit balans zo te zien
-4 kudos 2026-06-14 01:51:40 op VAR corrigeert Makkelie
zijn schwalbes niet 80% van voetbal?
71 kudos 2026-06-14 01:05:10 op Honden arriveren bij het zwembad
Ik heb al een tijdje HD, soms zelfs 4k
12 kudos 2026-06-13 19:01:51 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Hij kan ook geen motor optillen
52 kudos 2026-06-13 18:58:19 op Papa wil de grote voetbal kopen
Maar wat heeft ie er nou voor betaald?
4 kudos 2026-06-12 23:14:32 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Okey top, dan blokkeert Snapchat ze allemaal! En dan? Heb je de volgende app. Doe niet zo fucking debiel en pak het probleem bij de bron aan.
-5 kudos 2026-06-12 23:05:00 op Doktertje spelen..
dat*
1 kudos 2026-06-12 22:57:47 op Fast
@John McClane | 12-06-26 | 22:14: Shazam openen en klikken. minder moeite en sneller resultaat.
6 kudos 2026-06-12 11:32:27 op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Slachtoffers? Heb je de locatie en omstanders gezien? Ik wil geen aannames doen maar op basis van statistiek en mijn onderbuikgevoel voorspel ik wel het een en ander :)
-7 kudos 2026-06-12 11:29:50 op Indringer op de boot
Doe eens lief!
169 kudos 2026-06-12 11:29:02 op Intens gevoel van geluk..
Waarom moeten ze hier nou nog steeds geen rijbewijs & helm voor op? 20 jaar geleden moest ik godverdomme een kenteken en rijbwijs voor m'n Citta, en nu moet je zelfs een helm op bij een snorfiets die 25kmpu gaat. Maar kinderen van 11 mogen op zo'n fatbike rondfietsen? Flikker toch een eind op, dit had 2 jaar geleden al bijgewerkt in de WVW moeten staan
-3 kudos 2026-06-12 11:24:53 op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
nouja dat denk ik dan maar ik durf mn zolderkamer niet af en ik ben al moe als ik naar mn bed loop maarja je snapt m'n idee
-1 kudos 2026-06-12 11:24:21 op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
ik had m toch wel zo'n harde klerekap op z'n smerige tandjes gegeven als die lage iq kuthoer zo stond te schreeuwen in m'n bek
0 kudos 2026-06-08 20:55:19 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
@Omnium3 | 08-06-26 | 17:04: Nope. Agent in uniform moet zich altijd legitimeren als daar naar gevraagd word. Ook als hij niet met jou bezig is. Sorry, is toch echt zo.
-2 kudos 2026-06-08 16:54:01 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Nope. Agent in burger moet zich altijd legitimeren en agent in uniform zodra er naar gevraagd word. Altijd.,
4 kudos 2026-06-07 00:16:36 op Je draait te oude muziek
Man After Midnight - 1979
I Feel Like A Woman - 1997
Jessie's Girl - 1981
het is allemaal minimaal 30 jaar oud dus wat zeikt ze nou
0 kudos 2026-06-07 00:11:23 op STOPSTOPSTOP!
Hier het bewijs dat "loud pipes saves lives" helemaal niks te maken hebben met een 125cc 2takt en dat je hierbij je eigen argument dus al omvertrapt?
12 kudos 2026-06-07 00:09:16 op Plofkraker aangehouden direct na plof
Vrijdag / zaterdagnacht een plofkraak plegen is ook wel echt tering debiel. Doe dan dinsdagnacht ofzo, dan is 't tenminste lekker rustig.
32 kudos 2026-06-04 22:19:30 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
ga er zelf anders even heen domme kut
0 kudos 2026-06-03 00:13:08 op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
@Wageningen | 02-06-26 | 23:59: Hij zegt ook steeds "Put your fags up, in the air"
behoorlijk nat nummertje ja
1 kudos 2026-06-02 23:55:10 op Is mijn eten al klaar dames?
en dan? "Nigga's wildin'!"?
0 kudos 2026-06-02 23:54:18 op Is mijn eten al klaar dames?
-weggejorist-
4 kudos 2026-06-01 22:38:23 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
totdat je denkt aan de kilometers piemel en hectoliters zaad die daar doorheen zijn gespoeld
9 kudos 2026-06-01 20:06:40 op BMW pauper
heeeeeeeeeel langzaaaaaaaaam naar reeeeeeeeeeechts
oh die gast die ik irriteer gaat me rechts inhalen, nu kan ik wel normaal van rijbaan wisselen
1 kudos 2026-05-31 21:26:51 op Ardennen weekend met de mannen
Ik vind de ardennen eigenlijk wel een mooie streek..
-8 kudos 2026-05-31 21:24:42 op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Honderden duizenden jaren ging het goed. Nazaat na nazaat. Oorlogen overwonnen. Natuurrampen overleefd. Bergen zien ontstaan en oceanen verdampen. Generaties lang voor honderden duizenden jaren lang - altijd overleefd en kinderen grootgebracht.
Totdat jij kwam. Jij stopte het. De tijdloze lange reis, uitdagingen en overwinningen van je voorouders - ze eindingen bij jou. Jij stopt het. Duizenden generaties aan leven - en jij kapt het af.
zo zie ik het dan weer
-4 kudos 2026-05-28 22:34:33 op Dikke scheidt aan julie allemaal
@H.J.W. | 28-05-26 | 19:55: stopt te zaniken svp
gezevert en gezanik is mijn taak hier
3 kudos 2026-05-28 22:33:32 op Paardje controleren op de renbaan
maar ik hou van frikandellen
3 kudos 2026-05-28 22:30:23 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
De paar Oekrainers die ik hier heb gezien (voornamelijk vrouwen, een paar jongens van 15 en enkele mannen) leveren weer wat terug.
3 vrouwen in de kroeg achter de toog en afwassen
die jongen van 15 was er 2 maanden en was pizza's aan het bezorgen, kon al een beetje nederlands
en die families met man, vrouw, jonge kinderen zag ik rustig in een parkje een ijsje eten.
de somaliers, syriers en eritreeërs die ik hier heb gezien daarintegen zijn allemaal mannen van 20 tot 40, hangen buiten, zie ik nergens werken of nederlands spreken.
mja, jij zei al dat je het niet snapte dus dat klopt wel ongeveer
24 kudos 2026-05-28 18:57:38 op Dikke scheidt aan julie allemaal
Ik wil zeggen hoe ruk ik AI vind maar dan wordt ik weer weggejorist vanwege "vervelio en gezeur"
0 kudos 2026-05-28 17:23:53 op Karretje opruimen
@Infantilo | 28-05-26 | 16:42: ik wil ook meerdere kuts in 1 scene
maar tot nu toe blijft het toch bij sokken en rubber handschoentjes
0 kudos 2026-05-28 10:58:52 op Doe maar een kap...
@Chairman_MiauwZedong | 27-05-26 | 21:01: ze zijn nu noord-koreaans
0 kudos 2026-05-28 10:57:59 op Leuk, zo'n vuurwerkje!
opgeleverd*
7 kudos 2026-05-28 10:47:19 op Waarom had niemand gezegd dat jullie stranden hebben?
I think that's how you say it?
Noem ik et de volgende keer ook "WorkeSterHieree"
6 kudos 2026-05-28 10:33:03 op Smokey Bear
als ik mn hoofd naar rechts draai zie ik een blije tot tevreden dolfijn
-5 kudos 2026-05-26 17:01:57 op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
ahja, want onnatuurlijke muisbewegingen van je muis zijn net zo moeilijk op te sporen als een gehandicapte kutapp die draait
-1 kudos 2026-05-22 01:38:17 op LIVE!! SpaceX Starship Flight 12!
nou, leuk, zit je te wachten, komt ie "on hold"
65 kudos 2026-05-21 23:48:51 op Vistuig!
WIE WAS DAT
26 kudos 2026-05-21 23:37:14 op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
haha 2 met een iphone en ze waren even vergeten dat die 24/7 met IR je gezicht scannen, en dat dat mooi te zien is op de beveiligingscamera's.
16 kudos 2026-05-21 19:20:55 op Tijgerpython van 6 meter uit huis gehaald in Enschede
"Wat DOE jij me kankerslaaaan"
met een mocro accentje
wordt een echte toevoeging aan de maatschappij later.