DumpStats voor ZeikStralend

816 +1187 -371

Kudos

#39354 (Top 12.3142%)

Kudos/dag 7.03
Kudos/reaguursel 5.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 169
Minste kudos op 1 reaguursel -94

153

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.32
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.3
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 01-03-2026
Eerste reactie op 01-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-15 kudos 2026-04-19 12:53:34 op Zomerlawine komt dichtbij
hahahaha
dus jij hoorde je oom op een verjaardag dat zeggen, en toen dacht je "wow wat een vette uistpraak", en nu gebruik je hem op dumpert?
haha

-13 kudos 2026-06-21 21:25:06 op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Chinees - hoe fucknig moeilijk is het? Zoek eens 1x op hoe japanse tekst eruit ziet, chinese tekst, en koreaanse tekst. Is bijzonder makkelijk uit elkaar te houden. Net als thais, hindi en arabisch

-12 kudos 2026-05-13 11:35:31 op Sleutels kwijt
Baaabesss!! Check this vid! Come on, lets drive 40 miles to the casino, and paste our own bullshit whore face on the end of this viral video! soo original, so funi, so much nice likes, yes plz like my video and follow me plzzzzz

-12 kudos 2026-04-15 02:42:11 op Pauperuitslover door de bocht
Die lacht als "hmm daar krijg ik wel wat geld voor maar brrr das weel zoveel geregel maarja pfff goh toch wel kut zeg pfff"

-12 kudos 2026-04-16 11:50:25 op Ventje opgepakt voor klappen Powned-journalist
Ben het helemaal met je eens, behalve "belediging". Wat mij betreft mag dat hele stukje zielige gezeik uit de wet. "Belediging van ambtenaar" vind ik zo'n triest iets - als ik je een kutmongool wil noemen dan doe ik dat lekker, moet ik vrij kunnen doen. Als je niet tegen woordjes kunt ben je niet geschikt.

Voor de rest helemaal met je eens.

-11 kudos 2026-04-15 08:15:17 op Auuu au au
die schuif je der zo op, als een fleshlight, flopflopflop

-10 kudos 2026-06-23 20:57:44 op Debieltje in Polo
@Uhoortnogvanons | 23-06-26 | 20:29: als je rechts ingehaald kan worden ben je een teringmongool die niet kan rijden

-9 kudos 2026-03-02 19:14:40 op De winkel is nu officieel open
Dit is dan ook niet in Nederland dus misschien moet je opbokken met je aannames en eerst wat onderzoek doen naar andere culturen voordat je er je mening over op internet flikkert.

-8 kudos 2026-05-31 21:24:42 op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Honderden duizenden jaren ging het goed. Nazaat na nazaat. Oorlogen overwonnen. Natuurrampen overleefd. Bergen zien ontstaan en oceanen verdampen. Generaties lang voor honderden duizenden jaren lang - altijd overleefd en kinderen grootgebracht.

Totdat jij kwam. Jij stopte het. De tijdloze lange reis, uitdagingen en overwinningen van je voorouders - ze eindingen bij jou. Jij stopt het. Duizenden generaties aan leven - en jij kapt het af.

zo zie ik het dan weer

-7 kudos 2026-05-14 02:40:43 op Rob Jetten in ziekenhuis
Ik vind het allereerst verstandig dat het kabinet besloten heeft om de afschaffing van de dividendbelasting te heroverwegen, we gaan kijken welke voorstellen het kabinet om dat geld in te zetten.
Ik denk dat het verstandig dat het kabinet besloten heeft om de afschaffing van de dividendbelasting te heroverwegen, we gaan kijken welke voorstellen het kabinet om dat geld in te zetten.
Ik denk dat het verstandig dat het kabinet besloten heeft om de afschaffing van de dividendbelasting te heroverwegen, we gaan kijken welke voorstellen het kabinet om dat geld in te zetten.

-6 kudos 2026-05-05 21:52:18 op Trekker wil naar binnen
ook niet gewoon erop springen en contact uitzetten / remmen / sturen / koppeling induwen / luchtinlaat dichthouden / accu lostrekken? maar een ideetje hoor

-5 kudos 2026-03-28 17:59:45 op Broodje tosti Trump
Zelf lekker eten? Das varrekesvleesch, denk et niet japie

-2 kudos 2026-06-22 00:06:24 op Nick Kyrgios is een gekkie
Misschien ben ik een aap hoor, maar ik snap sowieso niet waarom tennisers altijd recht richting hun tegenstander slaan ipv precies de andere kant van waar ie staat. dan maak je ze toch veel moeier? Dichtbij links = ver rechts meppen
ver link = dichtbij rechts meppen

maargoed ik zal nog een zakje Dorito's openmaken en dan lees ik straks jullie reacties

-2 kudos 2026-04-16 00:04:26 op Idee -1
oei, weggejorist & opgerot incoming

-2 kudos 2026-04-29 00:42:31 op Winkelcentrumrace
nee dat lijkt zo door de 1080p 180 graden video geperst in 9:16

-2 kudos 2026-03-21 18:03:46 op Hoe werkt Shazam?
En nu voor het echie; watch?v=spUNpyF58BY

-2 kudos 2026-03-24 23:45:41 op Postsorteerders kunnen richting UWV
@De_GBS | 24-03-26 | 22:33:
Protip: kabeltje

maar reken nog eens uit, en dan met de aanschaf van zo'n flexibel inzetbare robot v.s. een vooraf compleet gemaakt apparaat dat 1 ding doet?

-1 kudos 2026-04-04 12:36:43 op Ga weg met je R8
90 voet auto? das 27 meter? das nog langer dan een LZV

-1 kudos 2026-04-11 23:36:17 op DAAAAG JUMBOOOO
dan ben je toch echt niet wakker

-1 kudos 2026-04-03 13:03:36 op Dat is dan 14 euro 10
@Dweeziltje | 03-04-26 | 12:13: Haha Subietzometeenstraks is een undercover marokkaan

-1 kudos 2026-05-13 11:42:28 op Een foutje zit in een klein hoekje…
Phoe, gelukkig, alleen zijn ballen waren gesteriliseerd. Gelukkig zijn ze nog niet begonnen met de operatie om hem te steriliseren. Nou is het steriliseren wel vaak een belangrijk onderdeel van een operatie natuurlijk maargoed