DumpStats voor ZeikStralend

817 +1187 -370

Kudos

#39354 (Top 12.3142%)

Kudos/dag 7.1
Kudos/reaguursel 5.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 169
Minste kudos op 1 reaguursel -94

153

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.33
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.3
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 01-03-2026
Eerste reactie op 01-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 00:05:35 door alotofbananas op Nick Kyrgios is een gekkie
ik snap ook niet dat ze bij voetbal niet gewoon een speler altijd bij het doel van de tegenstander laten staan, iedereen blijft altijd achter de laatste man van de de verdediging hangen. . .

4 kudos 2026-06-12 13:03:12 door Comitatus op Intens gevoel van geluk..
Vroeger reed je op een solex: een fiets met hulpmotor. Kentekenplichtig, rijbewijs nodig, duidelijke regels. Maar toen diezelfde hulpmotor elektrisch werd, waren die regels ineens niet meer nodig. Blijkbaar maakt een accu een voertuig vanzelf veilig.

Twintig jaar later plukken we daar de vruchten van. De markt wordt overspoeld met opgevoerde elektrische fietsen die feitelijk brommers zijn, vaak opgebouwd uit goedkope onderdelen van twijfelachtige kwaliteit en met minimaal onderhoud. Zonder kenteken is handhaving lastig, en zonder serieus toezicht krijg je precies wat je nu op straat ziet.

-1 kudos 2026-06-12 10:09:53 door Maxima_Hartman op Intens gevoel van geluk..
Omdat het niet uitmaakt als die kinderen verongelukken. Het probleem is vaak dat ze weerloze slachtoffers maken door daar tegenaan te botsen.

46 kudos 2026-06-12 09:44:19 door httpeter op Intens gevoel van geluk..
Ja! Goed punt! Snap geen barst van waarom die regels niet gewoon kunnen worden aangepast. Kreeg 30 jaar geleden nog een waarschuwing omdat mijn bel het niet deed, nu rijden alle fietsers met oortjes in en kun je bellen tot je een ons weegt...

-2 kudos 2026-06-12 09:36:28 door nieuwsgierige pelg op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Agressief mannetje jij? Probleemoplossend gericht? Eén ding moet ik toegeven: mocht je iets gelijkaardigs opmerken bij ons, hoe lang zouden politiediensten op zich laten wachten eer ze ter plaatse zouden zijn? En hoe lang zou de gerechtelijk actie op zich laten wachten?

-2 kudos 2026-06-12 09:26:53 door B0R3AT op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
En dan hebben ze een reden om je aan te klagen voor mishandeling. Er zijn genoeg camera's. Je schiet er niets mee op en bent dan ook nog eens de dader. Misschien ben jij wel een lage IQ kuthoer als je zoiets doet?

9 kudos 2026-06-01 18:32:18 door creamandchiveschips op BMW pauper
Zou het kunnen, omdat BMW meneer al in zijn spiegels zat op de rechter rijstrook?

-20 kudos 2026-04-13 05:43:08 door Geen jeweetwel op Dikke wheelie!
@Freddie M | 13-04-26 | 07:25: Ik snap niet wie jou minnetjes geeft want je hebt gewoon gelijk.

51 kudos 2026-04-13 05:25:17 door Freddie M op Dikke wheelie!
Het probleem van wheelies is hier al vaak genoeg getoond: je hebt geen zicht meer op de weg, dus als daar iemand loopt met zijn kinderwagen, dan zie je die niet.

1 kudos 2026-04-12 06:48:30 door kayenta op DAAAAG JUMBOOOO
Zeer waarschijnlijk is hij/zij nu toch wel wakker.