817 +1187 -370
Kudos
#39354 (Top 12.3142%)
| Kudos/dag | 7.04 |
| Kudos/reaguursel | 5.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -94 |
817 +1187 -370
Kudos
#39354 (Top 12.3142%)
| Kudos/dag | 7.04 |
| Kudos/reaguursel | 5.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -94 |
153
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.32 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 01-03-2026 |
| Eerste reactie op | 01-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 00:05:35 door alotofbananas op Nick Kyrgios is een gekkie
ik snap ook niet dat ze bij voetbal niet gewoon een speler altijd bij het doel van de tegenstander laten staan, iedereen blijft altijd achter de laatste man van de de verdediging hangen. . .
0 kudos 2026-06-14 06:53:33 door Linkin op Papa wil de grote voetbal kopen
10 euro
2 kudos 2026-06-14 04:40:25 door Hetlievemeisje op Papa wil de grote voetbal kopen
5 euro. Gauw!
13 kudos 2026-06-13 18:01:44 door Mischa D op Papa wil de grote voetbal kopen
Twee keer de helft.
23 kudos 2026-06-13 17:34:19 door Viesbillendoekje op Papa wil de grote voetbal kopen
ZAS dollar,
37 kudos 2026-06-13 17:17:20 door jan1000001 op Papa wil de grote voetbal kopen
Geld. Denk ik
0 kudos 2026-06-12 20:58:16 door Toompie888 op Intens gevoel van geluk..
@httpeter | 12-06-26 | 11:44: daar hebben ze bij Skoda een oplossing voor gevonden!
https://www.youtube.com/watch?...
-1 kudos 2026-06-12 14:00:33 door SchaamhaarvanMaxima op Intens gevoel van geluk..
@Comitatus | 12-06-26 | 15:03: vroeger toen je poep nog met de lange oe schreef
0 kudos 2026-06-12 13:39:47 door NoNoThatIsSoNotRight op Intens gevoel van geluk..
Zonder helm meer kans van dit kutvolk af te komen. Ik zeg: maximale snelheid 120!
4 kudos 2026-06-12 13:03:12 door Comitatus op Intens gevoel van geluk..
Vroeger reed je op een solex: een fiets met hulpmotor. Kentekenplichtig, rijbewijs nodig, duidelijke regels. Maar toen diezelfde hulpmotor elektrisch werd, waren die regels ineens niet meer nodig. Blijkbaar maakt een accu een voertuig vanzelf veilig.
Twintig jaar later plukken we daar de vruchten van. De markt wordt overspoeld met opgevoerde elektrische fietsen die feitelijk brommers zijn, vaak opgebouwd uit goedkope onderdelen van twijfelachtige kwaliteit en met minimaal onderhoud. Zonder kenteken is handhaving lastig, en zonder serieus toezicht krijg je precies wat je nu op straat ziet.
7 kudos 2026-06-12 12:00:58 door 1d100t op Intens gevoel van geluk..
@Dizsaidup | 12-06-26 | 12:17:
Had je een vakantiebaantje in Auschwitz?
1 kudos 2026-06-12 10:17:59 door Dizsaidup op Intens gevoel van geluk..
Ik mocht gewoon onbeperkt gas geven toen ik 16 jaar werd.
3 kudos 2026-06-12 10:11:48 door creamandchiveschips op Intens gevoel van geluk..
@Stumpert1001 | 12-06-26 | 11:52: Big helm denkt daar anders over hoor.
-1 kudos 2026-06-12 10:09:53 door Maxima_Hartman op Intens gevoel van geluk..
Omdat het niet uitmaakt als die kinderen verongelukken. Het probleem is vaak dat ze weerloze slachtoffers maken door daar tegenaan te botsen.
-3 kudos 2026-06-12 09:52:08 door Stumpert1001 op Intens gevoel van geluk..
Heel simpel, bedrijven hebben de macht. Iets verbieden kost ze geld.
46 kudos 2026-06-12 09:44:19 door httpeter op Intens gevoel van geluk..
Ja! Goed punt! Snap geen barst van waarom die regels niet gewoon kunnen worden aangepast. Kreeg 30 jaar geleden nog een waarschuwing omdat mijn bel het niet deed, nu rijden alle fietsers met oortjes in en kun je bellen tot je een ons weegt...
-1 kudos 2026-06-12 09:38:08 door Dr. Klatergoud op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Ik wist niet dat Badr Hari ook een reaguurder was
-2 kudos 2026-06-12 09:36:28 door nieuwsgierige pelg op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
Agressief mannetje jij? Probleemoplossend gericht? Eén ding moet ik toegeven: mocht je iets gelijkaardigs opmerken bij ons, hoe lang zouden politiediensten op zich laten wachten eer ze ter plaatse zouden zijn? En hoe lang zou de gerechtelijk actie op zich laten wachten?
-2 kudos 2026-06-12 09:26:53 door B0R3AT op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
En dan hebben ze een reden om je aan te klagen voor mishandeling. Er zijn genoeg camera's. Je schiet er niets mee op en bent dan ook nog eens de dader. Misschien ben jij wel een lage IQ kuthoer als je zoiets doet?
-3 kudos 2026-06-12 09:24:53 door ZeikStralend op Oplichting bij de benzinepomp met schroeftruc
nouja dat denk ik dan maar ik durf mn zolderkamer niet af en ik ben al moe als ik naar mn bed loop maarja je snapt m'n idee
17 kudos 2026-06-07 05:14:25 door kwarktas op Plofkraker aangehouden direct na plof
Er zitten ook niet zoveel hersencellen in die Berberhoofden..
-1 kudos 2026-06-06 22:34:17 door Sempke5151 op Je draait te oude muziek
1997 is 29 jaar;)
3 kudos 2026-06-02 21:56:48 door Wilgeenpusmaar18plus op Is mijn eten al klaar dames?
Why is you biting?
9 kudos 2026-06-01 18:32:18 door creamandchiveschips op BMW pauper
Zou het kunnen, omdat BMW meneer al in zijn spiegels zat op de rechter rijstrook?
-4 kudos 2026-05-28 20:34:33 door ZeikStralend op Dikke scheidt aan julie allemaal
@H.J.W. | 28-05-26 | 19:55: stopt te zaniken svp
gezevert en gezanik is mijn taak hier
6 kudos 2026-05-28 18:01:09 door de bartsmitridder op Dikke scheidt aan julie allemaal
@H.J.W. | 28-05-26 | 19:55: "ingterpunctie" zeet 'ie...
-3 kudos 2026-05-28 17:55:50 door H.J.W. op Dikke scheidt aan julie allemaal
Of vanwege je slechte spelling en ingterpunctie.
17 kudos 2026-05-22 06:42:44 door Warmkoud op Vistuig!
Nooit gezien!
7 kudos 2026-05-17 19:20:14 door Bierendbotje op Saus met bijzonder ingrediënt
Dit krijg je als je het 2x vertaald van het Engels naar het Nederlands
0 kudos 2026-05-13 18:08:53 door Souvlaki op Politie aan het werk bij een hotel
nee, jij zou lekker blijven staan.....nou ja misschien is dat in jouw geval niet zo erg. Probeer t eens
32 kudos 2026-05-13 11:18:48 door vriesvak op Politie aan het werk bij een hotel
Waarom ben jij zo'n fucking zeikstraal?
-1 kudos 2026-05-05 20:23:02 door InsideVeronica op Trekker wil naar binnen
@Henny74 | 05-05-26 | 22:07: Hij smoort de motor met de achterrem.
3 kudos 2026-05-05 20:07:02 door Henny74 op Trekker wil naar binnen
Laatste meneer wist heel goed wat te doen, niet iedereen is zo slim als jij
3 kudos 2026-04-17 12:38:43 door Dee Miller op Oude bekende mengt zich weer op het wereldtoneel
Ist doch affengeil Alter?!
4 kudos 2026-04-17 12:24:14 door H49913 op Oude bekende mengt zich weer op het wereldtoneel
Prima muziek hoor
5 kudos 2026-04-17 11:28:51 door hmaapje op Oude bekende mengt zich weer op het wereldtoneel
Beter kunnen is uploaden lutser.
-20 kudos 2026-04-13 05:43:08 door Geen jeweetwel op Dikke wheelie!
@Freddie M | 13-04-26 | 07:25: Ik snap niet wie jou minnetjes geeft want je hebt gewoon gelijk.
51 kudos 2026-04-13 05:25:17 door Freddie M op Dikke wheelie!
Het probleem van wheelies is hier al vaak genoeg getoond: je hebt geen zicht meer op de weg, dus als daar iemand loopt met zijn kinderwagen, dan zie je die niet.
0 kudos 2026-04-12 11:51:27 door GabrielBatistuta op Onthulling standbeeld van eerste honkman Ichiro Suzuki van de Mariners
Ja, maar die kunstenaar moet ook weten dat aftrekken zo niet werkt. Tuurlijk, in het begin kun je nog wel de rust bewaren, maar hoe verder je raakt hoe enthusiaster je wordt. En zie dan nog maar eens rustig aan te doen.
1 kudos 2026-04-12 06:48:30 door kayenta op DAAAAG JUMBOOOO
Zeer waarschijnlijk is hij/zij nu toch wel wakker.
-3 kudos 2026-04-12 05:57:57 door banjo-kazooie op Onthulling standbeeld van eerste honkman Ichiro Suzuki van de Mariners
Dan ben je toch ook een kluns. Het zal ook wel een stormen daar, of een kind klimt in het standbeeld. Je dient zo'n ding daar op te berekenen.
7 kudos 2026-04-04 10:48:37 door Uhoortnogvanons op Ga weg met je R8
Het internet staat weer per ongeluk aan zeker?