DumpStats voor bees-t-

5,716 +8322 -2606

Kudos

#12440 (Top 3.8926%)

Kudos/dag 0.89
Kudos/reaguursel 6.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 603
Minste kudos op 1 reaguursel -153

915

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.14
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.5
Reacties per reaguursel 0.13
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 12-11-2008
Eerste reactie op 13-11-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 18:21:43 op Mea Culpa Thijs Römer
@Sepje | 22-06-26 | 15:11: precies, het slachtoffer krijgt namelijk geen tweede kans en is voor het leven getekend. En daar helpt geen therapie voor(althans maar gedeeltelijk)

4 kudos 2026-06-22 18:12:23 op Aan de kant er is brand
@desneeuwruimer | 22-06-26 | 18:07: niet voor kruisingen, t-splitsingen en onoverzichtelijke bochten. Verder kunnen ze je gewoon bekeuren als ze vinden dat je er slecht/hinderlijk staat.

17 kudos 2026-06-14 00:14:24 op Is de stroom eraf?
Ja, de stroom is er af, totdat ze de draden aanraakt. De spanning stond er nog wel op.

1 kudos 2026-06-13 14:46:38 op Gezellig ritje door de hoofdstad
@TheFloorIsLava | 13-06-26 | 12:17: dit is geen inschattingsfoutje, dit is gewoon een gebrek aan stuurkunst

27 kudos 2026-06-13 14:44:20 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Misschien moet de filmert zelf ook leren autorijden. Je neemt de bocht gewoon over de weghelft waar die agresso rijdt. Als hij normaal links had voorgesorteerd om links af te slaan was de filmert er vol op gereden.

Ergernis 1 mensen die zo de bocht nemen. Ergernis 2 mensen die met hun Aygo rijden alsof ze met een vrachtwagen rijden en eerst tegensturen.

3 kudos 2026-04-24 18:39:44 op Lekker plaatje DJ!
En daarom pleurde ik alle drankjes altijd direct van de flightcases. Geen vloeistoffen bij mijn apparatuur in de buurt.

0 kudos 2026-04-15 20:09:35 op Leuk! Boodschappen doen
@LangeNeus51 | 15-04-26 | 11:05: ook die dondert zo uitelkaar als je de zijkanten niet goed klemt met de bodem. Bij mij was het gelukkig glas voor de glasbak.......

0 kudos 2026-04-07 20:36:17 op Rollatoroma door rood
Staan al met een voet in het graf dus tijd is kostbaar

-1 kudos 2026-03-28 15:29:46 op Fietser op zijn bek
Waar zie jij een gelijkwaardige kruising dan? Even los van de snelheid die is best wel wat rap.

0 kudos 2026-02-28 19:58:14 op Ferrari gekocht op Temu
@slimfej | 28-02-26 | 10:28: die koop je ook niet meer voor een paar honderd euro

3 kudos 2026-02-20 19:51:33 op Inhalen gaat bijna fout
Ja want dan gaat de cammer in de rem en inhalert ook.... en dan? Daarom is de afspraak/regel, als je inhaal actie niet kukt, dan ga je terug naar waar je begon. Dat is de veilige manier.

0 kudos 2026-02-08 16:13:16 op Ja jullie kunnen er wel door hoor
@tweetosties | 08-02-26 | 12:21: precies. Zeker tijdens ronddraaien trek je allerlei bende en ellende je lagers in....

-6 kudos 2026-02-08 11:54:00 op Ja jullie kunnen er wel door hoor
Echt....fiets van tweeduizend euro plus en dan lekker de lagers van je trapas, wielen, trappers etc naar de kloten helpen. Als je toch al nat bent of wordt til je dat ding gewoon boven je hoofd.

2 kudos 2026-02-08 10:14:40 op Racen tegen de trein
@Flow | 08-02-26 | 10:12: prima plek om even je hond uit te laten met je kinderen...

-4 kudos 2026-02-03 22:04:49 op Mooie vangst
Ah, to many cervezas:)

-1 kudos 2026-01-25 17:53:42 op Absolute paupermobiel doet brakecheck
@John McClane | 24-01-26 | 21:20: ja en? Staat in Nederland ingeschreven, moet aan Nederlandse regels voldoen. Dat is niet zo moeilijk toch? Niet begrensd op 130km/u is geen typegoedkeuring voor de Nederlandse weg. Ik ben voor.

0 kudos 2026-01-06 19:40:03 op De sneeuw is nep
Hij HebT Copeedee MaAr DaT kOmt nie Van ut roooken

-2 kudos 2025-12-21 17:22:02 op Gezellig met oma in de auto
Doe oudjes hebben altijd haast omdat ze al met een been in het graf staan

0 kudos 2025-12-04 20:46:53 op Kansloze pakket dief
Met dat touwtje uit de deur werd er vervolgens wel door anderen ingebroken en speelgoed en snoep van mij gejat.

1 kudos 2025-12-04 20:44:36 op Kansloze pakket dief
Je kan zelfs een boete krijgen voor het niet op slot zetten van je fiets. Iets met uitlokking etc. Wellicht is het een goed idee dat pakketbezorgers ook beboet worden voor deze vorm van uitlokking.

0 kudos 2025-11-30 10:27:52 op Gaat kei goed hier
@flipstone | 30-11-25 | 08:01:

Omdat ik nogal nieuwsgierig ben aangeleg heb ik even gezocht.
In 2022/2023 in de veiligheidsregio Haaglanden waren de directe en indirecte zorgkosten van vuurwerk ongeveer 625k dat. Daarbij zijn de kosten van het letsel tijdens het werkzame leven en daarna nog niet meegenomen.
Met 25 veiligheidsregios zou je een ruwe schatting kunnen maken van 1,5 miljoen aan zorgkosten. Dat is inderdaad een druppel op de gloeiende plaat, maar wel volledig te voorkomen.

-7 kudos 2025-10-18 12:02:07 op Ik krijg nu boete van mooie dame
Particulieren die voor eigen gebruik niet-commerciële opnamen op het station of in de trein maken hebben geen toestemming nodig. Er wordt geen toestemming gegeven voor het maken van opnamen in de cabine bij de machinist.

Verder staat er niks in de regels. Neemt niet weg dat de filmer een zuiger is .

9 kudos 2025-10-04 12:15:55 op Stier haat wielrenners
Dat is dus de reden dat ik lopend of fietsend met een grote boog om loslopend vee heen ga.

6 kudos 2025-09-28 16:18:00 op Vieze chether
Die auto is wat te klein om leesbaar "vreemdganger" op te spuiten.

6 kudos 2025-09-28 16:07:44 op POV Tankstation in Japan
Dat is een keer wat anders dan de slang er pas in nadat er afgerekend is.