3,671 +4220 -549
Kudos
#17323 (Top 5.4205%)
| Kudos/dag | 7.42 |
| Kudos/reaguursel | 11.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 239 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -61 |
3,671 +4220 -549
Kudos
#17323 (Top 5.4205%)
| Kudos/dag | 7.42 |
| Kudos/reaguursel | 11.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 239 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -61 |
324
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.65 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 29.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.83 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 34 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 14-02-2025 |
| Eerste reactie op | 14-02-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 16:01:28 op Vetzakken in de sportschool
Juist niet! Ze zegt dat ze gewoon moeten gaan sporten en zich niet moeten schamen voor wat een ander denkt want een ander denkt niet aan je.
Lekker je ding doen!
5 kudos 2026-06-24 16:00:03 op Vetzakken in de sportschool
Niet alleen moet je schijt hebben aan wat een ander denkt maar ook onthouden dat ze helemaal niet op je letten, iedereen is bezig met zichzelf.
Dus ze denken helemaal niks over je.
Dat is wat ze zegt.
1 kudos 2026-06-24 15:55:20 op Vetzakken in de sportschool
@Timw12345 | 24-06-26 | 15:44: Jij hebt ook alleen het eerste stukje gekeken he?
12 kudos 2026-06-24 15:38:18 op Picobello zwembadbouw
Dat zou ik niet durven.
Maar gelukkig heb ik een tuin dus kom ik niet voor die keuze te staan.
Je zult er maar onder wonen!
-12 kudos 2026-06-24 15:34:51 op Vetzakken in de sportschool
Grappig.
Zo te zien aan 95% van de reaguursels kijkt bijna iedereen de eerste 10 secondes en gaat daarna zijn/haar mening ventileren.
Ik had de gemiddelde reaguurder een stuk intelligenter ingeschat.
Met uitzondering van bijv. Altijd-Guus, die spellingsfetishist en nog een paar van die kansloze figuren, van die lui wist ik al dat ze totaal sociaal geïsoleerd en sneu zijn.
Maar de rest schatte ik toch een beetje als mezelf in, vader, echtgenoot, braaf werkende burger (of de vrouwelijke versie van voorgaande) maar niet als een moord en brand schreeuwende dombo die op basis van 10 secondes iemand verbaal in elkaar trapt, uiteraard veilig achter het schermpje.
Jammer.
-2 kudos 2026-06-24 12:00:28 op Re: Truckert heeft reactievermogen
@De vries, Henk. | 24-06-26 | 11:40: Jij vind dat ijzeren kruis en "luftwaffe 422" wel een normale naam voor een Oekrains regiment? Dit overigens tegen een rood/zwarte achtergrond, niet geel/blauw?
Offe "luftwaffe old" met als embleem een Duitse adelaar boven een ijzerken kruis onderscheiding inclusief draagband tegen een zwart/rode achtergrond?
En dat is dan alleen nog deze drone-jongens, bij de overige strijdkrachten kom je ook heel wat insignia tegen die op zijn minst de wenkbrauwen doen fronzen.
Maarja, Oeks goed, Russen slecht.
Nou nee hoor, allebei de landen zijn corrupte boevennesten die we verre van ons moeten houden.
Rusland moet bij onze grenzen vandaan gehouden worden, dat is echt de enige reden dat we ze steunen hoor.
Het zijn usefull idiots op dit moment.
Meer niet.
-7 kudos 2026-06-24 11:39:17 op Vetzakken in de sportschool
Ik snap niet waarom iedereen over die meid heen valt.
De boodschap is ga alvast lekker sporten al ben je "nog te dik", je hoeft niet te wachten tot er 20 kilo af is, ga!
Iedere keer dat je gaat kom je dichter bij je persoonlijke doel en het is echt waar.
Niemand let op jou.
7 kudos 2026-06-24 10:40:16 op Carpaccio a la motorblok
Daarom zit de aftekeninkt erop, iedere slag is handwerk en er moet zo min mogelijk af.
Vroegah deden we het met een glasplaat en polijstpasta, helemaal met de hand.
Je zat zo een dag met een cilinderkop te schuiven.
Kudtwerk!
4 kudos 2026-06-24 10:34:14 op Code Zwart door extreme hitte
Dad is geen ai wand ut hep op feesboek gestaan!
1 kudos 2026-06-24 10:29:40 op Even de hangstoel stabiliseren
@mr.Cam | 24-06-26 | 10:08: Hoe kom je daarbij? Je mag alleen je eigen terrein en bezittingen filmen!
Openbare weg word oogluikend toegestaan maar wee je gebeente als je buren gaan klagen als je hun achtertuin filmt.
-18 kudos 2026-06-24 10:19:00 op Re: Truckert heeft reactievermogen
Je komt bij die Oek regimenten e.d. vreselijk veel emblemen en kreten tegen die regelrecht teruggrijpen naar de Duitse strijdmachten ten tijde van de 2e wereldoorlog.
Als je dat verheerlijkt en daarmee geassocieerd wenst te worden (daarvoor ontwerp je een regimentswapen) vraag ik me toch af of Rusland met die beweringen van nazi's in Ukraine niet toch een beetje gelijk heeft.
En als dat individuele regimenten zijn, waarom worden die emblemen dan toegestaan door de staf?
Hoef je in Nederland niet te proberen hoor.
-1 kudos 2026-06-24 10:13:40 op Hond uitlaten in Amsterdam
Zoiets gezien op een tattoo-conventie in Engeland, jaren 90.
Maar daar was de "hond" een ontzettend dikke jongedame in lingerie met van die mickey mouse oortjes op. Geen gezicht.
I shit you not.
11 kudos 2026-06-24 10:11:15 op 121 jaar geleden..
Ik heb 6 jaar voor een US bedrijf gewerkt en dit is volkomen normaal gedrag in het management.
De CEO staat gelijk aan god en als hij een grapje maakt moet je allemaal meelachen of je kunt je bureau leeghalen en je word onder begeleiding naar de dichtstbijzijnde uitgang geëscorteerd zodat het slachtoffer niemand kan "besmetten" met zijn schandalige houding.
Zo'n piemel die op bezoek was probeerde het ook bij mij maar Nederlands contract dus Nederlandse wetgeving. "Ye'all aint back home fellas, it don't work that way overhere".
De simpele ziel had helemaal niet in de gaten dat ik een Hollander was en schreeuwde me nog achterna dat ik "fired" was......best grappig.
Uiteindelijk trek je natuurlijk aan het kortste eind maar niet op die dag!
0 kudos 2026-06-24 10:02:51 op Afslagje gemist
Ik denk niet dat jij erg lang zou leven op een motorfiets...
1 kudos 2026-06-24 10:02:03 op Afslagje gemist
Pssssst, als je uit een parkeervak komt is dat "een speciale verrichting" en heb JIJ aan AL het overige verkeer voorrang te verlenen, of die zich al of niet aan de verkeersregels houden is niet aan jou om te beoordelen, dat noemt men "voor eigen rechter spelen".
En dan ook nog vol trots vertellen dat jij hem wel even "teruggepakt" hebt.
.
JIJ bent fout. Helemaal fout.
En je beseft het niet eens, wat mij betreft ben je een kandidaat voor een EMG.
1 kudos 2026-06-24 09:43:26 op Even de hangstoel stabiliseren
Dat is inderdaad een bruggetje te ver.
Mag niet en kan je ook niet maken als je een beetje respect voor je buren hebt.
-7 kudos 2026-06-24 09:42:16 op Even de hangstoel stabiliseren
@SchuivendePanelen | 24-06-26 | 02:08: Dan vraag ik me toch af waarom ik heel goed betaald krijg voor mijn technische advies want ik lijk wel yakuza zo zit ik vol.
2 kudos 2026-06-24 09:37:11 op Omgekeerde wereld.
Dat kan ik bevestigen. Een permanent grijze lucht (als je de lucht al kunt zien in het bos) en net als je weer een beetje kunt ademen gaat het weer regenen.
Alles wat je hebt is nat.
Altijd.
Je zit 24/7 is een groene nachtmerrie.
41 kudos 2026-06-24 09:32:37 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Dakdekkers / dakinspectie / dakgoot of dakkapelreiniging, dat soort schimmige lui die het liefst contant betaald worden.
Altijd oorlog onder elkaar, steken elkaars bussen in elkaar, dit soort toestanden, je kunt er een boek over schrijven.
Glazenwassers hetzelfde laken een pak.
Vrij ongebruikelijk dat de politie ingeschakeld word trouwens, men houd die zaken meestal binnenshuis en aangifte komt meestal van buren met roetschade of gaatjes in de ruiten.
Misschien een nieuweling in het wereldje ofzo.
8 kudos 2026-06-24 09:26:15 op Naam bij je beroep v2834
Ondankbaar beroep.
De hele dag boze mensen die aan je kop zeiken omdat ze om moeten rijden.
Wel bijzonder dat deze verkeersregelaar fatsoenlijk Nederlands spreekt al is het dialect.
De meesten die je tegenwoordig ziet staan zijn klaargestoomde Afrikanen komen niet verder dan een paar nauwelijks verstaanbare woordjes die ze uit hun hoofd hebben moeten leren.
Maar dat is nog beter dan de mocro's die je ook veel ziet en iedere 3 woorden een kk er doorheen gooien.
-4 kudos 2026-06-24 09:21:59 op BAMMM!!!
Lege spuitbussen in de vuilniszak, altijd weer een knalfeestje.
1 kudos 2026-06-23 11:22:40 op Doe maar een schermpje
Weet iemand welke techniek (projectie?) dit is of waar het filmpje vandaan gehaald is?
5 kudos 2026-06-23 11:14:14 op Bruggetje te ver?
@Nattefapzakje | 23-06-26 | 10:44: Meestal lijken die mensen een stuk ouder dan ze zijn hoor.
-9 kudos 2026-06-23 11:11:51 op Goeiemorgen, anders
Hee! Ouwe ninja!
Gaat eens sushi maken!
Kutherrie...
-4 kudos 2026-06-23 11:07:50 op Ff weg hier
Behoorlijk ballen! Die haai had zijn ogen al dicht, dat doen ze als ze gaan happen.
19 kudos 2026-06-23 11:06:40 op Perfectie
Nee, dat is geen perfectie, dat is afkeur.
Vandaar het rode stipje aan die kant.
Tis maar net wat de specificatie van het product is he?
19 kudos 2026-06-23 11:02:15 op Stall warning. Stall warning.
Dan moet je toch aardig vertrouwen in je toestel hebben!
-1 kudos 2026-06-22 11:38:47 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Dat is overal zo, je gaat natuurlijk niet in je eigen vlees snijden he? Dat doe je waar het geen pijn doet.
Daarom is de westerse economie gedoemd te verliezen van de Aziatische.
0 kudos 2026-06-22 09:58:09 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Kampratten met geld zijn nog steeds kampratten.
8 kudos 2026-06-22 09:40:26 op Wat denkt je kat
Al hapt er maar 1 op de 100, als je publiek groot genoeg is loop je helemaal binnen met deze bullshit.
Tijdje terug was het de "lifecoach" waar je dik geld mee kon verdienen.
Enige wat je nodig had was een domme onzekere lul met geld (vrijwel altijd een contactgestoorde alleenstaande van in de 40) die niet in de gaten had dat je hem naar de mond praatte.......kassa!
11 kudos 2026-06-22 09:33:56 op Twentekanaal waaghalzen
"En toen lag er een fiets blablabla".
Daar ligt helemaal niks, het is een vaargeul en ze springen al generaties lang van dat soort bruggen.
Hier ook.
Ongetwijfeld hebben mijn zoons het stiekem ook gedaan.
Soms is het maar goed dat je niet weet wat je kinderen allemaal uitvreten.
-3 kudos 2026-06-22 09:20:14 op Inzoom van de spontane wildwaterbaan
Hmmm, leuk idee maar je kunt beter niet dit type container gebruiken, ik vind het al bijzonder dat hij min of meer waterdicht afsloot tot het fout ging.
48 kudos 2026-06-22 09:17:56 op We zijn voor Turkije
Tja, ik ken best veel Turken en zo denken ze er inderdaad over.
Antillianen hebben precies hetzelfde.
Marokkanen niet, uitzonderingen daargelaten. Dat wil een hoop zeggen over hun gedachtegang.
0 kudos 2026-06-22 09:11:58 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
VOLKSlied.
Niet landlied of regimelied.
VOLKSlied.
En dat volk word onderdrukt.
Door een paar gekken inderdaad, dat dan weer wel.
29 kudos 2026-06-22 09:10:06 op Stokjevangen
Tja.
Ik kan het niet.
En al kon ik het wel dan is er dus weer een Aziaat die het beter kan.
3 kudos 2026-06-22 09:08:47 op NK wielrennen gaat fout
Dat moet toch wel fout gaan!
Ernstige blunder van de organisatie.
Op de openbare weg gun ik ze elke valpartij die ze kan overkomen maar als ze netjes op afgezet terrein hun sport beoefenen moet dat veilig kunnen!
-1 kudos 2026-06-22 09:02:23 op We zijn voor Turkije
Ik niet hoor!
6 kudos 2026-06-22 09:01:11 op Goed nieuws van Jeremy
Was bij mij ook zo hoor.
Moedervlek verwijderd en klaar.
Alweer een jaar of 30 geleden.
17 kudos 2026-06-22 08:59:11 op Netjes de buurvrouw op haar plaats zetten
Zo schelden doe je niet op onze leeftijd, dat is beneden je waardigheid.
Het kost je het respect van jongeren.
20 kudos 2026-06-21 20:24:51 op Agent doet beenveeg
Traden ze maar zo kordaat op tegen die XR figuren.
-3 kudos 2026-06-21 20:21:37 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Mwaah, ik heb er naast de dikke v-twin eentje bijgekocht voor woon werkverkeer en ik moet zeggen dat het een vreselijk praktisch vervoermiddel voor in de stad is.
8 kudos 2026-06-21 14:07:21 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Don't feed the troll....
Hij leest mee en GENIET van alle reacties.
77 kudos 2026-06-21 11:44:27 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Overal waar die lui op komen dagen is het meteen ongezellig.
Sfeertje slaat acuut om en wat mij betreft is de lol er dan ook meteen van af.
Het word hoog tijd dat er weer "besloten clubs" komen die dergelijke festivals organiseren.
"Pardon, alleen voor leden. U wilt lid worden? Dat kan, vult u dit formulier in en u krijgt binnen 4 weken antwoord of u in aanmerking komt voor het aspirant lidmaatschap".
Opgelost, zo hou je het gezellig.
9 kudos 2026-06-21 11:29:48 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
U bedoeld natuurlijk de dashcammers die dit soort filmpjes uploaden?
Deze dashcammer (motorrijder dus eigenlijk bodycammer) upload helemaal niks maar draagt de camera voor zijn eigen juridische veiligheid en alibi.
1 keer kurkdroog en keihard in het aansprakelijkheidspoepertje genomen worden vond ik namelijk ruim voldoende.
Ik raad echt iedereen een dashcam aan.
215 kudos 2026-06-21 09:54:26 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Ik vind het geweldig hoe hij duidelijk niet op zijn gemak is en toch zijn stinkende best doet die lui het gevoel te geven dat hij het fantastisch vind.
Goed bezig!
2 kudos 2026-06-21 09:44:42 op Vrijgezellenfeest Mallorca
Dit kan trouwens ook met een gootsteenontstopper.
-3 kudos 2026-06-21 09:39:56 op Summerville scoort de 5-1
Ik geef geen donder om voetbal dus ik ken al die lui niet behalve als ze in de media komen omdat ze weer wat raars doen zoals die "Memphis" figuur.
Maar toen ik wat van die namen bekeek op internet (wikipedia) viel me op dat die voetballers al vanaf 7,8,9 jaar oud in de jeugdopleiding van een cliub als PSV of Ajax terecht komen.
Die hebben dus nooit een normaal leven gehad en hebben altijd al de gedachte en de bevestiging gehad dat ze "speciaal" zijn.
Niet zo raar dat ze gekke dingen doen, als je een hond niet socialiseert met andere honden gaat hij ook atypisch gedrag vertonen. Ieder zoogdier trouwens!
6 kudos 2026-06-21 09:34:07 op Das pech, tent weg….
Ging wel hard ineens inderdaad.
Hier zijn ze ook aan het kwartetten met hoezen voor allerlei zaken, tuinkussens, zwembadzeilen en iemand is zelfs een opblaasbaar speelkasteel kwijt!
Zelf niks kwijt dankzij wat stukken paracord op strategische plekken. Kleine moeite en de woei was voorspeld hoor.
4 kudos 2026-06-21 09:28:18 op Koning Willey is lekker ad-rem
Ik denk dat je als journalist precies te horen krijgt wat je mag vragen en binnen welke lijntjes je dient te kleuren of het was de laatste keer dat je microfoon binnen een kilometer afstand van W.A. kwam.
15 kudos 2026-06-21 09:23:24 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Deze man geniet primair van de verontwaardiging die zijn gedrag opwekt.
"Don't feed the troll" is hier het devies.