3,691 +4278 -587
Kudos
#17323 (Top 5.4205%)
| Kudos/dag | 7.44 |
| Kudos/reaguursel | 10.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 239 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -61 |
3,691 +4278 -587
Kudos
#17323 (Top 5.4205%)
| Kudos/dag | 7.44 |
| Kudos/reaguursel | 10.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 239 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -61 |
340
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.69 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 29.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.81 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 34 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 14-02-2025 |
| Eerste reactie op | 14-02-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 09:35:56 door ViesVuilVarken op Even keren op de oprit N50
Tokkies gebruiken de waarschuwingslichten altijd als ze de regels aan hun laars lappen, dan is het blijkbaar ok. Parkeren op uitritten van straten / midden op de weg om even naar de avondwinkel te gaan? Over het fietspad rijden? Waarschuwingslichten aan en gaan.
0 kudos 2026-06-25 08:38:58 door zonderlinger op Nee jonge ff niet
Nee je hoort "No, no, no".
4 kudos 2026-06-25 08:10:45 door Jorisliev op Limburger heeft 't heet
In de dierenwereld zit er ook wel eens een valse tussen.
0 kudos 2026-06-25 08:00:41 door KlaagKadaver op Politie ramt motorrijder
@Kennichi | 25-06-26 | 09:19: Vluchten voor politie he?
0 kudos 2026-06-25 07:44:13 door Opbokkert op Limburger heeft 't heet
Je hep nooit geen geld!
2 kudos 2026-06-25 07:19:11 door Kennichi op Politie ramt motorrijder
Wat was de aanleiding dan?
1 kudos 2026-06-24 14:20:09 door Papigaai op Vetzakken in de sportschool
@KlaagKadaver | 24-06-26 | 15:55: Het is bizar. De meesten hier zijn dommer dan de dame uit de video en dat is een lage lat.
1 kudos 2026-06-24 13:55:20 door KlaagKadaver op Vetzakken in de sportschool
@Timw12345 | 24-06-26 | 15:44: Jij hebt ook alleen het eerste stukje gekeken he?
2 kudos 2026-06-24 13:44:15 door Timw12345 op Vetzakken in de sportschool
Het gaat ook fout in de eerste 5 seconden van haar betoog. waarom zouden dikke mensen er niet mogen zijn als ze iets aan hun lichaam willen doen en waarom zou je zonder ervaring er niet mogen zijn? hoe wordt je dan ervaren? Vlieg gewoon lekker op met je zelfingenomen mening.
2 kudos 2026-06-24 11:24:37 door G.Kalf op Re: Truckert heeft reactievermogen
442 Unmanned Systems 'Luftwaffe' is opgezet door een klassiek muzikant en drie journalisten die toevallig wat Mavic drones hadden liggen.
Onafhankelijke journalisten en mensen uit de kunstwereld, daar konden de nazi's natuurlijk errug goed mee door één deur...
En het IJzeren Kruis was al een ding voordat Duitsland überhaupt bestond.
Maar laat je vooral niet tegenhouden door dat soort lastige feiten.
0 kudos 2026-06-24 10:45:33 door Cimby007 op Vetzakken in de sportschool
je hebt gelijk, het is gewoon een superinteressant voorbeeld van hoe snel mensen (ook reaguurders) hun mening vormen op basis van ondertitel, uiterlijk en de eerste 3 seconden van het filmpje.
-3 kudos 2026-06-24 10:00:28 door KlaagKadaver op Re: Truckert heeft reactievermogen
@De vries, Henk. | 24-06-26 | 11:40: Jij vind dat ijzeren kruis en "luftwaffe 422" wel een normale naam voor een Oekrains regiment? Dit overigens tegen een rood/zwarte achtergrond, niet geel/blauw?
Offe "luftwaffe old" met als embleem een Duitse adelaar boven een ijzerken kruis onderscheiding inclusief draagband tegen een zwart/rode achtergrond?
En dat is dan alleen nog deze drone-jongens, bij de overige strijdkrachten kom je ook heel wat insignia tegen die op zijn minst de wenkbrauwen doen fronzen.
Maarja, Oeks goed, Russen slecht.
Nou nee hoor, allebei de landen zijn corrupte boevennesten die we verre van ons moeten houden.
Rusland moet bij onze grenzen vandaan gehouden worden, dat is echt de enige reden dat we ze steunen hoor.
Het zijn usefull idiots op dit moment.
Meer niet.
7 kudos 2026-06-24 09:40:30 door De vries, Henk. op Re: Truckert heeft reactievermogen
Ha Thierry, begint je vaccin weer te werken?
-1 kudos 2026-06-24 08:31:46 door ItisIAgain op Re: Truckert heeft reactievermogen
JC te paard
1 kudos 2026-06-23 17:38:17 door duuveseboer op Perfectie
staat ook een groen stipje op net boven de rode. dit is eerder het model zoals het eruit moet zien
5 kudos 2026-06-23 13:46:26 door Gritkop op Ff weg hier
De ogen van een tijgerhaai gaan niet dicht. Een haai beschikt over een extra dik oogvlies (knipvlies, derde ooglid) dat de ogen bedekt als de haai een prooi aanvalt. Bij bijv de witte haai (jaws) gaat het anders, deze haai rolt zijn ogen naar achteren waardoor de achterkant van het oog zichtbaar wordt.
2 kudos 2026-06-23 11:05:46 door JAFO op Goeiemorgen, anders
Beter kunnen is uploaden.
13 kudos 2026-06-23 10:33:47 door owikzegmaarwat op Stall warning. Stall warning.
Ja, daarom doen en kunnen ze dit ook
-3 kudos 2026-06-22 17:23:04 door hulpgod op Stokjevangen
@Neuth | 22-06-26 | 09:32: haha, jij wel. jalours!
0 kudos 2026-06-22 17:18:10 door kinggoogle op Twentekanaal waaghalzen
@Sarcasmus | 22-06-26 | 11:22: wij hadden daar regelmatig blinkers in de hielen van vissers die waren blijven haken in de bodem. D'r uit trekken, ontsmetten en weer door.
0 kudos 2026-06-22 16:49:44 door SnotYoung op Netjes de buurvrouw op haar plaats zetten
Nou, jongeren hebben voor bijna niks en niemand nog respect. Vroeger wel, nu niet meer.
3 kudos 2026-06-22 09:54:56 door redthehaghue op Inzoom van de spontane wildwaterbaan
Deze bakken zijn daar voor gemaakt en hebben een rubber afdichting. Maar als er dan een Josti aan gaat staan klooien met een paar duizend liter water achter een klep, is het vragen om dit soort capriolen. Ik hoop voor de bewoners dat het grondwater was wat de garage / kelder inloopt.
-2 kudos 2026-06-22 09:22:33 door Sarcasmus op Twentekanaal waaghalzen
KlaagKadaver heeft 100% gelijk, nou ja, 99,998%.
(naast, maar ook onder de vaargeul kunnen gewoon fietsen liggen) Meestal is het wel veilig, alleen maar heel af en toe gaat er iemand dood of zit voor een leven in een rolstoel...
Maar inderdaaad, moet je het dan niet meer doen? Zeker wel. lekker lol maken, het leven is een opeenstapeling van kleine risico's.
Ook autorijden naar je werk of fietsen naar je grootmoeder kan dodelijk aflopen. Maar ja, als je de kans van een blikseminslag, meteoriet of vallende vliegtuigmotor meerekent, is ook thuisblijven niet 100% veilig, dus wat moet je dan...
9 kudos 2026-06-22 07:59:59 door GraafSteno op Wat denkt je kat
Zeg, wil jij wel eens ophouden met mijn business naar de kloten te helpen?
7 kudos 2026-06-22 07:47:50 door Internetriddert op Wat denkt je kat
Bedankt! Ik ga gelijk aan de slag!
13 kudos 2026-06-22 07:46:24 door Mirakel22 op Twentekanaal waaghalzen
Hm ja, maar dit gaat dus weleens fout met een overleden kind als gevolg.
5 kudos 2026-06-22 07:43:43 door onkl op Belgische verslaggever Belgie - Iran
In theorie wel. In praktijk is in een dictatuur "regimelied" helaas een betere omschrijving. Dat uitjouwen gebeurt ook grotendeels door een gevlucht deel van dat volk.
-3 kudos 2026-06-22 07:32:34 door Neuth op Stokjevangen
Oefent al sinds dat ie 5 is. Niks om jaloers op te zijn.
7 kudos 2026-06-21 21:19:11 door desneeuwruimer op Agent doet beenveeg
Die Liggen al op het asfalt.
0 kudos 2026-06-21 16:19:32 door ikvindhelemaalmooi op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
*vindt
3 kudos 2026-06-21 12:20:45 door LangeNeus51 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
We wisten toch al dat hij kickte op aandacht van minderjarigen...
4 kudos 2026-06-21 11:23:07 door Ahhhnoesje op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@mr.Cam | 21-06-26 | 12:06: Sorry jongens, vanavond besloten feest
12 kudos 2026-06-21 10:08:38 door Bounty82 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@mr.Cam | 21-06-26 | 12:06: Heb je sportschoenen aan? Kom je niet binnen.
16 kudos 2026-06-21 10:06:16 door mr.Cam op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
De goede oude tijd. Heb je je pasje bij je? Nee, oh sorry, dan mag je er niet in.
19 kudos 2026-06-21 08:58:42 door Fr3dje op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@nlnoob | 21-06-26 | 10:23: is dat zo? Zijn bijnaam was Prins Pils... En die dronk hij niet op zijn zolderkamer.
5 kudos 2026-06-21 08:23:06 door nlnoob op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@Geheelnaarwaarheid | 21-06-26 | 10:09:
Hij heeft nooit het karakter gehad om enorm sociaal te zijn. Dat maakt dat alles lekker ongemakkelijk overkomt. Maar inderdaad goed dat hij doorzet, daar heeft hij tenslotte wel een keuze in gemaakt. Amalia zal na haar studie en wat meer ervaring opgedaan te hebben snel het stokje overnemen vermoed ik. Niet dat zij een sociaal wonder is.
57 kudos 2026-06-21 08:09:55 door Geheelnaarwaarheid op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Ik denk en daar heeft hij in het verleden zelf ook wel eens wat over gezegd, dat de aanwezigheid van camera's hem parten speelt waardoor hij minder op zijn gemak is want hij weet dat elke misstap oid breed uitgemeten in de vaderlandse media zal worden uitgerold en uitvergroot. Zoals je weet is hij niet bepaald vriendjes met pers en camera's maar moet ze vanwege de functie dulden.
-3 kudos 2026-06-21 07:51:04 door Het Vragevuur op Summerville scoort de 5-1
*dat figuur
*club
*terechtkomen
Naast socialiseren kun je ook de Nederlandse taal leren op de basisschool.
1 kudos 2026-06-21 07:23:27 door duke_nukem op Willy en Max op de tribune
Je bent inderdaad opgeroepen maar je was gewoon S5. Je bent gewoon er één die bij de legerdump een uniform heeft gescoord en er tijdens de Coronapandemie mee stond te "demonstreren".
2 kudos 2026-06-21 07:12:12 door Peterrrrrrrr op Willy en Max op de tribune
Ik ben bang dat dat paard je een trap voor je kop heeft gegeven.
2 kudos 2025-12-10 11:54:48 door henkslaaf op Nee Ik hoef niet over te stappen! Daaaag.
Delta heeft geen idee wie er voor hen rondloopt. Dat gaat allemaal via tussenpersonen. Uitzendbureautjes met ongeschoold personeel.
-11 kudos 2025-12-10 10:06:17 door Ozziepixel op Nee Ik hoef niet over te stappen! Daaaag.
Gepast geweld, stoer hoor.
6 kudos 2025-12-10 07:42:02 door IIVQ op Poging tot doorrijden na ongeluk
@darkracer125 | 09-12-25 | 19:41: Ik vermoed dat deze persoon teveel drugs op heeft, maar een oudoom van mij heeft jaren geleden een hersenbloeding gehad (ik ken hem niet zonder dus moet minstens voor z'n 45e geweest zijn) en praat en beweegt ongeveer net zo (iets langzamer) maar mag ook gewoon autorijden (zelfs na herkeuring na z'n 70e).
Uiteindelijk is hij dit voorjaar door een spastische beweging in de sloot gereden en een paar weken later aan de gevolgen daarvan overleden.
-1 kudos 2025-12-10 06:15:14 door Poerlepapvanbaatje op We komen voor glasvezel
@TaliSepatu | 09-12-25 | 23:01: woont u nog bij uw vader ?
2 kudos 2025-12-09 22:01:18 door TaliSepatu op We komen voor glasvezel
Heb er ook een maar bij mij werkt 't best aardig. De meesten keren onverrichterzake weer terug over het tuinpad.
12 kudos 2025-12-09 18:41:19 door darkracer125 op Poging tot doorrijden na ongeluk
misschien heeft ie net wel een ongeluk gehad. en staat ie buiten de drugs om ook stijf van de adrenaline en heeft ie een klap op zijn hoofd gehad.
4 kudos 2025-12-09 18:22:40 door Pi_LePape op Minihaan geeft alles
Emiel !!!
3 kudos 2025-12-08 10:58:24 door Rikkert223 op Luchtfilter in één klap schoon!
@Lucky Suky | 08-12-25 | 11:31: nee, een filter moet je op de juiste wijze afvoeren en niet schoonmaken/uitblazen dat is slecht voor mens en milieu.
Sommige filters kan en mag je wel uitwassen.
Tot zover de lessen uit de Renault garage
6 kudos 2025-12-08 10:42:14 door MrRoyal op Luchtfilter in één klap schoon!
@Lucky Suky | 08-12-25 | 11:31: Maar niet voor je gezondheid.
-4 kudos 2025-12-08 10:31:55 door Lucky Suky op Luchtfilter in één klap schoon!
Gewoon schoonmaken. Beter voor het milieu.