DumpStats voor KlaagKadaver

3,708 +4300 -592

Kudos

#17323 (Top 5.4205%)

Kudos/dag 7.48
Kudos/reaguursel 10.91
Meeste kudos op 1 reaguursel 239
Minste kudos op 1 reaguursel -61

340

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.69
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 29.3
Reacties per reaguursel 0.81
Meeste reaguursels op 1 dag 34
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 14-02-2025
Eerste reactie op 14-02-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-25 09:35:56 door ViesVuilVarken op Even keren op de oprit N50
Tokkies gebruiken de waarschuwingslichten altijd als ze de regels aan hun laars lappen, dan is het blijkbaar ok. Parkeren op uitritten van straten / midden op de weg om even naar de avondwinkel te gaan? Over het fietspad rijden? Waarschuwingslichten aan en gaan.

1 kudos 2026-06-24 14:20:09 door Papigaai op Vetzakken in de sportschool
@KlaagKadaver | 24-06-26 | 15:55: Het is bizar. De meesten hier zijn dommer dan de dame uit de video en dat is een lage lat.

2 kudos 2026-06-24 13:44:15 door Timw12345 op Vetzakken in de sportschool
Het gaat ook fout in de eerste 5 seconden van haar betoog. waarom zouden dikke mensen er niet mogen zijn als ze iets aan hun lichaam willen doen en waarom zou je zonder ervaring er niet mogen zijn? hoe wordt je dan ervaren? Vlieg gewoon lekker op met je zelfingenomen mening.

2 kudos 2026-06-24 11:24:37 door G.Kalf op Re: Truckert heeft reactievermogen
442 Unmanned Systems 'Luftwaffe' is opgezet door een klassiek muzikant en drie journalisten die toevallig wat Mavic drones hadden liggen.

Onafhankelijke journalisten en mensen uit de kunstwereld, daar konden de nazi's natuurlijk errug goed mee door één deur...

En het IJzeren Kruis was al een ding voordat Duitsland überhaupt bestond.

Maar laat je vooral niet tegenhouden door dat soort lastige feiten.

0 kudos 2026-06-24 10:45:33 door Cimby007 op Vetzakken in de sportschool
je hebt gelijk, het is gewoon een superinteressant voorbeeld van hoe snel mensen (ook reaguurders) hun mening vormen op basis van ondertitel, uiterlijk en de eerste 3 seconden van het filmpje.

-3 kudos 2026-06-24 10:00:28 door KlaagKadaver op Re: Truckert heeft reactievermogen
@De vries, Henk. | 24-06-26 | 11:40: Jij vind dat ijzeren kruis en "luftwaffe 422" wel een normale naam voor een Oekrains regiment? Dit overigens tegen een rood/zwarte achtergrond, niet geel/blauw?
Offe "luftwaffe old" met als embleem een Duitse adelaar boven een ijzerken kruis onderscheiding inclusief draagband tegen een zwart/rode achtergrond?
En dat is dan alleen nog deze drone-jongens, bij de overige strijdkrachten kom je ook heel wat insignia tegen die op zijn minst de wenkbrauwen doen fronzen.
Maarja, Oeks goed, Russen slecht.
Nou nee hoor, allebei de landen zijn corrupte boevennesten die we verre van ons moeten houden.
Rusland moet bij onze grenzen vandaan gehouden worden, dat is echt de enige reden dat we ze steunen hoor.
Het zijn usefull idiots op dit moment.
Meer niet.

1 kudos 2026-06-23 17:38:17 door duuveseboer op Perfectie
staat ook een groen stipje op net boven de rode. dit is eerder het model zoals het eruit moet zien

5 kudos 2026-06-23 13:46:26 door Gritkop op Ff weg hier
De ogen van een tijgerhaai gaan niet dicht. Een haai beschikt over een extra dik oogvlies (knipvlies, derde ooglid) dat de ogen bedekt als de haai een prooi aanvalt. Bij bijv de witte haai (jaws) gaat het anders, deze haai rolt zijn ogen naar achteren waardoor de achterkant van het oog zichtbaar wordt.

-3 kudos 2026-06-22 17:23:04 door hulpgod op Stokjevangen
@Neuth | 22-06-26 | 09:32: haha, jij wel. jalours!

0 kudos 2026-06-22 17:18:10 door kinggoogle op Twentekanaal waaghalzen
@Sarcasmus | 22-06-26 | 11:22: wij hadden daar regelmatig blinkers in de hielen van vissers die waren blijven haken in de bodem. D'r uit trekken, ontsmetten en weer door.

3 kudos 2026-06-22 09:54:56 door redthehaghue op Inzoom van de spontane wildwaterbaan
Deze bakken zijn daar voor gemaakt en hebben een rubber afdichting. Maar als er dan een Josti aan gaat staan klooien met een paar duizend liter water achter een klep, is het vragen om dit soort capriolen. Ik hoop voor de bewoners dat het grondwater was wat de garage / kelder inloopt.

-2 kudos 2026-06-22 09:22:33 door Sarcasmus op Twentekanaal waaghalzen
KlaagKadaver heeft 100% gelijk, nou ja, 99,998%.
(naast, maar ook onder de vaargeul kunnen gewoon fietsen liggen) Meestal is het wel veilig, alleen maar heel af en toe gaat er iemand dood of zit voor een leven in een rolstoel...
Maar inderdaaad, moet je het dan niet meer doen? Zeker wel. lekker lol maken, het leven is een opeenstapeling van kleine risico's.
Ook autorijden naar je werk of fietsen naar je grootmoeder kan dodelijk aflopen. Maar ja, als je de kans van een blikseminslag, meteoriet of vallende vliegtuigmotor meerekent, is ook thuisblijven niet 100% veilig, dus wat moet je dan...

9 kudos 2026-06-22 07:59:59 door GraafSteno op Wat denkt je kat
Zeg, wil jij wel eens ophouden met mijn business naar de kloten te helpen?

5 kudos 2026-06-22 07:43:43 door onkl op Belgische verslaggever Belgie - Iran
In theorie wel. In praktijk is in een dictatuur "regimelied" helaas een betere omschrijving. Dat uitjouwen gebeurt ook grotendeels door een gevlucht deel van dat volk.

-3 kudos 2026-06-22 07:32:34 door Neuth op Stokjevangen
Oefent al sinds dat ie 5 is. Niks om jaloers op te zijn.

5 kudos 2026-06-21 08:23:06 door nlnoob op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@Geheelnaarwaarheid | 21-06-26 | 10:09:
Hij heeft nooit het karakter gehad om enorm sociaal te zijn. Dat maakt dat alles lekker ongemakkelijk overkomt. Maar inderdaad goed dat hij doorzet, daar heeft hij tenslotte wel een keuze in gemaakt. Amalia zal na haar studie en wat meer ervaring opgedaan te hebben snel het stokje overnemen vermoed ik. Niet dat zij een sociaal wonder is.

57 kudos 2026-06-21 08:09:55 door Geheelnaarwaarheid op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Ik denk en daar heeft hij in het verleden zelf ook wel eens wat over gezegd, dat de aanwezigheid van camera's hem parten speelt waardoor hij minder op zijn gemak is want hij weet dat elke misstap oid breed uitgemeten in de vaderlandse media zal worden uitgerold en uitvergroot. Zoals je weet is hij niet bepaald vriendjes met pers en camera's maar moet ze vanwege de functie dulden.

1 kudos 2026-06-21 07:23:27 door duke_nukem op Willy en Max op de tribune
Je bent inderdaad opgeroepen maar je was gewoon S5. Je bent gewoon er één die bij de legerdump een uniform heeft gescoord en er tijdens de Coronapandemie mee stond te "demonstreren".

6 kudos 2025-12-10 07:42:02 door IIVQ op Poging tot doorrijden na ongeluk
@darkracer125 | 09-12-25 | 19:41: Ik vermoed dat deze persoon teveel drugs op heeft, maar een oudoom van mij heeft jaren geleden een hersenbloeding gehad (ik ken hem niet zonder dus moet minstens voor z'n 45e geweest zijn) en praat en beweegt ongeveer net zo (iets langzamer) maar mag ook gewoon autorijden (zelfs na herkeuring na z'n 70e).
Uiteindelijk is hij dit voorjaar door een spastische beweging in de sloot gereden en een paar weken later aan de gevolgen daarvan overleden.

2 kudos 2025-12-09 22:01:18 door TaliSepatu op We komen voor glasvezel
Heb er ook een maar bij mij werkt 't best aardig. De meesten keren onverrichterzake weer terug over het tuinpad.

12 kudos 2025-12-09 18:41:19 door darkracer125 op Poging tot doorrijden na ongeluk
misschien heeft ie net wel een ongeluk gehad. en staat ie buiten de drugs om ook stijf van de adrenaline en heeft ie een klap op zijn hoofd gehad.

3 kudos 2025-12-08 10:58:24 door Rikkert223 op Luchtfilter in één klap schoon!
@Lucky Suky | 08-12-25 | 11:31: nee, een filter moet je op de juiste wijze afvoeren en niet schoonmaken/uitblazen dat is slecht voor mens en milieu.
Sommige filters kan en mag je wel uitwassen.
Tot zover de lessen uit de Renault garage