DumpStats voor Aldobrandini

928 +1815 -887

Kudos

#37233 (Top 11.6505%)

Kudos/dag 0.45
Kudos/reaguursel 4.81
Meeste kudos op 1 reaguursel 1060
Minste kudos op 1 reaguursel -55

193

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.9
Reacties per reaguursel 0.11
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 12-11-2020
Eerste reactie op 13-11-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-23 23:09:04 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Illidar | 23-06-26 | 21:21: Jonguh ik hoor jou niet eens. Nooit verantwoordelijkheid nemen voor problemen binnen een gemeenschap zijn jullie goed in. Mocht het zijn zijn dat de blanke nlse mensen uitblinken in de criminaliteit hier dan zou ik zeker net zo hard mijn eigen volk bekritiseren. Ik wil in een land wonen met westerse beschaafdheid en normen en waarden. Jij bent gewoon een flapdrol die de tafel in de fik steekt wanneer je er tegenaan loopt. Zwakkeling

-1 kudos 2026-06-23 19:56:50 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Debombdiggity | 23-06-26 | 16:29: Def P de pseudokunstenaar, megaruk, net als de Osdorp Posse. Maar leuk om te zien dat er nog iemand naar die linkse rakkers luistert. Echt gare hiphop-/punkmuziek. Destijds vergeleken ze Janmaat ook met Hitler en moedigden ze mensen aan om zijn huis in de fik te steken. En ja hoor, de NPO zette de Osdorp Posse direct op de kaart... Echt gare, doorgesnoven alcoholistenmuziek ;)

2 kudos 2026-06-23 19:48:37 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@KleinKonijntje | 23-06-26 | 17:13: Ik woon in Amsterdam Oost en nodig u hier graag uit . U praat om de brij heen. U moet zich schamen met uw negatieve kijk op de Nederlandse bevolking. U heeft geen idee blijkbaar wat dit op demografisch gebied voor Europa gaat betekenen. U geeft niks om onze cultuur. U geeft niks om de toekomst. Mensen als u zijn een bron van negativiteit en u staat voor niks. Oninspirerend en bitter, fijne dag

0 kudos 2026-06-23 15:07:49 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Ginootje1976 | 23-06-26 | 14:56: Gino Pietermaaaiiiiii! Monkey see, monkey do, monkey pee all over you

5 kudos 2026-06-23 13:24:12 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Illidar | 23-06-26 | 13:08: Aan de hele reactie te lezen ben je een noord afrikaan. Sorry 3e 4e generatie Noordafrikaan/Nederlander wss.. Generatie op generatie deze reacties bij dit soort filmpjes

15 kudos 2026-06-23 13:18:41 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@KleinKonijntje | 23-06-26 | 13:13: Zou u mij willen helpen begrijpen, hoe een persoon als u denkt? Wanneer bereikt voor u het punt dat het om cijfers per hoofd van de bevolking gaat? Want dat is waar deze persoon op doelt. Het is toch van de zotten dat u iemand die dit deelt uitmaakt voor 'schijnheilige Hitler'? Echt gestoord radicaal gedrag

0 kudos 2026-06-17 20:15:14 op Fan van het toernooi
Puik werk van de industrieel ontwerper van deze stoeltjes

6 kudos 2026-06-16 18:17:33 op Goeiemorgen
Onschuldig hahahahahaha. Disney sprookjes hebben jou geprogrammeerd. Het zwakkere geslacht fysiek maar op het gebied van psychologische spelletjes en narcisme scoren ze erg hoog ;)

2 kudos 2026-06-12 00:30:46 op Samenvatting uit Belfast
dus u ziet geen probleem met migranten in de EU begrijp ik? Bijzonder hoe dat werkt bij mensen als u..

-1 kudos 2026-06-11 13:29:23 op Goed nieuws: de week is weer doormidden
@Koning Veritas | 11-06-26 | 12:38: Doe eens zoekterm, George Floyd.. Dumpert heeft meer dan 20 filmpjes hierover gedeeld.. Vreemd dat ik niks hoor over het feit dat Belfast in brand staat en de schotten ook massaal de straat opgaan.. Is redelijk dichtbij en die zit in hetzelfde migranten bootje. Best belangrijke geopolitiek nieuws voor Nederland en Europa

-1 kudos 2026-06-11 11:11:57 op Goed nieuws: de week is weer doormidden
@Jorisliev | 11-06-26 | 10:55: Hahaha spot on. Mooi dat de protestanten en katholieken samen komen om dit kwaad uit hun samenleving te verbannen.

-6 kudos 2026-05-29 17:14:42 op Paul de Leeuw over virale video's
@RinuszonderRomana | 29-05-26 | 17:09: Je weet dat Videoland RTL is en dat RTL in handen is van DPG Media en dat DPG media NL deels word aangestuurd door de overheid en dat de overheid dus direct Bilal helpt qua populariteit en financieel. Mooi he

-19 kudos 2026-05-29 17:08:21 op Paul de Leeuw over virale video's
Zelfde als iemand een nazi noemen.. Eens met u, behalve dat verhaal over een boete voor comments online. We moeten geen Engeland worden he

-7 kudos 2026-05-29 17:00:39 op Paul de Leeuw over virale video's
Paul De Leeuw heeft een carrière gemaakt uit niet zo slimme mensen voor schut zetten en gebruiken voor zijn portemonnee/act.. Pff deze oude stempel Hilversum Tros mensen zijn niet de meest prettige mensen kan ik je vertellen

-5 kudos 2026-05-27 17:49:49 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@menniehoennie | 27-05-26 | 17:47: Ahh je hebt de discussie gewonnen in jouw hoofd zie ik. Gefeliciteerd, Ik geef je jouw bloemen. Lekker bezig kerel

-4 kudos 2026-05-27 17:46:35 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@menniehoennie | 27-05-26 | 17:45: Niet meteen schelden en iemand een tokkie noemen. Dat is reversed psychology jij gekkie

-2 kudos 2026-05-27 17:42:42 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Dumpertstrumperd | 27-05-26 | 17:34: Vertel mij eens wie gaat dit oplossen? Je bent erg wijs en wil graag horen wie de messias is voor dit grootse Europese probleem

-5 kudos 2026-05-27 17:39:19 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Vage_eddie | 27-05-26 | 17:34: Respect voor haar dat ze dit durft en hoe ze met al dit geframe en de linkse kerk omgaat.. Sowieso als je naar rechtse politieke leiders kijkt. Moedige mensen zijn dat in NL. Dat is mijn mening. Ik zie dat jij jouw mening aardig smaakvol geeft maar goed je zal je ook wel als een aapje gedragen als het om politiek gaat

2 kudos 2026-05-27 17:21:27 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
0 to a 100 real fast, real real fast.. Schaam jij je niet om zulke aantijgingen naar iemand te werpen. Laf mannetje

0 kudos 2026-05-27 09:53:21 op Nederlands anno 2026
Dit is echt heel grappig en origineel. Dit soort filmpjes maken mijn leven zoveel leuker. Echt top vermaak en erg leerzaam

1 kudos 2026-05-20 20:35:21 op Goedkope eieren
@ConkerTheKing | 20-05-26 | 19:42: Dat is jammer, maar dat is mijn conclusie. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hier extreem links geworden. Ik weet dat er via druk van de VN, de Benelux en Groot-Brittannië het verdrag voor gastarbeiders doorheen is gedrukt en dat er sindsdien geen rechtse regering is geweest. Juist het tegenovergestelde.

Mensen als Janmaat, Fortuyn, Wilders, Baudet en nu De Vos worden gedemoniseerd en weggezet als gevaarlijk rechts. De brainwashing is sinds de Tweede Wereldoorlog erg sterk aanwezig geweest in onze maatschappij.

Nationalisme en vaderlandstrots waren en zijn vieze woorden binnen de Nederlandse politiek. Makke bangige lammetjes hebben ze van ons gemaakt. In mijn leven heb ik nog nooit nationale verbroedering gezien m.u.v. koningsdag en wanneer oranje speelt. Als ik kijk naar het merendeel van de culturen buiten het Westen, daar leeft het collectief gevoel nog wel onder het volk. Dit is systematisch geprogrammeerd en puur by design.

11 kudos 2026-05-20 18:08:14 op Goedkope eieren
We zijn zo'n schijterig egoïstisch volkje. Alleen maar op zoek naar comfort en het uit de weg gaan van negativiteit.. Gister nog een dokter die tegenover mijn huis met merendeel van zijn lichaam in de vuilcontainer hangt een het vuilnis uit de container op straat flikkert.. Kinderen die er rond spelen. Mensen lopen er langs en kijken er niet eens naar.. Ik heb hem gevraagd wat hij aan het doen was. De beste man kon geen woord Nederlands of Engels en fietste kwaad brabbelend Arabisch weg op zijn slippers.. We hebben een flink probleem qua sociale controle, goede mensen die actie nemen en echte mannen in Nederland. We zijn zooo soft gekneden door de maatschappij en onze babyboomers en hippie ouders die de linkse kerk alle ruimte hebben gegeven de laatste 80 jaar.

0 kudos 2026-05-20 14:53:43 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@Erikjan79 | 20-05-26 | 14:23: Zo u bent goed in Mental Gymnastics! Wilt u niet uitkomen voor NL op dit olympische onderdeel van delusie. We gaan goud winnen met u!

0 kudos 2026-05-20 14:36:31 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Begint het niet met de bevolking eerlijkheid en transparantie te bieden over de problemen binnen de maatschappij? Met het tegengaan van uitsluiting en demonisering van de oppositie, en met ervoor zorgen dat overheidsorganen niet zo politiek gekleurd zijn?

Er zal een draai van 180 graden moeten komen, maar dat gaat niet gebeuren, aangezien de EU geregeerd wordt door zeer linkse mensen met vreemde agenda's

-2 kudos 2026-05-20 14:31:17 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@Opzeauwteneauw | 20-05-26 | 14:09: Haha Heeeft u de basisschool afgemaakt of moet dit echt uitgelegd gaan worden aan u.. My god

1 kudos 2026-05-20 14:18:49 op Goedkope eieren
@herrJoepVonD | 20-05-26 | 12:28: Is toch zo. Ik denk dat jij net zo'n bangerik bent.. Maar wel een stoere reactie

0 kudos 2026-05-20 11:39:35 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@Westsider | 20-05-26 | 10:30: Volgens mij hebben we het niet meerr over fatsoen en meedoen in de samenleving.. Dat station is allang gepasseerd.. Westsider.. Je snapt blijkbaar niet het ongenoegen in de samenleving.. Nederland is Nederland niet meer en Europa is Europa niet meer. Dat is het hele verhaal. Simpel en begrijpelijk toch>????? TOCH????????