DumpStats voor KlaagKadaver

3,697 +4257 -560

Kudos

#17323 (Top 5.4205%)

Kudos/dag 7.47
Kudos/reaguursel 10.87
Meeste kudos op 1 reaguursel 239
Minste kudos op 1 reaguursel -61

340

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.69
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 29.3
Reacties per reaguursel 0.81
Meeste reaguursels op 1 dag 34
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 14-02-2025
Eerste reactie op 14-02-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

239 kudos 2025-09-17 14:58:47 op Hans Teeuwen cancelt show in Gent
Een orkest cancelen omdat de dirigent ISRAELISCH is??????
Zijn ze nog te redden daar?
Wat is het volgende? Verboden Russisch ei te serveren op gemeentelijke recepties?
Kippensoep verboden als voorgerecht?

215 kudos 2026-06-21 09:54:26 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Ik vind het geweldig hoe hij duidelijk niet op zijn gemak is en toch zijn stinkende best doet die lui het gevoel te geven dat hij het fantastisch vind.
Goed bezig!

180 kudos 2025-12-01 10:56:13 op Oh dit is mijn nummertje hoor
Ooit een een Italiaan van de firma Stam tijdens groot onderhoud in een aluminiumverwerkende fabriek zo horen galmen door een lege stille hal.
Het applaus van alle internationale firma's die er aan het werk waren was bijna net zo mooi als zijn stem.
Kippenvel.

139 kudos 2025-07-16 16:32:53 op Nog meer biem in Syrië
Dat lijken secundaire explosies, geen nieuwe inslagen. Zal wel weer een of andere opslag van oorlogstuig geweest zijn.
Dankjewel Israël, dat je de vijand die ook ons dood wil hebben een kopje kleiner maakt voor ze dat kunnen doen.
Ik snap die hele discussie niet, dat "de kwestie gecompliceerd is".
Welnee, de Islam wil ons onderwerpen of doden, Israël bombardeert die lui...Yeeeeh Israël!
Toch?

132 kudos 2025-07-22 16:44:37 op Da's handig!
1 woord.
Helicoil.

129 kudos 2025-07-19 18:04:37 op Hier wil je niet zwemmen!
En toen veegde ik "toilet bij het" weg!
De hele bingoclub lag weer dubbel, dat snap je zeker wel.
Ja, ik altijd met mijn grappen.

124 kudos 2025-02-15 10:50:16 op Doe eens rustaaaghhh
Ik kan me niet voorstellen dat mijn vader ruim een halve eeuw geleden aan mij zou vragen waarom ik zo boos was.
Ik kreeg gewoon een ram voor mijn harses.
Dan deden we weer normaal.

119 kudos 2025-09-19 16:22:19 op Hey Dumpert, kijk even mee
Volle sluiting en de spanning valt niet af.
Dan weet je waar je bent, in een shithole country.

117 kudos 2025-12-01 10:52:02 op Stoere poes gaat voor kaailekker hapje
Het feit dat je een jaguar kunt zien jagen geeft aan dat zijn leefgebied vrijwel verdwenen is.
Het dier stond bekend als "het spook van het bos" en als je 1 keer in je leven een schim van zo'n kat opving had je al heel veel geluk gehad.
Triest.

107 kudos 2025-07-15 18:26:47 op Wowowo pas op met die dozen
Echt een bloedhekel aan dat soort lui. Laat me godverkudt met rust, als ik behoefte heb aan clowns met flauwe grappen ga ik wel naar een kinderziekenhuis. Zelfde verhaal voor die mensen met dat "mag ik u wat vragen?" Heb je al gedaan kut, opzouten. Laat mensen toch gewoon met rust.

99 kudos 2025-07-15 09:26:22 op Kan iemand me helpen om instructies volgen?
De zeep ontvet en azijn werkt prima tegen onkruid, dat gebruik ik zelf ook.
Maar dat zout zet ik mijn vraagtekens bij, dat komt in de bodem terecht en ook worteltjes en boerenkool zijn niet dol op zoute grond.

94 kudos 2025-09-17 15:11:58 op Parkeerboete
Hartstikke leuk en toch pijnlijk raak. Ik liep beslist naar binnen met een flinke taart en mijn excuses.

93 kudos 2025-02-15 10:32:38 op Broekpoepertje op de moteur
Dit is geen ervaren motorrijder OF hij was er even met de gedachtes niet bij.
Ik rijd zelf al 40 jaar motor en ik was NIET stil gaan staan achter die auto. Meest gevaarlijke plek. Neem het risico en ga er rechts langs.

86 kudos 2025-07-16 15:42:12 op Dashcambonusaanbieding
Schijt, tering, pleuris, choleraziek van die lui die voorrang verlenen aan mensen die geen voorrang hebben!
Het is niet "netjes", het is net zo gevaarlijk als ineens op je rem trappen!
Hou je godverkudt gewoon aan de situatie ter plekke dan gebeuren er een stuk minder ongelukken.

77 kudos 2026-06-21 11:44:27 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Overal waar die lui op komen dagen is het meteen ongezellig.
Sfeertje slaat acuut om en wat mij betreft is de lol er dan ook meteen van af.
Het word hoog tijd dat er weer "besloten clubs" komen die dergelijke festivals organiseren.
"Pardon, alleen voor leden. U wilt lid worden? Dat kan, vult u dit formulier in en u krijgt binnen 4 weken antwoord of u in aanmerking komt voor het aspirant lidmaatschap".
Opgelost, zo hou je het gezellig.

66 kudos 2025-09-19 09:45:07 op Hoe was je eerste werkdag?
Afschuwelijke baan.
Alsof je met honger naar een heerlijk buffet mag kijken en alleen maar ruiken.

63 kudos 2025-07-22 09:13:40 op Wielrenners op hun plaats wijzen
Laat me raden, Nederlandse motorrijder in het buitenland? Het wapperende vingertje van de Calvinistisch dominee maar geen fuckin' flauw idee hebben van de verkeersregels ter plaatse?

48 kudos 2026-06-22 09:17:56 op We zijn voor Turkije
Tja, ik ken best veel Turken en zo denken ze er inderdaad over.
Antillianen hebben precies hetzelfde.
Marokkanen niet, uitzonderingen daargelaten. Dat wil een hoop zeggen over hun gedachtegang.

43 kudos 2025-07-20 09:18:00 op Zwarte Cross met Orgel Joke
Orgel Joke is het bewijs dat je de sfeer zelf moet en KAN maken, ongeacht wie of wat er op een podium staat.
Je gaat niet naar een feest, je MAAKT een feest met z'n allen.

41 kudos 2026-06-24 09:32:37 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Dakdekkers / dakinspectie / dakgoot of dakkapelreiniging, dat soort schimmige lui die het liefst contant betaald worden.
Altijd oorlog onder elkaar, steken elkaars bussen in elkaar, dit soort toestanden, je kunt er een boek over schrijven.
Glazenwassers hetzelfde laken een pak.
Vrij ongebruikelijk dat de politie ingeschakeld word trouwens, men houd die zaken meestal binnenshuis en aangifte komt meestal van buren met roetschade of gaatjes in de ruiten.
Misschien een nieuweling in het wereldje ofzo.

37 kudos 2025-09-17 16:32:05 op Parkeerboete
@Boombast | 17-09-25 | 15:57: Die ga je even halen he? Ik had niet verwacht dat ik dat erbij moest zetten maar er zit natuurlijk altijd een autist als jij tussen op zo'n website als dit.

33 kudos 2025-02-15 12:05:36 op Ooo Ya Fucker
Stephanie Vallentine. Dat is een professional golfer, niet het eerste de beste blondje dat een keertje een balletje gaat slaan.

32 kudos 2025-07-19 10:30:32 op Ik ga op vakantie en neem mee
Ik snap niet dat je achter zo'n malloot blijft rijden. Maar ik ben motorrijder dus kijk waarschijnlijk met een andere mentaliteit.

32 kudos 2025-12-07 11:50:24 op Dikke shell
Aaaaah, het komt er weer aan!
Al minstens 15 jaar hier 3 zzp-ers in de buurt waar het tegen elkaar op moet met het mooiste vuurwerk.
Zonde van het geld maar ik zie het graag!

31 kudos 2025-05-18 12:37:46 op Zeilschip Mexicaanse marine vaart tegen de Brooklyn Bridge
Het schip vaart helemaal niet tegen de brug. Het drijft tegen de brug. Stuurloos. Varen is het besturen van het vaartuig in de gewenste richting. Als je van de trap valt loop je toch ook niet tegen de grond aan?

30 kudos 2025-07-17 09:46:02 op Het was echt de Harlinger Maffia
Ongeacht de uiterlijke schijn lijkt ze heel gelukkig. Daar gaat het toch om? Dat je gelukkig bent? Op jouw manier?
Binnen hun milieu zijn ze niet raar, daar ben jij (wie de schoen enz) raar.

29 kudos 2026-06-22 09:10:06 op Stokjevangen
Tja.
Ik kan het niet.
En al kon ik het wel dan is er dus weer een Aziaat die het beter kan.

28 kudos 2025-07-21 18:17:49 op Het einde van 'het Land van Ooit'
Iedere serieuze ondernemer weet dat het NOOIT aan de klant ligt.
Als de klant wegblijft doe JIJ als ondernemer iets fout.
Deze man is ongeschikt om een onderneming te besturen.

26 kudos 2025-07-17 09:04:33 op Neppe Cola fabriek in Azië
Ik ben een tijdje als troubleshooter bij een Nederlandse "vuller" bezig geweest en dat ging een stuk hygiënischer.
Wat is India toch een tot in de grond VIES land.
En Pakistan is net zo erg.

25 kudos 2025-07-17 10:46:29 op Steekpartij bij groep 8 musical in Alblasserdam
Toen ik begon met lezen dacht ik musical? Groep 8? Hoe kan dit in godsnaam? Toen las ik "cultureel centrum" en wist ik genoeg (multicultureel centrum)...
Maar niet dus! Hartstikke netjes daar! Bijbelweek, christelijk orkest, rotary vereniging, bridgeclub, 3 bioscoopzalen enz enz, saaier en burgerlijker kan haast niet!
En toch he? Toch voel ik aan mijn water dat het weer de usual suspects zijn! Iemand meer info?

22 kudos 2025-07-22 09:50:24 op Anti-ICE demonstranten worden weggestuurd
Het is opvallend dat het blijkbaar enorm afhankelijk is van de reden van de demonstratie of er geweld gebruikt mag worden of niet.
Zullen we gewoon afspreken A-vergunning en netjes gedragen = geen geweld.
B-Geen vergunning en/of niet netjes gedragen (zoals wegen blokkeren enzo) = meteen de lange lat erover, rubber kogels, charges met paarden en wie dan nog ademt naar een heropvoedingskamp op Rottumerplaat?

21 kudos 2025-02-15 11:58:40 op Meisje snapt er helemaal niks van
Ik snap dat meisje.
Mijn vrouw en ik schermen ons ook steeds meer af van "de maatschappij" omdat er simpelweg geen donder meer van klopt, elke logica is zoek.
Mensen worden ook steeds gekker qua denkbeelden dus daar kan je maar beter ook zo min mogelijk mee te maken hebben.
Je kringetje word heel klein en misschien is het wel struisvogelpolitiek maar een weldenkend mens wil toch helemaal geen deel meer uitmaken van deze op hol geslagen linkse woke idiocracy met hun klimaatjihad?

21 kudos 2025-09-17 16:02:59 op Hij doet mij pijn jonguh!!
Als je nou gewoon die krulletjes eens stevig vastpakt en je stelt die klootzak voor aan meneer muur?
Een keer of 6?

20 kudos 2026-06-23 11:06:40 op Perfectie
Nee, dat is geen perfectie, dat is afkeur.
Vandaar het rode stipje aan die kant.
Tis maar net wat de specificatie van het product is he?

20 kudos 2025-07-17 09:40:02 op Toet! Ga es weg!
En tegen de politie verklaarde Floris-Jan terwijl hij opgelapt werd in de ambulance het volgende.
"Ik ben zomaar uit het niets aangevallen door een automobilist terwijl ik rustig over de gracht fietste, geen enkele aanleiding, echt roadrage".
Ik heb zo'n hekel aan dat soort lui! Maar ook aan de automobilist die wel toetert (a) maar niet b durft, te weten de kutyup een flink pak slaag geven of op zijn minst de fiets onbruikbaar maken.

20 kudos 2026-06-21 20:24:51 op Agent doet beenveeg
Traden ze maar zo kordaat op tegen die XR figuren.

19 kudos 2025-12-07 13:37:22 op OMG Nederland under attack
Houd in dat Nederland "de wacht houd" deze periode en dus de lucht in moet als er weer een "Beer" (Russische bommenwerper, meestal TU-95) de grens van de Noordzee aantikt om te kijken hoe snel de Navo reageert.
Deden ze bijna 40 jaar geleden toen ik bij de KLU zat al en doen ze nog steeds.
Geen paniek, rustaaaagh.