DumpStats voor Pimmetjes

39,725 +52644 -12919

Kudos

#1505 (Top 0.4709%)

Kudos/dag 7.85
Kudos/reaguursel 8.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 1638
Minste kudos op 1 reaguursel -307

4,814

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.95
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 26.6
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 29-07-2012
Eerste reactie op 18-08-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-22 21:57:04 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Ik zie iemand neervallen ja. Maar door wie deze persoon geraakt werd is niet te zien. Kan met zo goed de schutter in camouflagepak zijn.

-3 kudos 2026-06-20 02:19:11 op LEGO-diefstal in Rijssen
@SomeDuderr | 19-06-26 | 23:11: de lange wachttermijn hoort idd bij landelijke verspreiding zoals via opsporing verzocht. De mijne lange termijn is voor verspreiding via regionale zenders. Maar ja... als jullie die dan op dumpert gooien...

1 kudos 2026-06-19 00:33:36 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Dan is er in Amerika vast weer een kerel die zich aangevallen voelt doordat er 2 meisjes op de herentoilet komen. Ik ga liever als volwassen kerel naar de dames wc dan dat ik mijn dochters meeneem naar een smerig herentoilet. Waarbij je ook niet verbaasd moet zijn als daar meer geberit dan nr1 of nr2.

6 kudos 2026-06-18 23:08:24 op Man krijgt tikken van oom agent
Formeel gezien mag er niet (meer) geslagen worden. Die persoon loopt namelijk al weg van de agent. Wellicht niet snel genoeg maar er staat nergens dat de man moet rennen. De agent vordert dat de man moet vertrekken en er is duidelijk te zien dat de man dat doet. Hij loopt zelfs niet achterwaarts maar gewoon voorwaarts. De man voldoet dus aan de vordering.

2 kudos 2026-06-17 22:38:12 op Oma gaat boodschappen doen
Toen oma 25 was trok ze de stofzuiger ook zo langs de deurpost. Ging ik altijd goed.

9 kudos 2026-06-17 11:05:57 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Daar ter plekke ingrijpen betekent dat 2 agenten vast staan. En daarna naar bureau moeten. Prioriteit is het incident waarvoor ze dat waren. En nu de plottwist: dat stilstaan is niet verboden. Het strafbare feit uit strafrecht 'belemmering' is een feit dat alleen bij agenten gepleegd kan worden, niet bij brandweer en ambulance. Dan blijft er over een verkeersbonnetje gevaar of hinder en die kan in deze situatie op kenteken uitgeschreven worden

1 kudos 2026-06-15 17:12:44 op Scooter bijna aangereden
Snorfietsen volgen de regels van fietsen. Aldus mogen zij rechts inhalen. Maar anticiperen mijn je leren: bakwagens hebben en dode hoek, je nadert en zijstraat, de bakwagen mindert snelheid... dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat hij gaat afslaan. Vrucht op twee wielen.

-1 kudos 2026-06-15 11:54:22 op Zegt u tijdens de seks 'ik hou van je'?
Nee in de betere buurten gebeurt die niet? Man uit werken en maakt dagen van 12 uur als CEO en vrouw verveelt zich te pletter en verleent haar diensten aan de glazenwasser,tuinman, poolboy.

-8 kudos 2026-06-14 00:10:24 op Wk lange afstand kotsen
@Jezweetzelff | 13-06-26 | 22:22: bij je tweede zijn was jij al vergeten dat je het in je eerste zijn al had genoemd

18 kudos 2026-06-13 18:30:16 op Faalhaaskarma
RWS heeft geen opsporingstaak. Hun camera's zijn voor zicht op verkeersbeeld. Het overheidsgeld is derhalve juist besteed. Voordat men anders weer gaat klagen over 'mijn belastinggeld'.

0 kudos 2026-06-10 14:21:09 op De buurman is er klaar mee
@Nietstemelden | 10-06-26 | 06:19: zelfs dat niet. Verantwoordelijkheid ligt bij de tenaamgestelde. En wanneer die dood is zul je de wijziging van tenaamstelling eerst moeten regelen. Dat kan best even duren. Misschien staat hij daarom zoals daar. Nergens in de wet staat dat de erfgenamen dan en boete krijgen.

-15 kudos 2026-06-10 14:15:25 op De buurman is er klaar mee
Blijf gewoon van een ander zijn auto af. Wanneer de regels voorschrijven dat de auto van straat moet was dat al gebeurd. En stilstaande auto zonder APK doet niemand kwaad. Het zegt ook niks over deugdelijkheid van dat voertuig. Het voertuig krijgt vanzelf bekeuringen van de RDW. En als die betaald worden is het afgedaan.

-6 kudos 2026-06-10 14:12:52 op De buurman is er klaar mee
@Apennatie | 10-06-26 | 12:49: maar dat geeft niemand het recht om aan je auto te zitten en weer iets op te plakken. Ga met je frustratie naar een dokter.

12 kudos 2026-06-09 18:43:06 op De rijdende rukker
Die hebben internet, die kijken nergens meer van op. Het is geen 1980 meer.

1 kudos 2026-06-09 18:40:52 op Kijk mij eens..
Nee dan krijg je een boete. Hahaha. Prioriteiten hè

16 kudos 2026-06-08 21:11:56 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Wetstekst: "De ambtenaar legitimeert zich met het legitimatiebewijs dat aan hem is verstrekt:
a. BIJ OPTREDEN in burgerkleding ongevraagd, tenzij bijzondere omstandigheden dit onmogelijk maken, en
b. BIJ OPTREDEN in uniform, op verzoek daartoe"

Maar een agent hoeft zich niet aan elke klaphark die denkt dat hij intelligent is te legitimeren. Het verschil ziet hem in "bij optreden". Klaphark en aspirant doen geen zaken met elkaar dus klaphark kan het vergeten.

0 kudos 2026-06-07 23:19:19 op Burenruzie gaat verkeerd
Dan weten ze wel wat hij waarschijnlijk naartoe rijdt als hij naar huis rijdt.

5 kudos 2026-06-06 23:32:59 op Honger in Lloret
Het is hier geen hotel... oh wacht.

28 kudos 2026-06-06 16:36:07 op STOPSTOPSTOP!
Ik leerde iets heel anders als eerste. Maar ik leerde ook dat wanneer ik de bestuurder niet kon zien (via zijn spiegels) hij mij ook niet kon zien.

-13 kudos 2026-06-05 12:28:36 op Moeder is alert
Waarom daar parkeren? Waarom zit dat kind los op de voorstoel?

-3 kudos 2026-06-04 09:08:15 op Soms heb je van die dagen
Dat weet je niet. Nu de twist... er was een dikke en hij stond daar al toen de slagboom omlaag ging. Een kort daarna de brug open ging. Dan is het toch echt de fout van de brugwachter. Denk even aan Alphen ad Rijn onlangs...

4 kudos 2026-06-04 08:58:57 op Die ene NSB-collega
Waarom moet jij als taxi gaan fungeren terwijl je wellicht hele andere plannen hebt die avond. Omdat anderen te skeer zijn om een taxi te betalen? Omdat anderen zich niet konden inhouden na het 2e drankje?

-4 kudos 2026-06-03 18:04:42 op Spraakgebrek?
Naast haar wenkbrauwen

3 kudos 2026-05-31 21:24:01 op Brake-check du jour
Je moet niet remmen voor invoegend verkeer. Het invoegend verkeer moet versnellen. En als je invoegend verkeer wilt helpen, en het kan zonder het overige verkeer te hinderen, schuif je en van op naar links. Wat je ziet is pure brakechecking.

-1 kudos 2026-05-30 21:45:15 op Politie uitdagen is klappen vragen
Maar dan zitten die twee agenten 2-3 uur binnen in te tikken. Die luxe kunnen ze zich niet veroorloven vanwege personeelsgebrek.

4 kudos 2026-05-30 16:51:42 op Bus vs rijinstructeur
En dat geld alleen binnen de bebouwde kom. Buiten de bebouwde kom moet hij gewoon wachten.

8 kudos 2026-05-30 16:47:57 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
De suggestie dat een agent alleen een schop onder iemands kont mag geven als zijn veiligheid in gevaar is, is al verkeerd. Een agent mag geweld gebruiken "wanneer het doel niet op andere wijze bereikt kan worden". Het geld moet "proportioneel en subsidiair" zijn. Dus het lichtste geweldsmiddel eerst, en niet vaker dan nodig is. Dus.... mondeling gevorderd, geen effect, weggeduwd, geen effect, een schop over haar kont, wel effect. Daarna komt pas pepperspray, wapenstok of vuurwapen. Ik zeg 100 punten. Doel is bereikt.

5 kudos 2026-05-30 16:41:21 op Ff tanken
@Comitatus | 30-05-26 | 16:38: hij die getankt heeft, die het vulpistool gehanteerd heeft. Al het hij het in het riool laten lopen

12 kudos 2026-05-29 18:43:11 op Bijna onder de vrachtwagen
@BennieDeKok | 29-05-26 | 18:27: alleen tussen de 2 meest linker rijbanen, en niet gedoogd naar toegestaan.

-3 kudos 2026-05-29 13:16:13 op Fatbikert zit op telefoon
@-Koffiebeker- | 29-05-26 | 12:50: gelegenheid. De ruimte was er.

19 kudos 2026-05-29 13:15:29 op Fatbikert zit op telefoon
Nee want hij moet bij een bijzondere verrichting al het overige verkeer voor laten. Dus ook in de rijbaan naast hem anders kan hij niet insturen.

-4 kudos 2026-05-29 13:13:10 op Lekker weer
Dat krijg je als je zo'n auto niet kunt betalen. Dan doet alles wat extra geld gaat kosten te keer zoveel pijn

-1 kudos 2026-05-29 13:12:27 op Lekker weer
Nee het dak was niet goed gesloten. Daarom hoorde hij 'that noise'. En bij een bepaalde snelheid dacht het dak...doei ik trek het niet meer

5 kudos 2026-05-26 23:27:08 op Zoek je ruzie?!
Spuitje anabolen denk ik eerder. Krijg je testosteron van. Daar wordt je agressief van.

-7 kudos 2026-05-26 23:15:27 op Boa huisbezoek
Er zal vast in diezelfde vroeg gestaan hebben waarom hij moest verschijnen. Meestal en aankondiging van een voorgenomen besluit. Daar mag je dan je zienswijze over komen meedelen. Waarschijnlijk krijgt hij een "last onder dwangsom" opgelegd voor wangedrag, overlast, messenset, oid. Een L.O.D. begint vaak vanaf 1000 á 1500 Euro een kent een maximum van rond de 10k Euro.

0 kudos 2026-05-26 23:10:43 op Collega wordt geëlektrocuteerd
Hij heeft waarschijnlijk zelf het heel onder spanning gezet. Was alleen vergeten zijn collega in te lichten.

7 kudos 2026-05-26 23:08:59 op Collega wordt geëlektrocuteerd
Je spieren verkrampen en trekken als gevolg daarvan samen. Je kunt niet meer loslaten. Van de brandweer geleerd om met de buitenkant van je vingers te voelen of ergens stroom op staat voordat je het denkt vast te pakken.

0 kudos 2026-05-26 15:44:34 op Bizar bloedgevecht in de trein
@Louisvangaal | 26-05-26 | 14:58: Iets met huisregels waaraan je je conformeeert door het gebruikmaken van het OV.