DumpStats voor Toompie888

126,880 +133654 -6774

Kudos

#335 (Top 0.1048%)

Kudos/dag 76.25
Kudos/reaguursel 18.13
Meeste kudos op 1 reaguursel 4959
Minste kudos op 1 reaguursel -188

6,999

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.21
Topreaguursels 19
Woorden per reaguursel 7.3
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 30
Aantal x weggejorist 75
Geregistreerd op 16-11-2021
Eerste reactie op 16-11-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-05 14:23:23 op WK mannetjes
Bij de leidol gekocht.

1 kudos 2026-06-05 10:37:22 op Mark in Kyiv
Zelensky gave Putin toe auwers!

6 kudos 2026-06-04 22:39:11 op Ouderen discriminatie
@HitsigeHenri | 04-06-26 | 22:01: bij jou ook niet hè?

-2 kudos 2026-06-04 14:59:50 op Roadrage!
*peaceful.

25 kudos 2026-06-04 09:09:44 op Limbo is boos
Waarom laat je niet zien hoe dit afloopt? Je werd zeker even goed op je plek gezet hahaha.

8 kudos 2026-06-04 09:01:32 op Soms heb je van die dagen
Op maps zie je dat ze daar net aan de weg gewerkt hebben, maart 2026.
Kan geen link plaatsen, zie "hoofdbrug schiedam" op Google Maps.
Als je een keer verder klikt zie je de oude situatie uit 2020. Je ziet de oude stopstreep maar je kunt niet zien waar die nu zit. Alleen het stoplicht is een heel stuk naar voren verplaatst.

30 kudos 2026-05-31 21:06:24 op Rondjes rijen in Rotterdam
Dertien jaar gewerkt om rondjes te kunnen rijden in je pauperbak. Hoe triest.

0 kudos 2026-05-31 17:20:20 op Powernap
Ja nu wel.

21 kudos 2026-05-29 10:49:20 op Brandje blussen..
"Er zijn geen giftige stoffen vrijgekomen tijdens de brand".

8 kudos 2026-05-28 10:46:01 op Slome PC?
Even het bovenste knoopje los doen dan loopt ie weer soepel.

0 kudos 2026-05-28 10:00:04 op Smokey Bear
Flinke hamburger.

6 kudos 2026-05-28 09:40:13 op Zwaartekracht versus SUV
Omdat je gewoon een melding kan maken door op de vlag onder de video te klikken.

0 kudos 2026-05-27 15:21:04 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Een airco is helemaal niet slecht. Sterker nog, het helpt juist het net te balanceren. En het is juist goed om hem constant te laten draaien. Als de kamer eenmaal koud is dan verbruikt hij nog maar heel weinig.