260,073 +281988 -21915
Kudos
#101 (Top 0.0316%)
| Kudos/dag | 79.31 |
| Kudos/reaguursel | 25.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4280 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -334 |
260,073 +281988 -21915
Kudos
#101 (Top 0.0316%)
| Kudos/dag | 79.31 |
| Kudos/reaguursel | 25.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4280 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -334 |
10,187
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.11 |
| Topreaguursels | 100 |
| Woorden per reaguursel | 9.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 36 |
| Aantal x weggejorist | 245 |
| Geregistreerd op | 02-07-2017 |
| Eerste reactie op | 02-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 21:19:31 op Vanavond ben jij de baas
@SuqMadiq | 24-06-26 | 17:25: Volgens mij zit er inderdaad een fout in die berekening. Y'shtola is van zichzelf een 2/4, en twee Buster Swords geven samen +6/+4. Daarmee komt ze uit op 8/8, niet op 10 power. Tenzij er nog ergens een extra +2 power vandaan komt, zou Buster Sword dus alleen mogen triggeren op basis van 8 combat damage en niet 10. Daarnaast heeft ze vigilance, dus bij het aanvallen hoort ze ook niet getapt te worden.
4 kudos 2026-06-24 14:41:50 op Picobello zwembadbouw
*dat.
4 kudos 2026-06-23 17:09:21 op Daar gaat je fiets
Haha je zei kanker
0 kudos 2026-06-23 17:08:59 op Daar gaat je fiets
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-23 16:14:27 op Hoofdpijn in de morgen
@pietpvv | 23-06-26 | 15:29: Eens, pak maar stropje Piet, wandelende zuurstofverspilling dat je bent
-8 kudos 2026-06-23 14:19:18 op Nederlander uitgedrift in Japan
@zusje v Christina | 23-06-26 | 14:06: Toerist in eigen land?
-2 kudos 2026-06-23 10:57:32 op Even spelen met de hond
Iedereen denkt natuurlijk dat dit een teckel is, maar aan de staart is te zien dat het om een slidingo gaat.
0 kudos 2026-06-23 10:51:57 op Hoofdpijn in de morgen
ja moet hij dood van jou?
-7 kudos 2026-06-22 23:36:00 op Samenvatting van NED - ZWE
Wat een creatieve ''altijd +1''
petje af hoor
11 kudos 2026-06-22 23:35:32 op Samenvatting van NED - ZWE
@vanonder | 22-06-26 | 23:13: Dat gaan ze toch ook, uiteindelijk?
-3 kudos 2026-06-22 16:32:35 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Was het niet Putin met een schimmel tussen zijn benen?
0 kudos 2026-06-22 16:30:11 op Mag ik even je aandacht?
-weggejorist-
-12 kudos 2026-06-22 16:27:19 op Kaketoe is koning
@Geen jeweetwel | 22-06-26 | 16:21: Niet in een hokje? mooie humusrijke tropenbodem waar die overheen hobbelt ja... Dat het beestje er gezond uit ziet doet totaal niet terzake. Die kinderen in Ruinerwold zagen er ook normaal uit. Het feit is gewoon dat zo'n beestje hier niet thuis hoort en meermaals in hun leven van eigenaar wisselt omdat ze hem beu zijn en impulsief aanschaffen alsof het een accessoire is.
-25 kudos 2026-06-22 16:17:56 op Kaketoe is koning
En dan het beestje naar het asiel ipv Alexa de in container te mieteren zeker. Dit soort 'huis'dieren sterven zelden bij hun oorspronkelijke eigenaar. Paar jaartjes online cashen en doeiii. Kutmensen
33 kudos 2026-06-21 19:54:28 op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
Creatieve armoede, ik mis de videofucktijd
0 kudos 2026-06-21 19:48:30 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-21 13:23:08 op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
https://www.youtube.com/shorts...
4 kudos 2026-06-21 13:09:34 op Heel mooi Zweeds bakje
Gemiddelde schaftkeet niveau
32 kudos 2026-06-20 13:32:34 op Zlatan en Henry kunnen het nog
Zlatan niet arrogant hahaha, je hebt wel humor.
-13 kudos 2026-06-05 15:26:49 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Rogier is zo iemand die een vrouw geen orgasme bezorgd
0 kudos 2026-06-05 12:41:41 op Clowntje in huis
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-05 10:52:42 op Praktijkles natuurkunde
-weggejorist en opgerot-
-1 kudos 2026-06-05 10:45:28 op Praktijkles natuurkunde
@Stummy | 05-06-26 | 10:43: Wie heeft hij kwaad gedaan dan?
-55 kudos 2026-06-05 10:44:16 op Praktijkles natuurkunde
Dit getuigt dat jij de illusie hebt dat in 'jouw tijd' de 15-jarigen niet onbevreesd en baldadig waren.
Verkapte 'vroeger was alles beter' en 'de nieuwe generatie is verpest' comments zijn vermoeiend.
-93 kudos 2026-06-04 22:57:49 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Positiviteitskangoeroe | 04-06-26 | 22:33: Ja, heb je er werkelijk zo'n last van? Sneu
5 kudos 2026-06-04 22:04:37 op Gasbiempje in Mexico
lekker huilen met je pakje Wicky kleuter
-8 kudos 2026-06-04 21:57:34 op Help stepturtle, ik zit vast
De hamvraag is: hoe is hij daar gekomen?
0 kudos 2026-06-04 20:39:48 op Met je boot een waterval af
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-04 20:35:32 op Windhoos sloopt Glanerburg
To the windhooooos, to the wall
Till sweat drop down my balls,
All these beeches crawl
-3 kudos 2026-06-04 20:02:42 op Nog één dag te gaan
Hahaha wat triest
-1 kudos 2026-06-04 19:13:27 op Doe maar een duikje
Jaloers? De minnen komen denk ik van hulpverleners die dit soort gasten de stenen kunnen schrapen.
-2 kudos 2026-06-04 16:18:23 op Hatsa, zo door rood
niet alles buiten jezelf gaan zoeken
5 kudos 2026-06-04 14:46:40 op Reaguurder in Afghanistan
Fuck off kut vloggertje
-1 kudos 2026-06-04 13:16:02 op Roadrage!
Lebanon, dat is toch Beiroet in de buurt?
-2 kudos 2026-06-04 13:15:52 op Roadrage!
Wat was er eerst: de kip, of het ei?
3 kudos 2026-06-04 13:11:51 op Dumfries is lief tegen vaste fan
Wat cool dat jij dat niet weet! Want jij volgt natuurlijk helemaal geen nieuws en hebt geen social media. Althans dat moeten die mensen altijd wel even vernoemen.
73 kudos 2026-06-04 13:10:04 op Filmpje maken voor de socials
Sneumeneer weet het nog sneuer te maken, knap.
-3 kudos 2026-06-04 13:09:36 op Filmpje maken voor de socials
Origineel man!
-1 kudos 2026-06-04 11:24:21 op Even hallo zeggen tegen de mensen 3 rijen lager
@Gebruikersnaam_123 | 03-06-26 | 22:23: Is je moeder rood?
-1 kudos 2026-06-03 13:51:47 op Schootvis heeft honger
Kon niet goed zien wat hij die beesten aan het voeren was, maar het is dus roggebrood blijkbaar
1 kudos 2026-06-03 13:42:34 op Lekker weertje voor een ritje in de cabrio
*Dat je binnen krijgt
Overigens vind ik spreken van 'binnen' in deze situatie discutabel.
-2 kudos 2026-06-03 13:39:56 op Lekker weertje voor een ritje in de cabrio
De weersvoorspelling klopt altijd, of hij uitkomt is een 2e.
6 kudos 2026-06-03 12:14:38 op Kleine voorbeschouwing WK
En dat noemt zichzelf RonJans... flapdrol
1 kudos 2026-06-03 12:11:52 op Kleine voorbeschouwing WK
Bijna, stukje noorderlijker!
4 kudos 2026-06-03 11:41:53 op Woordgrap van de dag #2
Woosh
-12 kudos 2026-06-03 11:02:53 op Computer says no
Echt heel fail worst heb jij gehad, zo genant..
2 kudos 2026-06-03 11:02:02 op Fijne dinsdag allemaal
..zijn
5 kudos 2026-06-02 18:09:56 op Parkeren voor het warenhuis
'Warehouse' versteenkoold.
-4 kudos 2026-06-02 18:06:28 op Almelo aanhouding politie slaat collega
Sla hem terug dan mietje!
0 kudos 2026-06-02 18:05:42 op Ben jij mijn vader?
Puike analyse captain obvious!