260,073 +281988 -21915
Kudos
#101 (Top 0.0316%)
| Kudos/dag | 79.31 |
| Kudos/reaguursel | 25.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4280 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -334 |
260,073 +281988 -21915
Kudos
#101 (Top 0.0316%)
| Kudos/dag | 79.31 |
| Kudos/reaguursel | 25.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4280 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -334 |
10,187
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.11 |
| Topreaguursels | 100 |
| Woorden per reaguursel | 9.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 36 |
| Aantal x weggejorist | 245 |
| Geregistreerd op | 02-07-2017 |
| Eerste reactie op | 02-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 20:22:14 door Geen jeweetwel op Kaketoe is koning
@Dirk-teur | 22-06-26 | 16:27: Jaja deugneus, alle dieren in de vrijheid, want huisdieren hebben is zielig. Kindjes in Afrika zijn zielig, en ook die niet eens allemaal.
2 kudos 2026-06-22 16:18:38 door moraalsoldaat op Kaketoe is koning
Jongens, rustig aan. Het is maar AI. Er zijn heel veel filmpjes van deze AI kaketoe.
8 kudos 2026-06-22 14:34:47 door Sp1NNeNMaN op Mag ik even je aandacht?
Ja sorry man, sommige AI filmpjes (vooral met dieren) vind ik best lollig, vooral als het er zo dik bovenop ligt.
-12 kudos 2026-06-22 14:27:19 door Dirk-teur op Kaketoe is koning
@Geen jeweetwel | 22-06-26 | 16:21: Niet in een hokje? mooie humusrijke tropenbodem waar die overheen hobbelt ja... Dat het beestje er gezond uit ziet doet totaal niet terzake. Die kinderen in Ruinerwold zagen er ook normaal uit. Het feit is gewoon dat zo'n beestje hier niet thuis hoort en meermaals in hun leven van eigenaar wisselt omdat ze hem beu zijn en impulsief aanschaffen alsof het een accessoire is.
5 kudos 2026-06-22 14:21:08 door Geen jeweetwel op Kaketoe is koning
Waar maak jij dat uit op na het zien van dit filmpje? Beestje ziet er gewoon gezond uit en zit niet vast aan zn stok of in een hokje. Wat is nu weer het prorbleem?
-14 kudos 2026-06-21 18:34:12 door BennieDeKok op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
Beter kunnen is uploaden, dirkje.
4 kudos 2026-06-21 18:32:22 door Creatieloos op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
Wat een afgezaagde tokkiereaktie is dit toch.
3 kudos 2026-06-21 18:30:24 door [[[Mad.doC]]] op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
Nee
-2 kudos 2026-06-21 11:56:29 door Godvergeten op Heel mooi Zweeds bakje
Nee, das een belediging voor de mensen in de schaftkeet. In de gemiddelde schaftkeet ligt het niveau veel hoger. Dit is een niveau 1,8 meter onder de stoeptegels.
-2 kudos 2026-06-21 11:10:46 door Subietzometeenstraks op Heel mooi Zweeds bakje
En dan een keiharde scheet erbij laten.
Gegarandeerd de hele keet in een deuk.
7 kudos 2026-06-05 15:59:04 door A.tractie op Oma (90) nog nooit klaargekomen
bezorgt*
0 kudos 2026-06-04 23:26:20 door PisFinger op Met je boot een waterval af
@EisWafer | 04-06-26 | 21:16:
Ik ben niet zeker of dit doorgesnoven Amerikanen zijn of gewoon normale knettergekke Australiers.
10 kudos 2026-06-04 19:59:22 door HitsigeHenri op Help stepturtle, ik zit vast
Gestrand
8 kudos 2026-06-04 19:58:51 door Lekkerekerel op Help stepturtle, ik zit vast
Lopend.
2 kudos 2026-06-04 19:16:35 door EisWafer op Met je boot een waterval af
Weet je dat zeker? Meestal doen ze dit soort dingen in Australie.
-1 kudos 2026-06-04 11:38:11 door Farthdater op Roadrage!
Ja, Nederland ligt ook in de buurt van Amsterdam
0 kudos 2026-06-01 18:17:39 door owikzegmaarwat op Ja joh, dan ben je echt gay.
is niet erg als je m niet kent. je mist denk ik ook weinig. een streamertje die op actuele zaken reaguurt, je weet wel hoe dat gaat.
2 kudos 2026-05-31 22:10:12 door Dump-Pie-Dump op Doe maar een bochtje
De eerste steen raken kan een foutje zijn, maar alles wat daarna gebeurt en we hier op beeld zien in gewoon vreselijk kansloos!
3 kudos 2026-05-31 16:47:05 door novosibirsk op Doe maar een bochtje
Dit is geen foutje, dit is pure onkunde, levensgevaarlijk.
3 kudos 2026-05-30 10:43:31 door freddy22 op Ginger Mercury
Dit is geen gayclub!
2 kudos 2026-05-30 09:41:50 door Wateenaccountnaamzeg op Chauffeur doet Whitney Challenge
@Albertoooh | 29-05-26 | 22:03: De volgende keer wachten tot je nuchter bent met reageren.
-9 kudos 2026-05-29 20:03:55 door Albertoooh op Chauffeur doet Whitney Challenge
Misschien een goed idee om hem mee te nemen naar het WK? Oh nee, de selectie is al bekend.
1 kudos 2026-05-29 17:34:34 door Warmhands op Marechaussee spot snelle Duitsert
https://m.youtube.com/watch?v=...
-1 kudos 2026-05-27 18:46:37 door Creatieloos op De Kleintjes wakker maken
@AnoniemeAlcoholist | 27-05-26 | 19:03: dacht dat het een krrrroed was
2 kudos 2026-05-27 17:03:16 door AnoniemeAlcoholist op De Kleintjes wakker maken
Poelifinario
12 kudos 2026-05-26 15:41:11 door Geen jeweetwel op 180cc Hok Zip a mattie!
Oei, iemand heeft een hobby die niks met de jouwe heeft te maken, laten we hem snel gaan afzeiken. Want iedereen moet hetzelfde als Dirk-teur leuk vinden.
12 kudos 2026-05-22 19:19:38 door Cork_boy op Is er dan geen classic gentleman meer?
Fout, iedereen met ogen en smaak zal haar aanvallen op haar uiterlijk!
0 kudos 2026-05-21 09:18:07 door Creatieloos op De ballen poetsen
Quid, ben jij het?
0 kudos 2026-05-18 11:43:47 door unfortunatelypeanutbutter op 74% geïdentificeerd!
Op z'n boers?
1 kudos 2026-05-18 11:23:35 door mikkelokkio op Alles naar de klote
Heb jij een moeilijk woordje geleerd knul? Goed hoor. Wil je nou een sticker?
-2 kudos 2026-05-18 11:11:17 door Dirk-teur op Pitcrew medewerker ruimt fotograaf uit de weg
@ZeikStralend | 17-05-26 | 20:34: Eindelijk iemand die het snapt!
1 kudos 2026-05-17 18:34:16 door ZeikStralend op Pitcrew medewerker ruimt fotograaf uit de weg
ja of een Dubbel uitgevoerde SGMm-II treinstel met driedubbele rijtuigbak
0 kudos 2026-05-17 09:14:13 door pannekoekmetmosterd op Nog een LIVE van Max
Je bent twee keer gejorist dus commentaar van stummy zal wel gegrond zijn.
-1 kudos 2026-05-17 01:07:49 door HeroPositive op Spontane U-turn van oom agent
*Apenmobiel die
0 kudos 2026-05-16 20:23:48 door Wintermute op De politie vordert iedereen om weg te gaan uit Mall of the Netherlands
Het woord van de wapenstok verstaat eenieder.
2 kudos 2026-05-16 19:08:48 door Kwaaie tor op De politie vordert iedereen om weg te gaan uit Mall of the Netherlands
De lange lat verstaan ze wel hoor.
2 kudos 2026-05-16 18:11:52 door Rest in privacy op De politie vordert iedereen om weg te gaan uit Mall of the Netherlands
@MikeMe | 16-05-26 | 19:56:
Je bedoelt een jambiya?
-9 kudos 2026-05-16 17:56:06 door MikeMe op De politie vordert iedereen om weg te gaan uit Mall of the Netherlands
Jah. Een Arabische.
-3 kudos 2026-05-16 17:27:43 door yoric op Spontane U-turn van oom agent
Ik zag net een ander filmpje van een tekenfilmland, iets met een kinderklokje. Soms kun je maar beter eerst even aan zelfreflectie doen.
0 kudos 2026-05-16 17:19:08 door Dirk-teur op Nog een LIVE van Max
-weggejorist-
14 kudos 2026-05-16 16:42:50 door Stummy op Nog een LIVE van Max
Sneuneuker van de dag award is voor jou.
0 kudos 2026-05-16 13:53:27 door te jodo la madre op Max moet er even langs tijdens de 24U
@ikken11 | 16-05-26 | 14:41: Azijnleverancier mag gerust aan elkaar hoor.
2 kudos 2026-05-16 13:38:05 door Bigwillem72 op Mega chaos voor plastic horloge
Lijkt steeds meer op een documentaire.
-2 kudos 2026-05-16 13:37:13 door Rabarber op Max moet er even langs tijdens de 24U
@Denniskarpes | 16-05-26 | 14:21: Het seizoen is helaas voorbij..
19 kudos 2026-05-16 13:15:21 door LordFido op Normale avond uit in Engeland
Omdat de harem niet wil luisteren
3 kudos 2026-05-16 12:41:43 door ikken11 op Max moet er even langs tijdens de 24U
Oh, is jouw azijn leverancier weer geweest...
-2 kudos 2026-05-16 12:39:12 door LiberoHeinzKessler op Max moet er even langs tijdens de 24U
@Denniskarpes | 16-05-26 | 14:21: Hearts - Cel;tic is dan wel weer interessant natuurlijk.
40 kudos 2026-05-16 12:21:42 door Denniskarpes op Max moet er even langs tijdens de 24U
Ga jij dan lekker dit weekend kijken hoe 22 man tegen een bal schoppen en op de grond liggen janken en kijken of hun haar goed zit?
7 kudos 2026-05-16 12:01:54 door nten355 op Max moet er even langs tijdens de 24U
Elk rondje is anders....
2 kudos 2026-05-16 12:01:25 door evildonkey op Max moet er even langs tijdens de 24U
Nee...