DumpStats voor Dirk-teur 👶

260,073 +281988 -21915

Kudos

#101 (Top 0.0316%)

Kudos/dag 79.31
Kudos/reaguursel 25.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 4280
Minste kudos op 1 reaguursel -334

10,187

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.11
Topreaguursels 100
Woorden per reaguursel 9.6
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 36
Aantal x weggejorist 245
Geregistreerd op 02-07-2017
Eerste reactie op 02-07-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 20:22:14 door Geen jeweetwel op Kaketoe is koning
@Dirk-teur | 22-06-26 | 16:27: Jaja deugneus, alle dieren in de vrijheid, want huisdieren hebben is zielig. Kindjes in Afrika zijn zielig, en ook die niet eens allemaal.

8 kudos 2026-06-22 14:34:47 door Sp1NNeNMaN op Mag ik even je aandacht?
Ja sorry man, sommige AI filmpjes (vooral met dieren) vind ik best lollig, vooral als het er zo dik bovenop ligt.

-12 kudos 2026-06-22 14:27:19 door Dirk-teur op Kaketoe is koning
@Geen jeweetwel | 22-06-26 | 16:21: Niet in een hokje? mooie humusrijke tropenbodem waar die overheen hobbelt ja... Dat het beestje er gezond uit ziet doet totaal niet terzake. Die kinderen in Ruinerwold zagen er ook normaal uit. Het feit is gewoon dat zo'n beestje hier niet thuis hoort en meermaals in hun leven van eigenaar wisselt omdat ze hem beu zijn en impulsief aanschaffen alsof het een accessoire is.

5 kudos 2026-06-22 14:21:08 door Geen jeweetwel op Kaketoe is koning
Waar maak jij dat uit op na het zien van dit filmpje? Beestje ziet er gewoon gezond uit en zit niet vast aan zn stok of in een hokje. Wat is nu weer het prorbleem?

-2 kudos 2026-06-21 11:56:29 door Godvergeten op Heel mooi Zweeds bakje
Nee, das een belediging voor de mensen in de schaftkeet. In de gemiddelde schaftkeet ligt het niveau veel hoger. Dit is een niveau 1,8 meter onder de stoeptegels.

0 kudos 2026-06-04 23:26:20 door PisFinger op Met je boot een waterval af
@EisWafer | 04-06-26 | 21:16:
Ik ben niet zeker of dit doorgesnoven Amerikanen zijn of gewoon normale knettergekke Australiers.

-1 kudos 2026-06-04 11:38:11 door Farthdater op Roadrage!
Ja, Nederland ligt ook in de buurt van Amsterdam

0 kudos 2026-06-01 18:17:39 door owikzegmaarwat op Ja joh, dan ben je echt gay.
is niet erg als je m niet kent. je mist denk ik ook weinig. een streamertje die op actuele zaken reaguurt, je weet wel hoe dat gaat.

2 kudos 2026-05-31 22:10:12 door Dump-Pie-Dump op Doe maar een bochtje
De eerste steen raken kan een foutje zijn, maar alles wat daarna gebeurt en we hier op beeld zien in gewoon vreselijk kansloos!

12 kudos 2026-05-26 15:41:11 door Geen jeweetwel op 180cc Hok Zip a mattie!
Oei, iemand heeft een hobby die niks met de jouwe heeft te maken, laten we hem snel gaan afzeiken. Want iedereen moet hetzelfde als Dirk-teur leuk vinden.

-3 kudos 2026-05-16 17:27:43 door yoric op Spontane U-turn van oom agent
Ik zag net een ander filmpje van een tekenfilmland, iets met een kinderklokje. Soms kun je maar beter eerst even aan zelfreflectie doen.