2,932 +3156 -224
Kudos
#20231 (Top 6.3305%)
| Kudos/dag | 21.25 |
| Kudos/reaguursel | 13.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 314 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
2,932 +3156 -224
Kudos
#20231 (Top 6.3305%)
| Kudos/dag | 21.25 |
| Kudos/reaguursel | 13.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 314 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
215
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.56 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 21.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 07-02-2026 |
| Eerste reactie op | 07-02-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-23 17:11:58 op Gas gevuuuuh
Je hebt dat contra gewicht zeker gemist.
2 kudos 2026-06-22 17:01:31 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Albanie hoort niet hij de EU. Dus ik weet even niet waarom de EU ze zou moeten beschermen.
36 kudos 2026-06-21 15:57:40 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Wat een racist is die dommme zangeres op het podium.
Het is trouwens blank, niet wit. De term wit geeft mij een naar gevoel. Daar moet ze mee stoppen.
6 kudos 2026-06-19 11:31:24 op Motor skipt de file
hahah... Hoe dat gips er omheen zit. Zo zou het ook eruit zien als ik het had moeten doen,
14 kudos 2026-06-17 17:06:13 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Sander is mannelijke versie van die zure Angela van het AD
-12 kudos 2026-06-14 12:15:01 op Ambtenaren haten vlaggetjes
4.20 meter is misschien hoger dan de vuilnisauto. Maar als die met een grijpers boven de 4.20m uitkomt. Dan zti de bak vast in de vlaggetjes.
6 kudos 2026-06-14 00:37:13 op IJscoman overleden
respect tonen. Ik vind het mooi.
43 kudos 2026-06-12 13:55:45 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Dat lijkt mij een mooi en fijn bedrijf om zaken mee te doen.
4 kudos 2026-06-08 22:32:25 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Een fietsautist.
3 kudos 2026-06-07 14:06:03 op Iets te moeilijke golf om te surfen
Laat ze toch. Jij hebt er toch geen last van vanuit jouw zolderkamer?
2 kudos 2026-06-07 13:16:31 op Hollanders in de bergen
Welke provincie. Noord of Zuid Holland?
13 kudos 2026-06-05 18:28:10 op Hele levenswerk weg
Je moet die staanders natuurlijk wel goed vastzetten op de poeren.
8 kudos 2026-06-05 18:26:19 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Dan heeft oma waarschijnlijk een medische reden. Maar goed, ook daar krijgt de blanke man weer de schuld van. Wat een zure en domme mensen in dit filmpje.
11 kudos 2026-06-04 17:46:13 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
@KenisPoker | 04-06-26 | 11:24:
Een typsche narcistische reactie.
4 kudos 2026-06-03 16:57:14 op Maxim doet een oproep
Angela is een zure sloot. Die alleen haar zure mening kan geven. Verder kan ze helemaal niks. Een mening is net zoiets als een anus. Iedereen heeft er eentje.
10 kudos 2026-06-01 18:09:16 op BMW pauper
De beelden vertekenen. Als je de 2-seconde regel aanhoud, dan had dashcammer nog eerder moeten beginnen aan het inhalen.
-10 kudos 2026-05-31 08:09:40 op Dumpert Schatkamer: Homo's
@Farting_Furby | 31-05-26 | 07:41:
Zo werkt links nu eenmaal. Het hoeft niet feitelijk te zijn. Als het maar hun waarheid is.
10 kudos 2026-05-29 19:20:49 op Wattefak is met die regen?
Het is wat, wonen in NL. Dan een regenbui meemaken.
7 kudos 2026-05-29 19:16:46 op Moeite met wakker worden
Wat een dooie.
-10 kudos 2026-05-29 14:08:51 op De opkomst van Stalin
Stalin, van de grote communistische partij
De communistische partij waar Groen-Links uit ontstaan is. Waar Klaver nu nog een harde plasser van krijgt.
2 kudos 2026-05-28 17:45:41 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
@wouter639 | 28-05-26 | 14:40:
Denk je. Veel bewegen zal hij niet in dat celletje.
13 kudos 2026-05-28 17:36:01 op Mag jouw vrouw
Wat is de linkse een onzeker kereltje.
8 kudos 2026-05-28 17:34:35 op Dronken toerist wil geen ladyboy
Hoe dronken moet je zijn om een kerel te neuken.???? Behalve dan als je Rapper Sjors heet.
12 kudos 2026-05-26 17:45:54 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Zucht, van die leeghoofden die liggen de dweepen met Hamas.
3 kudos 2026-05-26 17:42:09 op Bizar bloedgevecht in de trein
@Zjwikhoofd | 26-05-26 | 12:58:
Onze economie is de afgelopen 20 jaar van circa 500 miljard naar 1000 miljard gegaan.
Maar door de stijjgende huizenprijzen, zorg en energiekosten is het niet voor vele merkbaar.
18 kudos 2026-05-26 09:38:40 op Hey maatjes kijk
De binnenkant van de uitlaat met ook regelmatig schoongemaakt worden. Alles voor het klimaat.
29 kudos 2026-05-24 10:52:21 op Lubach over Islamkritiek
@Wateenaccountnaamzeg | 24-05-26 | 10:32:
Niet ????, Gaan maar eens op X vertellen dat je vind dat de grens bereikt is qua import. Dan ben je een racist, fasist en nazi. Idem als je kritisch bent op de extreme islam.
3 kudos 2026-05-24 10:25:47 op Kettingbotsing in de wasstraat
Dat heeft een kusje. Op elkaar klappen is als je motorblok ergens in een weiland ligt.
27 kudos 2026-05-24 10:23:23 op Lubach over Islamkritiek
Ik wist niet dat 'moslim' een ras is/
1 kudos 2026-05-23 12:51:29 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Grappig dat het gaat over Lubach en te weinig bouwen. Dat de Nederlander gediscrineert wordt is verder prima. Positieve discriminatie is ook discriminatie.
56 kudos 2026-05-23 07:51:09 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Feit: de wachttijd voor een woning/appartement is tussen de 7 en 11 jaar. Er is dus geen woning voor onze kinderen. En deze mensen krijgen er voorrang op.
0 kudos 2026-05-21 18:08:36 op Mooie asuto
-weggejorist-
6 kudos 2026-05-20 17:02:49 op 50% korting voor transgenders
@jamaarikweethetbeter | 20-05-26 | 16:40:
Als blanke hetromannen 50% korting zouden krijgen. Dan was het vast een zeker geen nosense conflict?
-65 kudos 2026-05-20 06:24:11 op Übertokkies op Santorini
Wat een zure reactie weer hier. Laat ze toch afscheid nemen zoals ze zelf willen of zoals het de wens was van de overleden persoon.
-4 kudos 2026-05-19 17:02:07 op Binnen, buiten dodehoek?
Ik denk dat ik het advies volg van vele reaguurder hier. Knipperlicht uit en meteen van baan wisselen. De dashcammer moet zich maar aanpassen en is toch altijd fout.
28 kudos 2026-05-19 16:58:52 op Kleine man uitzoeken om te matten
@jamaarikweethetbeter | 19-05-26 | 15:52:
Een klootzak met drugs in zijn mik. Meer is het volgens mij niet.
6 kudos 2026-05-18 19:30:15 op Dubai is LEEG…
In mei zijn er sowieso weinig toeristen daaar. Een beetje combinatie van dat het toeristenseizoen te einde loopt en de spanningen in het midden oosten.
29 kudos 2026-05-18 19:10:22 op Ondertussen in de Russische F4
Het lijkt wel het Russiche leger, ook zo ongecoordineerd.
26 kudos 2026-05-16 10:37:46 op Leerlingen hebben prestatiedruk
25 jaar geleden was er ook examendruk in het voorgezet onderwijs. Bij het beroepsonderwijs is er ook examendruk. Als je gaat werken is er ook prestatiedruk en deadlines.
C'est la Vie.
50 kudos 2026-05-16 09:48:25 op Scooterjeugd schiet op politie
Gewoon met de dienstauto die gasten van die scooter afrijden. Gelijk de kop indrukken dit soort zaken.
9 kudos 2026-05-16 09:47:05 op Boomer zei: Geen bommetje
De gedachtenpolitie is wat anders. Uitspraken doen over bommen op een luchthaven moet je gewoon niet doen. De veiligheid word daar zeer serieus genomen.
84 kudos 2026-05-16 09:33:40 op Boomer zei: Geen bommetje
Op luchthavens ben ik altijd door medewerkers vriendelijk en correct te woord gestaan. Boomers vinden het sowieso al vervelend om aangesproken te worden op hun gedrag door iemand die jonger is.
8 kudos 2026-05-16 09:28:13 op Kapper vernedert Dangdo
Die kapper is een klootzak. Niet naar toe gaan dus.
4 kudos 2026-05-15 20:20:05 op Motorrijder vermaakt zich wel
@UFO-piloot | 15-05-26 | 17:03:
Dan heb je geleerd dat je 90% voorrem gebruikt en 10% achterrem. Zoals aangegeven, nauwelijks achterrem. Het gewicht komt naar voren en het achterwiel kan sneller blokeren, sliden en voor onbalans zorgen met het weer in het fimplje. Misschien had je beter moeten opletten met de rijlessen.
-12 kudos 2026-05-15 16:19:37 op Motorrijder vermaakt zich wel
@Ilovefatchicks
Met een motor rem je nauwelijks met de achterrem. Zeker niet met dit weer. Verder: in de auto zit je toch ook niet met je voet constant boven het rempedaal?
0 kudos 2026-05-15 13:46:25 op Frisbeebaas
@MojoNL | 15-05-26 | 13:43:
Nee hoor. Helemaal niet. Maar als je iets van de wereld gezien hebt. Dan kun je met de meest roze bril op, niet van mening zijn dat wij hier nog natuur hebben. Het is echt appels met peren vergelijken.
-1 kudos 2026-05-15 13:36:07 op Frisbeebaas
@MojoNL | 15-05-26 | 12:48:
Natuur in Nederland. Die Natura 2000 gebieden bedoel je?
Dat is geen natuur, maar kunstmatig instandhouden van wat reststukken konijnenzand. Waar ze in het verleden niet de moeite voor hebben genomen om dit om te vormen naar landbouw grond. In Nederland hebben wij geen echte ongerepte natuur maar.
We geven 20 miljard per 10 jaar uit om die 'natuur' in stand te houden zoals wij denken dat niet moet zijn.
-8 kudos 2026-05-15 12:31:01 op Frisbeebaas
Ach, daar hebben ze tenminste nog natuur.
Hier is alles volgebouwd met saaie en eenvormige VINEX-wijken.
8 kudos 2026-05-14 17:45:57 op Voetgangkaren is boos
Dat is die fietsautist.
6 kudos 2026-05-14 12:46:50 op Tim de kraanmeneer
@JP8926 | 14-05-26 | 12:37:
Het bekommeren over de toekomst is geen vak. Dat is een geloof. Tim de kraanmeneer doet tenminste daggelijks iets aan het recycelen van grondstoffen met zijn kraan en breker,