2,220 +2564 -344
Kudos
#24068 (Top 7.5311%)
| Kudos/dag | 1.28 |
| Kudos/reaguursel | 8.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 696 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
2,220 +2564 -344
Kudos
#24068 (Top 7.5311%)
| Kudos/dag | 1.28 |
| Kudos/reaguursel | 8.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 696 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
259
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 8.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 20-09-2021 |
| Eerste reactie op | 20-09-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
15 kudos 2026-06-24 15:29:48 op Geen ruzie maken met de lokale stoerboys
Modern talking ... kom er maar in
4 kudos 2026-06-24 15:27:19 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Het voorbij rijdende en lopende volk kijkt nergens meer van op....en door
0 kudos 2026-06-24 12:28:21 op Vetzakken in de sportschool
annemarie,,,koekoek
28 kudos 2026-06-24 12:17:29 op Nationaal Hitteplan UPDATE
Schuld van AI......
5 kudos 2026-06-22 13:31:49 op Adela verkoopt haar pronkstuk
gastendoekjes...weg. Konijnenbondjes...weg.80 delig serviesgoed..weg.Badlaken...weg
-4 kudos 2026-06-22 13:10:13 op Duitse parkeergarage snapt het
ik zie het al. .. bredere parkeervakken bij de dames.
3 kudos 2026-06-16 16:05:57 op Pakketbezorger in z'n achteruit
Raar....normaal hoor je altijd van dat keiharde riffgebergte stoofkutmuziek...
11 kudos 2026-06-16 12:29:10 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
"De 10 Gastendoekjes ...weg.De sprei… weg. De konijnenbondjes… weg. De blender… WEG!"
6 kudos 2026-06-11 15:50:59 op Droeftoeter vergeet te betalen
Wat zegt hij nou ?
6 kudos 2026-06-11 10:01:36 op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
op je muil en gauw....met dat gebrabbel en dat hoge stemmetje als het spannend wordt...
0 kudos 2026-06-02 14:33:12 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-28 15:38:39 op Mag jouw vrouw
Achterlijk en hypocriet gedoe...als je het woordje 'mag' eens zou vervangen door 'kan' ?
8 kudos 2026-05-28 10:13:41 op De mega-WK zomerhit van 2026
Andy van der Meyde ,,,nu zanger geworden?
7 kudos 2026-05-19 15:08:11 op Nederlandse luchtmacht test nieuwe fighterjet
Ik dacht al een helm is zeker niet nodig...heerlijk filmpje
8 kudos 2026-05-08 09:02:38 op Ik moet me echt inhouden!
Mag dat ?...poepen in bad?
3 kudos 2026-05-07 14:29:38 op Mafkezen meets Jostiband
Man....man..man...die aftiteling duurt langer dan de aktie..
5 kudos 2026-05-07 14:02:42 op WWE vader-dochter!
show worstelen....undertaker en hulk hogan. Ik vind mooi.
-5 kudos 2026-04-26 21:41:40 op Vuur met benzine gaat fout
dikke biem jongens...
18 kudos 2026-04-20 11:23:03 op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Opkotsen met dat gejammer
14 kudos 2026-04-13 12:56:17 op Mooi toch zo'n marathon lopen!?
Gewoon eerlijk...zit net naar zijn foto's en tijd te kijken daar kan geen glimlach vanaf... https://marathonphotos.liv... e/Event/Sports%2FNFNL%2F2026%2FRotterdam%20Marathon/22635
2 kudos 2026-04-09 15:23:40 op Stukje Funny
Er ook bij gaan staan dan kan je het verschil zien. Wat een kolder
5 kudos 2026-04-09 14:39:45 op Even potje stoeien op straat
met een dt...iets te snel
48 kudos 2026-04-09 14:36:46 op Even potje stoeien op straat
zwart kleed helemaal niet af...
4 kudos 2026-04-09 13:42:55 op Ed heb een verhaaltje
Iets zeg me dat dat bulken je hersens en je haargroei aantast...
4 kudos 2026-04-09 12:33:03 op Nederland in beweging
Maakt mijn dag weer goed ..dat hupje op 45 seconden ...knap....maarre hoeveel katten wonen daar?
1 kudos 2026-04-07 16:03:53 op Frank Lammers heeft advies voor Ajax
hallo jumbo
12 kudos 2026-04-07 14:46:22 op Groen = gas
Wat een trekmongool
2 kudos 2026-04-02 16:51:56 op Ook voor hem bijna weekend
hobby horsing is ook niet meer wat het geweest is ...wat een engnek
1 kudos 2026-04-02 14:16:11 op Kettingrovers gezocht
Game over voor NN1/NN2 en NN3 (Nomen Nescio)
0 kudos 2026-04-01 13:46:19 op Lichaam gevonden in Leiden bij zoektocht naar vermiste student
Ben jij dat Johan?
-4 kudos 2026-04-01 12:31:55 op Femke Bol, de Nummer Teen van Nederland!
Mooie pop....Ik zie nog wel het ventieltje
4 kudos 2026-04-01 11:55:40 op Nieuw album Ben&Ruurd
snel : hier de de tracklist: https://genius.com/albums/Ben-...
80 kudos 2026-03-31 13:40:27 op BMWpauper mag er niet op
prima actie van de doorbitch...lijkt een beetje op vroeger in de rij bij de disco. Als je je in de rij al niet kan gedragen hoe moet het dan binnen.
8 kudos 2026-03-23 15:20:53 op Na al die jaren zijn we er niet op vooruit gegaan..
Tattoo Inkt tast toch je hersens aan?
3 kudos 2026-03-23 13:19:45 op Wibo Westra is geen BN'er
Mooi man.... geen kapsones gewoon de mensen entertainen en er van leven. Wat kan het leven mooi zijn
1 kudos 2026-03-19 09:06:51 op Niemand dacht dat het zou lukken!
Don't drink and drive
2 kudos 2026-03-10 09:37:25 op Rook je wel eens wiet?
'Ballenbak'...klonk nog redelijk nederlands. De rest was houtje touwtje engels
2 kudos 2026-03-10 09:31:05 op Jochies spelen lekker buiten
Hartstikke gaaf....
1 kudos 2026-03-09 11:46:13 op Verdachte GO-001
Die stoofkut moet toch te traceren zijn..
7 kudos 2026-03-09 10:52:03 op Ajaxfan kan het niet meer aan
Wat een pannenkoek
11 kudos 2026-03-05 13:38:40 op Hoge druk kapot?
Maar kan hij ook zuigen...? (ik vraag het voor een vriend)
2 kudos 2026-03-05 11:34:13 op Meisje wil even iets kwijt over dat lekkere zonnetje
koekoek
3 kudos 2026-03-05 09:46:30 op Domste dombo van de maand
tip: Wil je ook zo te praten? Vouw je onderlip tegen je ondergebit
-9 kudos 2026-03-02 16:04:00 op Wasmachine is klaar
Ik herkende de melodie gelijk "kleine wasjes grote wasjes doe je in je wasmachine..laat maar lekker draaien...(trafassi)"
44 kudos 2026-03-02 15:40:47 op Troela snapt het woord "Racisme" niet helemaal
Wat een geduld wat een rust ... zowel van de Dirk mijnheer als oom agent. Ik word hier in Rotterdam helemaal gek van dat mobiel bellende volk met gesprek op speaker ..standje 10...of het nou in rij bij de kassa is of in een volle metro....iets van zeggen wordt niet begrepen enfin...redelijk respectloos om pratend met mensen constant te loeren op je mobieltje.
4 kudos 2026-02-26 09:54:31 op Humor zit in de kleine momenten
trek eens aan mijn vinger....tjonge jonge jonge
2 kudos 2026-02-24 22:14:07 op Magie bestaat niet?
knap..knap...de camera staat op zijn handen en zelfs frame voor frame bekijken...zie ik echt niet hoe hij dit doet...
-1 kudos 2026-02-24 21:09:42 op Lieke vergeet de pizzapunt
Boem is ho!
16 kudos 2026-02-24 20:37:03 op XR rebel met Action lijm aan hek Huis ten Bosch
"huppegay. zo doe je dat ."...heerlijk filmpje. Zeker na een dag werken kan ik weinig sympathie opbrengen voor zo'n beroepszeiker
0 kudos 2026-02-23 16:32:33 op Wheelie met scootmobiel
fatbike 3-streep zooi met dito rap...zucht