10,285 +10482 -197
Kudos
#7241 (Top 2.2658%)
| Kudos/dag | 1.92 |
| Kudos/reaguursel | 44.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3122 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -28 |
10,285 +10482 -197
Kudos
#7241 (Top 2.2658%)
| Kudos/dag | 1.92 |
| Kudos/reaguursel | 44.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3122 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -28 |
232
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.04 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 21.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.39 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 02-10-2011 |
| Eerste reactie op | 07-11-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 20:20:19 op Ruzie in de straat
Eens*
7 kudos 2026-06-22 14:46:03 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Nee, @threeheadedmonkey, een deel van rechts wil mensen vooral dom houden, want dan werkt hun simplistische en populische marketing beter.
Voorbeeld: het asielprobleem is door EU wetgeving vrij complex, maar 'grenzen dicht' roepen is veel makkelijker dan uitleggen hoe het echt werkt, en het werkt helaas ook nog.
Als we écht verandering willen in Nederland hebben we goed onderwijs nodig, en misschien ook wel een verdomd goede publieke omroep, zodat men problemen écht gaat snappen en we échte pragmatische oplossingen kunnen bieden ipv simpel populistisch gelul zoals 'grenzen dicht'.
4 kudos 2026-06-22 08:41:07 op Statistiekje van de dag
Dat is niet wat binnenstebuiten betekent
10 kudos 2026-06-21 16:39:34 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Laat je toch niet zo kennen jongens.
We weten toch dat Sophie Straat provoceert, dat ze de boel graag even flink op stelten zet. Dat is haar image en dat is haar doel.
Ik denk dat ze smakelijk moet lachen om alle reacties hier, want dat is precies wat ze wil: Dumpert op de kast krijgen.
Negeren van dit overdreven gedoe is veel beter, alles wat je aandacht geeft groeit alleen maar.
1 kudos 2026-06-21 16:31:14 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Nou, nou, nou, dit in de plus gooien is ook weer het andere uiterste jongens.
0 kudos 2026-06-21 13:23:18 op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
An sich valt dat mee als je je bedenkt dat hij een half jaar geleden 2 goals had uit 16 wedstrijden. Dat zijn geen statistieken waar je als spits blij van wordt. Het antwoord daarentegen is uiteraard prachtig
23 kudos 2026-06-18 17:13:33 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Die ouwe zegt rond 1:15 'I'm so sorry' en neemt het op voor papa. Kaalmeneer is wel compleet de weg kwijt, ja
0 kudos 2026-06-16 16:04:59 op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
Nee joh, die is veel te links voor reclame. Bah zeg, commercie
4 kudos 2026-06-16 16:04:59 op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
Nee joh, die is veel te links voor reclame. Bah zeg, commercie
0 kudos 2026-06-10 15:01:19 op Voetbal Cup
Dit is AI, vriend
2 kudos 2026-06-10 10:28:16 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Ragebait natuurlijk, maar wel even twee technische feitjes:
1. Doordat de aardbevingen in Groningen veel minder diep ontstaan is de impact bij een kleinere magnitude veel groter, maar in een veel kleiner gebied
2. Huizen in Groningen zijn niet gebouw op aardbevingen, dat in tegenstelling tot de woning waar we hier naar kijken. Als we in Nederland magnitude 7.8 krijgen mag je overal puinruimen
3 kudos 2026-06-10 10:21:23 op Kajakker redt een leven
Hier 15 jaar ervaring, en ik zat ook met stijgende verbazing naar het geklooi met de peddels en grepen te kijken. Je ziet de handgrepen op beide boten zitten, zo moeilijk is het niet. En je ziet hoe lastig het eskimoteren is als iemand aan je boot hangt. Als je dan ondersteboven in een lekker walsje terecht komt kan je flink de lul zijn.
3 kudos 2026-05-31 21:42:31 op Skateboardpro doet even voor
Ik begon automatisch met m'n duim mee te corrigeren. Toch pro-skater maar weer eens uit de kast halen
1 kudos 2026-05-22 11:13:50 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Ik zie iemand die bestookt wordt met voorbereide vragen en cijfers en daar niet op voorbereid kon zijn, en dus inhoudelijk niet goed kan reageren. Ze lijkt zich bij elke vraag af ge vragen waar het vandaan komt en waar het op gebaseerd is, maar blijft rustig en aardig reageren. Daarbij verstaat ze het door het omgevingsgeluid vaak ook maar half, zo lijkt het. Kortsluiting zie ik zeker niet.
3 kudos 2026-05-22 08:04:40 op Daan kan Chinees
Precies, tijd voor een wetswijziging die dit mogelijk maakt. Deze mensen mógen namelijk niet werken, één van de fouten in ons asielsysteem, net als dat de procedures veel te lang duren door eindeloze bezuinigingen en domweg te weinig mensen. Als we dit echt willen oplossen moet structuur de bezem door het systeem heen
-2 kudos 2026-05-20 14:09:57 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
In dit onderzoek staat de groep 'geboren in nl ouders uit nl' bovenaan met een verschil van +- 9000 mensen.. je punt is helder, je referentie is dan weer net onhandig zullen we maar zeggen
47 kudos 2026-05-20 14:06:45 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Waarom wordt het fragment afgekapt als het echt interessant wordt?
-1 kudos 2026-05-17 19:03:20 op Hansie over de nakba
Ja, de aandacht voor islamitische feestdagen is uit proportie, maar je kan niet zeggen dat we christelijke feesten niet vieren. Ik wordt gallisch van die passion. Maar ieder z'n ding
3 kudos 2026-05-04 12:08:26 op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
Dit tuig heeft niets meer met links te maken. Net zoals hooligan tuig of mensen die hun eigen dorp vernielen vanwege een azc niets meer met rechts te maken heeft. Het is gewoon tuig, tuig dat alle realiteitszin verloren heeft en alleen maar op zoek is naar polarisatie en escalatie om hun 'punt', wat dat ook moge zijn, te maken.
Man man, laten we nou eens rustig na blijven denken en accepteren dat iemand anders een andere mening kan en mag hebben. Laten we gewoon eens een biertje drinken en het over die meningsverschillen hebben, met de wetenschap dat we het waarschijnlijk niet eens gaan worden, maar wel een mooi gesprek hebben gehad en een lekker biertje achter de kiezen. Daar wordt niemand minder van, behalve misschien dan die kater omdat ik op deze leeftijd nauwelijks meer kan zuipen..
14 kudos 2026-05-02 08:58:06 op Drankje doen?
Yesilgoz had toch niet in 't filmpje gehoeven wat mij betreft
10 kudos 2026-04-23 09:13:56 op Bezopen matroosje krijgt lesje in de kazerne
Is het tegenwoordig toegestaan om als blanke tig keer het n-woord te gebruiken? Of is deze man toch nog ergens 1% zwart en mag het daarom wel?
2 kudos 2026-04-18 13:03:30 op Schwalbe of niet
Context: https://www.puna.nl/news/schok...
4 kudos 2026-04-13 12:49:21 op BDM op Maandag.
Hey Joris, je weet waar bdM voor staat toch?
4 kudos 2026-03-31 20:09:44 op The Gays of Hormuz
En nu alle interviews laten zien die hier aan vooraf gingen en mislukten. Flauw gedoe, overal loopt wel een domme kudt rond die je mee kan laten lullen, of het nou een boerenprotest, PVV manifestatie of extinction rebellion bezetting is.
1 kudos 2026-03-27 07:39:39 op Klassieke techniek
@Stommepandabeer | 26-03-26 | 23:40: Marten Toonder schreef hierover ooit al het boekje 'De Slijtmijt' (Ollie B Bommel).Na 55 jaar is hier nog weinig in veranderd, helaas zou ik zeggen
0 kudos 2026-03-26 22:46:14 op Erosie is groepswerk jongens
dumbwaystodie.com, een Australische klassieker
22 kudos 2026-03-15 10:59:17 op Politie slaat bril kapot,
De waarheid ligt zoals altijd in het midden: de bril wordt van z'n hoofd geslagen door een mededemonstrant die een duw krijgt van een agent. Slecht te zien op beeld.
Opa vind dat de agent dat doet, wij vinden dat z'n maat het doet.
Opa ziet het als aanleiding om de agent op z'n falie te geven, maar moet gewoon luisteren naar oom agent, dan gebeurt dit niet.
Zo, alle nuance weer gegeven, ik ga weer chagrijnig zijn op een feestje
5 kudos 2026-03-11 07:46:07 op Van laden naar lossen
@leatherboy69 | 10-03-26 | 21:37: Helaas werkt natuurkunde iets anders en is massa 'zwaarder' als het in beweging is. Onderdeeltjes van de relativiteitstheorie
2 kudos 2026-03-11 07:05:11 op Zit Leon straks ook met XR op de snelweg?
@NiCeY | 10-03-26 | 21:45: Nee, iedereen mag reaguren, of we het er mee eens zijn regelen we met kudos
5 kudos 2026-03-06 20:40:42 op De langste skisprong
Ghegheghe
1 kudos 2026-03-01 19:30:19 op De wereld is stuk
Drugs are bad mkay
11 kudos 2026-03-01 19:09:18 op Er verdwijnt eten uit de voorraadkast
Draagt mam nog een luier denk je?
1 kudos 2026-03-01 13:52:17 op Crashen en over je billen glijden
Ik durf deze wel echt te bestempelen. Tijdens het draaien van de camera naar binnen en buiten blijven de navigatie (en wat er op weergegeven wordt), en de reflectie in de buitenspiegel gelijk, dat zijn vaak kleine details waar het mis gaat.
Voordeel van de twijfel dus
113 kudos 2026-02-28 22:04:46 op Crashen en over je billen glijden
Ik ga weer Jackass kijken. Dit nummer blijft nostalgie
144 kudos 2026-02-27 19:58:31 op Trampolinewin in casual kleren
Is dit Business casual? Ik moet echt weer eens van die zolderkamer af..
3 kudos 2026-02-22 18:22:23 op Antwerp supporters hebben lol
@budgetwhitepaper | 22-02-26 | 14:19: Rustaggh
1 kudos 2026-02-17 09:02:48 op Kijk eens hoe snel ik achteruit kan rijden
Adrenaline, grote kans dat ze nog wel instorten. Sommigen lopen op een gebroken been door dat magische goedje
0 kudos 2026-02-14 12:33:11 op Charlie Chaplin op het ijs
In dit kader blijft dit ook een gouden ouwe: https://youtu.be/acxLmHxUaZ4?s...
-6 kudos 2026-02-12 22:00:13 op Amsterdamse wethouder Melanie van der Horst heeft oplossing tegen mannenprobleem
@JanRooks | 12-02-26 | 21:04: Want je mag maar één ding tegelijk doen? Experimenteren met dit soort dingen is prima, goed zelfs, wie weet levert het wat op, en als je dan tegelijkertijd ook andere problemen aanpakt, waar zeuren we dan over?
55 kudos 2026-02-12 19:21:23 op Maar het was toch opgelost?
Bedankt voor het Daylen Milan
12 kudos 2026-02-10 13:35:36 op Het eerste Kutje
Maar serieus, wat wil je als verslaggever dan zeggen met eerste 'cutje'? Een slecht vernederlandste versie van 'knip' waarvan je weet dat het lullig (haha..) over gaat komen? Spreek gewoon Nederlands joh, we hebben zelf ook prima woorden.
2 kudos 2026-02-10 08:56:07 op Leuke standupshow met interactie met het publiek!
Wees niet ongerust, je was niet de enige die de link met deze inmiddels 19 jaar oude (damn..) zaak niet direct gemaakt had
45 kudos 2026-01-29 12:43:10 op Lolbroek probeert Amerikaanse vlag te hijsen op Groenland
Of de Groenlandse vlag vlak voor het Witte Huis
9 kudos 2026-01-25 20:25:23 op How-to: linedancen
Ilovefatchicks ook weer gelukkig!
3 kudos 2026-01-24 07:58:01 op Rotonde botsing met vluchtpoging
Jij had eerder moeten gaan slapen
-2 kudos 2026-01-15 13:29:49 op Met je scooter de berg op
Kan iemand uitleggen hoe ze die 'bestrating' (betonplaten?) er in hebben gekregen? Dat is oprecht knap als je dit ziet.
166 kudos 2026-01-14 20:55:23 op Techniek is lastig
En nu papa vragen een telegram te versturen. Elke generatie zo z'n ding
2 kudos 2026-01-14 20:24:35 op Iraanse legt het uit
Leuk verhaal, maar Khamenei is hartstikke blank, dus deze vlag gaat niet op. Maar er mag absoluut meer aandacht, ook van alle Thunbergjes van deze planeet, zijn voor de helden in Iran die opstaan tegen dit moordzuchtige regime
18 kudos 2026-01-11 10:39:05 op Jesse Ventura vindt Murica 3e wereldland
Wat bazel je nou allemaal?
7 kudos 2026-01-03 08:02:58 op Je pakketje wordt verzonden
Typisch postnl efficiëntie. Bedenken ze een mooie nieuwe manier van bezorgen hangen ze er een netje voor. Man man man