316 +2107 -1791
Kudos
#56593 (Top 17.7084%)
| Kudos/dag | 0.95 |
| Kudos/reaguursel | 0.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 195 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -86 |
316 +2107 -1791
Kudos
#56593 (Top 17.7084%)
| Kudos/dag | 0.95 |
| Kudos/reaguursel | 0.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 195 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -86 |
336
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 21 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 23-07-2025 |
| Eerste reactie op | 28-07-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 17:52:07 op Leimuiderbrug in storing
Jullie hebben geen spotify daar?
11 kudos 2026-06-24 09:59:06 op Nationaal Hitteplan
Ja, of wees geen mietje en zit die paar dagen gewoon uit. Nederland bestaat steeds meer uit aanstellers.
1 kudos 2026-06-22 17:43:47 op Japanners vieren de 4-0 overwinning op Tunesie
@Jiggle_Physics | 22-06-26 | 14:11: anders denken mag daar juist niet. Het is echt één van de meest benauwde culturen die er zijn. Lijkt leuk voor de buitenwereld, maar mensen daar leven vaak op de automatische piloot, werken zich helemaal kapot terwijl dat vaak niets extra's oplevert en gaan dan ongelukkig dood.
-2 kudos 2026-06-22 17:33:34 op Aan de kant er is brand
@Wilcosplinter | 22-06-26 | 16:48: ik bedoelde dat ik niet kan wachten.
10 kudos 2026-06-22 17:33:08 op Aan de kant er is brand
@Wilcosplinter | 22-06-26 | 16:48: mooi, ik kan wachten. Er zijn veels te veel en veels te grote auto's tegenwoordig. Het verziekt de openbare ruimte.
12 kudos 2026-06-22 17:23:09 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@Doeeensnormaal | 22-06-26 | 16:28: en jij zou je naam moeten veranderen in FvD-schaap.
12 kudos 2026-06-22 17:22:06 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Dat is hun hele ding. Ze zitten niet op die plekken om politiek te bedrijven. Ze zitten daar om de boel te saboteren en om hun clubje groter te maken zodat ze nog meer geld ontvangen. Het zijn scammers op hoog niveau.
5 kudos 2026-06-21 22:33:10 op We zijn voor Turkije
Boeien. Als ik verhuis naar Portugal, zal ik de rest van mijn leven nog steeds blijven juichen voor Nederland. Mijn kinderen mogen dat lekker zelf bepalen.
0 kudos 2026-06-21 22:32:02 op We zijn voor Turkije
@creatiet | 21-06-26 | 21:59: nee, dat is assimilatie.
1 kudos 2026-06-21 10:36:11 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@BoerkaLover | 21-06-26 | 08:00: nee hoor, het is wel degelijk kut. 90% van het publiek bestaat uit Amerikanen die gewoon een leuk uitje willen hebben. De sfeer in het stadion is steeds compleet dood.
6 kudos 2026-06-21 10:34:08 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@Rotterdam010 | 21-06-26 | 10:07: het zijn of bots, of Dumpert heeft echt het simpelste online publiek van Nederland.
-1 kudos 2026-06-20 23:18:27 op Nederland wint met 5-1
Er is genoeg draagvlak voor. Er is alleen een kleine minderheid met een verstands beperking die zich geen reet aantrekken van regeltjes. Zal je altijd blijven houden, helaas.
3 kudos 2026-06-20 01:54:04 op Biem des doods
https://www.loi.nl/talen/neder...
0 kudos 2026-06-17 08:07:02 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
-weggejorist-
10 kudos 2026-06-15 12:35:54 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
En de gemiddelde Dumpert reaguurders is te dom om te poepen.
91 kudos 2026-06-15 08:48:32 op Josh Hokit heeft nog een boodschap
Wauw, net als je denkt dat ze niet dieper kunnen zinken in dat land.
3 kudos 2026-06-15 06:39:53 op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Er zullen helaas altijd Hagenezen blijven...
26 kudos 2026-06-13 21:39:46 op Vertrekken in style
Stijl
15 kudos 2026-06-13 11:05:36 op Kiek dan, heb ik gemaakt
Das een paard
12 kudos 2026-06-12 23:04:29 op Voetbal=Oorlog
Vooral dat laatste, maar dat snapt de gemiddelde reaguurder niet. Moet je je voorstellen dat je in een land woont waar in grote delen de criminelen het daadwerkelijk voor het zeggen hebben en mensen zo goed als vogelvrij zijn, om de overheid vervolgens enorm veel geld te zien stoppen in een loos sport toernooi om uit te stralen naar de buitenwereld dat het zo'n leuk land is.
4 kudos 2026-06-12 23:01:45 op Voetbal=Oorlog
@Krokobillen | 12-06-26 | 20:05: man man man, Dumpert heeft echt een zwakzinnig publiek zeg. Deze mensen zijn volledig terecht boos dat er meer geld en energie naar een loos voetbaltoernooitje gaat terwijl het land kapot wordt gemaakt door criminelen, corrupte politici en corrupte politieeenheden.
7 kudos 2026-06-12 22:59:46 op Voetbal=Oorlog
Juist niet. Het WK is het ultieme brood en spelen evenement in een land als Mexico, wat in een complete staat van chaos verkeert. Het is eigenlijk belachelijk dat een land leuk mag doen alsof alles pais en vree is terwijl het halve land wordt geregeerd door ongeveer de ziekste criminelen die er op deze aardkloot rondlopen en normale mensen steeds minder kans hebben om een normaal, veilig leven te leiden.
5 kudos 2026-06-12 17:46:58 op Doktertje spelen..
Nou, gewoon zo?
0 kudos 2026-06-12 13:23:05 op Bestel nu, we zitten voor u klaar!
Vanuit een helikopter is het nogal lastig richten als je maar een enkele kogel mag gebruiken.
8 kudos 2026-06-12 13:06:45 op Pleurt op met dat mieljeu
Riooljournalistiek pur sang. Verslag doen van een totaal non-issue, om de mensen maar over de zeik te krijgen zodat PowNed weer een paar extra views pakt.
0 kudos 2026-06-12 13:03:57 op Pleurt op met dat mieljeu
Dat hebben we ook, maar vertel dat maar eens aan PowNed. Dit is stoken voor de views.
-15 kudos 2026-06-12 09:41:52 op Echte liefde is
Wauw, jij bent stoer.
-15 kudos 2026-06-12 08:29:57 op Samenvatting uit Belfast
Het volk: 200 alcoholverslaafde tokkies.
1 kudos 2026-06-12 00:00:45 op Samenvatting uit Belfast
@Stefan1991 | 11-06-26 | 22:47: eerlijk is eerlijk, wel fijn om eens een normaal gesprek te hebben op Dumpert!
1 kudos 2026-06-12 00:00:20 op Samenvatting uit Belfast
@Stefan1991 | 11-06-26 | 22:47: ja, je hebt gelijk, het is uiteindelijk ook maar een klein groepje dat zo aan het rellen is. Maar kijk de recente geschiedenis er maar eens op na; er zijn zoveel rellen geweest in belfast en in de meeste gevallen ontstaan deze vanuit hetzelfde groepje idioten loyalisten, vanwege allerlei verschillende redenen. Dat wil niet zeggen dat de republikeinen geen extremisten hebben, verre van, maar die strijden in ieder geval nog voor autonomiteit.
De Ieren zijn pro Palestina omdat zij zichzelf herkennen in de Palestijnen als het aankomt op de wens om zelfbeschikking en anti-kolonialisme. Ierland is eeuwenlang bezet en kapotgemaakt door de Britten en dat zijn ze gelukkig nog niet vergeten. Zelfde geldt voor de Basken in Spanje.
0 kudos 2026-06-11 23:40:10 op Samenvatting uit Belfast
@Taalfout | 11-06-26 | 22:37: uiteraard, maar als er een pedofiel wordt opgepakt met een enorme verzameling aan kinderporno filmpjes, wil je die filmpjes toch ook niet op het nieuws zien, ook al is dat de realiteit?
20 kudos 2026-06-11 22:34:05 op Samenvatting uit Belfast
Vind je het gek? Brandende huizen laten zien is één ding, iemand tientallen keren neergestoken zien worden is iets totaal anders.
0 kudos 2026-06-11 22:31:59 op Samenvatting uit Belfast
@Stefan1991 | 11-06-26 | 22:15: die aanval is het excuus. Het loyalisten vs republikeinen debakel issue heeft er heel veel mee te maken. Dat zie je bijvoorbeeld terug in het feit dat vrijwel alle, zo niet gewoon alle relschoppers loyalisten zijn. Dat is een groep welke totaal gefrustreerd is omdat ze ooit de Britten verkozen boven hun eigen volk, maar keer op keer in de rug is gestoken door diezelfde Britten en die frustratie al jaren botvieren op alles en iedereen. Vrijwel ieder jaar is er wel weer een grote rel als gevolg van iets lomps als een parade die ze opeens dwars door een katholieke wijk willen sturen, of een buurtgenoot die door de politie is opgepakt. Het is echt achterlijk volk dat het niet kan verkroppen dat hun voorouders ooit een domme keuze hebben gemaakt en in plaats van dat te accepteren en verder te gaan, botvieren ze die frustratie op de manier zoals je nu ziet.
De meeste Ieren staan helemaal niet zo negatief tegenover immigranten, omdat ze nog steeds goed beseffen hoe het is om onderdrukt te worden. Dat verklaart ook waarom heel veel Ieren heel sterk pro Palestina zijn, bijvoorbeeld.
-5 kudos 2026-06-11 22:01:57 op Samenvatting uit Belfast
@chewhakbar | 11-06-26 | 21:58: klopt, dat schijtvolk genaamd de Loyalisten.
10 kudos 2026-06-11 22:01:11 op Samenvatting uit Belfast
Ha, dat is een leuke in de context van Noord Ierland.
-2 kudos 2026-06-11 21:58:24 op Samenvatting uit Belfast
@Stefan1991 | 11-06-26 | 21:48: dit geweld wordt gepleegd door een klein groepje dat altijd al alles aangrijpt om te rellen. Er staat nota bene nog steeds een muur in die stad om bepaalde groepen mensen bij elkaar vandaan te halen omdat ze elkaar anders letterlijk vermoorden. Die mesaanval was gewoon het zoveelste excuus voor deze achterlijke tokkies om te rellen.
-32 kudos 2026-06-11 21:54:58 op Samenvatting uit Belfast
Maat, dit zijn rellende Noord Ierse loyalisten. Het heeft helemaal niets met de dingen te maken waar jij het over hebt. Deze tokkies grijpen ieder excuus aan om de boel in de hens te zetten. Deze keer is het een zieke mesaanval, de volgende keer is het een Republikein die door de verkeerde straat heen loopt. Achterlijk volk is dat.
5 kudos 2026-06-11 21:52:06 op Gollllllll!!! Het WK is los
Het geluid bij de NOS is echt ruk
5 kudos 2026-06-11 20:28:50 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Ten eerste, wat de fuck is nou weer de dagelijkse demografie? Leer Nederlands!
Ten tweede, als een echte toetsenbordheld durf je natuurlijk niet gewoon te zeggen dat je doelt op iemand met een migratieachtergrond. Nu moet ik zeggen dat ik maar weinig mensen met een migratieachtergrond heb ontmoet met de naam Werner, maar je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben hoor! Typisch accent ook inderdaad.
-3 kudos 2026-06-11 11:46:53 op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Nee idioot, het is niet verweven in DNA. Het zijn kut pubers met toegang tot middelen waar kut pubers van vroeger alleen maar van konden dromen.
60 kudos 2026-06-11 11:43:09 op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Kankergezwellen, niet meer dan dat.
-4 kudos 2026-06-10 10:37:28 op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Kobain sowieso niet, zou juist een voetbal hipster zijn geweest. Bowie zou ook gewoon een half time show doen.
136 kudos 2026-06-10 10:34:10 op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
Ach ja, voetbal is toch al verkracht door het grote geld. Dit WK is daar slechts een gevolg van, net als het vorige twee WK's.
1 kudos 2026-06-09 21:35:29 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
@JorisClitoris | 09-06-26 | 15:45: ik zeg ook niet dat ze het geweldig vinden. Ik zeg alleen dat het een schreeuwerig volkje is dat van alles en nog wat roept, maar als puntje bij paaltje komt doen ze niet veel meer dan 4 seconden boe roepen, om vervolgens overal weer hard te schreeuwen hoe tof ze wel niet zijn dat ze dat hebben gedaan.
-37 kudos 2026-06-09 14:55:41 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Amerika heeft echt de treuigste bevolking ter wereld. Ze vinden zichzelf helemaal geweldig omdat ze welgeteld vier seconden boe hebben geroepen naar die maniakale gek. Wat een zwak volk.
4 kudos 2026-06-08 22:59:11 op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Maat, ga ergens anders janken.
-9 kudos 2026-06-07 10:30:10 op Instructies geven aan trambestuurder
Nee idioot, je wordt als racist weggezet omdat je een slechte grap van 1 mannetje gebruikt om een half Dumpert essay te schrijven over hoe het niet jouw fout is dat je een hekel hebt aan bepaalde bevolkingsgroepen.
-6 kudos 2026-06-06 16:41:10 op Ondertussen bij de Formule 3
Formule 1 heeft deze race compleet verkracht in de afgelopen jaren. Geen reet aan en er komen alleen maar mensen op af die gezien willen worden.
-25 kudos 2026-06-06 14:52:57 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Geeft aan dat er een kwart miljoen dommies rondlopen die maar al te graag achter een gewiekst blondje aanlopen.
2 kudos 2026-06-06 13:20:07 op Roofknotje verkoopt kleding
@Aleksandr | 06-06-26 | 11:06: goede comeback. Je familielid komt door jou over als iemand die simpelweg niet geschikt is voor die baan. Niets mis mee, maar om dan smoesjes te gaan verzinnen om zijn eigen falen goed te praten is wel een beetje zwak.