18,577 +24792 -6215
Kudos
#3812 (Top 1.1928%)
| Kudos/dag | 3.2 |
| Kudos/reaguursel | 5.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 925 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -502 |
18,577 +24792 -6215
Kudos
#3812 (Top 1.1928%)
| Kudos/dag | 3.2 |
| Kudos/reaguursel | 5.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 925 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -502 |
3,449
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.59 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.13 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 39 |
| Aantal x weggejorist | 38 |
| Geregistreerd op | 26-07-2010 |
| Eerste reactie op | 05-08-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-13 11:12:47 op Kijk kleine, de honkbal!
Pappa wilde hem al uit het testament laten schrappen.
1 kudos 2026-06-13 10:28:00 op Meisje op de minibike
Dus gillen én gasgeven, dat is de oplossing als je niet meer weet wat je moet doen.
178 kudos 2026-06-13 10:16:14 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Ja, ze leven in de moderne Westerse beschaving, alleen hebben ze nog erg veel aanpassingstijd nodig. Ze hebben het er maar moeilijk mee hoor. En elke dag tegen racisme vechten is best zwaar. Dat kan zomaar ineens opduiken in een autootje bij een kruispunt waar je helemaal geen voorrang krijgt.
6 kudos 2026-06-13 10:06:16 op Ritje met het reuzenrad
*controleert
-7 kudos 2026-06-13 10:05:37 op Ritje met het reuzenrad
Deze meneer moet deze toeren wel uithalen, want dit is zijn werk. Veel reuzenraden in India en dat soort landen hebben geen motor, ze werken op spierkracht en door het gewicht van de mannen die door het reuzenrad klimmen terwijl hij draait.
0 kudos 2026-06-12 22:59:46 op Bestel nu, we zitten voor u klaar!
Faalluta.
2 kudos 2026-06-12 22:58:51 op Bestel nu, we zitten voor u klaar!
Hee broer, wil je overstappen, is je ouders thuis? Brrrrrrt!
0 kudos 2026-06-12 22:53:42 op Straaljagers komen gedag zeggen
Das wunder der Natur.
0 kudos 2026-06-12 22:52:34 op Straaljagers komen gedag zeggen
Onzichtbare aardstralen.
4 kudos 2026-06-12 22:48:30 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
Een F-22 (2414 km/u) kan sneller dan een F-16 en een F-35, maar de F-22 vliegt niet in dit filmpje. Zelfs de F-16 (2120 km/u) kan sneller dan de F-35 (1960km/u). Maar er zijn wel meer factoren dan snelheid die meespelen bij het vervangen van een oud toestel.
1 kudos 2026-06-12 22:40:10 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Klopt, de gecombineerde gas-/remhendel werd in het onderzoek van Veilig Verkeer Nederland ook aangewezen als één van de belangrijke factoren voor ongelukken. Een onhandig ontworpen bedieningsorgaan dat fouten maken in de hand werkt.
3 kudos 2026-06-12 22:30:36 op Badmode op de poesloop! #2
We zullen jou eens op hoge hakken zetten en je dan laten lopen terwijl je je voeten bij elke stap achter elkaar moet zetten. Dat gaat er zeker weten raar uitzien.
1 kudos 2026-06-12 22:27:43 op Badmode op de poesloop! #2
Vrouwen zijn wel lustobjecten tot een bepaalde leeftijd, anders wordt er niet geneukt en komen er geen nieuwe kinderen.
-1 kudos 2026-06-12 22:25:46 op Badmode op de poesloop! #2
O ja? Ik zie geen kale koppen, dikke spieren, acne, overmatige lichaamsbeharing of enorm grote clitorissen. Dus waar baseer je je uitspraak op?
5 kudos 2026-06-12 22:16:21 op Badmode op de poesloop! #2
Als jij lief voor haar bent en zij is lief voor jou, dan kom je vast een heel eind.
2 kudos 2026-06-12 20:18:40 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
Het verschil in de hoek van de verticale (schuine) staartvlakken tussen de F-22 en de F-35 is hooguit maar 1 graad.
29 kudos 2026-06-12 20:01:11 op Nou, ik ga doei
Die grasmaaier mag daar helemaal niet rijden volgens mij, in Nederland niet in ieder geval. Geen kenteken, geen verzekering, geen spiegels, geen verlichting, noem maar op. Geen typegoedkeuring om op de openbare weg te rijden. De man heeft aan zijn actie te zien ook geen rijbewijs. Maar als je zo'n amateur op zo'n gebakkie ziet rijden, dan blijf je daar toch ook ver vandaan?
2 kudos 2026-06-12 19:48:45 op Nou, ik ga doei
Nee, zeker niet. Ik zou echt niet zonder spiegels willen rijden in het verkeer en ik denk dat de meeste motorrijders dat ook niet willen. Op het circuit is het een ander verhaal.
14 kudos 2026-06-12 19:09:08 op De vliegende hollander
Altijd gaan staan als je gaat stunten met de crossmotor of de fiets. Niet blijven zitten, actieve houding aannemen.
8 kudos 2026-06-12 19:06:51 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Je verwacht het misschien nu wel, maar de scootmobiel is relatief gezien het gevaarlijkste vervoermiddel. Het risico op een dodelijk ongeval is met een scootmobiel vele malen groter dan met de fiets of de auto.
8 kudos 2026-06-12 15:00:03 op Al me dierbare persoonen
Ik denk dat deze tatoeages achterin een rijdende stadsbus zijn gezet.
0 kudos 2026-06-11 23:43:48 op Al me dierbare persoonen
Nee, zeker niet.
-2 kudos 2026-06-11 23:37:49 op Goed vasthouden
Zo is het ook duidelijk voor de reaguurders die niet alleen moeite hebben met simpel Nederlands schrijven, maar ook met begr-ei-pend lezen.
-1 kudos 2026-06-11 23:33:32 op Goed vasthouden
Anders hoor je niks.
2 kudos 2026-06-11 23:11:44 op Voor en na de operatie
Zombie Nation.
8 kudos 2026-06-11 19:05:59 op Goed vasthouden
Om het spanned te maken 3x hetzelfde geluidsfragment onder het filmpje geplakt.
0 kudos 2026-06-11 19:01:05 op Goed vasthouden
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-11 18:42:56 op Goed vasthouden
Dit is een eitje voor deze man.
4 kudos 2026-06-11 18:23:19 op Hangjeugd in mijn portiek
Schoonmaakazijn is nu 69 cent bij de Kruidvat.
-3 kudos 2026-06-11 18:17:28 op HAHA faaaaaal...
Als je dan zelf ook nog gaat klappen, heb je best kans dat niemand het hoort.
2 kudos 2026-06-11 18:13:07 op Ondertussen in Peru
Meneer Been? *Mister Bean.
-4 kudos 2026-06-11 18:08:09 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
En het geluid is overstuurd.
2 kudos 2026-06-11 18:05:12 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Geen idee of ze hier in Nederland tegen op zouden treden en wat voor ze boete ze dan zouden uitschrijven.
-3 kudos 2026-06-11 17:56:50 op Ondertussen in Peru
En een aubergine wordt ook wel een boulanger genoemd in Suriname.
0 kudos 2026-06-11 17:55:52 op Ondertussen in Peru
En een aubergine wordt ook wel een boulanger genoemd in Suriname.
0 kudos 2026-06-11 17:50:23 op Ondertussen in Peru
Nee, dat is gewoon één woord.
13 kudos 2026-06-11 17:49:06 op Vogels zijn geweldige muzikanten
Dit soort muziek had ik eigenlijk ook verwacht bij de Vogel Rock in de Efteling.
8 kudos 2026-06-11 17:42:49 op Ondertussen in Peru
Eerst dat lekkere ding in beeld en daarna was de condor aan de bird.
23 kudos 2026-06-11 15:59:35 op Droeftoeter vergeet te betalen
Bij mijn overbuurman.
12 kudos 2026-06-11 11:18:14 op Lekker nummertje chef
'Mooi' is inderdaad een woord ja.
4 kudos 2026-06-11 11:08:31 op Goeie techniek
Leuk verzonnen, niks gefilmd.
-2 kudos 2026-06-10 21:41:33 op Invoegen zonder brein
Nee natuurlijk niet.
2 kudos 2026-06-10 20:44:33 op Invoegen zonder brein
Als je 'je' voor 'invoeger' had vervangen in je eerste reaguursel, dan had het waarschijnlijk in de plus gestaan.
-26 kudos 2026-06-10 20:29:38 op Invoegen zonder brein
Je kunt heus wel 2 banen tegelijk opschuiven, als je maar weet wat je doet en gewoon de ruimte hebt. Kijken is het belangrijkste natuurlijk in het verkeer. Maar dan moet je dat wel doen.
9 kudos 2026-06-10 20:26:40 op Invoegen zonder brein
Wakemeisters reaguursel is gericht aan de breinloze invoeger.
-2 kudos 2026-06-10 20:24:42 op Invoegen zonder brein
Helaas, geen brein, dus ook geen enkel besef. Wakemeisters reaguursel is gericht aan de invoeger dames en heren.
5 kudos 2026-06-10 16:36:59 op Road ragers stappen uit om het even uit te vec.. praten
Een hele snelle pitstop op de h.o.p.
1 kudos 2026-06-10 15:44:57 op Eet smakelijk, even zitten
In Rusland en de V.S. zitten er van die gasten nog aan het roer ook.
0 kudos 2026-06-10 15:40:57 op Eet smakelijk, even zitten
Hij profileert en discrimineert zichzelf met zijn domme, respectloze huftergedrag. Verloren zaak.
3 kudos 2026-06-10 15:35:51 op Eet smakelijk, even zitten
Pipo, kom er maar in...