DumpStats voor quicky1000

11,907 +12721 -814

Kudos

#6266 (Top 1.9607%)

Kudos/dag 1.81
Kudos/reaguursel 10.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 314
Minste kudos op 1 reaguursel -44

1,160

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.18
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.9
Reacties per reaguursel 0.15
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 12-06-2008
Eerste reactie op 23-06-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-18 15:31:29 op Fotootje maken
@curryworstspecial | 18-06-26 | 15:15: Al dat gebouw op de Caldera is erg risicovol. De inwoners daar vrezen dat de kraterwand er wel eens door in zou kunnen storten. Ja tof als je daar dan aandelen in hebt.

15 kudos 2026-06-18 15:04:38 op Fotootje maken
Een paar jaar geleden 4 dagen naar Santorini gegaan uit nostalgie omdat we daar 30 jaar geleden ook eens waren. Destijds was Oia nog een dorpje op zich, maar alleen druk bij de zonsondergang. Nu wordt de hele kraterwand van Fira tot Oia volgebouwd met luxe verblijven. Triest. Tijd voor een nieuwe Minoïsche uitbarsting.

0 kudos 2026-06-12 11:10:40 op De weg van het dodelijke ongeluk
@JP8926 | 12-06-26 | 10:12: Ondanks je goede bedoelingen heeft die laatste opmerking een groot how-can-i-make-this-about-me gehalte,

2 kudos 2026-06-11 16:51:32 op Rob houdt van vlees
Irrland in Duitsland. Daar zijn werkelijk een miljoen-miljard BBQ's

1 kudos 2026-06-10 13:01:53 op Achterlijke die aan het inhalen is
@dedodododedadada | 10-06-26 | 12:55: Mensen die pochen met hun ervaring, daar heb ik altijd mijn bedenkingen bij.

0 kudos 2026-05-19 12:09:42 op Hulp nodig ouwe?
@ZusAntigoon | 19-05-26 | 08:32: Ander lees je even goed wat @Justin schrijft.

-2 kudos 2026-05-13 08:50:28 op Fikkie stoken in Loosdrecht
@hmaapje | 13-05-26 | 06:50: Nou eerlijk gezegd snap ik er helemaal niets van. Je bent bang dat er overlast komt door asielzoekers en om het protest ertegen kracht bij te zetten vertoon je crimineel gedrag. Nee, dat vind ik op geen enkele manier te snappen.

0 kudos 2026-05-06 09:45:10 op Motorjump fail
@Dumpshopveteraan | 06-05-26 | 09:25: Hij doet het 3 keer achter elkaar. Dan moet hij tussendoor toch weer zijn opgestaan.

-3 kudos 2026-05-02 14:25:10 op Enorm spuitgat
@Burbinator | 02-05-26 | 13:34: Sorry hoor, maar het is maar wat je wil zien. In slowmotion kijken en dan legt ze haar linkerhand gewoon op de bovenste reling.

14 kudos 2026-05-01 16:31:28 op Drone training met GTA V
@clitlikker | 01-05-26 | 15:44: Je bedoelt die 3 daagse speciale operatie?

6 kudos 2026-04-19 10:05:26 op Fans op het veld
Eddy zou hier wel raad mee weten

4 kudos 2026-04-15 10:06:24 op Dokter Trump vervolg
Ik verwacht dat hij zichzelf binnenkort als een soort Mozes af gaat beelden die de schepen door de straat van Hormuz leidt.

5 kudos 2026-04-13 20:37:48 op RC Top Gun
Talk to me Goose...

2 kudos 2026-04-05 14:06:15 op Grens doet schwalbe
@PatrickHatrick | 05-04-26 | 13:57: En even informeren kan dan ook niet zeker? Het is gewoon een eikel.

2 kudos 2026-03-27 09:24:44 op Het is begonnen
Dat 'handen' wassen, hilarisch.

1 kudos 2026-03-26 12:48:31 op Ondertussen bij jeugdzorg..
@Bertdevriep | 26-03-26 | 12:32: Je weet van toeten nog blazen hoe het gaat bij defensie als ik jouw verhaal lees.

14 kudos 2026-03-25 10:04:15 op Tuk Tuk treintje
Fijn ook dat kind door de berm moet om dit soort idioten te ontwijken. Doe dit op een verlaten weg in de Iraanse woestijn of zo

2 kudos 2026-03-25 10:01:39 op Duo penotti..
Dream on black boy
Dream on white girl

4 kudos 2026-03-25 09:36:48 op Beetje inside information is wel handig
@SluweRelnicht | 25-03-26 | 07:48: Onze Don? Misschien zit jouw vuistje inderdaad wel diep bij jouw Don. Die oranje aap manipuleert als een dolle en als je dat nu nog niet doorhebt dan, tja.

3 kudos 2026-03-25 09:27:55 op Beetje inside information is wel handig
Jouw Oekraïne argument slaat nergens op. Dagen voor de inval had Poetin al verklaard dat delen van Oekraïne onafhankelijk waren en hij er was al een enorme troepenopbouw aan de grens. Dus ook voor de inval was al duidelijk wat er ging gebeuren en wat dat betekende voor de energiemarkt.

3 kudos 2026-03-24 09:01:23 op Motorrijder vs wielrenboomer
@JeronimusChaoticus | 24-03-26 | 08:04: Nou, zet hem maar eens stil op 0.19. Da's redelijk herkenbaar

10 kudos 2026-03-20 10:33:56 op Ja die is stuk hoor
Ik heb het idee dat hij zich niet aanstelt maar opricht geschrokken is. Of had hij ongeïnteresseerd door moeten lopen?