945 +1044 -99
Kudos
#36941 (Top 11.5592%)
| Kudos/dag | 6.39 |
| Kudos/reaguursel | 7.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 197 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
945 +1044 -99
Kudos
#36941 (Top 11.5592%)
| Kudos/dag | 6.39 |
| Kudos/reaguursel | 7.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 197 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
125
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.84 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.14 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 27-01-2026 |
| Eerste reactie op | 27-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 18:18:04 op Tee (golf)
One in Hole
75 kudos 2026-06-24 17:44:07 op Omgekeerde wereld.
Je bedoelt
-2 kudos 2026-06-24 17:38:17 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Shazam doet wonderen
0 kudos 2026-06-23 06:29:24 op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Wout Weghorst zou ik ook uitschelden en uitlachen.
5 kudos 2026-06-22 16:39:03 op Wie durft
Wat heeft dit in godsnaam met links te maken?
-1 kudos 2026-06-21 20:50:29 op MvdP herstel na rondje fietsen
@Doorsneeburger | 21-06-26 | 18:53: Is dit een serieuze vraag?
3 kudos 2026-06-20 13:54:58 op Ondertussen in Moskou
@A. Tractie | 20-06-26 | 13:26: Alsof
2 kudos 2026-06-20 12:48:49 op Geen blije tuters dit WK
@Harry_Wubbe | 20-06-26 | 10:58: Kansloos zijn tegen Frankrijk gaat waarschijnlijk elk land zijn dus dat is niet helemaal eerlijk.
0 kudos 2026-06-20 12:46:02 op Geen blije tuters dit WK
@Rikkert223 | 20-06-26 | 12:14: Wat????
11 kudos 2026-06-16 19:53:06 op Meisje op de foto samen met Tom de mimeclown
@Uhoortnogvanons | 16-06-26 | 19:15: Is het nog steeds een lekker wijf.
4 kudos 2026-06-15 16:00:02 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Je kan het woord voetbalsupporter wel weglaten hoor. Er leven heel veel varkens in Nederland. Kijk maar eens in de grote steden of langs de snelwegen, daar is het ook 1 grote zwijnenstal. Het schijnt heel normaal te zijn om je afval op straat te gooien tegenwoordig.
0 kudos 2026-06-13 21:48:38 op Zwerm bijen op de vleugel
@doemawat | 13-06-26 | 21:01: Een Hoornaar uit Afrika?
8 kudos 2026-06-13 21:46:12 op Prima dat jullie vechten hoor
Tuurlijk, in de Achterhoek wordt nooit gevochten.
1 kudos 2026-06-13 12:19:17 op Visser springt in eigen net
Ooit dolfijn op een menu zien staan?
0 kudos 2026-06-13 08:34:42 op Voetbal=Oorlog
Verdiep je eerst even in de materie voordat je wat roeptoetert.
17 kudos 2026-06-09 18:53:34 op Jij gaat de bus uit
Ik weet zeker dat niemand hier wakker van ligt. Doei
1 kudos 2026-06-07 17:20:03 op Pardon livestreammevrouw, mag ik wat vragen?
Mazzel
8 kudos 2026-06-06 17:51:32 op Tongmevrouw
Ik vermoed dat ik ook een grote lul heb. Elke keer als ik een date heb gehad krijg ik te horen "wat een lul".
8 kudos 2026-06-06 11:41:28 op Fijn weekend allemaal!
Worden?? Als jij zoiets zegt of typt ben je het al.
3 kudos 2026-06-05 15:35:55 op Man doet robot
Bedoeldt????
-1 kudos 2026-06-04 17:11:43 op Filmpje maken voor de socials
@Andy007 | 04-06-26 | 16:17: Het wordt tijd dat jij je huiswerk gaat maken want je Nederlands is om te janken.
6 kudos 2026-06-04 16:18:32 op Met je blote reet in de trein staan
Nee, dat zegt mijn moeder nooit, mijn moeder spreekt goed Nederlands.
23 kudos 2026-06-04 16:16:48 op Met je blote reet in de trein staan
BAOjKEPPK methode blijkt hier ook prima te werken.
Broek aan of je krijgt een paar pestklappen.
10 kudos 2026-06-04 16:08:48 op Dumfries is lief tegen vaste fan
https://www.youtube.com/watch?...
4 kudos 2026-06-04 15:59:20 op Meisje die graag bloemetje terug geeft
Wanneer krijgen we daar een filmpje van te zien?
24 kudos 2026-06-03 18:17:10 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Als dit geen mosselbotsen wordt.......
5 kudos 2026-06-03 18:15:15 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Ik zie het al gebeuren, een project x in Sint Oederode.
3 kudos 2026-06-02 18:59:30 op Toespraakje Theo Maassen
Of je Theo Maassen een goede cabaretier vindt of niet dat heeft met smaak te maken maar wat wij met z'n allen hier zeker weten is dat hij veel grappiger en gevatter is dan jij. En dat hij een vrouwenmepper zou zijn is door zijn zus, dochter en vrouw ontkracht dus als jij denkt bijdehand te zijn sla je de plank volledig mis, treurwilg.
-8 kudos 2026-05-31 19:33:26 op Guccipetje gezocht
Ik heb mijn pup Mohammed genoemd dan vind ik het niet zo erg als hij dood gaat.
-1 kudos 2026-05-31 09:17:41 op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
@Erikjan79 | 31-05-26 | 07:19: Ben jij een beetje dom?
2 kudos 2026-05-28 18:52:20 op Voetballen samen met je dochtertje
Jij hebt vroeger niets geleerd over interpunctie?
0 kudos 2026-05-28 16:39:35 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@SpaceVogel | 28-05-26 | 15:56: Hersencel is gewoon 1 woord en van de rest van je verhaal is ook geen chocola te maken.
-3 kudos 2026-05-27 17:31:41 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Ik heb je gemeld. Kutmens
5 kudos 2026-05-25 18:25:13 op Gouden carwash voor onderweg
@Andy007 | 25-05-26 | 18:21: Je hele zinsopbouw klopt voor geen meter. Je gebruikt geen interpunctie en "hier te plaatsten" Is al helemaal lachwekkend.
0 kudos 2026-05-25 14:56:37 op Touwtjespringen voor gevorderden
@Dwingend_Gordijn | 25-05-26 | 13:39: Waarom haal jij er een spijkerbroek bij? Dat staat toch nergens in zijn reactie?
-1 kudos 2026-05-13 22:12:15 op Beetje vechten op de A16
@Routine | 13-05-26 | 22:04: Dat zal bij jou wel routine zijn.
0 kudos 2026-05-13 22:02:57 op Snuifke in de rolstoel
@Pipo der Clown | 13-05-26 | 20:53: Niemand snapt "sinds 13 jaar".
1 kudos 2026-05-11 19:32:38 op Goed met pijpen
Wees blij dat er mensen zijn die dit kunnen anders zat jij in de kou zonder water.
10 kudos 2026-05-11 19:09:16 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Mijn god wat een treurig kutverhaal.
28 kudos 2026-05-11 18:50:08 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Stoer trouwens, iemand op zijn bek willen slaan omdat hij voor een andere club juicht. Jij hoort bij dat groepje dat door iedereen uitgekotst wordt.
Kutvolk
9 kudos 2026-05-11 18:47:33 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Zullen ze in Volendam ook zo'n warm welkom hebben voor de Ajaxsupporters als ze de play-offs daar mogen spelen? Waarschijnlijk weer tegen Utrecht.
-9 kudos 2026-05-10 08:44:37 op „Huub, huub, Barbatruc!”
De "ïk vraag het voor een vriend" grap is inmiddels wel klaar hoor.
54 kudos 2026-05-06 18:22:06 op Ik ben een worm
Snel, nu ze nog worm is.
0 kudos 2026-05-05 16:53:40 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
-weggejorist-
-1 kudos 2026-05-05 16:31:38 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Je typt Progressief Nederland en D66 verkeerd.
3 kudos 2026-05-05 15:57:33 op Gaat mis bij de Monstertruck show in Colombia
Onbegrijpelijk dat dit nog steeds op deze manier georganiseerd wordt. Het is echt al zo vaak fout gegaan.
1 kudos 2026-05-05 15:46:35 op Bodycams bij de zelfscankassa's
Steekproefcontroles, vertrouwt. Moeilijk allemaal hoor. Spellingcontrole zou verstandig zijn.
5 kudos 2026-05-02 13:26:44 op Troep uit het raam in Rotterdam
Nederland was vroeger ook een mooi schoon land met schone mensen. Totdat er een bepaalde bevolkingsgroep hierheen kwam. Ik hoef waarschijnlijk niet te vermelden wat voor groep dit is.
16 kudos 2026-04-27 20:11:32 op Ruzie bij de talkshow van Gertje
Dat zegt iemand met een kinderbrommer. Lachwekkend.
-2 kudos 2026-04-27 20:10:24 op Ruzie bij de talkshow van Gertje
@Baron Von Awesome. | 27-04-26 | 20:06: Willen we nou hier of daar zijn? Verwarrend