947 +1046 -99
Kudos
#36941 (Top 11.5592%)
| Kudos/dag | 6.4 |
| Kudos/reaguursel | 7.58 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 197 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
947 +1046 -99
Kudos
#36941 (Top 11.5592%)
| Kudos/dag | 6.4 |
| Kudos/reaguursel | 7.58 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 197 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
125
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.84 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.14 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 27-01-2026 |
| Eerste reactie op | 27-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
197 kudos 2026-02-08 16:43:49 op Utrechtse pepperspray politie vs vrouw
Ik heb de politie tijdens de Afrikacup in Den Haag niet zo tekeer zien gaan. Als deze vaak idiote "fans" zich misdragen mogen ze van mij een paar pestklappen krijgen maar doe dat dan ook tegen Marokkanen en antifatuig.
77 kudos 2026-06-24 17:44:07 op Omgekeerde wereld.
Je bedoelt
64 kudos 2026-01-27 12:34:29 op Ochtend is voor koffie
Koffiedick
64 kudos 2026-03-07 09:19:06 op Verstappen klapt uit kwallie
F1 is dood. Formule batterijmanagement heet het nu. Als de twee paars/roze lampjes op het stuur gaan branden vlak voor de bocht moet de coureur zijn gas loslaten want dan kan de batterij opgeladen worden.
Senna draait zich om in zijn graf
54 kudos 2026-05-06 18:22:06 op Ik ben een worm
Snel, nu ze nog worm is.
31 kudos 2026-04-10 13:41:18 op Ze verbaast zich
Wij mannen vinden het heel onaantrekkelijk als je de hele dag met je peen en uiengezicht de Zeikinfluencer uithangt op kut tok
28 kudos 2026-03-08 14:09:21 op Bryan Roy op visite bij Forum Inside
Brian a.u.b. geef me het nummer van je dealer. Jij hebt fantastisch spul.
28 kudos 2026-05-11 18:50:08 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Stoer trouwens, iemand op zijn bek willen slaan omdat hij voor een andere club juicht. Jij hoort bij dat groepje dat door iedereen uitgekotst wordt.
Kutvolk
28 kudos 2026-02-11 17:08:59 op Roddeltonight Albert Verlinde is piswoest
Ik snap dat gezeik over andere mensen nooit zo.
Laat dat meisje lekker haar ding doen, niemand verplicht je ernaar te kijken lijkt me. Zap het weg als je je ergert.
Ze verdient er bakken met klauwen mee dus ik geef haar groot gelijk.
24 kudos 2026-06-03 18:17:10 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Als dit geen mosselbotsen wordt.......
23 kudos 2026-06-04 16:16:48 op Met je blote reet in de trein staan
BAOjKEPPK methode blijkt hier ook prima te werken.
Broek aan of je krijgt een paar pestklappen.
23 kudos 2026-02-15 21:40:28 op Goud op 500M voor Kok
Wat een kutleven moet jij hebben om iets dat je niet leuk vindt toch te bekijken en zelfs de moeite neemt om er een kutreactie bij te zetten. Treurwilg
22 kudos 2026-02-08 16:48:24 op Utrechtse pepperspray politie vs vrouw
@Mosie | 08-02-26 | 16:46: Mosie, is dat een liefkozing voor moslim? Stoere bink.
22 kudos 2026-02-21 16:59:44 op GOUD voor BERGSMA!!!
40 jaar, wat een geweldenaar!!!
18 kudos 2026-04-18 11:39:10 op Gerard Joling gaat knokken met biergooiert
Heb jij een beetje teveel uit je eigen winkeltje gebruikt? Wat een treurige opmerking.
17 kudos 2026-04-07 20:00:33 op Frank Lammers heeft advies voor Ajax
Geloof me, niemand is bezig met ajax. Zelfs ajax is niet bezig met ajax.
17 kudos 2026-06-09 18:53:34 op Jij gaat de bus uit
Ik weet zeker dat niemand hier wakker van ligt. Doei
16 kudos 2026-04-27 20:11:32 op Ruzie bij de talkshow van Gertje
Dat zegt iemand met een kinderbrommer. Lachwekkend.
14 kudos 2026-02-14 12:14:41 op Boze wielrenner belt poltie
@Plofcavia | 14-02-26 | 11:01: Je zal maar een onintelligente piemel hebben.
14 kudos 2026-04-07 17:39:53 op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
@MVH81NL | 07-04-26 | 17:11: Wat moet hij klaarspelen dan joh treurwilg. Die dashcam heeft hij om dom volk zoals dat wijf in het ongelijk te stellen mocht ze tegen hem aanrijden. Hij hangt helemaal niet de held uit, hij is slim. Over jou kunnen we dat niet zeggen.
11 kudos 2026-06-16 19:53:06 op Meisje op de foto samen met Tom de mimeclown
@Uhoortnogvanons | 16-06-26 | 19:15: Is het nog steeds een lekker wijf.
10 kudos 2026-05-11 19:09:16 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Mijn god wat een treurig kutverhaal.
10 kudos 2026-06-04 16:08:48 op Dumfries is lief tegen vaste fan
https://www.youtube.com/watch?...
9 kudos 2026-04-07 17:42:28 op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
Voor welk bedrijf ben jij instructeur? Ik raad mensen af om bij jou te gaan lessen.
9 kudos 2026-02-08 14:05:25 op Meisje doet haar ochtendritueel
Wie A zegt moet ook nus zeggen
9 kudos 2026-02-24 20:37:37 op Van links naar rechts
Is toch prettig, niet te zware benen over je schouders!
9 kudos 2026-05-11 18:47:33 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Zullen ze in Volendam ook zo'n warm welkom hebben voor de Ajaxsupporters als ze de play-offs daar mogen spelen? Waarschijnlijk weer tegen Utrecht.
8 kudos 2026-06-13 21:46:12 op Prima dat jullie vechten hoor
Tuurlijk, in de Achterhoek wordt nooit gevochten.
8 kudos 2026-03-14 10:52:34 op Klein recapje over eerste date
Al die rotzooi die ze op en in haar gezicht stopt en smeert zorgen er niet echt voor dat ze er beter uit gaat zien.
8 kudos 2026-06-06 17:51:32 op Tongmevrouw
Ik vermoed dat ik ook een grote lul heb. Elke keer als ik een date heb gehad krijg ik te horen "wat een lul".
8 kudos 2026-02-24 20:32:04 op Hoe kom je van al die negativiteit af?
Iemand dood maken met een blije mus
8 kudos 2026-06-06 11:41:28 op Fijn weekend allemaal!
Worden?? Als jij zoiets zegt of typt ben je het al.
8 kudos 2026-04-06 12:38:13 op "Maar kan ze ook koken?"
Conclusie: Ze is geil en kan goed koken. In mijn ogen de ideale vrouw.
8 kudos 2026-03-06 06:44:00 op Rouwposter Khamenei langs Iraanse snelweg staat in de fik
@Metuzalem | 05-03-26 | 21:27: Plak jij je lekker vast op het asfalt of lijm sloten dicht van scholen, hoogbegaafde.
7 kudos 2026-02-08 17:10:01 op Utrechtse pepperspray politie vs vrouw
@Mosie | 08-02-26 | 17:00: Tegen wie zeg je dit nou?
6 kudos 2026-04-17 18:16:14 op Eindelijk lekker weer
Dit is gewoon een vent met tieten hoor.
6 kudos 2026-06-04 16:18:32 op Met je blote reet in de trein staan
Nee, dat zegt mijn moeder nooit, mijn moeder spreekt goed Nederlands.
6 kudos 2026-02-16 15:18:20 op Xandra Velzeboer doet het weer!!
Een sport waar nog nooit iemand van gehoord heeft???
Heb jij geen tv op je zolder?
6 kudos 2026-02-10 18:37:09 op Omadouwer in de tram op Leidseplein
Wat een tyfuskop heeft die vent en wat had ik daar graag een paar flinke pestklappen op willen geven.. Mijn bloed kookt.
6 kudos 2026-02-25 19:05:34 op Maar papa, waarom lach je nooit op de foto?
Bij elk bedrijf werkt er zo'n minkukel als jij. Als je scheet teveel stinkt meld jij je al ziek.
Je zal het waarschijnlijk niet doorhebben maar je collega's vinden je een lul.
5 kudos 2026-04-14 17:48:01 op VI mannen over het duwtje van Robben
Wat een bullshitverhaal. Omdat jij Genee een lul vindt doet hij alles verkeerd in jouw ogen.
Genee doet helemaal niks verkeerd en Robben moet zich kapot schamen met z'n achterlijke gedrag. Een volwassen vent gedraagt zich niet op deze manier bij kinderen.
5 kudos 2026-05-02 13:26:44 op Troep uit het raam in Rotterdam
Nederland was vroeger ook een mooi schoon land met schone mensen. Totdat er een bepaalde bevolkingsgroep hierheen kwam. Ik hoef waarschijnlijk niet te vermelden wat voor groep dit is.
5 kudos 2026-06-03 18:15:15 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Ik zie het al gebeuren, een project x in Sint Oederode.
5 kudos 2026-02-10 18:52:46 op MMA-vechter aangevallen door publiek na beet in oor tegenstander
Jij hebt een toffe pa.
5 kudos 2026-05-25 18:25:13 op Gouden carwash voor onderweg
@Andy007 | 25-05-26 | 18:21: Je hele zinsopbouw klopt voor geen meter. Je gebruikt geen interpunctie en "hier te plaatsten" Is al helemaal lachwekkend.
5 kudos 2026-06-22 16:39:03 op Wie durft
Wat heeft dit in godsnaam met links te maken?
4 kudos 2026-06-15 16:00:02 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Je kan het woord voetbalsupporter wel weglaten hoor. Er leven heel veel varkens in Nederland. Kijk maar eens in de grote steden of langs de snelwegen, daar is het ook 1 grote zwijnenstal. Het schijnt heel normaal te zijn om je afval op straat te gooien tegenwoordig.
4 kudos 2026-03-29 09:59:43 op Senegal toont beker
Als je bijdehand over wil komen is het misschien handig om eerst fatsoenlijk Nederlands te leren.
4 kudos 2026-04-13 17:49:04 op Leraar finisht huilend marathon Rotterdam
Als je deze positieve vermelding, waar de leraar en Pim waarschijnlijk vaak leuke gesprekken en discussies over hebben gehad en elkaar soms een beetje mee pestten, niet snapt dan begrijp je niet zoveel van het leven. Flapdrol
4 kudos 2026-06-04 15:59:20 op Meisje die graag bloemetje terug geeft
Wanneer krijgen we daar een filmpje van te zien?