11,452 +11866 -414
Kudos
#6534 (Top 2.0445%)
| Kudos/dag | 10.27 |
| Kudos/reaguursel | 24.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1843 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -53 |
11,452 +11866 -414
Kudos
#6534 (Top 2.0445%)
| Kudos/dag | 10.27 |
| Kudos/reaguursel | 24.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1843 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -53 |
465
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.42 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 17.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 20 |
| Geregistreerd op | 05-06-2023 |
| Eerste reactie op | 05-06-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
11 kudos 2026-06-21 11:53:43 door Destille op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Hoezo? hij doet wat hem is opgedragen. De boel waar dan ook ontregelen.
14 kudos 2026-06-21 11:46:18 door Creatieloos op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Opvallend dat ik daar niet meer van opkijk.
-5 kudos 2026-06-05 18:39:15 door Bernard von O. op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Verrottevis | 05-06-26 | 17:00: Wat dit negeren zo bizar maakt, is dat de bewijslast niet eens verborgen is: de daders publiceren het zelf. Terwijl de Israëlische regeringstop op officiële persconferenties openlijk spreekt over de totale ontvolking van Gaza, het blokkeren van voedselhulp als pressiemiddel en premier Netanyahu letterlijk verwijst naar 'Amalek' (de bijbelse opdracht tot totale uitroeiing) leveren de IDF-soldaten op de grond live het beeldmateriaal. Op TikTok en Instagram filmen militairen zichzelf lachend terwijl ze complete woonwijken opblazen, bezittingen van gevluchte gezinnen vernielen en zingen dat er 'geen onschuldigen zijn in Gaza'. Wie dit anno 2026 nog steeds ontkent als 'hysterie' of 'zuivere zelfverdediging', negeert niet alleen de dagelijkse beelden op tv, maar weigert simpelweg te luisteren naar de keiharde, letterlijke woorden en daden van de Israëlische machthebbers en hun eigen leger.
Dus als 'loser' schelden je enige overgebleven argument is tegenover deze keiharde feiten, zegt dat eigenlijk alles over jouw eigen inhoudelijke en morele faillissement.
2 kudos 2026-06-05 15:44:44 door Siks7Ate9 op Praktijkles natuurkunde
Uhm een kind klimt op een middelbare school klimt op een trein en we mogen niet verwijzen naar dat het kind achterlijk is ofzo?
Is het vanzelfsprekend dan om op een treinstel te klimmen dan? Ik heb dat nog nooit gedaan als kind, ik snapte als kind ook dat een modeltrein op stroom rijd...Het is allemaal niet zo moeilijk om te bedenken dat er stroom staat op een trein aangezien erboven stroomkabels hangen...
6 kudos 2026-06-05 15:00:44 door Verrottevis op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Bernard von O. | 05-06-26 | 15:56: Gast stop toch met dat sneue gereutel van je, als Isra-Huuuu de Zionisten een genocide hadden willen plegen, was dat stukje van de wereld al een glasplaat geweest... je beseft eeecht niet hoe dom je klinkt, is het wel? Wat ben jij een loser, joh!
5 kudos 2026-06-05 14:39:59 door Katdekat op Praktijkles natuurkunde
Een behoorlijk dom kind om precies te zijn.
-10 kudos 2026-06-05 13:56:07 door Bernard von O. op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Gaza-hysterie? We spreken over een regio waar een complete bevolking is ontheemd en honderdduizenden burgers, onder wie talloze kinderen, slachtoffer zijn van moord, verkrachting en marteling. Dat de PvdD hiertegen in verzet komt is volstrekt terecht, en dat wegzetten als 'hysterie' miskent de ernst van de situatie volledig."
2 kudos 2026-06-05 12:00:37 door Liegebeest op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Sinds Thieme weg is, is het beetje bij beetje minder geworden bij die partij.
Eerst een one-issue partijtje, uitgegroeid tot een partij met een degelijk en goed programma die zeker meer zetls zou gaan binnenhalen, maar toen werd het gekaapt door LGBBQ en ander geneuzel. Heel jammer voor onze natuur (en onszelf), want daar hebben ze veel kiezers en potentiële kiezers mee weggejaagd..
20 kudos 2026-06-05 11:31:49 door Lekker Handig op Praktijkles natuurkunde
Welkom op Dumpert! Je bent geen Zwitsal meer, dus je zou beter moeten weten.
13 kudos 2026-05-27 17:41:56 door Joop_Goedkoop op Gras maaien op z'n Japans
De 1e slag zou kunnen, maar de andere 9 slagen zeker niet.
0 kudos 2026-05-27 17:26:27 door teenkootje op Gras maaien op z'n Japans
mongool, toch niet zo hoog?
0 kudos 2026-05-27 05:41:37 door Farting_Furby op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Hier is niks halfjes aan. Behalve z'n paspoort dat door de helft mag en dan de prullenbak in. Stuk gebruikt wc papier dat het er rondloopt
4 kudos 2026-04-24 15:35:29 door LurkyStrijk op Altijd is Kortjakje ziek
Ik vrees dat ik slecht nieuws voor je heb
4 kudos 2026-04-24 15:28:32 door xspalm op Altijd is Kortjakje ziek
Dit is beginner level qua vocal fry.
0 kudos 2026-04-17 00:14:18 door MurphyBrown op Ventje opgepakt voor klappen Powned-journalist
@Lekker Bezig | 17-04-26 | 01:45: Naar zijn familie in Marrokko waar ze ieder jaar zo trouw heen gaan op vakantie. Laat hen hem maar opvoeden, doen ze daar beter dan hier.
0 kudos 2026-04-16 23:45:10 door Lekker Bezig op Ventje opgepakt voor klappen Powned-journalist
Ik zal je uit je droom helpen; het gros van dit gajes is gewoon in Nederland geboren. Waar wil je hem naar terugsturen? Amsterdam?
2 kudos 2026-04-16 20:31:04 door Voetbal altijd -1 op Ventje opgepakt voor klappen Powned-journalist
Dit is de oplossing
3 kudos 2026-04-01 18:01:31 door Kalegladjanus op Briefje in de portiek
Vergeet die ene P niet.
-12 kudos 2026-04-01 15:37:49 door WhySoSeriousss op Briefje in de portiek
Wat een werk moet dit geweest zijn. Als deze persoon dit had gewerkt, had ie meer verdiend dan de paar euro van het statigeld.
10 kudos 2026-03-29 18:08:34 door 1ekakarot op Wedstrijdje survivallen
Maak dat de vrouwen maar eens wijs.
0 kudos 2026-03-23 13:24:00 door hans_de_vries op Vanaf nu herkenbaar: 79 Game Over?! verdachten overal te zien
wel eens aan hen voorgelegd, geven dan aan dat we juist een symptoom zien van racistisch politiebeleid waarbij alleen op donkere mensen jacht gemaakt wordt.
Hoe slimmer je bent hoe beter je het bewijs naar eigen hand kan omdenken.
0 kudos 2026-03-23 09:34:40 door Pepermolen op Pauper steekt illegaal over
@sheepstrike | 23-03-26 | 08:37: Daar mag je wel veel huisjes melken
0 kudos 2026-03-23 07:37:08 door sheepstrike op Pauper steekt illegaal over
In Den Haag, waar Richard de Mos de grootste is, komen dit soort dingen echt nooit voor namelijk.
1 kudos 2026-03-23 07:36:35 door sheepstrike op Pauper steekt illegaal over
Want de gemeenteraad gaat inderdaad over het Europees vastgestelde migratiewetten inderdaad. Heel goed.
9 kudos 2026-03-23 00:42:40 door mikkelokkio op Pauper steekt illegaal over
@panzer. Ja grootste gedeelte van Nederland kent Utrecht cs alleen van dit soort filmpjes. Doet niets af aan de feiten.
6 kudos 2026-03-22 21:54:47 door HarrieDeBoswachter op Pauper steekt illegaal over
Tja, als je ziet wie er wonen, die weten dat onder hun beleid ze alles kunnen maken dus stemmen ze er op.
-26 kudos 2026-03-22 21:30:01 door DiePanzerVorwaerts3 op Pauper steekt illegaal over
Jij kent Utrecht CS alleen van dit soort filmpjes, je zeurt.
13 kudos 2026-03-19 12:34:28 door sr69 op Meisje doet het voor
Wat lul je nou?
5 kudos 2026-03-01 23:26:59 door Cromabuik op Ik kom effe bij je gluren
@ErikvanLeeuwen | 01-03-26 | 21:52: Achterhaalde BS argument.
-10 kudos 2026-03-01 20:52:51 door ErikvanLeeuwen op Ik kom effe bij je gluren
Als je iets te verbergen hebt wel ja. Ik heb wel een idee wat zij daar uitspookt
0 kudos 2026-02-20 22:13:48 door WhySoSeriousss op Heb je mama opgegeten?
Ik weet niet of ik het helemaal eens kan zijn met dat filmen en online gooien betekent dat het goeie ouders zijn, maar wel leuk voor ons iig.
1 kudos 2026-02-19 23:27:18 door KenJijDeSwaffelman op Wil je mijn dig in je mond?!
Had je zijn dick in je mond?
20 kudos 2026-02-19 12:27:52 door krekwakzeg op Wil je mijn dig in je mond?!
Leugens
0 kudos 2026-02-15 14:35:07 door vansuyle.com op Agentje is ook een mens
Boswachters, dat kunnen ook malloten zijn. Zo was ik eens een afgeschermd natuurgebied ingelopen via gebied dat wel publiek toegangkelijk is. Nergens een bord gezien. Kwamen we een boswachter tegen die helemaal lijp werd, begon te schreeuwen. Dit met zwangere vrouw en kind erbij. Toen waren we al bijna bij de parkeerplaats dus snel iedereen in de auto geladen en weggereden voordat er politie bij kon worden gehaald. Wat een idioot. Wist niet dat ze ook boetes mogen uitschrijven.
2 kudos 2026-01-17 00:12:18 door Nihilon op Zwaartekracht is nep
Bedankt.
6 kudos 2026-01-16 17:02:57 door Kreezielepiet op Zwaartekracht is nep
Ik heb het nog even nagevraagd. Anita blijkt in werkelijkheid Henk te heten. Met jouw goedkeuring heb ik vriendelijk voor het broekje bedankt.
3 kudos 2026-01-16 15:40:31 door Barrett op Tokkietractor gaat te hard + door rood en krijgt karma
Zeker
-5 kudos 2026-01-16 15:31:07 door Worsthorst op Tokkietractor gaat te hard + door rood en krijgt karma
Barrett. Dus jij was daar bij.
4 kudos 2026-01-16 14:59:29 door Barrett op Tokkietractor gaat te hard + door rood en krijgt karma
Daarom krijgt hij ook een extra boete vanwege het niet afdekken van de lading.
0 kudos 2026-01-16 14:58:12 door Tinus-Tussengas op Tokkietractor gaat te hard + door rood en krijgt karma
Dan anticipeer je dus niet. Dat zijn juist de mensen die we liever niet in het verkeer hebben. En dat erbij, als je je lading zekert en afdekt kun je best diep doorremmen.
3 kudos 2026-01-12 20:44:17 door Denieuwewereld op Iraanse protestmeisjes steken Khamenei in de fik
En die prinsjes die ze 'opvoeden' hebben geen flauw benul hoe ze om moeten gaan met meisjes/vrouwen in de westerse wereld waar ze zich hebben gevestigd.
33 kudos 2026-01-12 12:57:35 door Espesbes op Iraanse protestmeisjes steken Khamenei in de fik
Nee dat zie je verkeerd, die vrouwen willen heel graag zo'n ding op en onderdrukt worden. Is hun eigen keuze hoor... echt..
-1 kudos 2025-12-22 17:02:38 door grotgraver op Opa is het nog niet verleerd
Zolderbewoners hebben geen bovenburen.
1 kudos 2025-12-17 17:15:21 door Pilslikker op De boer helpen op woensdag
Niet kapot te krijgen.
1 kudos 2025-12-15 19:38:43 door Poopulist op Altijd gezellig op de Kruiskade
In gewone bondige mensentaal een punt maken is ook een vaardigheid, zullen we maar zeggen.
6 kudos 2025-12-14 09:42:48 door Jessechickieflasher op Blind meisje heeft talent
En goedkoop
-269 kudos 2025-12-13 20:45:44 door Rooie Kater op Blind meisje heeft talent
Was je al opgevallen dat het meisje blind is? Lees anders nog eens de titel...
-62 kudos 2025-12-13 20:08:37 door syncopatic op Blind meisje heeft talent
Bladmuziek is sowieso voor amateurs.
8 kudos 2025-11-26 17:48:35 door HetGrijzeGebied op Man scheldt met homo en slaat Blijwin
Linkse mediafiguren zullen zeggen dat Dumpert alleen maar opkomt voor homo's omdat de dader nu "toevallig" allochtonen zijn.
-13 kudos 2025-11-26 16:39:58 door Vascoo op Man scheldt met homo en slaat Blijwin
Met je uitspraak dat antihomogeweld een 'allochtonenhobby' is beweer je feitelijk dat alle niet-100%-Nederlandse families (inclusief West-Europeanen, hierbij horen ook landen die volgens onderzoek veel toleranter zijn dan Nederland) minder homo-tolerant zouden zijn dan autochtoon Nederland. Ik snap dat dit niet is wat je bedoelt, maar dit is wel wat je zegt. Doe er mee wat je wilt.