DumpStats voor Wintermute

11,452 +11866 -414

Kudos

#6534 (Top 2.0445%)

Kudos/dag 10.27
Kudos/reaguursel 24.63
Meeste kudos op 1 reaguursel 1843
Minste kudos op 1 reaguursel -53

465

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.42
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17.8
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 05-06-2023
Eerste reactie op 05-06-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-17 16:48:45 op Feesten, zuipen en zoenen..
Ik hoop dat ze bij ieder negatief reaguursel bedenkt dat het hoogstwaarschijnlijk door een veertigjarige obese maagd getypt is die bij z'n moeder op zolder woont.

30 kudos 2026-06-12 14:03:22 op Pleurt op met dat mieljeu
De PvdD had het toch juist zo druk met Gaza? Sinds wanneer geven ze weer iets om de planeet?

211 kudos 2026-06-12 13:41:26 op Echte liefde is
Het is ze gegund. Liever tevreden met een blije meid in de Mac dan ongelukkig met een zuur wijf in de Librije.

3 kudos 2026-06-08 17:29:46 op In de islamosfeer...
@Biteme123 | 08-06-26 | 16:33: Ik denk dat geloof een te algemene verklaring is. Over refo's en de sgp mag om de zoveel tijd wel een ophefje gemaakt worden. Maar de islam is een speciaal geloof dat anders behandeld wordt. Sterker nog, kritiek op de islam heet dan islamofobie, waarbij "fobie" iets betekent als "ongerechtvaardigde angst". Nou, als ik deze heren hoor mag je als vrouw best gerechtvaardigd angstig zijn.

-4 kudos 2026-06-08 17:24:16 op In de islamosfeer...
Ik heb een andere verklaring dan Lale waarom de columnisten van het Belgische media-kartel dit negeren, maar normaal zo gretig columns volreutelen over manospheres, facisme en lookmaxxing: omdat ze door en door racistisch zijn. Op iemand die je als minderwaardig beschouwt lever je geen kritiek.

20 kudos 2026-06-08 17:05:16 op In de islamosfeer...
Je mag verwachten dat Lale door links-progressief Nederland op handen gedragen wordt: ze heeft zich losgemaakt van een geïnstitutionaliseerd vrouwonderdrukkend systeem en is daardoor haar leven niet zeker.

Maar vreemd genoeg negeren vrijwel alle media haar, afgezien van de Telegraaf en WNL. Wat is dit toch?

6 kudos 2026-06-08 16:59:47 op In de islamosfeer...
Ten eerste vind ik het onbegrijpelijk dat de feministische ideeën van progressieve linksdragenden als sneeuw voor de zon verdwijnen als het botst met een hyperpatriarchale religie als de islam.

Ten tweede mogen ze Andrew Tate op hun blote knietjes danken als bliksemafleider omdat zo de werkelijke oorzaak niet benoemd hoeft te worden.

Mijn hart zit nog altijd links maar de hedendaagse versie is zodanig gestoord dat ze mij voorlopig kwijt zijn.

13 kudos 2026-06-08 13:31:35 op Caravanongeluk
Je maakt wat mee tijdens rijles. Wel een goede instructeur.

2 kudos 2026-06-08 13:21:26 op Auto-opener
De deuropener is al meer dan dertig jaar niet te stoppen.

0 kudos 2026-06-05 13:03:19 op Sturen klootviool!
Het is ook wel erg krap daar en zo'n bootje zie je zo over het hoofd.

39 kudos 2026-06-05 11:56:20 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Deze mevrouw heeft er voor gezorgd dat ik na vele jaren PvdD stemmen overgestapt ben naar guur-rechts. Ik stemde op haar met de verwachting te strijden voor dierenrechten, ik kreeg Gaza-hysterie. Erg jammer.

35 kudos 2026-05-31 22:32:40 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Goed hoe dit als een boemerang terugkomt: het censureren heeft voor meer aandacht gezorgd dan het stilletjes intact laten van de schatkamer.

4 kudos 2026-05-27 13:22:27 op Jackass
Ach ja. Puber zijn, jezelf overschatten na je eerste biertje, aandacht willen van dat meisje dat je niet ziet staan. Herkenbaar.

49 kudos 2026-05-26 13:20:33 op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Goh, wat worden die halfjes ineens inventief en ondernemend als er wat te jatten valt. Maar iets bijdragen aan de samenleving, ho maar.

11 kudos 2026-05-25 21:49:49 op Je winkelhaak fiksen
Ik vond dit leerzaam. Ik had geen idee dat dit kon.

15 kudos 2026-05-24 17:34:58 op Motorrijder op de vlucht
Wat goed dat de commentaarmevrouw uitlegt dat het gevaarlijk is, anders begrijpt niemand dat.

13 kudos 2026-05-20 12:56:14 op Goedkope eieren
Je moet wat als je zo ondervoed bent

24 kudos 2026-05-15 12:57:26 op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
Ik geniet om twee redenen. Ten eerste laat deze meneer zien dat een bepaalde mate van nerdigheid juist extreem cool is. Met z'n dr. Martens ook! Ten tweede hebben er ooit plakjes van mijn tumor onder zo'n microscoop gelegen. Het wachten was zenuwslopend maar het is gelukkig goed afgelopen, oa. dankzij zo'n goede diagnose. Bedankt, topper!

2 kudos 2026-05-14 21:10:38 op BIEMM
Hebt.

57 kudos 2026-05-14 21:06:19 op Niet f*cken met MijLo
Knap hoe zulke honden precies weten wat hun baasje het meeste mist.

9 kudos 2026-05-13 17:17:14 op Telefoon op de fiets
Wat knapt een wijk toch op als er wat bomen geplant worden. Treurnis.