DumpStats voor Rabarbershop

496 +629 -133

Kudos

#47868 (Top 14.9783%)

Kudos/dag 2.64
Kudos/reaguursel 3.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 47
Minste kudos op 1 reaguursel -15

150

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.8
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 7.3
Reacties per reaguursel 0.12
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 18-12-2025
Eerste reactie op 18-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-22 20:27:33 op Superheldenentree
Ik zie alleen maar een blije hond....

0 kudos 2026-06-22 19:02:50 op Wie durft
Mijn reageerbuis is al warm....

3 kudos 2026-06-22 19:01:56 op Fatbike VS Undercovers
Grote misdaad komt na de kleine.
... Jong aanpakken, scheelt later een hoop gezeik!

2 kudos 2026-06-22 19:00:45 op Fatbike VS Undercovers
Ik moet altijd lachen wanneer ik 2 of 3 Finnen op zo'n kleuterbrommer zie rijden!

4 kudos 2026-06-21 10:43:41 op Vuurwerkje
Triest...

0 kudos 2026-06-20 19:25:24 op RIP Bambi
Beter dan een haak aan je lip....

12 kudos 2026-06-20 18:38:33 op Vrouwen MMA
Welk kanaal is dit?
Dit gevecht wil ik wel zien!

0 kudos 2026-06-20 18:34:01 op Hondencompi
@Maxima_Hartman | 20-06-26 | 18:26: Finnen ook!

9 kudos 2026-06-17 22:59:03 op Fan van het toernooi
Het heeft tieten dus er zal weer gefapt worden op Dumpert!

1 kudos 2026-06-15 18:10:41 op Er is hoop.
Oliegarchisch koppel!

4 kudos 2026-06-14 20:55:22 op BDS!
Mooie vloerbedekking ook!

0 kudos 2026-06-14 18:30:11 op Niet bewegen
Harry van Tempo team!

0 kudos 2026-06-11 22:04:41 op De enkelbreker
De moderne mannelijke uitvoering van "Little Miss Sunshine".

21 kudos 2026-06-08 23:17:16 op Hopeloze brakechecker
Gewoon vol tegenaan rijden! Camera=bewijs van de brakecheck!

-7 kudos 2026-06-08 22:07:50 op A-team lost het op
@ArjenE | 08-06-26 | 19:59: *Private parts

1 kudos 2026-06-06 22:07:06 op Straat van Monaco
Denk je stoer te zijn met je bootje van een paar ton, lachen ze je uit...

4 kudos 2026-06-05 19:01:08 op Man doet robot
die heeft te veel tijd. Geen vrouw en kinderen.

2 kudos 2026-06-05 18:59:07 op Olé
niks aan de hand, doet 'ie altijd zo....

-3 kudos 2026-06-04 22:56:53 op Jajaja schat
@hahaok75703535 | 04-06-26 | 21:38: Geen dekking bij dr gezicht? Dat kan alleen maar Wing Chun zijn.