DumpStats voor Jozef-Kotsbochel

16,195 +17856 -1661

Kudos

#4485 (Top 1.4034%)

Kudos/dag 14.45
Kudos/reaguursel 17.84
Meeste kudos op 1 reaguursel 1789
Minste kudos op 1 reaguursel -87

908

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.81
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 13.4
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 24-05-2023
Eerste reactie op 30-05-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 09:20:43 op Goed nieuws van Jeremy
@Cedric; het motto "pluk de dag" is natuurlijk geweldig. Maar in gevallen als Freek en Jeremy zou daar ook "melk de voorlopige diagnose niet uit" aan mogen worden toegevoegd. Desalniettemin fijn voor hem dat het beter gaat!

104 kudos 2026-06-22 09:14:09 op Truckert heeft reactievermogen
Omdat ik niet weet of de vrachtwagen Oekraïens of Russisch is, durf ik geen + of - te geven.
Overigens wil ik melden dat Putin een ezelpik is en alle Russen die achter hem staan minimaal net zo erg zijn.

0 kudos 2026-06-21 20:58:19 op Onkruid vergaat niet!
Ik krijg er een beetje een Freek-gevoel bij, als je het zo zegt…

0 kudos 2026-06-15 22:34:26 op Koprol met wielrenfiets
Als ze de rondes wat kleiner maken, en er gewoon wat meer rijden…

21 kudos 2026-06-11 21:25:26 op Ondertussen in Peru
Ik heb het filmpje 6 keer gekeken. Als je goed oplet loopt er een vogel door het beeld.

4 kudos 2026-06-10 10:28:08 op Waterbed
Hoho; er zijn ook zoetwatermosselen. Die heb ik zelf nét wat liever.

2 kudos 2026-06-09 18:20:50 op 7-Jarige op de virtuele ring
Tja, sommige kinderen pikken dingen nou eenmaal snel op. Anderen hebben daar meer moeite mee. Zoals jij met de Nederlandse taal.

21 kudos 2026-06-05 08:14:48 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Mustafa; hou jij het lekker bij pijpen en andere loodgieterszaken want wat je hier zegt slaag ab-so-luut nergens op. Er zitten echt alleen Nederlandse partijen in onze 1e- en 2e kamer.

5 kudos 2026-06-02 12:17:38 op Mag ik die lamp?
Hoe verrot kun je in elkaar zitten dat dit als soort van reflex in je opkomt.
Ik hoop dat hij herkend wordt en de (uiterst geringe) consequenties mag ondervinden.

7 kudos 2026-05-31 00:08:38 op Meisje heeft het warm
Nou, bedankt voor het vinden en delen. Maar wat is dit nou voor semi-erotische aansachtshoerderij?! Laat dan je foef zien! Waar moet ik betalen?

-5 kudos 2026-05-30 22:31:16 op Surfen doe je op golven
@Lekkerkereltje; Dire straits +1. Maar mijn persoonlijke favoriet is "Diary of a madman" van Ozzy. Doe ermee wat je wilt. X

-6 kudos 2026-05-30 22:26:12 op Surfen doe je op golven
@lekkerkereltje; Dire Straits +1, maar mijn persoonlijke favoriet is "Diary of a madman" van Ozzy. Doe ermee wat je wilt… x

32 kudos 2026-05-30 21:56:30 op Vriendinnetje mag ff in de Lambo
Meneertje Stipt "ik reed niet te hard" zuigt en likt vooral aan ventieldopjes, om deze weer "fabrieksnieuw" te maken.

80 kudos 2026-05-30 09:01:05 op Aanzoek op het podium
Vorige week betrapt tijdens aanduwen van de buurvrouw dus. Aardig narcistisch om dit nu zo en publiek te spelen.

11 kudos 2026-05-27 22:50:18 op Slome PC?
Z'n hoofd is voorbij z'n oren gegroeid.

23 kudos 2026-05-19 09:20:20 op Oops!
Wat zien we hier? Hoezo neem je niet de moeite om dit (wat het dan ook is) fatsoenlijk vast te leggen. Maar vervolgens neem je wel de moeite om het te posten. En het komt nog door de Dumpert toelatingscommissie ook!

0 kudos 2026-05-17 11:15:26 op Kind zag slecht
*Zo reageer ik naar mijn vrouw

2 kudos 2026-05-15 16:55:29 op Even stukje klimmen
Zo'n staalkabel zitten nogal eens "vleeshaken" aan. Om echt een dumpert-waardig filmpje te zijn, zag ik m daar al met z'n blote handjes ingrijpen met alle gevolgen van dien. Toch mooi uitzicht. Nu weekend; tijd voor bier en boobs.