16,195 +17856 -1661
Kudos
#4485 (Top 1.4034%)
| Kudos/dag | 14.45 |
| Kudos/reaguursel | 17.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1789 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
16,195 +17856 -1661
Kudos
#4485 (Top 1.4034%)
| Kudos/dag | 14.45 |
| Kudos/reaguursel | 17.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1789 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
908
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.81 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 13.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 24-05-2023 |
| Eerste reactie op | 30-05-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 22:35:45 op Heb je het ook zo warm....
Ik zou dan naast de bron gaan wonen…
1 kudos 2026-06-22 09:20:43 op Goed nieuws van Jeremy
@Cedric; het motto "pluk de dag" is natuurlijk geweldig. Maar in gevallen als Freek en Jeremy zou daar ook "melk de voorlopige diagnose niet uit" aan mogen worden toegevoegd. Desalniettemin fijn voor hem dat het beter gaat!
104 kudos 2026-06-22 09:14:09 op Truckert heeft reactievermogen
Omdat ik niet weet of de vrachtwagen Oekraïens of Russisch is, durf ik geen + of - te geven.
Overigens wil ik melden dat Putin een ezelpik is en alle Russen die achter hem staan minimaal net zo erg zijn.
0 kudos 2026-06-21 20:58:19 op Onkruid vergaat niet!
Ik krijg er een beetje een Freek-gevoel bij, als je het zo zegt…
1 kudos 2026-06-20 11:55:50 op Dumpert Stormbulletin: onweerswolk timelapse
Door het armoedige uitzicht zat Ik zat te wachten op drones oid.
2 kudos 2026-06-19 20:53:28 op Nieuwe beelden uit Moskou
@Nakzukouw; Jaja, "wir haben es nicht gewusst" in het Russisch…
3 kudos 2026-06-18 09:15:31 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Mooie biem!
1 kudos 2026-06-16 22:55:25 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Met dezelfde houding komen busladingen vol de hardwerkende westerse maatschappij leeggraaien.
1 kudos 2026-06-16 22:47:59 op Je denkt een wheelie te kunnen op een opgevoerde scooter
Elke keer teruglopen na zulke capriolen
0 kudos 2026-06-16 22:46:46 op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
@Olleken: nee
0 kudos 2026-06-15 22:34:26 op Koprol met wielrenfiets
Als ze de rondes wat kleiner maken, en er gewoon wat meer rijden…
19 kudos 2026-06-14 18:07:43 op Groepsfoto met de Guardia Civil
AI helaas… Die gasten zouden wegvliegen als die helicopter daar echt zou hangen.
4 kudos 2026-06-14 14:52:08 op Andre Hazes Jr Plaspauze
Altijd, want hij zal juist altijd "het zoontje van" blijven.
-2 kudos 2026-06-14 10:55:56 op Overstekende eenden
Zo te horen zijn ze op weg naar Peking.
21 kudos 2026-06-11 21:25:26 op Ondertussen in Peru
Ik heb het filmpje 6 keer gekeken. Als je goed oplet loopt er een vogel door het beeld.
4 kudos 2026-06-10 10:28:08 op Waterbed
Hoho; er zijn ook zoetwatermosselen. Die heb ik zelf nét wat liever.
2 kudos 2026-06-09 18:20:50 op 7-Jarige op de virtuele ring
Tja, sommige kinderen pikken dingen nou eenmaal snel op. Anderen hebben daar meer moeite mee. Zoals jij met de Nederlandse taal.
2 kudos 2026-06-09 18:16:04 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Beter dan een wielren-vagina (al dan niet geschoren).
28 kudos 2026-06-09 18:10:51 op Kijk mij eens..
Vleeskrijtje!
1 kudos 2026-06-09 17:53:39 op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
Nee idd; hiervoor heb je alle zintuigen tegelijk nodig!
9 kudos 2026-06-05 21:30:53 op Spannende helikopterrit
Mooi toch! Even lekker gek doen..
14 kudos 2026-06-05 17:48:19 op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
Veel roeiers.
21 kudos 2026-06-05 08:14:48 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Mustafa; hou jij het lekker bij pijpen en andere loodgieterszaken want wat je hier zegt slaag ab-so-luut nergens op. Er zitten echt alleen Nederlandse partijen in onze 1e- en 2e kamer.
23 kudos 2026-06-04 21:48:08 op Australiër sloopt cafe in Vietnam
Ik vond het eten in Vietnam juist heerlijk!
2 kudos 2026-06-03 11:56:05 op Nieuwe verleng-techniek
Voetbal = drama.
5 kudos 2026-06-02 12:17:38 op Mag ik die lamp?
Hoe verrot kun je in elkaar zitten dat dit als soort van reflex in je opkomt.
Ik hoop dat hij herkend wordt en de (uiterst geringe) consequenties mag ondervinden.
4 kudos 2026-06-01 15:58:07 op Ja joh, dan ben je echt gay.
Hah, gaaay!
51 kudos 2026-06-01 15:56:22 op Creepshotter in boom aangepakt
Broccoliboom
0 kudos 2026-05-31 11:53:52 op Zieke trickpitch
-weggejorist-
7 kudos 2026-05-31 00:08:38 op Meisje heeft het warm
Nou, bedankt voor het vinden en delen. Maar wat is dit nou voor semi-erotische aansachtshoerderij?! Laat dan je foef zien! Waar moet ik betalen?
-5 kudos 2026-05-30 22:31:16 op Surfen doe je op golven
@Lekkerkereltje; Dire straits +1. Maar mijn persoonlijke favoriet is "Diary of a madman" van Ozzy. Doe ermee wat je wilt. X
-6 kudos 2026-05-30 22:26:12 op Surfen doe je op golven
@lekkerkereltje; Dire Straits +1, maar mijn persoonlijke favoriet is "Diary of a madman" van Ozzy. Doe ermee wat je wilt… x
1 kudos 2026-05-30 22:06:17 op Dumpert weekend stand-up comedy
Wat zeg je?
32 kudos 2026-05-30 21:56:30 op Vriendinnetje mag ff in de Lambo
Meneertje Stipt "ik reed niet te hard" zuigt en likt vooral aan ventieldopjes, om deze weer "fabrieksnieuw" te maken.
80 kudos 2026-05-30 09:01:05 op Aanzoek op het podium
Vorige week betrapt tijdens aanduwen van de buurvrouw dus. Aardig narcistisch om dit nu zo en publiek te spelen.
52 kudos 2026-05-27 23:19:38 op Ik ben kaulo sterk he
Praat normaal en laat je rijden.
11 kudos 2026-05-27 22:50:18 op Slome PC?
Z'n hoofd is voorbij z'n oren gegroeid.
18 kudos 2026-05-24 12:00:44 op Zoldervondst Pokemonkaarten
Ja; die zaten in een zak chips!
-4 kudos 2026-05-21 10:15:40 op Mountain life... is life
Een berggeit heeft wel de veters opgepeuzeld.
-1 kudos 2026-05-20 19:07:32 op Terschelling tandem huren
Fijne bijdrage. Bedankt…
0 kudos 2026-05-20 14:53:45 op Dumpert Muziek
-weggejorist-
41 kudos 2026-05-19 15:24:47 op Stagiair bij de timmerman
Zo loopt onze stagiaire er ook bij, elke maandagochtend.
23 kudos 2026-05-19 09:20:20 op Oops!
Wat zien we hier? Hoezo neem je niet de moeite om dit (wat het dan ook is) fatsoenlijk vast te leggen. Maar vervolgens neem je wel de moeite om het te posten. En het komt nog door de Dumpert toelatingscommissie ook!
-10 kudos 2026-05-18 22:56:22 op Verkeerde positie
Zoals suikerfeest?
25 kudos 2026-05-18 22:55:10 op Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!
Ik zou op m'n brommer niet voor die labiele Dacia driftkikker durven te gaan staan. Je weet maar nooit..
3 kudos 2026-05-18 11:09:22 op Ik parkeer hem wel ergens #2
Ga dan ook naar rechts gvd!
3 kudos 2026-05-18 11:01:22 op Kokoswater verpakken in Thailand
Zo'n mooie verpakking, en dan doen ze er alsnog plasticfolie omheen! Jammer.
0 kudos 2026-05-17 11:15:26 op Kind zag slecht
*Zo reageer ik naar mijn vrouw
9 kudos 2026-05-17 09:33:10 op Na een zware avond op de scooter
Vroeger… deed een maatje dit ook. Alleen had hij een integraalhelm op.
2 kudos 2026-05-15 16:55:29 op Even stukje klimmen
Zo'n staalkabel zitten nogal eens "vleeshaken" aan. Om echt een dumpert-waardig filmpje te zijn, zag ik m daar al met z'n blote handjes ingrijpen met alle gevolgen van dien. Toch mooi uitzicht. Nu weekend; tijd voor bier en boobs.