-18 +38 -56
Kudos
#270479 (Top 84.6352%)
| Kudos/dag | -0 |
| Kudos/reaguursel | -2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 21 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -32 |
-18 +38 -56
Kudos
#270479 (Top 84.6352%)
| Kudos/dag | -0 |
| Kudos/reaguursel | -2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 21 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -32 |
9
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 23.7 |
| Reacties per reaguursel | 0 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 14-05-2010 |
| Eerste reactie op | 28-09-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-21 14:21:50 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
lees, staande of aanhouding daar zit het verschil
3 kudos 2025-07-02 21:20:03 op Rekening van 81-jarige vrouw geplunderd na telefoontje van oplichters
Ik mis Baantjer...
21 kudos 2024-09-04 15:34:58 op You're on fire! Literally?
En nog even plastic opruimen...
-32 kudos 2020-06-02 20:04:39 op Greet laat geen spaan heel van burgemeester Halsema
Alles wat je aandacht geeft......
-24 kudos 2019-10-29 04:44:29 op Bag Daddy and the Tunnel
Weg kijken is idd niet oorlogzuchtig das gewoon laf...
0 kudos 2019-09-11 18:14:49 op Meedogenloos wijf drogeert Opa (94)
-weggejorist-
2 kudos 2018-11-16 09:41:14 op Bello in actie
Ik zeg dat moet op een zekere Rogier M ook lukken...
4 kudos 2014-12-14 23:42:51 op De Groningse fietsautist compilatie
+10 voor de persoon die filmt hoe hij expres word aangereden en op z'n plaat gaat, hoeft niet ernstig te zijn maar een dwarslaesie zou prettig zijn.
7 kudos 2014-09-28 18:28:07 op Monstertruck rijdt in op publiek in Haaksbergen
En we zijn er weer, wil jij een schutting van 2 meter en 5 centimeter ?
Zal je eerst door een toetsing's commissie moeten, vergunning aanvragen flink betalen en dan hopen dat het mag.
Maar op een paar meter van iets met 1500 pk gaan staan met kids en een paar 100 volwassenen ?
Geen probleem !!!
Niemand zal dit hebben gewild, iedereen die een beetje normaal is vind dit verschrikkelijk maar dat is ook precies de reden dat we ooit regels en wetten hebben ingevoerd en mensen betalen (ambtenaren) om er op toe te zien dat het veilig is en blijft maar ja ach tot een paar jaar geleden was het opslaan van een paar ton professioneel vuurwerk midden in een woonwijk ook geen probleem en hoeveel ambtenaren hebben daar de gevolgen van gemerkt ?
Sterkte voor de mensen die betrokken zijn ........................