1,334 +1934 -600
Kudos
#31470 (Top 9.8472%)
| Kudos/dag | 12.83 |
| Kudos/reaguursel | 4.71 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 116 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -94 |
1,334 +1934 -600
Kudos
#31470 (Top 9.8472%)
| Kudos/dag | 12.83 |
| Kudos/reaguursel | 4.71 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 116 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -94 |
283
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.72 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 7.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 13-03-2026 |
| Eerste reactie op | 13-03-2026 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 16:44:12 door NakZuKouw op Donkere dagen voor HalperNL
Dit zijn de reacties waarvoor ik dit soort filmpjes open!
0 kudos 2026-06-22 15:39:20 door 58765454653835860538 op Brobbey had zachte voetjes
@lelijke @@p | 22-06-26 | 11:09: het 1 sluit het ander niet uit
7 kudos 2026-06-22 09:09:12 door lelijke @@p op Brobbey had zachte voetjes
Alleen is Brobbey down to earth en heeft hij geen grootheidswaan zoals Depay
7 kudos 2026-06-21 14:51:59 door HierSukkeKok op Nog 1x alle goals..
Dan krijgen we de wederopbouwjaren van de 21e eeuw (2026-2040)
-5 kudos 2026-06-21 14:44:34 door Roeknof op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
@Wakemeister Hij heeft dusdanig veel laten zien waardoor hij nu meer geld heeft dan jij.
-5 kudos 2026-06-21 14:35:36 door Wakemeister op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
Sommigen voelen zich zichtbaar vereerd, Noa Lang vindt het allemaal maar onzin en ongemakkelijk. Maar zullen we even stilstaan bij wat Noa slang allemaal al heeft laten zien? Nee he, mooi, hoeft van mij ook niet. Mex Meertens lookalike is het. Daar kan geen logopedist tegenop.
-5 kudos 2026-06-21 14:34:08 door ronnie1100 op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
Hij had ook beter voor Marokko moeten kiezen.
0 kudos 2026-06-14 19:30:43 door brie-de-penis op Andre Hazes Jr Plaspauze
Het laatste zetje voor ze echt met 113 gaan bellen. Dat is ook de reden dat er zoveel mensen zijn die bij die muziek heel veel drinken, dan weet je het nummer niet meer
4 kudos 2026-06-14 18:01:54 door Hetlievemeisje op Andre Hazes Jr Plaspauze
Levensmoe.
-1 kudos 2026-06-13 20:02:56 door Vage_eddie op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Heb je daar op straat ook weleens last van?
Of zie je verder nooit een "chocoprins", omdat je nooit de deur uitkomt?
1 kudos 2026-06-13 11:49:31 door Iglo23 op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
De Chuck Norris van het voetbal.
5 kudos 2026-06-13 08:20:49 door Creatieloos op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Nu RTL tonight is gestopt, heeft Humberto Tan snel weer een nieuwe baan.
4 kudos 2026-06-12 13:07:25 door Sjaakh00fd77 op Al me dierbare persoonen
ik denk dat je haar borsten wel kan oprollen als een Danerole-croissantje.
0 kudos 2026-06-12 10:48:51 door daniyel008 op Al me dierbare persoonen
*ze gasmakser
8 kudos 2026-06-12 07:33:37 door REVVDMC op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Is inderdaad mooi he, zo'n kentekenplaat uit 1976.
-6 kudos 2026-06-12 07:27:27 door Krielkip91 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
En jij bent dat in Nederland?
1 kudos 2026-06-11 12:32:21 door Hennisofstennis op Blikseminslag op bovenleiding bij Utrecht
Met je kinderdraisine!
3 kudos 2026-06-11 11:23:46 door Het Vragewater op Blikseminslag op bovenleiding bij Utrecht
Met je kinderwagen!
-4 kudos 2026-06-09 16:22:42 door Albert_1969 op 7-Jarige op de virtuele ring
De invloed van moeders: "nee ik wil die tv niet aan de muur"
3 kudos 2026-06-09 13:01:02 door nieuwsgierige pelg op 7-Jarige op de virtuele ring
@58765454653835860538 | 09-06-26 | 12:02: Inderdaad, op de achterbank. En die mogen niets zeggen, ook geen goede raad aan de chauffeur van het moment.
5 kudos 2026-06-09 10:02:29 door 58765454653835860538 op 7-Jarige op de virtuele ring
@StevenQ | 09-06-26 | 11:46: oh echt, en die zitten op de achterbank?
3 kudos 2026-06-09 09:46:05 door StevenQ op 7-Jarige op de virtuele ring
6 tot 8 uur, ze rijden met 3 of 4 coureurs in zo'n auto
-1 kudos 2026-06-03 18:39:45 door Ethervreter op Kleine voorbeschouwing WK
Rudi von Felzsen
2 kudos 2026-06-03 13:01:34 door TarrelsPlukker op Gekkie probeert vuurtje uit te blazen..
Wel eerst ook je gezicht en haren insmeren met dat spul.
3 kudos 2026-05-29 18:04:43 door Azijn op Marechaussee spot snelle Duitsert
Anders ik wel!
7 kudos 2026-05-29 15:42:57 door Olddogfart op Fatbikert zit op telefoon
Ze heeft zijn telefoon al gepikt.
1 kudos 2026-05-28 20:51:05 door AlexP1981 op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
@Creatieloos | 28-05-26 | 15:07: Net iets slimmer dan de gemiddelde beer.
58 kudos 2026-05-28 13:07:23 door Creatieloos op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
Nee, dit is Yogi.
0 kudos 2026-05-28 12:25:24 door van_Sukkelenburg op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Ja, heel vernederend. Daar gaat de burgemeester vast weer vragen over krijgen in de gemeenteraad.
-13 kudos 2026-05-27 16:50:49 door Willempiez op Zo kom je het warme weer ook door
En waarom zou je reaguursel leuk zijn?
2 kudos 2026-05-27 16:06:13 door Regtzodiegaat op Het was warm vandaag
@Kameleon4 die zijn vaak zonder tanden en dat werkt ook
-3 kudos 2026-05-27 15:32:04 door Kameleon4 op Het was warm vandaag
menig non is tegenwoordig 75+
0 kudos 2026-05-25 09:40:12 door ijstijger2 op Hangjeugd
@RennendeGemberLeeuw | 25-05-26 | 09:05: En dan kruipt er een olifant je mouwtje in...
0 kudos 2026-05-25 07:05:16 door RennendeGemberLeeuw op Hangjeugd
op deze hoogte ja. Bedenk ff iets realistischer
2 kudos 2026-05-23 10:10:54 door Lux-et-Libertas op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Vanaf het torentje?
16 kudos 2026-05-22 15:26:46 door Kannone op Tetten in het reuzenrad
Idd, wat een lelijke nepdingen!
2 kudos 2026-05-06 12:23:25 door Kreezielepiet op Foto afgevoerde opa mag niet.
Zou me niets verbazen als ik haar zie, maar eerlijk gezegd denk ik dat dit haar opa ook niet is. Alleen een zwak excuus om een moment van overdenking te terroriseren met pro-Pallie lariekoek.
0 kudos 2026-05-06 11:01:16 door banditoz op Auto te water Amsterdam
@Balhijger | 06-05-26 | 12:05: Ja alleen jammer dat het schans-moment niet op beeld staat. Dat hok drijft wel goed trouwens.
-1 kudos 2026-05-06 10:57:21 door hoekenees op Auto te water Amsterdam
daar is-ie weer, het standaard reaguursel bij een filmpje.
0 kudos 2026-05-06 10:05:18 door Balhijger op Auto te water Amsterdam
Altijd handig als iemand registreert. Scheelt uitzoekwerk. Heb jij ook weer wat van de wereld gezien vandaag op Dumpert. Iedereen blij.
6 kudos 2026-05-06 09:58:41 door Uhoortnogvanons op Auto te water Amsterdam
Ik zie niemnd in nood. Wel iemand die misschien even een handje kan gebruiken. En dat handje wordt hem al door twee personen aangeboden. Niet zo dramatisch doen knul.
12 kudos 2026-05-05 16:02:35 door Uhoortnogvanons op Hallo?
Huilon!
0 kudos 2026-05-02 14:24:43 door Ethervreter op Rijke mensen zijn de weg kwijt
Misschien is dat ook wel het geval.
4 kudos 2026-05-02 10:11:01 door ZoltarTheMagnificent op Twee emmertjes water haleen
Nee, en de duikers ook niet.
0 kudos 2026-04-03 08:41:11 door gheiurgerfbkebvii op Amsterdamse steegrukker
@Zolderkamervragen | 02-04-26 | 18:05: ik niet, jij wel blijkbaar
0 kudos 2026-04-02 17:12:58 door gheiurgerfbkebvii op Kettingrovers gezocht
@Toewan | 02-04-26 | 18:56: uiteraard keur ik het beroven af, maar de realiteit is nogal grimmig, met name de metro hier in Amsterdam s'nachts
1 kudos 2026-04-02 16:58:33 door 58765454653835860538 op Kettingrovers gezocht
@iwane75 | 02-04-26 | 16:23: grappig dat je een andere (helaas realistische) insteek direct (evenzeer voorspelbaar) afdoet als victim blaming
-3 kudos 2026-04-02 16:56:40 door Toewan op Kettingrovers gezocht
@gheiurgerfbkebvii | 02-04-26 | 16:36: Het is triest om dit naΓ―ef te moeten noemen. Teringlijertjes moeten hun handjes thuis houden.
-7 kudos 2026-04-02 16:05:51 door Zolderkamervragen op Amsterdamse steegrukker
Waar* .*
Ook last van het hoofdletterpuntsyndroom?
0 kudos 2026-04-02 16:03:28 door Zolderkamervragen op Speciaal dealtje
Wat* .*
Wat een intens slecht Nederlands.