1,012 +1100 -88
Kudos
#35867 (Top 11.2231%)
| Kudos/dag | 1.25 |
| Kudos/reaguursel | 7.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 155 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -13 |
1,012 +1100 -88
Kudos
#35867 (Top 11.2231%)
| Kudos/dag | 1.25 |
| Kudos/reaguursel | 7.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 155 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -13 |
140
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.17 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 21-02-2024 |
| Eerste reactie op | 08-04-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 13:34:17 op Frietje met?
Die kon godverdomme goed frituren!
17 kudos 2026-06-24 10:50:23 op Omgekeerde wereld.
Jij denkd er wel heel gemakkelijk over.
10 kudos 2026-06-23 16:31:49 op Niet vergeten te hydrateren
Het is een wedstrijd hè, je moet wel aan je tijd denken.
0 kudos 2026-06-23 15:30:57 op De familie van Lucien wil graag de Rode Duivels bedanken.
Wilt u uw frustratie kwijt?
0 kudos 2026-06-23 15:29:58 op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Je tattoo zit op kop.
0 kudos 2026-06-18 00:18:54 op Gratis airfryer, af te halen in Veendam
Doekje eroverheen.
0 kudos 2026-06-17 15:18:02 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Het Polygoonjournaal zag er anders hetzelfde uit als altijd.
0 kudos 2026-06-17 12:02:14 op Vozinha is nu al de man van dit WK
Super belangrijk, hij is nu officieel influencer (of zoiets, denk ik).
3 kudos 2026-06-17 11:58:51 op Waarom deze boodschap?
Is Kitty toevallig een Noord-Afrikaanse man? Die hebben ook vaak zo'n balkje voor de ogen.
3 kudos 2026-06-16 15:21:20 op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Het plan moet, als er iets goed mis gaat, ook nog uitgevoerd worden hè.
-2 kudos 2026-06-16 12:02:49 op Schaap legt verkeer lam
Ron Goossens zei het ook al: "Ik ben kei lam".
0 kudos 2026-06-15 16:02:08 op Er is hoop.
Een dierenarts heeft ook zo'n lange handschoen voor het inwendig checken van een zwangere koe.
-13 kudos 2026-06-15 14:38:23 op Snelrecht op zijn best!
Doorgaans minder agressief dan een Chihuahua, maar als deze bijt doet het wel pijn.
-2 kudos 2026-06-11 13:29:04 op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Mehmetali zit ook niet in de selectie, dan wordt het nooit wat.
2 kudos 2026-06-10 15:21:18 op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
@unfortunatelypeanutbutter | 10-06-26 | 10:44: Nee, dat is hand-egg.
9 kudos 2026-06-10 10:55:25 op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
En dan vast ook het 'Live, Laugh, Love' tegeltje.
1 kudos 2026-06-09 19:52:00 op Ornamentje in je voortuin
Lachen, tot er een vrachtschip vast ligt in je straat.
0 kudos 2026-06-06 03:56:33 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
I can fix her.
3 kudos 2026-06-05 22:33:44 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Dus ze is geïnfluenced (?) door andere influencers?
Het was nog lang onrustig in influencerland.
12 kudos 2026-06-05 13:22:36 op Praktijkles natuurkunde
@piemelpasta | 05-06-26 | 11:36: Vraag dat maar even na bij de rayanmanager.
-3 kudos 2026-06-05 13:20:04 op Ieder land maakt een traditionele teamfoto voor het WK
Zijn klompen ook al deel van de Ghanese klederdracht?
45 kudos 2026-06-03 16:50:37 op Maxim doet een oproep
Ik vind het ook kudt, maar los dat op door haar programma's niet te kijken, en haar columns niet te lezen.
0 kudos 2026-06-03 16:20:52 op Wel zijn achternaam afschermen als verdachte
Bolle Jos en Slanke Harry?
-1 kudos 2026-06-02 14:04:20 op Het was een geweldige dag
Van alle complottheoriën vind ik dit de minst onwaarschijnlijke. Met dubblele agenda, dubbele standaarden erin, helemaal compleet.
7 kudos 2026-06-02 09:35:10 op Zou het lukken?
Koeman zei nog: "Het ken neth".
0 kudos 2026-06-01 16:49:04 op Ja joh, dan ben je echt gay.
Kom Andrew, kin omhoog. Oh nee...
3 kudos 2026-05-29 11:45:04 op Goed nieuws over zoon Lul Kleine en Jaimie Vaes
Z'n eerste woordjes waren 'pauper' en 'kabouter'.
3 kudos 2026-05-28 15:37:06 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
@Kreezielepiet | 28-05-26 | 13:26: dit is een 'jongere', denk ik.
2 kudos 2026-05-28 15:35:49 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Ik zie een fat, waar is de bike?
31 kudos 2026-05-28 15:34:24 op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
Advies van een influencer opvolgen. Natuurlijke selectie heet dat.
23 kudos 2026-05-27 16:44:35 op Het was warm vandaag
Even op spugen, dan staat de kaars zo weer rechtop.
155 kudos 2026-05-24 16:46:50 op Wedkantoor gelooft er niks van
Ik vond het ook veel weghebben van een piramidespel.
7 kudos 2026-05-17 22:08:23 op Racen is een serieuze sport ja
Rijden ze om pink slips?
5 kudos 2026-05-14 18:57:08 op Raar Marktplaats gesprek
Ja, precies.
5 kudos 2026-05-13 15:31:38 op Hoe is mijn vorm?
Is dit powerdropping?
-1 kudos 2026-05-12 15:20:00 op Nurburgring helemaal uitverkocht
Of misschien toch voor Verstappen Max.
4 kudos 2026-05-11 19:13:29 op Nurburgring helemaal uitverkocht
Franz Hermann!
0 kudos 2026-05-11 14:55:29 op Gek wijf heeft geen geduld
@Settler1 | 10-05-26 | 22:20:
Nummer 5 was al bezet, door Mehmetali. Ook een randdebiel trouwens.
2 kudos 2026-05-08 13:50:37 op Politieke bonuskaart
Hebben ze echt zoveel leden a;s het lidnummer doet vermoeden? Of zouden ze bij 146.193 begonnen zijn met tellen?
6 kudos 2026-05-08 11:07:21 op De nieuwe roomies
Petertje proeft die leipe mocro flavour.
3 kudos 2026-05-07 18:14:36 op Einde verhaal!
Vroeger maakte dat niet uit in het vliegtuig. Kon niks gebeuren, want HEPA filter.
4 kudos 2026-05-07 18:09:51 op Peter Gillis gaat jaartje naar een luxe hotel
Hij kan wel mooi wat afvallen met dat gevangenisvoer wat hij moet gaan eten.
0 kudos 2026-05-07 18:07:57 op Peter Gillis gaat jaartje naar een luxe hotel
Marco Borsato schijnt eventueel weer tijd te hebben.
-5 kudos 2026-05-05 17:03:28 op Op het bevrijdingsfestival in Rotterdam
Niet op deze gras lopen, wollah.
-1 kudos 2026-05-05 16:43:42 op Bodycams bij de zelfscankassa's
@altijd-guus | 05-05-26 | 15:05: Dan kun je altijd nog naar de Lidl. Daar zit niemand achter de kasssa, en is ook niemand te bekennen bij de zelfscan voor de controle. Althans, niet binnen een paar minuten.
2 kudos 2026-05-05 16:41:13 op Carrièreswitch du jour
Hij werd gepolst door TATA Steel, en accepteerde de baan.
5 kudos 2026-05-05 14:54:06 op Asobusje ontslagen door zijn werkgever.
Deze* bedrijf.
24 kudos 2026-05-05 14:53:48 op Asobusje ontslagen door zijn werkgever.
Is dit dan de nummer 5 van Korkmaz, een soort van Mehmetali?
40 kudos 2026-05-05 14:50:14 op Bodycams bij de zelfscankassa's
Serieus? Is dit nou echt een betere oplossing dan het simpelweg benoemen van het probleem, en er vervolgens wat aan doen?
26 kudos 2026-04-28 18:21:55 op Ondertussen op de vrijmarkt.
Benchmade, Spyderco, het is in ieder geval geen troep.