DumpStats voor knielen4allah 👶

3,325 +4274 -949

Kudos

#18612 (Top 5.8239%)

Kudos/dag 0.78
Kudos/reaguursel 8.91
Meeste kudos op 1 reaguursel 825
Minste kudos op 1 reaguursel -80

373

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 23.7
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 29
Geregistreerd op 14-11-2014
Eerste reactie op 14-11-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-11 kudos 2026-06-24 13:12:02 op Omgekeerde wereld.
Het is wel realiteitsgetrouw, Afrikanen simplificeren de taal overal. Kijk naar het Afrikaans wat als vereenvoudigd Nederlands klinkt. Dat komt omdat hun frontale cortex onderontwikkeld is doordat ze blootgesteld zijn aan ons racisme. Tenminste google vertelt me dat het de schuld is van het westen.

5 kudos 2026-06-24 11:40:52 op Vanavond ben jij de baas
Haar spreuken hebben geen invloed op zijn fictieve wereld. Mij lukt het niet maar ik vermoed dat als je er diep in zit dat het dan wel leuk/lekker is.

59 kudos 2026-06-23 23:40:56 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Dit is serieus de raak methode geadviseerd door onze overheid. Rustig accepteren afgeven en kijken. Wij Nederlanders kijken accepterend toe hoe ons land Rustig afgegeven wordt.

5 kudos 2026-06-23 19:50:11 op Debieltje in Polo
@novosibirsk | 23-06-26 | 19:40: die hebben veel vaker een onderontwikkelde prefrontale cortex wat hun beslissings vermogen sterk beïnvloed. Dit is volgens moderne wetenschappers veroorzaakt door het racisme van de inheemse bevolking van de westerse beschaving. Dus uiteindelijk toch onze schuld.

-2 kudos 2026-06-21 09:43:08 op Breaking: de man is nutteloos!
@WeliusCaesar | 20-06-26 | 23:10: ik weet niet veel van voetbal maar Memphis is toch dat zwakbegaafde rappertje (tautologie) ? Als 2 Ghanezen,Belgen of Duitsers 1 dag in Nederland zijn daar een baby uitpoepen is dat dan een Nederlander? Zou zo t niet moeten werken. Ik kijk niet naar kleur maar afkomst ouders. Kleur boeit me sowieso niet, een Ghanees is een heel ander ras dan een Somaliër bijvoorbeeld.

-22 kudos 2026-06-19 12:06:14 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat conservatieven over het algemeen een betere mentale gezondheid en meer levensvoldoening rapporteren dan progressieven. De man die zijn dochters handen wast heeft 1 een gezin, en 2 een kruis op zijn shirt dus ik zie meer indicaties dat hij traditioneel/conservatief is. Ik ben zelf conservatief en vind dat de kale man z'n bakkes mag houden maar alle narcistische progressieven die een plek in de dames wc opeisen een blijvende impotentie mogen krijgen. Gelukkig krijgen ze dat ook meestal door de medicatie.

27 kudos 2026-06-18 21:11:07 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Deze raak principe van onze overheid wordt ook effectief op ons immigratiebeleid toegepast. Rustig accepteren afgeven en kijken. De resultaten zijn hetzelfde, mensen die je taal niet spreken zorgen ervoor dat je vernederd met lege handen komt te staan.

31 kudos 2026-06-18 21:02:57 op Babyhertje met ballen van titanium
Muntjaks zijn geweldige beesten, met een dieet dat varieert van bloemen en kruiden tot noten, bessen, eikels, kastanjes, paddenstoelen en neushoorns.

2 kudos 2026-06-16 21:32:00 op Viespeuk drinkt asbak
"Wat de kanker?"
Hiervan ontwikkel je slokdarmkanker , maagkanker en als bonus darmkanker. Bedankt voor de vraag, niet meer doen.

5 kudos 2026-06-15 23:56:59 op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
Bij 0:18 staat hij alleen op 0:19 staat er ineens een zeikwijf naast hem te blèren. Alsof hij niet door had dat ie de Sjaak was. Mooie reactie toch ff naar boven kijken om te genieten.

5 kudos 2026-06-15 10:10:17 op Concessies doen
@AltijdJappie | 15-06-26 | 09:34: Zij kunnen altijd terug als ze zich onveilig voelen. Volgens t CBS zijn Somaliërs 20x meer betrokken bij het aanranden van onze vrouwen. Wij hebben geen plek om te vluchten. Het hoeft niet beide. Als er genoeg reden is voor uitstroom verdwijnt de instroom.

29 kudos 2026-06-15 09:01:35 op Concessies doen
Instroom drastisch verminderen hadden we 30 jaar geleden moeten doen. We moeten nu focussen op bevordering van de uitstroom.

3 kudos 2026-06-12 08:36:31 op Voor en na de operatie
Je hebt misschien wel gelijk. Ander nadeel is dat er al 1,48 miljard van zijn bloedlijn uit India zijn en ze de wereld niet allemaal echt mooier maken. Mijn Nederlands dorp sowieso niet.

35 kudos 2026-05-28 12:02:58 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@MojoNL | 28-05-26 | 11:49: Stel het gaat niet over asielzoekers maar bv Somaliërs. Stel ze zijn 20x eerder bereid een vrouw op straat aan te randen (cijfers cbs) dan is dat voor de veiligheid van onze vrouwen best relevant.

0 kudos 2026-05-28 11:58:43 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@AadResultaat | 28-05-26 | 11:23: Wat is er met hem? Als je 2 telefoonmerken hebt. De 1 waarvan je bijna elk model lelijk vindt, vaak werken ze niet en ze worden 7 keer vaker gebruikt voor criminele activiteiten dan kies ik liever een ander merk die ik meer waardeer en veiliger is. Niet dat elke telefoon van dat merk waardeloos hoeft te zijn natuurlijk.

6 kudos 2026-05-27 20:17:40 op Extreme fatbike
Dat was dezelfde, stuur was gebroken door de eerste val.

-1 kudos 2026-05-26 12:30:13 op Bizar bloedgevecht in de trein
Wauw, je vindt er bijna iets van, ik ben zo blij dat je dit deelt. Laat me weten wanneer je echt een mening hebt. Welke complete rassen bestaan er volgens jou? Wat zijn de verschillen?

12 kudos 2026-05-26 12:00:14 op Man word een beetje boos
De omschrijving is geschreven door een kind hoop ik, verder lopen er op dat kleine pad zwangere vrouwen en actief vrouwen met kinderwagens. Als je daar zo hard met een scooter rijdt heb je inderdaad schijt aan iedereen.

5 kudos 2026-05-25 06:58:21 op Meer beelden terrasterror Breda
Nederland is blank en zal t blijven. Op een gegeven moment moeten we er een hoop uit trappen en laten we bij de filmer beginnen. Nederlanders praten Nederlands.

26 kudos 2026-05-25 06:52:58 op KLASSIEKERT: Sjonnie uit Den Haag doet mee aan Take Me Out
Ja... Want hij kleed zichzelf als een gouden vent? Hij reageer ook volwassen. 2,5 miljoen jaar aan evolutie zorgt er voor dat vaginas samentrekken als Sjonnie verschijnt. Niet iedereen hoeft zich voort te planten.

56 kudos 2026-05-19 21:39:30 op Marrekaans stelletjuh heb een nieuw huis gekreguh
Een man uit Marokko komt net aan in Nederland.
Hij is diep onder de indruk van alles wat hij ziet: de wegen, de huizen, de uitkeringen, de treinen die meestal ongeveer doen alsof ze op tijd zijn. Dus hij denkt:

"Ik ga de Nederlanders persoonlijk bedanken."

Hij spreekt de eerste persoon aan die hij tegenkomt.

"Broeder, bedankt voor alles wat jullie hier hebben opgebouwd!"

De man kijkt hem verbaasd en agressief aan.
"Oeh vrind… ik koem oit Somalië."

"Sorry, broeder!"

Dus hij loopt verder en spreekt een tweede persoon aan.

"Hoi! Bedankt voor alles wat jullie Nederlanders voor dit land hebben gedaan!"

Die antwoordt:
"Swa, ik kom van de Antillen."

De Marokkaan raakt wat in de war. Hij kijkt om zich heen, ziet nóg een Marokkaan en vraagt:

"Maar… waar zijn alle Nederlanders dan?"

Waarop de andere Marokkaan zegt:

"Aan het werk."

49 kudos 2026-05-19 21:19:05 op Goochelaar komt eitjes halen
Dit systeem draait op liefde en vertrouwen van je buurtgenoten. Deze man heeft schijt aan de Nederlandse inheemse bevolking. In zijn eigen land is dit waarschijnlijk de norm.

5 kudos 2026-05-19 21:09:16 op Ik krijg geen KKlucht
Zolang je geen lucht krijgt krijg je ook geen nageslacht X6 waarbij je kan weglopen.

11 kudos 2026-05-18 13:28:11 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
"Het mag minder" Bedoelt hij aan te geven dat hij genuanceerder is dan Wilders of wil hij nog minder dan Wilders? En hoe neuk je een kont met een kringspier?

0 kudos 2026-05-18 08:42:50 op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@De Verlosser | 18-05-26 | 07:05: volgens mij ondergrondse reptielen ofzo? Ik denk voornamelijk dat mensen graag binair denken. Daarom hebben we geen rassen maar zwart en wit, geen politiek maar links en rechts geen Nick en simon maar Nick of simon.

-2 kudos 2026-05-14 11:38:35 op Marokkaanse NL-ers missen wat
Ik geloof meer in de herstelwerkzaamheden die een restoreUK voor ogen heeft. Namelijk remigratie.

-7 kudos 2026-05-13 10:05:40 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Dit is precies wat naïef links altijd wilt. We kunnen overal een Nederlander van maken. We moeten ze opvoeden. Het verschil ik criminaliteit, verkrachting en iq-statistieken komt omdat we ze niet hebben geaaid en opgevoed.

-5 kudos 2026-05-13 09:26:49 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Je begint al met als we het probleem gelijkmatig willen verdelen. Als ik kanker heb vraag ik de dokter ook niet: "wil je het gelijkmatig verdelen? Dan valt het niet zo op."

2 kudos 2026-05-13 09:20:08 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Je kijkt naar een reactie op asielzoekers. Asielzoekers die vanuit sommige landen 20X meer betrokken zijn bij verkrachtingen. Asielzoekers die intellectueel niet capabel zijn onze cultuur te vereiken. Tuurlijk zitten er lieve, goede soms zelfs intelligente mensen tussen maar Nederland is het in het algemeen helemaal zat.

-1 kudos 2026-05-13 09:07:39 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Noodopvang?! Omschrijf de nood. De enige nood is om niet Nederlanderse mannen op oorlogsleeftijd zo snel mogelijk Nederlander te maken ongeacht of ze geïnteresseerd zijn in de Nederlandse cultuur of uberhaubt het spreken van Nederlands.

6 kudos 2026-05-10 21:34:12 op Onkruid in de tuin
@dicedecision | 10-05-26 | 16:49: Ja precies, wat een kutvolk. Die mensen die denken dat iedereen welkom is, we in Nederland geen cultuur hebben die waardig is om te beschermen en die vinden dat ook al sommige groeperingen 20X vaker betrokken zijn in de criminaliteit dat wel op te lossen is daar ze beter te begeleiden en op te voeden. Hee maar deze video ging toch over een tuin iets minder lelijk maken?

209 kudos 2026-05-07 11:05:56 op Broer broer broer he....
Die rechter trekt er ook een echte rattekop bij! Knap nagedaan.

5 kudos 2026-05-07 10:17:12 op Alledrie er in, gaat jullie nooit lukken
Als je de video op 0.25 zet kun je nog beter het geluk in hun ogen zien bij de geslaagde poging. Echt geweldig om te zien dat de tolletjes precies landde zoals zij het voor ogen hadden. Of zoals ze in het Duits zeggen: Toll.

7 kudos 2026-04-29 22:04:35 op Dumpert Opsporing Verzocht
@BilnaadKameraad | 29-04-26 | 19:38: Ik denk dat hij eerder bedoelt dat hij een patroon ziet. Het patroon ziet hij in het type mens dat zich aanmeldt voor een azc en het type waar opsporing verzocht mee vol zit. Niet ingewikkeld voor iedereen met een iq boven zijn schoenmaat.

23 kudos 2026-04-29 21:56:38 op Kindje met anger issues
Deze mensen zijn beide te 8erlijk om rond te lopen. Wat een teringzooi in de tuin en naast de deur. Wat een typerend armoedig taalgebruik. Zo voed je geen kind op met dat gevloek. Als je kind zo met een kat op de grond smijt, heb je waarschijnlijk te maken met een psychopaat die later vergelijkbare zaken op mensen gaat toe passen. Dat moet je direct serieus onderzoeken. In plaats daarvan leer je hem al vloekend een playstation 5 te slopen.

15 kudos 2026-04-29 10:14:36 op Dit ga ik ook volgend jaar doen…
Leuk dat je er blij mee bent. Roemenen in Nederland zijn gigantisch oververtegenwoordigd bij het zakkenrollen. Vandaag levert dit geld op, morgen de portemonnee van je buurman.

2 kudos 2026-04-29 10:09:25 op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
@DiePanzerVorwaerts3 | 29-04-26 | 00:57: ik zou zwaarder gedemoniseerd worden dan Janmaat, Fortuyn, Baudet, Wilders, Verdonk e.d. maar het zou wel lekker opruimen, iedereen ongeacht afkomst met een dergelijk accent mag opbokken. Kopvoddentaks en vetkleptaks. Nederlanders praten Nederlands.

3 kudos 2026-04-28 23:11:53 op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
@NSFWFTW | 28-04-26 | 22:27: Om er in 2033 terecht uit geschopt te worden door de dan opgerichte politieke partij HerstelNL .

28 kudos 2026-04-28 21:52:36 op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
Hij is gewend overdags doordeweeks in de burger king te verblijven en heeft niet door dat op koningsdag de werkende blanken een vrije dag hebben.

1 kudos 2026-04-28 14:20:33 op Sla dan. Sla dan!
Als een koppel niet geïnteresseerd is in swingers moet je ze met rust laten.

21 kudos 2026-04-28 14:06:57 op Mensenmassa vs ambu
Waarom staat er niemand klaar om de hulpverleners uit te dagen om hun minderwaardigheidscomplex en haat naar de Nederlandse maatschappij te uiten?