DumpStats voor LoodgieterMustafa

17,784 +19848 -2064

Kudos

#4011 (Top 1.2551%)

Kudos/dag 9.85
Kudos/reaguursel 11.91
Meeste kudos op 1 reaguursel 297
Minste kudos op 1 reaguursel -82

1,493

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.83
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.39
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 14-07-2021
Eerste reactie op 14-07-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-23 19:01:11 op Hond uitlaten in Amsterdam
Iemand roept witte mannen naar achteren en je hebt gelijk idioten die gehoor hieraan geven.

74 kudos 2026-06-23 18:51:42 op 121 jaar geleden..
Ja hij denkt de naam Einstein dat lijkt veel op Epstein. Snel van onderwerp veranderen.

39 kudos 2026-06-23 09:32:40 op Engvis is eng
Volgens mij probeert die vis nog wat te zeggen maar is die buiten adem.

1 kudos 2026-06-23 09:29:50 op Mijn fiets naar Afrika gestuurd
Stuur je ze een fiets op, dan word die al helemaal uit elkaar gehaald en doen ze de gekste dingen ermee. Ik ben benieuwd waar de rest van de fiets is gebleven.

-4 kudos 2026-06-23 09:20:43 op Ben je jarig?
De kaarsjes op de taart kosten inmiddels meer dan de taart zelf. Tijd vliegt voorbij en ik wacht nog dat ik een keer word toegezongen. Misschien ziet niemand mij als ik uit de zolderraam kijk. Wie zal het weten.

1 kudos 2026-06-23 09:12:55 op Honger?
Na het eten heb ik ook vaak een opgeblazen gevoel.

-9 kudos 2026-06-22 16:30:44 op Mag ik even je aandacht?
Tja, natuurlijk de kat is helemaal overstuur door die visgeur.

-1 kudos 2026-06-22 11:59:03 op Superheldenentree
Toch wel knap hoe die broer van 16-hoog naar beneden springt.

0 kudos 2026-06-22 09:44:55 op Afsprong 10
Ik zou dit ook wel eens willen doen, maar ik denk met mijn gewicht dat ik niet zo hoog komt.

5 kudos 2026-06-22 09:14:24 op Stokjevangen
Die eten ook met stokjes, dus dit is niet verrassend.

0 kudos 2026-06-22 09:06:27 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
Wel ironisch dat het WK oa in een land word gehouden waar nog grotere gekken aan de macht zijn en die met name verantwoordelijk zijn voor de onrust in de wereld. Nog gekker dat dat beloond wordt met een Fifa Vredesprijs.

0 kudos 2026-06-21 20:50:43 op We zijn voor Turkije
Noem maar 1 afkomst uit een WK poule die hier niet in Nederland aanwezig is.

63 kudos 2026-06-21 18:20:19 op Brobbey had zachte voetjes
Is niet tactisch, maar gewoon direct en draait er niet omheen. Zo mogen meer mensen zijn.

43 kudos 2026-06-21 16:46:42 op Kom maar ff bij Ome Geer!
Geertje geeft alvast een waarschuwing naar eventuele biergooiers dat hij ze hard in hun reet neukt.

-2 kudos 2026-06-20 20:47:07 op Breaking: de man is nutteloos!
Zeker zo een domme kut die niet begrijpt dat ze erbij moet zijn als ze zelf een kind krijgt.

3 kudos 2026-06-20 14:34:57 op Altijd leuk in Ter Apel
In de achterbak zitten er waarschijnlijk nog 4 mensen. Vraag is of ze nog leven.