DumpStats voor Funk001

16,216 +17424 -1208

Kudos

#4475 (Top 1.4003%)

Kudos/dag 2.91
Kudos/reaguursel 11.63
Meeste kudos op 1 reaguursel 258
Minste kudos op 1 reaguursel -190

1,394

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.25
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.8
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 29-03-2011
Eerste reactie op 29-03-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-22 19:03:42 op Wie durft
"dansend"

5 kudos 2026-06-21 20:36:07 op Breaking: de man is nutteloos!
Het wegwuiven van het belang van de aanwezigheid van de vader bij de geboorte. Wow, wat een kutwijf.

3 kudos 2026-06-20 00:38:28 op Ff afkoelen
Ik mis Fiona :(

11 kudos 2026-06-16 19:13:19 op Vozinha is nu al de man van dit WK
Ik heb maar 1 volger, de hele dag ligt ie naast me, hopend dat er wat op de grond valt van mijn bord.

10 kudos 2026-06-15 19:24:49 op Om de WK stemming er een beetje in te houden...
Stiekem willen we allemaal weer zo oud zijn toch? Beetje hangen met je maten. eten drinken roken whatever. Filmpje mocht in de Bro's WhatsApp groep blijven, maar plusje voor de herinneringen aan mijn late jeugd

-16 kudos 2026-06-09 19:49:05 op Muntjes rapen in de V.S
Hans? Fentanyl, fentanyl, drugsverslaafden in de metro zijn wat volatiel. Fentanyl fentanyl, beter geef je nog een spuitje aan een pedofiel. Fentanyl, fentanyl, de oranje man in't witte huis is bestwel onstabiel. Fentanyl, fentanyl, veertien dikke russen bukken voor een projectiel

5 kudos 2026-06-01 00:31:14 op McFittie
Ga lekker naar huis. Tip van papa.

33 kudos 2026-06-01 00:29:15 op Skateboardpro doet even voor
Dit is tof! Wat heb jij dan voor spannends? Kinderverjaardagen? Padel? Klaverjassen?

0 kudos 2026-05-28 00:04:30 op Slome PC?
Maar heeft ie wel een PC?

1 kudos 2026-05-23 20:07:09 op Ik wil iedereen helpen
@Uhoortnogvanons | 23-05-26 | 16:52: Panelen, die van hem schuiven niet

-5 kudos 2026-05-23 19:46:15 op Dit is toch gewoon een goed idee
Dat was een vrachtwagen van Temu waarbij de vracht is volledig verloren gegaan. De schade bedraagt ongeveer 34 euro.

6 kudos 2026-05-23 19:41:51 op Koffie duur? Parkeergeld?
Heb ook dit https://www.dumpert.nl/item/10... andere filmpje bekeken van deze mafklapper. Met zo'n instelling ga je er nooit komen in de gastronomie, en je zit aan een grote N-weg, dus dan kan het gebeuren dat iemand even pauzeert onderweg zonder er erg in te hebben dat het priveterrein is.

1 kudos 2026-05-20 23:42:59 op Tijd voor yoga..
Jeetje, ik ben weer even in groep 7

4 kudos 2026-05-20 19:20:15 op Ritje over viaduct Antwerpen
Ik weet niet of dat gaat lukken in mijn station met voorwielaandrijving en 2 kinderen achterin.

7 kudos 2026-05-19 18:53:49 op Ik ben er klaar mee
"Professionals" zonder gevoel voor humor dus

3 kudos 2026-05-18 19:27:26 op Begrafenis opa
Congrats, you made it about you

12 kudos 2026-05-16 20:24:59 op Xi over Trump
Lezen jullie Nedeland ook als een Chinees?

16 kudos 2026-05-04 23:54:58 op Beelden bekladding Monument op de Dam
Met heel veel bewondering en ontzag denk ik terug aan de verhalen van mijn opa over de tweede wereldoorlog die hij me in mijn latere jeugd heeft verteld. Wat me het meeste is bijgebleven is een verhaal over dat hij en velen anderen zich verstopten in een lege tussenruimte van het plafond van een zwembad in Nijmegen, terwijl gewapende duitsers onder je doorlopen. Elk kuchje of kraakje kan het einde zijn. Of mijn oma die na urenlang fietsen 2 flessen melk van een boer mocht hebben, en op de terugweg bij een checkpoint van de duitsers moest toekijken hoe ze lachend de flessen melk in de sloot leeggoten en haar weer wegstuurde. De absolute hel die zich in Europa voltrokken heeft in die tijd is gewoonweg niet voor te stellen, en dit soort respectloze onzin moet even een ander podium zoeken.