1,087,104 +1117065 -29961
Kudos
#8 (Top 0.0025%)
| Kudos/dag | 177.4 |
| Kudos/reaguursel | 42.51 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 8154 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1148 |
1,087,104 +1117065 -29961
Kudos
#8 (Top 0.0025%)
| Kudos/dag | 177.4 |
| Kudos/reaguursel | 42.51 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 8154 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1148 |
25,570
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.17 |
| Topreaguursels | 369 |
| Woorden per reaguursel | 18 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 46 |
| Aantal x weggejorist | 106 |
| Geregistreerd op | 03-09-2009 |
| Eerste reactie op | 03-09-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-14 10:49:23 door Liegebeest op Koekiemonster moet afvallen
Koop een zit-sta bureau, een walking pad en je kan net als ik en op Dumpert zitten, croissants eten en lopen tegelijkertijd.
Ideaal!
5 kudos 2026-06-11 17:43:52 door De_GBS op Overval op juwelier in Arnhem
Of stiekem naderbij sluipen en een band leegprikken / leeg laten lopen.
Ik beeld me in dat dit ook prima werkt bij ontsnappingsscooters die ze steeds hebben klaarstaan.
8 kudos 2026-06-11 17:42:41 door UFO-piloot op Overval op juwelier in Arnhem
Grote kans dat de sleutels van het busje nog in het contact zitten. Je zou pas lef hebben als je ermee wegrijdt.
0 kudos 2026-06-10 08:13:38 door Godjeminaz op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
@Naamzonderspaties | 10-06-26 | 09:30:
Wat is er mis met het woord disrespect?
https://schrijf.be/nl/blog/no-...
-4 kudos 2026-06-10 07:30:01 door Naamzonderspaties op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Ik zelden jegens de Nederlandse taal... Disrespect.. manmanman
2 kudos 2026-06-08 17:20:14 door itgiedoan op President Trump is boos.
Zij heeft morgen ook geen baan meer.
1 kudos 2026-06-07 19:05:33 door EatTheRich op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Die kijken liever weg dan mee.
0 kudos 2026-06-07 17:04:50 door noatje1 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
* PN
1 kudos 2026-06-07 16:57:20 door Niebang op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@goud-haan | 07-06-26 | 18:52: Volgens mij krijgt die dikke een knie in z'n zak.
0 kudos 2026-06-07 16:52:37 door goud-haan op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Deze misbaksels staan goed op beeld. Die dikke op slippers valt en kan niet mee zelf opstaan wat een treurig type.
2 kudos 2026-06-05 18:57:13 door Naregeit op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Wat!? Normaal sociaal gedrag vertonen op de weg? Ga je schamen, zo kom je nooit op Dumpert!
6 kudos 2026-06-05 18:42:48 door Goddelozesingel op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Precies! Even het gas los en zo'n voertuig kan mooi blijven rollen. Juist het stoppen en dan weer in beweging komen kost heel veel energie.
De dashcammert rijdt op 2 wielen over de rotonde en daar kan geen enkel mens op anticiperen.
-6 kudos 2026-06-04 19:53:26 door kanusmanokedan op Australiër sloopt cafe in Vietnam
67
0 kudos 2026-06-03 07:54:26 door grotgraver op Onkruid branden
@Superjeap | 02-06-26 | 21:25: Je heb(t) gelijk!
2 kudos 2026-06-02 19:25:00 door Superjeap op Onkruid branden
@grotgraver | 02-06-26 | 19:35: Zoals altijd: men loopt, dus ook men *brandt
0 kudos 2026-06-02 18:31:52 door grotgraver op Onkruid branden
@LaatMeNietLachenJoh | 02-06-26 | 20:24: Yep. Feitelijk beschadig je de cellen.
-1 kudos 2026-06-02 18:24:13 door LaatMeNietLachenJoh op Onkruid branden
@grotgraver | 02-06-26 | 19:35: Exact, je moet de ervoor zorgen dat door de extreme hitte de blaadjes (eigk het water in de blaadjes) ploppen (lees: water in de blaadjes wat kookt), de rest doet de tijd, je hoeft de plantjes niet letterlijk weg te branden.
2 kudos 2026-06-02 17:35:55 door grotgraver op Onkruid branden
Het werkt wel, maar men brand te lang.
Je moet niet de plant zwart branden, plantje even kort verhitten dan gaan de wortels proberen het plantje te redden wat niet lukt, en dan sterft het af.
Dus zoals altijd: weet wanneer je moet stoppen.
15 kudos 2026-06-02 17:35:06 door Het Vragevuur op Nieuwe Ferrari
@zes | 02-06-26 | 19:28:
Hangt ervan af of het een doosje van zes of van tien is.
13 kudos 2026-06-02 17:28:55 door zes op Nieuwe Ferrari
13 bedoel je
0 kudos 2026-06-02 10:51:49 door TheGreatPoombah op Ja joh, dan ben je echt gay.
Z'n postcode is in Narnia.
1 kudos 2026-06-01 16:57:22 door nlnoob op Politie pakt trouwstoet
Volgens mij kijken we een filmpje waarin te zien is dat dit niet wordt toegelaten? Snap je t zelf wel?
2 kudos 2026-05-31 18:14:14 door Jessevos200 op Jongens spelen met vuur
Zeker staat nou langs mij bier te drinken
0 kudos 2026-05-31 17:56:33 door PisFinger op Jongens spelen met vuur
Vast wel, het is grotendeels gas en dat is snel weg. Een paar brandwonden kan het wel hebben opgeleverd.
2 kudos 2026-05-31 17:48:33 door MVahl op Jongens spelen met vuur
*overleefd
-3 kudos 2026-05-28 21:19:45 door de bartsmitridder op De lasnaad van de week
@Forza_Ruud_Krol | 28-05-26 | 23:04: idd is prima hoor, niks mis met een afko'tje op z'n tijd.
3 kudos 2026-05-28 21:04:41 door Forza_Ruud_Krol op De lasnaad van de week
@Bedankt hè | 28-05-26 | 22:57:
Leraar Nederlands *
inderdaad *
overwegen. *
0 kudos 2026-05-28 20:57:33 door Bedankt hè op De lasnaad van de week
Nederlandse leraar zou ik idd niet overwegen
1 kudos 2026-05-28 03:46:16 door Kudtjochie op Mijn naam is Bond
Zeker, meerdere zelfs.
0 kudos 2026-05-27 21:11:54 door Driverofthedqy op Gaat ie?
Wel slim om zelf de helm af te doen voor dat anderen er aan gaan trekken. Al hoop ik niet dat de adrenaline de pijnprikkels die je op het juiste moment moet tegenhouden zijn werk hier te goed doet
-2 kudos 2026-05-27 21:07:25 door Zalfkoning op Gaat ie?
Hij wordt meteen uitgescholden voor asshole :D idd prioriteiten op de juist plek
-3 kudos 2026-05-27 19:38:06 door Snowball_77 op Mijn naam is Bond
Misschien wel maar ik denk het niet!
0 kudos 2026-05-26 07:28:51 door PisFinger op Lekker snel klaar
Ik heb ooit een project gedaan waarbij een duidelijke fout zeker door 15 mensen van zowel opdrachtgever als uitvoerder niet werd opgemerkt en pas door de pers zichtbaar werd. Sindsdien zie ik zulke fouten met een ander perspectief en oordeel een stuk gematigder.
8 kudos 2026-05-26 05:43:56 door nergens_goed_voor op Lekker snel klaar
Zoiets doe je voor een overheidsinstelling waar de eerste 5 lagen totaal geen verantwoordelijkheid durft te nemen. Als je als beletteraar hier iets aan wilt doen, zit je 5 uur aan de telefoon. Dus wordt er gewerkt onder de motto 'zo hebben ze het gevraagd, zo kunnen ze het krijgen'
10 kudos 2026-05-26 05:34:09 door macflipper op Lekker snel klaar
De vorige keer dat hij een fout meldde kreeg hij te horen dat ie zich er niet mee moest bemoeien
2 kudos 2026-05-26 04:58:47 door RW00 op Lekker snel klaar
Hoe kan jij aan dit plaatje zien dat niemand even gebeld heeft?
-4 kudos 2026-05-25 20:34:59 door 28K8Modem op Lekker snel klaar
@jamaarikweethetbeter | 25-05-26 | 22:05: of zas
25 kudos 2026-05-25 20:05:07 door jamaarikweethetbeter op Lekker snel klaar
Er staat geen jaartal bij, dus wie weet is het 1 jaar of 5 jaar?
0 kudos 2026-05-25 18:01:45 door RobGroen op Buitenspelen en bankhangen
Tijdens je schooltijd vraag je jezelf af wat je in godsnaam hebt aan de lessen natuurkunde. Hier heb je het antwoord.
20 kudos 2026-05-25 17:46:03 door Loerejan op Wielrenner met warrrrme worst heeft paniek
Je zou een parkeerplaats bij een wegrestaurant kunnen proberen.
1 kudos 2026-05-25 11:09:07 door ZusAntigoon op De megafoon staat te hard
Ga je schamen dat je verbiedt niet met een 't' schrijft.
Sowieso haalt een verbod ook geen stand bij de rechter vanwege het demonstratierecht. Dus dit is een beetje stompzinnig burgemeester-haten zonder verder na te denken.
0 kudos 2026-05-25 01:17:09 door pietpvv op Dashcam arrestatie Britney Spears
Helemaal niet, Leave britnie alone.
10 kudos 2026-05-24 17:52:01 door Timmeh..! op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Engeland. Niet dat het dan wel normaal is.
6 kudos 2026-05-24 17:39:13 door NiCeY op De megafoon staat te hard
Je hebt het wel over deze burgemeester: https://www.geenstijl.nl/51899...
Die gaat niet heel veel doen.
1 kudos 2026-05-22 22:11:03 door Swissdaan op Tetten in het reuzenrad
Anders was het waarschijnlijk een plank
4 kudos 2026-05-22 21:55:25 door blackphilip op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Komt omdat wij niet massaal in opstand komen en het laten gebeuren. Waarom kunnen Belgie, Hongarije, Spanje, Frankrijk, Polen, Zweden, Denemarken, Noorwegen. Finland etc het wel en wij niet?
3 kudos 2026-05-19 16:22:52 door Balzakius op Stortregen op de A7
Dat klopt zeker ja. Maar dat houdt de nederlandse BMW's niet tegen om alsnog met 200 voorbij te razen.
4 kudos 2026-05-19 16:07:33 door Tisnetniks op Stortregen op de A7
in Duitsland zie je bij een miezerbuitje als niks meer. klote asfalt daarzo
6 kudos 2026-05-11 16:44:35 door Andersdenkend op Nurburgring helemaal uitverkocht
@Kwaaie tor | 11-05-26 | 18:26: Daar is de baan wel geheel verlicht. De nordschleife is dat niet. Cruciaal verschil lijkt me.
2 kudos 2026-05-11 16:29:41 door FissuredCeramics op Gek wijf heeft geen geduld
@FissuredCeramics | 11-05-26 | 18:21: erfenis uiteraard