4,938 +5563 -625
Kudos
#13938 (Top 4.3613%)
| Kudos/dag | 6.39 |
| Kudos/reaguursel | 18.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 325 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -232 |
4,938 +5563 -625
Kudos
#13938 (Top 4.3613%)
| Kudos/dag | 6.39 |
| Kudos/reaguursel | 18.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 325 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -232 |
262
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.34 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 14-09-2023 |
| Eerste reactie op | 13-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 21:03:40 op WK ladder duiken
Casual naar de kant en beetje mee lachen, maar die voel je wel hoor. En de dag daarna al helemaal.
12 kudos 2026-06-24 21:02:32 op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
Voor al die keren dat je 17 man te eten krijgt
-3 kudos 2026-06-24 20:53:38 op Nee jonge ff niet
Best een rap tussensprintje nog
1 kudos 2026-06-24 20:51:10 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Lekker cringe bedoel je, godsamme
54 kudos 2026-06-24 20:49:49 op Picobello zwembadbouw
Echt HOE snap je niet dat zo'n hoeveelheid water ongelofelijk veel weegt? Hoe dan?
15 kudos 2026-06-23 12:50:33 op Engvis is eng
Zal wel een generatie dingetje zijn, maar waarom moeten deze lui in iedere video dingen als insane en let's gooo schreeuwen.
2 kudos 2026-06-17 08:36:14 op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
Tip: Kijk op de VRT. Het commentaar is 9 van de 10 keer beter. Voegt echt wat toe aan de wedstrijd. En geen reclames in de hydration breaks.
3 kudos 2026-06-12 08:39:55 op Gollllllll!!! Het WK is los
Te snel gestopt! Die mariachi muziek was geweldig na de goals. Maar die had je trouwens toch niet gehoord met die schreeuwert.
0 kudos 2026-06-08 19:39:45 op Aftermath burenruzie Burgum
Maak daar maar poging tot doodslag en gevangenisstraf van
15 kudos 2026-06-08 19:37:08 op Burenruzie gaat verkeerd
Kijk de PVV-stemmert in volle glorie
47 kudos 2026-06-02 19:48:41 op Mannen bouwen huis
De muziek icm de etniciteit van deze gasten krijg ik een lichte error van
4 kudos 2026-05-28 21:11:42 op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Heeft de helft hem nou? Of letterlijk niemand?
12 kudos 2026-05-19 16:01:53 op Brobbey scoort voor Sunderland
Nee sorry. Brobbey is niet het antwoord. Helaas. Soms maakt hij zo'n goal. Dat ziet er imposant uit. Maar hij doet dit gewoon veel te weinig. 7 goals in 30 wedstrijden is niet genoeg. 1 goed seizoen gedraaid van zijn 6 seizoenen op het hoogste niveau. Ook als breekijzer niet, want dan zijn de ruimtes klein en daar is hij niet handig genoeg voor. Dit is wel een brute goal. Dat dan weer wel.
-4 kudos 2026-05-17 20:32:27 op Wakeboarden op je maat
Een board voor je kop hebben
12 kudos 2026-05-17 20:30:35 op Prachtige dag in de achterbuurt
Koud in de gaten ja
0 kudos 2026-05-16 22:00:16 op Kermis gaat goed bij Zomerfeesten de Hoeve
@Rozemary | 16-05-26 | 17:51: Volgens mij heeft "man" dit iemand weleens zien doen op deze manier en probeerde hij het nu zelf als omstander bij z'n kind.
6 kudos 2026-05-08 19:43:59 op Iedereen boos in de Achterhoek
Als Heineken zijnde heb je dan ook niet echt voelsprieten van hoe dit gaat vallen. Stomme move.
1 kudos 2026-05-07 17:45:16 op Domme mensen met internet toegang
© Gregg Rogell
3 kudos 2026-05-06 10:53:58 op Krab treft voorbereidingen
Grappig, ik dacht altijd dat dit het zand was uit die holletjes/gangetjes.
46 kudos 2026-04-14 09:46:19 op Ik versta hem niet
00:21 "Chocomel bij dat meer" Goed plan.
33 kudos 2026-04-14 09:43:30 op Motormuis heeft kudtdag
Had me toch iets anders voorgesteld bij een motor met rupsbanden
8 kudos 2026-04-03 20:08:47 op Mission Impawsible
Tom Puice
50 kudos 2026-04-03 15:26:05 op Ruzie tussen van Veen en Littler
Littler, de oudste 19-jarige ooit
-1 kudos 2026-04-02 20:56:40 op Natte krant
Ik had het filmpje al bijna uitgezet
16 kudos 2026-03-29 19:05:15 op RE: Die plastic doppen op je fles
Graag de optie invoeren om dubbel te kunnen plussen. Een 5 reten knop die je 1x per dag kan gebruiken oid? Voor die filmpje zou ik hem graag gebruiken.
12 kudos 2026-03-29 19:03:20 op RE: Die plastic doppen op je fles
En hun catchphrase is "doe je eigen onderzoek"...
2 kudos 2026-03-17 20:43:56 op Handhaving vs scooter ptII
@SjaakieHoppa | 17-03-26 | 20:42: Inderdaad ja, de portier staat voor de kroeg
5 kudos 2026-03-17 20:41:50 op Handhaving vs scooter ptII
4 reten. Goed en effectief tikkie. Tijd voor het openen van de portier kan scherper.
0 kudos 2026-03-17 20:39:08 op Handhaving versus vluchtende scooter
Nichtje van Jhonny van Beukering als ik die eerste meters zo zie
106 kudos 2026-03-13 16:39:37 op 1,2,3 hoor je mij?
In Engeland hadden ze een klein kind gedaan. Prachtige slogan hadden ze daarbij: "We turned a child that couldn't hear, into a child that doesn't listen."
11 kudos 2026-03-08 13:02:54 op Mogool op fatbike rijd door rood
Je krijgt er een zwarte jas en een kutkop bijgeleverd he, bij die fatbikes. Wat een eenheidsworst.
3 kudos 2026-03-08 13:00:31 op Go go power rangers!
Gezellige ruimte wel
-2 kudos 2026-03-08 12:50:48 op Goed verhaal
1. Omdat jij een kerel bent en dit soort figuren vaak lekker veilig vrouwen beledigen ipv mannen. 2. Omdat er nogal een verschil tussen hoe Indo's en Oost Aziaten gestigmatiseerd worden.
0 kudos 2026-03-04 13:47:45 op Maatje wordt even aangepakt door de politie
-weggejorist-
20 kudos 2026-03-03 14:17:13 op RECTIFICATIE: In de volgende video ziet u NIET Mehmetali een trainer op de bek slaan
ALTIJD gezeik met dit soort teams. En maar weer snel de racisme kaart trekken, toch? Was vorige week ook al toen een team niet nogmaals wilde aantreden tegen een stel vechtersbazen. Was al toen ik eind jaren '90 zelf speelde. De lontjes zijn alleen maar korter geworden en het geweld heftiger. Voetbal is mijn favoriete sport. Maar van de amateurvelden blijf ik weg hierdoor.
-3 kudos 2026-03-01 21:33:26 op Graafmachine zit vast
Zo zie je ze zelden nog in het wild
4 kudos 2026-02-27 09:27:04 op Inbreker ontsnapt via de airco's
Omgeving Einsteindreef
14 kudos 2026-02-26 07:18:12 op Met een rol ijzerdraad achterin door de carwash
Dat is de eigenaar van de andere carwash in het dorp
23 kudos 2026-02-19 21:19:01 op Oh nee, ooooh neee
In de categorie waar je weinig aan hebt: dit nummer heet dus The River is Wild.
2 kudos 2026-02-19 21:14:22 op Alles weer mooi schoon gedweild
Dit is die achteruit skiër op z'n werk
140 kudos 2026-02-19 21:12:53 op Leuke carnaval gehad?
Zou zo LuckyTV kunnen zijn
2 kudos 2026-02-18 18:17:43 op Hélène, Noah en Merel eindigen met een leuke reactie van de fans
Hoe zorg je ervoor dat er nog meer dickpics gestuurd worden? Zo dus. Die gasten geilen op de aandacht. Ik begrijp - en heel terecht - dat we dit soort shit richting vrouwen moeten stoppen, toch?
7 kudos 2026-02-18 18:12:01 op Mooi land, Nederland
https://petities.nl/petitions/...
37 kudos 2026-02-18 18:11:34 op Mooi land, Nederland
Teken de petitie om deze waanzin te stoppen:
https://petities.nl/petitions/...
1 kudos 2026-02-18 09:44:11 op Man valt bij bezorgen
Andere definitie van bijna in het zuiden
174 kudos 2026-02-18 09:43:23 op Achterstevoren over de finish
Als je gelogen hebt op je cv en toch de baan hebt gekregen
4 kudos 2026-02-17 22:50:37 op Vreemde parkeersensor wel
B-B-Bommeronie onder je auto
2 kudos 2026-02-15 11:15:33 op Harry betuigt spijt
Jezus het was laat gisteren, excuus...
3 kudos 2026-02-15 11:14:15 op Harry betuigt spijt
Dit is zijn buren tot last is onder het mom "leven en laten leven".
0 kudos 2026-02-13 10:08:10 op A wat film jij mij?!
Dit bestaat niet volgens alle partijen links van de VVD. Het aansnijden maakt je al racistisch. Terwijl dit zo enorm sfeer bepalend is in het land. En dan met het grootst mogelijke ongeloof reageren op verkiezingsuitslagen waarin met toch weer rechts stemt. DIT is waarom. En - krankzinnige gedachte - je mag dit als iedere partij hard aanpakken. Daar hoef je niet rechts voor te zijn.