DumpStats voor blubberige_mimiek

136,850 +142407 -5557

Kudos

#306 (Top 0.0958%)

Kudos/dag 48.2
Kudos/reaguursel 36.37
Meeste kudos op 1 reaguursel 2734
Minste kudos op 1 reaguursel -343

3,763

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.33
Topreaguursels 61
Woorden per reaguursel 13.9
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 46
Geregistreerd op 17-09-2018
Eerste reactie op 17-09-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-26 09:42:41 op Note to self:
Godverdomme, ik schrik me de tering, omdat m'n geluid nog op allerhardst stond van dat vorige stille filmpje.

-17 kudos 2026-06-24 20:27:53 op Te laat voor de bus?
Zo kan Bertie Wooster dus iemand oppikken, meenemen naar het bos, beroven en laten verdwijnen en zo de aandacht van Anniko van Santen krijgen 14 maanden later.

9 kudos 2026-06-24 20:24:13 op Waar blijf je nou?
Dit lezen voelt als een stroomstoot door m'n ogen.

43 kudos 2026-06-23 20:18:18 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Wel fijn dat je het verduidelijkt. Ik had wat moeite om "eerste speler ooit" goed te begrijpen.

26 kudos 2026-06-19 09:34:51 op Motor skipt de file
Gelukkig kon de cameraman op tijd stoppen.

2 kudos 2026-06-11 14:51:26 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
Want infrastructuur om talent te ontwikkelen en scholing zegt natuurlijk niks over de potentie van een economie. Daarover gesproken, het is "hen" als je over een groep spreekt en "hun" als je over een eigenschap/bezit van die groep spreekt.

58 kudos 2026-06-04 16:05:16 op Hatsa, zo door rood
Wat een kutfilmpje met al die onderbrekingen. Kunnen we toch nog de dashcammer ergens de schuld van geven.

13 kudos 2026-06-04 14:29:33 op Ja kokosnoot ofzo
1 minuut 41 gebiologeerd zitten kijken.

35 kudos 2026-06-02 09:57:10 op Honger?
Wat dacht je van de tag 'kolibie'?

-1 kudos 2026-06-01 12:53:10 op Hondenbaan
Fluit..FLLUUUIIT...fluitfluit...fluitfluitfluitFLUUUUUUIIIIIT.

-2 kudos 2026-05-28 21:41:26 op Hoorn in je harses
En een bedankje is helemaal niet te hoorn.

121 kudos 2026-05-27 21:37:59 op Hondenstreek..
Dit was een mooie verdwijntruc van dat kleine hondje links van de deur.

6 kudos 2026-05-26 22:20:10 op Boer Hermsen pakt de snelweg
Ah, Suffert is een linksplakker die denkt dat de rechterbaan alleen bedoeld is voor vrachtwagens.

3 kudos 2026-05-23 13:40:48 op Kraai op balkon
En die homo op het balkon staat maar een beetje stom achterom te kijken zonder ff te helpen.

-4 kudos 2026-05-21 21:22:45 op Daan kan Chinees
Oh, ik ben juist gaan roken om de pakjes sigaretten en peuken op straat te gooien, anders hebben deze mensen niks te doen.

41 kudos 2026-05-17 22:00:43 op Nerd denkt niet na
Als het een échte nerd was, had hij dit al op talloze filmpjes op internet gezien.

2 kudos 2026-05-10 21:00:22 op Meeuwen fittie
Ik denk niet dat dit Guus Meeuwis.

1 kudos 2026-05-06 20:17:26 op Honger maatjes?
Ze doen toch nagenoeg allemaal eerst de handjes in de water?

9 kudos 2026-05-04 13:20:28 op Karen hit and run
Karmapolice? Politiemeneer zegt dat zij niet claimt dat hij haar auto heeft beschadigd en dat hij niet claimt dat zij zijn fiets beschadigd heeft en dat ze daar wachten zodat ze allebei kunnen vertrekken.

2 kudos 2026-04-30 21:25:30 op Dat wordt lopen
En de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Jan van pa, is zojuist gepasseerd.

9 kudos 2026-04-30 20:05:37 op Comediant faalt een beetje
Net als wij. Totdat ik ging reaguren en door jullie erachter kwam dat ik eigenlijk maar matig grappig ben.

0 kudos 2026-04-29 06:37:48 op Perfecte halo
Hij had toch een klein besneden pikkie, volgens Ellen? Dan is dit wel ambitieus.

36 kudos 2026-04-26 15:11:59 op Meisje doet auw!
Dit was opwindender dan ik had verwacht.

3 kudos 2026-04-22 14:37:43 op Er wordt goed gelijnd bij Olympia ‘60!
Volgens mij zou je met deze lijn juist minder hoeven te lopen in de wedstrijd, maar waarschijnlijk snap ik het perspectief verkeerd.