76,060 +79265 -3205
Kudos
#651 (Top 0.2037%)
| Kudos/dag | 21.26 |
| Kudos/reaguursel | 61.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2522 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -419 |
76,060 +79265 -3205
Kudos
#651 (Top 0.2037%)
| Kudos/dag | 21.26 |
| Kudos/reaguursel | 61.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2522 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -419 |
1,229
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.34 |
| Topreaguursels | 36 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.81 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 26 |
| Aantal x weggejorist | 41 |
| Geregistreerd op | 05-09-2016 |
| Eerste reactie op | 06-09-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-24 19:59:59 op Waar blijf je nou?
Nu nog op Dumpert, volgende filmpje op LiveLeak
2 kudos 2026-06-24 19:58:23 op Warm jongens
Cool!
4 kudos 2026-06-24 19:57:01 op Te laat voor de bus?
Ja, in jullie jaartelling op 7 oktober 1214
-5 kudos 2026-06-23 21:13:55 op Even de hangstoel stabiliseren
Denk gezelliger zo dan dat ze naast elkaar zitten
19 kudos 2026-06-23 21:09:11 op Even de hangstoel stabiliseren
Hoe meer ik om me heen kijk, alle onkunde die je om je heen ziet begint me echt op te vallen. En de troep die mensen kopen en te koop hebben, niet te geloven
4 kudos 2026-06-23 21:06:29 op Standbeeld voor Messi onthuld in Argentinië
Het zal aan mij liggen maar kan het niet iets kleiner en dan mooi?
-6 kudos 2026-06-23 19:37:27 op Warme dinsdagmiddag in Langweer
Als mijn tante een piemel had gehad was het mijn oom geweest.
13 kudos 2026-06-23 19:35:56 op Warme dinsdagmiddag in Langweer
Dan ben je gewoon een lompe hark hoor.
16 kudos 2026-06-23 19:34:41 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Zeker
1 kudos 2026-06-15 22:31:33 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Worden waarschijnlijk nog beschermd ook in de gevangenis. Als we op straat als brave burger bellen over rollende je weet wel wie, dan zijn ze niet thuis, zie je ze niet. Gaat echt de goede kant op hier
85 kudos 2026-06-15 22:29:14 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Lekker joh, dit is een soort aanmoediging voor anderen joh. We noemen het het rechtssysteem, maar dit doet toch allemaal totaal geen recht aan wat voor straf tegenover zulke daden zouden moeten staan? Noem mij gek maar ik vind dat ronduit stuitend, je zal maar ouder zijn van zo'n kind of dat kind zelf. Krijg je nog een trap na ook, lekker 'recht' flikker toch op.
6 kudos 2026-06-15 22:26:05 op Eindelijk wat WK-statistieken waar je wel wat aan hebt
Ik heb het niet perse druk, maar als je dit uitzoekt verveel je jezelf wel echt de pestpleuris natuurlijk.
5 kudos 2026-06-14 09:21:53 op Wk lange afstand kotsen
En wat voor een prullenbak, meer een zeef
2 kudos 2026-06-07 10:38:41 op Instructies geven aan trambestuurder
@menniehoennie | 07-06-26 | 10:30: klopt, nou, ze staan gewoon zover af van waar ik voor sta in het leven. Echt elke keer weer op mijn werk zelfde verhaal geweest, soms duurt het even maar de ware aard komt er altijd uit. En nee het hoeft niet onder dit artikel of filmpje, snap ik best. Maar dat er uiteindelijk hier, of ergens anders echte gesprekken over gevoerd gaan worden en echte oplossingen bedacht gaan worden is mijn punt. Wegkijken gaat niets oplossen en het bagatelliseren ook niet. Is mijn mening, gevormd door de jaren heen met alle soorten mensen omgaan.
6 kudos 2026-06-07 10:33:37 op Mevrouw lacht er een cilindertje doorheen
Sneu....
28 kudos 2026-06-07 10:23:34 op Instructies geven aan trambestuurder
Dit is hun idee van grappig, zo hebben ze wel meer interpretaties van dingen waarvan ze denken dat het 'leuk' of 'gezellig' is. Hebben ze geen oplossend vermogen ofzo? Ze zien zelf toch ook wel dat wat ze doen niet werkt, dat iedereen zich helemaal kapot irriteert aan ze? Neem een voorbeeld aan bijna alle immigranten, die wel goed geïntegreerd zijn. Eigenlijk zijn we allemaal geen racisten, althans ik niet, maar wordt wel zo weggezet omdat we dit soort voll gewoon spuugzat zijn. Alle Chinezen, Vietnamezen, Brazilianen, Portugezen, Spanjaarden, Cubanen, Maori, Polen, Molukkers enz waar ik mee gewerkt heb nooit geen gezeik mee gehad, terwijl die ook wel eigen dingen hebben, wat mag natuurlik, maar passen zich wel aan hier. We hebben gewoon een dik probleem met een bepaalde hoek, maar we benoemen het niet of te weinig en worden doodgezwegen, weggezet als racist, fascist en ga zo maar door. Het is toch in elk Europees land hetzelfde waar het probleem zit, nergens zijn het ineens de Japanners die overlast geven, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Zelf heb ik geen kinderen gelukkig, want als we op deze voet door blijven deugen, zie ik het behoorlijk somber in voor het westen in pakweg 40 a 50 jaar, niks meer te zeggen hier. En moet dat onder zon filmpje? Nee hoeft niet, en reageer maar met maak je niet druk. Probeer ik ook nier meer, leef er zover ik kan omheen, zoals de meesten al doen. Maar dat is geen echte oplossing,
3 kudos 2026-06-07 10:12:56 op Instructies geven aan trambestuurder
Dat is precies wat dat volk is, door en door verrot. Zit er gswoon standaard af fabriek (lees broccolikapsel kanon moeder die er teveel heeft uitgepoept)
4 kudos 2026-06-07 09:30:57 op Schiet hem door het raam
De cirkel is rond met Harrie Vermegen was altijd erg leuk.
4 kudos 2026-06-07 09:29:12 op Karper gevangen
Dacht ie dat ie wel tegen de muur op zou lopen of hoe had ie het voor zich gezien als beet had?
219 kudos 2026-06-07 09:03:17 op Man doet lijm in sleutelgat
Sta je dan als volwassen kerel, kinder kattenkwaad uit te halen. Wellicht omdat iemand de auto verkeerd parkeert, of iets anders onzinnigs, wat zijn mensen toch rare wezens af en toe. Ga op een normale manier in gesprek, dit is gewoon behoorlijk sneu.
15 kudos 2026-06-06 10:10:01 op Lavreysen doet zijn eerste Japanse Keirin
Dat is daar in Japan behoorlijk lucratief die Keirin, goed bezig Harrie, lekker van genieten.
8 kudos 2026-06-06 09:58:30 op Dumpkat
Daar waar de dildo's door het huis vliegen
-7 kudos 2026-06-01 13:45:50 op Tentfeest Haarbig
Eigenlijk kunnen zon gasten gewoon niet tegen drank. Want moet leuk doen na paar glazen, en dan kom je met dit sneu gedoe. Waarom kunnen we niet gewoon lekker drinken, genieten van de muziek en lachen met je vrienden en een beetje dansen zonder alles altijd te moeten slopen, want kijk mij!
10 kudos 2026-06-01 09:50:44 op Matras met karakter
Of de stort kan ook natuurlijk
0 kudos 2026-05-31 15:08:13 op Ja godverdomme man..
Ervoor zou niet veel helpen
25 kudos 2026-05-31 10:02:05 op Rapper Sjors optreden bij studenten
Niks mis mee, zie dit liever dan heel wat andere dingen tegenwoordig.
12 kudos 2026-05-30 22:05:40 op PSG wint de Champions League
Vroeger zeiden we Frankrijk js heel mooi, alleen jammer dat er Fransen wonen, gaat ook niet meer op zo te zien.
10 kudos 2026-05-30 22:04:33 op PSG wint de Champions League
Jammer genoeg niet
167 kudos 2026-05-30 22:04:16 op PSG wint de Champions League
Iedereen verbaasd waarom dorpen tegen azc's zijn. Dit is een voorbeeld wat mij betreft. Ze hebben eerst de steden zo goed als verpest. Nu zijn de dorpen aan de beurt. En de meeste dorpelingen denken, aan mn never nooit niet aub.
6 kudos 2026-05-30 17:39:59 op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
En ik ben helaas bang dat dit nog maar het begin is.
7 kudos 2026-05-17 18:09:46 op Mensen begroeten met random voedsel
Hier in het dorp groet iedereen mekaar nog gewoon gelukkig, wel zo prettig
25 kudos 2026-05-11 09:08:57 op Handhaving heeft het druk op de meikermis in Groningen
Ik zie dit liever dan dat ze het te druk hebben met overlast gevende jeugd, dronkaards, fatbikes oid. Blijkbaar niet nodig. Hier hebben we niet eens handhaving nodig op de kermis gelukkig, en daar ook lekker rustig aan, waar je blij mee moet zijn.
8 kudos 2026-05-08 10:35:27 op Extra service bij het tanken
Haha lol hebben met elkaar is toch het mooiste wat er is, maakt de (werk) dag wat dragelijker.
-6 kudos 2026-04-27 10:01:26 op Café de Blaffende Vis pakt weer uit
Zonne! bloem jonguh!
31 kudos 2026-04-27 09:57:46 op Bilal Wahib vs biergooier
Nou, vrolijk?
31 kudos 2026-04-25 22:09:14 op XR gekkies worden van A12 gehaald
@epididymis | 25-04-26 | 22:02: ja halve tamme, dit wordt van bovenaf ingegeven. Vd week in Looserecht zie je de jeugd doen wat gevraagd wordt, namelijk doorlopen ej krijgen alsnog met de knuppel. Hier luisteren ze duidelijk niet, het moet niet uitmaken hoe iemand eruit ziet, als je niet luisteren wil....vul zelf maar in.
19 kudos 2026-04-25 21:19:21 op XR gekkies worden van A12 gehaald
@Sabbey | 25-04-26 | 21:09: gedragen? Dus midden op de snelweg zitten is jezelf gedragen?
155 kudos 2026-04-25 21:16:06 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Het zou logisch zijn dat als ze niet luisteren zoals bij andere protesten ze ook met de lat zouden krijgen. Alleen vergeten we hier voor het gemak even dat dit protesten zijn die onze verziekte linkse instituten goed uitkomt, dus krijg je aandacht, 3,5! Uur de tijd....laat dat even op je inwerken, 3,5 uur voordat er ingegrepen wordt, dat is geen toeval, dat is zo besloten, je maakt mij niet wijs dat dat niet sneller kan. Eén keer omroepen om van de snelweg te gaan, wil je niet luisteren wordt u geholpen, opgepakt en een dikke bekeuring, maar dat gebeurt niet en dat is niet per ongeluk, ze vinden het wel prima, degene die erover gaan.
39 kudos 2026-04-25 20:26:49 op Mevrouw is boos op de plisie
@padde20 | 25-04-26 | 20:22: aangehouden? Op brancards naar het omliggende weiland gelegd en waarschijnlijk weer met een busje weggebracht. Knuppels erop vanaf minuut 1!
278 kudos 2026-04-25 20:21:11 op Mevrouw is boos op de plisie
Ze kunnen doen wat ze willen, blijkt ook wel uit het feit dat ze op een andere plek staan dan aangegeven. Moet je eens doen als je tegen een azc protesteert, dan heb je de ME al voor je neus voordat je ook maar een sjaggie hebt kunnen rollen.
3 kudos 2026-04-25 20:18:31 op Mevrouw is boos op de plisie
Het is geen willekeur
0 kudos 2026-04-12 21:04:04 op Beetje ruzie voor de deur op zondag
-weggejorist en opgerot-
5 kudos 2026-04-11 13:17:11 op Lekker slingeren
En het zag er allemaal nog wel zo veilig uit.
3 kudos 2026-04-11 13:13:38 op Wat verwachten ze nou werkelijk?
Met wie?
1 kudos 2026-04-11 13:12:21 op Jo Bonte op leeftijd
Ik weet niet, maar het is eerder de zoon van Jo Bonte dan dat ie Jo zelf op leeftijd is.
44 kudos 2026-04-11 12:15:22 op Baas in zijn dikke waggie
Nooit heb ik het idee gehad als ik in mijn auto stap, om mijn camera aan te zetten om mezelf te gaan filmen... noem mij ouderwets als je wilt, maar ik begrijp daar niks van.
92 kudos 2026-04-11 11:48:30 op Guns n Roses bij je thuis
Je zou netjes kunnen zeggen dat ie een gezicht voor de radio heeft.
-17 kudos 2026-04-10 21:25:04 op Fietser steekt nog ff over
Ik heb altijd een beetje het gevoel bii zo'n filmpjes dat die mensen juist op zoek zijn naar zo'n situatie waarin ze denken of hopen hun gelijk te kunnen halen. Met een harde plassen rondrijden en dan ineens schiet er iemand, niet geheel netjes, maar als je anticipeert en gewoon doorrijdt is er niks aan de hand, voor je auto, geeft nog wat gas bij en kunnen dan al niet wachten om het online te zetten. Van kijk eens hoe ik deug en hij niet, wat een droevig gedoe joh.
6 kudos 2026-04-10 20:38:02 op Gepakt na spannende achtervolging!
Een 1, ze lachen ons allemaal uit, daarom zijn er hier zoveel, morgen doen ze gewoon weer hetzelfde.
5 kudos 2026-04-10 20:36:30 op Gepakt na spannende achtervolging!
Nou, dat wordt één, hooguit twee dagen brommen. Over aantal jaar voorkomen, krijgen ze een foei van de rechter, als ze al op komen dagen, een boete die nooit betaald gaat worden. Of wat ik hier vaak voorbij zie komen is dat ze vrijspraak krijgen omdat er iets in het dossier niet klopt. Politiemannen dikke plus btw, maar rechtssysteem erachter heeft echt een aantrekkingswerking, eerder dan een afschrikkende in elk geval.