DumpStats voor Kanhetnietlatensorry

6,072 +6538 -466

Kudos

#11814 (Top 3.6967%)

Kudos/dag 4.02
Kudos/reaguursel 10.02
Meeste kudos op 1 reaguursel 2720
Minste kudos op 1 reaguursel -60

606

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.4
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.07
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 04-05-2022
Eerste reactie op 04-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 15:36:24 op Hittegolf!
@sandaal_met_sokken | 22-06-26 | 13:28: Deze ventilatoren ken ik, zijn van het merk "Placebo".
Die werken wel.

0 kudos 2026-06-09 14:22:49 op Bukken!
Op de sensor van de camera.

-4 kudos 2026-06-05 11:33:35 op Brandweer blust brandje
Ze wachten daarna tot het nacht is, dan is de aarde gedraaid en valt al dat water door de zwaartekracht de andere kant op.

-1 kudos 2026-06-05 11:27:22 op Onkruid vergaat niet
Prima hoor, zolang we het ook mogen toejuichen.

0 kudos 2026-05-22 10:50:36 op Leuk zo'n specht
Nee, natuurlijk niet.
Eerst opwinden met zo'n sleuteltje in de rug.

0 kudos 2026-04-24 15:16:55 op Bezorger was tuinier
Je kunt ook eerst even aanbellen om te vragen of de eigenaar het goed vindt wat je van plan bent.

0 kudos 2026-04-24 09:52:05 op Vredige wandeling maken
Ze was niet tegen dat kruid opgewassen.
(Zou ik ook niet zijn, overigens).

3 kudos 2026-04-24 09:42:21 op Ik wil niet meer naar buiten
"Overpriced", ja.
Dus ik ga nu lekker een stukje fietsen. In m'n eentje.
(Ik tik dit terwijl ze verder wauwelt).

0 kudos 2026-04-22 17:53:57 op Gezellig aansteker opvoeren
@Purifier | 22-04-26 | 16:34: Nee, want die bordjes in Duitsland zijn geel met zwarte opdruk.

-1 kudos 2026-04-22 14:48:44 op Gezellig aansteker opvoeren
Dannenberg is een gemeente in de Duitse deelstaat Nedersaksen.
Of hebben wij het geannexeerd?

6 kudos 2026-03-27 10:51:03 op J.Lo in Las Vegas
Ik vind neuken of pijpen al goed genoeg hoor.

2 kudos 2026-03-25 11:01:24 op De PostNL-deurhanger
Onder andere daarom laat ik pakketjes standaard bezorgen bij een PostNL afhaalpunt.
(En dus ook omdat ik bezig kan zijn met kakken als de bel gaat).

1 kudos 2026-03-03 11:15:41 op Hamstereeeeen!!
@Kreationist | 03-03-26 | 11:13: Intermediate bulk container

55 kudos 2026-02-27 13:58:48 op Meisje <3 babybel
Waar zou dat lipje aan die korst toch voor zijn?