DumpStats voor MurphyBrown

509 +739 -230

Kudos

#47509 (Top 14.8660%)

Kudos/dag 2.29
Kudos/reaguursel 3.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 97
Minste kudos op 1 reaguursel -33

140

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.63
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 14-11-2025
Eerste reactie op 14-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-21 07:38:29 door Het Vragevuur op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@Marleentje | 21-06-26 | 01:36:
Kijk Marleentje, de trots zit hem er een beetje in dat de KNVB een organisatie is die ook betaald wordt van ons belastinggeld. En die jongens die je ziet spelen zijn allemaal opgegroeid in onze fantastische Nederlandse no-nonsense cultuur waarin iedereen gelijk is. Voel je de trots al een beetje opkomen?
Maar neem het niet te serieus, hè? Het is maar een spelletje.

0 kudos 2026-06-21 06:59:02 door Pjotr K op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@Marleentje | 21-06-26 | 01:36: dus als jouw kinderen, waarvan ik hoop dat je ze niet hebt, iets goed doen ben je niet trots omdat jij niks gepresteerd hebt?

0 kudos 2026-06-21 06:09:40 door J-de-J op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@Marleentje | 21-06-26 | 01:36: Hoe gaat het met de affectieve stoornis? Jij had vast zo'n moeder (of vader)die niet trots op je kon zijn als je een diploma haalde omdat het toch niet haar prestatie was?!

Rot voor je maar laat een ander lekker blij zijn. Jij hoeft trots en blijheid niet te gatekeepen.

-17 kudos 2026-06-21 00:10:22 door Marleentje op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@KoejoeloeckyLuke | 20-06-26 | 20:56: Ik stel geen moeilijke vragen, jij vindt gewoon normale vragen lastig. Val mij niet lastig met jou onkunde.

13 kudos 2026-06-20 23:56:22 door KoejoeloeckyLuke op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Marleentje moet weer beginnen te mauwen en moeilijke vragen te stellen met 'r zure pruim, de tering zeg, misschien de pH waarde van je sloot eens meten, vrij zeker dat daar een ambitie voor jou ligt om te verbeteren ...

-16 kudos 2026-06-10 05:14:32 door Stumpert1001 op Hulp voor Tim in Oekraïne
E willen eerst de foto's als bewijs zien. Niet van de donatie maar dat jullie vrouw zijn. Dan willen we best de donatie sponseren.

3 kudos 2026-06-08 21:43:55 door MurphyBrown op Fifa-baas Infantino neemt een corner
Ik was Putin nog vergeten. Zo zie je maar weer hoe snel je aan een oorlog kunt wennen terwijl ik dagelijks met Oekraïniers werk en hun ellende vaak te horen krijg. Nogmaals, de een na de andere machtswellusteling is de laatste jaren echt opgestaan en is openlijk begonnen met landjepik.

0 kudos 2026-03-17 11:13:21 door Mr.Nuance op Ondertussen aan de pomp
@adje76378 | 17-03-26 | 07:17: Gisteravond inBelgië : 1.75. Maar dat was 2 weken geleden nog 1.47..t gaat snel..

0 kudos 2026-03-16 23:41:56 door MurphyBrown op Ondertussen aan de pomp
@Skyline | 17-03-26 | 00:18: Kranenburg. Tenzij het ineens een stuk duurder is geworden tankte ik een week geleden nog voor dat bedrag. En 1,83 voor de duurdere E10.

0 kudos 2026-02-24 17:51:50 door LegeVaas op Ff de maandag uitswingen
@Kneiterlinks Precies. Dus als zij omgerekend een miljoen koppige nederlands per jaar binnenhalen, zoals wij hier andere culturen binnenhalen, dan zou dat veranderen and verdeeldheid creëren. Dat willen ze juist niet.

2 kudos 2026-02-24 12:20:13 door Kneiterlinks op Ff de maandag uitswingen
In Nederland zouden we het allemaal betutteling noemen. In Japan reguleren ze de snackbars, fastfood restaurants, streng drugs beleid (cocaïne gebruiken = maatschappelijke carrière voorbij), kinderen maken lange schooldagen (maken zelf de school na schooltijd schoon), geen tegenspraak tegen volwassenen, veel bijles na schooltijd, regels over haarkleur en kapsels en zeer strenge gedragsregels,

1 kudos 2026-02-24 07:22:28 door Prutsahr op Ff de maandag uitswingen
@Jiggle_Physics | 24-02-26 | 01:43: Heb je het nu nog over Japan, of ben je je eigen onvrede aan het projecteren? En zonder enige kennis van Japan er maar even vanuitgaan dat het daar wel precies zo zal werken als dat jij denkt dat het hier werkt.
Verder heeft deze parade met een nummer van Portugal the man niet zoveel met de Japanse cultuur te maken.

39 kudos 2026-02-24 00:43:32 door Jiggle_Physics op Ff de maandag uitswingen
@etalon | 24-02-26 | 00:12:
Bij een krimpende populatie hoort een krimpende economie. Dat willen de bedrijven niet, maar het gat vullen met migranten is zelfmoord.

17 kudos 2026-02-23 23:12:42 door etalon op Ff de maandag uitswingen
maar door diezelfde angst voor migratie in japan gaat het er economisch en qua leeftijdsgrafiek niet al te best. het land heeft een lage productie, vergrijst als de malle en als je gewoon al even kijkt naar wat de Yen doet de afgelopen 10 jaar, en hoe mensen in japan moeten door blijven werken tot hun pensioen in.

Dat kun je oplossen met migratie of met meer kinderen krijgen. japan doet geen van beide. Korea is nog zo'n voorbeeld. dit gaat daar helaas helemaal verkeerd aflopen.

Japan heeft nog het voordeel dat ze wel veel intern kunnen produceren, maar ook dat houd op een gegeven moment op met zo'n zwakke Yen.

45 kudos 2026-02-23 22:43:25 door Gregovic op Ff de maandag uitswingen
"enigzins behoudend".. Dat is wel erg zacht uitgedrukt. Zeg maar gerust gewoon xenofoob.

4 kudos 2026-02-20 11:27:23 door Laylawolfheart op Dubbelparkeerder vervelen
Nou nou, ik maar met smart wachten tot hij luidkeels "Don't park like a wanker!" riep aan het eind, na het lezen van deze comment. Toch een beetje een dode humormus. Of mijn humor zuigt, kan ook!

-1 kudos 2026-02-10 03:37:57 door Dr.Kaos op Ff het vuilnis buitenzetten
Tja als je niets anders hebt omdat je in alle haast alles moest achterlaten, is dat best logisch!

7 kudos 2026-02-03 15:13:09 door ILoveHawkTuahChicks op Je favoriete hapje, schat
Gewoon korter in de pan... Minuutje om en om dichtschroeien op hoog vuur, dan ongeveer 1,5 min per kant op half vuur en overgieten met de roomboter waarin je bakt. Dan even 10 min laten rusten onder alufoli op een warm bord. Eet smakelijk! Tip: neem haasbiefstuk ;-) lukt elke keer weer en beter dan in de gemiddelde schuur, aldus mijn gasten.

1 kudos 2026-01-23 02:07:49 door MurphyBrown op Eten is klaaaar!
@blackphilip | 22-01-26 | 23:58: Dat doet-ie er nog bij, maar vreet ze niet op. Nee, meneer laat ze in huis los om nog ff mee te spelen.

29 kudos 2026-01-22 22:32:53 door vlasteler op Eten is klaaaar!
De goedkoopste brokjes en wat water neerzetten... en dat volhouden, uiteindelijk geeft dat kreng toe .......en geeft ze die kat de dure blikjes weer

0 kudos 2026-01-08 10:21:30 door YojG op BMW rijdt weg
Was er ook zo een gisteren die met 200+ km/u gelaserd werd maar oom agent besloot niet te achtervolgen vanwege de gevaarlijke wegsituatie.