DumpStats voor HenkieWanky

5,850 +10087 -4237

Kudos

#12249 (Top 3.8328%)

Kudos/dag 9.72
Kudos/reaguursel 6.44
Meeste kudos op 1 reaguursel 362
Minste kudos op 1 reaguursel -381

909

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.51
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 8.9
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 01-11-2024
Eerste reactie op 01-11-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-26 11:24:18 op Mexicaan doet tellen
@nergens_goed_voor | 26-06-26 | 10:42:

Ja erg stom. Zal de hitte wel zijn.

-3 kudos 2026-06-26 10:37:27 op Mexicaan doet tellen
@nergens_goed_voor | 26-06-26 | 10:27:

Die roept ook nog steeds dat ie 2020 gewonnen heeft.

0 kudos 2026-06-26 10:13:01 op Tourist trap
Tjeezes!! Geh!

17 kudos 2026-06-26 07:46:35 op 0-1?
Blij dat ik gewoon ben gaan pitten, en net even zonder voorkennis rustig de 15 min durende samenvatting heb gekeken.

2 kudos 2026-06-21 15:40:49 op Brobbey verwoest Zweden
wat je er ook van vindt, indrukwekkend dat dit zo makkelijk te maken is.

44 kudos 2026-06-17 20:34:42 op Chinese reaguurder op de autobeurs
Wat hebben we toch een dikke varkens hier vergeleken met die slanke dames daar.

ff mn frikadellen uit t vet halen

-59 kudos 2026-06-17 18:21:07 op Nedermoppie represent!
Mooie meid, maar geen mooie tanden. Kan gebeuren. Onder de streep voldoende.

3 kudos 2026-06-04 19:03:55 op veilig waterpret
Mensen zijn slechts hompen vlees

28 kudos 2026-06-03 17:48:34 op Dikke glijbaan
Waarom houden meisjes altijd hun neus vast, waardoor je half gehandicapt in het water moet springen?

-9 kudos 2026-06-03 17:47:45 op Spraakgebrek?
Waar is je bovenlip dan?

-4 kudos 2026-06-01 18:35:53 op BMW pauper
WOW hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Enhance, enhance...ENHANCE

4 kudos 2026-05-30 19:18:08 op Doe maar een duikje
het ergste vind ik nog dat er nu al 3 keer geroepen wordt dat het AI is. Dit gaat zo'n intens groot probleem worden....

6 kudos 2026-05-30 17:31:13 op Ff tanken
Het hele land loopt op crediet