DumpStats voor comentator

3,094 +3746 -652

Kudos

#19524 (Top 6.1092%)

Kudos/dag 8.67
Kudos/reaguursel 9.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 476
Minste kudos op 1 reaguursel -50

332

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.93
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 02-07-2025
Eerste reactie op 02-07-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-6 kudos 2026-06-23 13:16:27 op Koe
Oke ik ben overtuigd ik word vegan

-4 kudos 2026-06-19 16:09:22 op Joep Schreuder bij FOX
Lekker on topic dit. Ze zijn ook racistischer dan Nederlanders. Past dat ook?

7 kudos 2026-06-05 11:38:21 op Mark in Kyiv
Ja, het omleggen van het hoofd van het sterkste leger in de wereld zal echt helpen om niet volledig naar de klote te gaan.

0 kudos 2026-05-11 10:59:21 op Gek wijf heeft geen geduld
@mr.bever007 | 10-05-26 | 20:33: Bij een twingo belandt je op de motorkap, niet eronder.

5 kudos 2026-05-10 20:09:12 op Onkruid in de tuin
Als hij alleen het pad had gedaan, had ik het mooier gevonden. Bijna zonde.

3 kudos 2026-05-10 20:04:03 op Gek wijf heeft geen geduld
Met een SUV is dit dodelijk 100%! Echt kut dat dit soort wagens steeds vaker worden gereden. Die man had zijn benen kunnen breken of zijn knieën kunnen buigen bij het wegdraaien en onder de auto kunnen belanden.

1 kudos 2026-05-08 10:09:36 op Zwaantjes voeren
Volgende keer als wij het moeten doen laten we hem gelijk los

4 kudos 2026-05-07 16:04:38 op Gino Pietermaai in krabbels
Gino pietermaai is ook een "racisistisch type". Fresku mag dan niet een typische Antilianer zijn, hij zet wel typische Antilianen soort van weg... Die dubbelzinnigheid maakt hem juist een goede tekstschrijver. In mijn optiek kan hij zich verplaatsen in de stereotyperingen, de vervelende aspecten van deze stereotyperingen en waarom mensen deze stereotyperingen hebben.

3 kudos 2026-05-06 10:05:41 op FUUUUTT!!! Betrapt!
@Lysian | 05-05-26 | 22:02: Als je niet kan lopen of je duim niet goed werkt kan je ook niet goed stelen

-6 kudos 2026-05-01 19:56:23 op Valid!
Leuke meid! Lekker positief. Ik zou zeggen: Valid!

0 kudos 2026-04-30 10:46:12 op Verkeersetiquette
@Johanvb | 29-04-26 | 21:49: ja das de grap gvd niemand snapte hem.

-18 kudos 2026-04-29 19:56:24 op Verkeersetiquette
Ik vind deze grap een beetje onder de gordel

9 kudos 2026-04-29 14:15:54 op Wat is jouw bodycount..
This next record is dedicated to some friends of mine, the LAPD