DumpStats voor MurphyBrown

509 +739 -230

Kudos

#47509 (Top 14.8660%)

Kudos/dag 2.29
Kudos/reaguursel 3.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 97
Minste kudos op 1 reaguursel -33

140

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.63
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 14-11-2025
Eerste reactie op 14-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 00:44:51 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@LaidBack | 23-06-26 | 19:37: Nope, is ook te zwaar voor het pad/ de brug. En aan weerszijde is moerasland dus kan ik ook niet via de zijkant. Dat is juist de reden dat hij er al even staat. Misschien iets voor het leger? Met van die mobiele bruggen waar ze zwaar materieel over rijden moet het toch kunnen lukken?

7 kudos 2026-06-21 01:05:13 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Iedere 'van links naar rechts' zeurdert, ik ben onwijs trots op 'ons' oranje leger. Is bekend over de hele wereld en ik zou er alles voor geven om eens mee te mogen rijden in de beroemde bus.

1 kudos 2026-06-11 23:03:10 op Samenvatting uit Belfast
@Pannekoek25 | 11-06-26 | 21:18: Niet het hele land, alleen bij allochtonen.

14 kudos 2026-06-10 23:06:35 op Lekker nummertje chef
Blind aan linkeroog (staar?) Duidelijk niet meer geschikt om te jagen. Dan maar lekker entertaint worden door mensen.

-2 kudos 2026-06-10 00:58:44 op De Stelvio opjakkeren
Ja maar, ja maar, ja maar.... de Stelvio is wel een heerlijke pas om met de motor lekker naar boven te scheuren.

3 kudos 2026-06-09 23:28:06 op Ruikt 't goed?
Zadel ligt er nog op dus net wezen rijden en het hoofdstel eraf gehaald. En dan vinden paarden het heerlijk om die zweetjeukplekken ff lekker te schurken.

47 kudos 2026-06-09 23:21:42 op Hulp voor Tim in Oekraïne
Goed bezig Kalebuurvrouw en ik heb natuurlijk weer gedoneerd. Echter, dat einde he? Doei mannen. Er zitten hier ook vrouwen, zoals ik, en die doneren ook volop mee. Just saying.

3 kudos 2026-06-08 23:43:55 op Fifa-baas Infantino neemt een corner
Ik was Putin nog vergeten. Zo zie je maar weer hoe snel je aan een oorlog kunt wennen terwijl ik dagelijks met Oekraïniers werk en hun ellende vaak te horen krijg. Nogmaals, de een na de andere machtswellusteling is de laatste jaren echt opgestaan en is openlijk begonnen met landjepik.

11 kudos 2026-06-08 22:50:07 op Fifa-baas Infantino neemt een corner
Er lijkt geen einde te komen aan die enge machtsmannetjes op het moment. Infantino ( de kinderlijke?), Netanyahu, Trump, alle Ayatola's, Kim, Xi.. om er maar een paar te noemen. Ze waren er natuurlijk altijd al maar het lijkt of iemand die kakkerlakken een sein heeft gegeven om op te staan en bovengronds te komen. De ene nog meer op macht belust dan de ander.

8 kudos 2026-06-04 23:33:28 op Mark in Kyiv
@Tha Ceazz | 04-06-26 | 21:24: Rusland ligt al op 1 knie, de volgende volgt snel. Hij is praktisch door geld en manschappen heen. Hopelijk wordt zijn laatste stuiptrekking niet een van het nucleaire genre.

-1 kudos 2026-06-03 00:50:45 op Het was een geweldige dag
@ikkeweenie | 02-06-26 | 19:08: Bijstand, hoef je niet voor gewerkt te hebben.

-5 kudos 2026-05-27 00:33:30 op Truckert verliest de controle
Ik denk ook dat zijn emotie daar naartoe gaat. Vloeken omdat een 'collega' er hoogst waarschijnlijk slecht aan toe is. Tenminste zo interpreteer ik zijn uitbarsting.

0 kudos 2026-05-24 23:58:49 op Tokkies in Breda slopen terras
@CHUPACABRA213 | 24-05-26 | 19:26: Een Nederlands paspoort maakt je nog geen Nederlander.

10 kudos 2026-05-23 23:35:27 op Tijd voor een nieuwe motor
Gewwon een uurtje of zo wachten. Ze zijn op weg naar een nieuwe plek en rusten vermoedelijk even uit. Zodra de queen bee weer verder gaat volgt het 'volk' vanzelf. Heb deze mooie ervaring ook eens gehad, heel speciaal om te zien hoe de natuur werkt.

22 kudos 2026-05-23 23:21:12 op Ik wil spelennnn
@Geheelnaarwaarheid | 23-05-26 | 23:12: En hangoren. Die werden vroeger ook nog gecoupeerd om dit ras er extra stoer uit te laten zien. En dat terwijl het de grootste sullen en lieverds zijn die er rondlopen.

6 kudos 2026-05-20 01:40:59 op Alleenstaande vader
Lieve Kadett, je gaat het redden! Ik spreek uit ervaring met mijn toenmalige 8 jarige en 10 jarig kind. Soms is het zwaar, soms komen de tranen als ze slapen, soms voelt je je reddeloos. Maar ga door via en voor je kinderen. Geniet van iedere schaterlach die je hoort van ze en denk niet dat ze hun moeder 'vergeten' zijn. Zij gaan door en jij ook! Praat vooral met ze over hun moeder alsof ze er nog is als.. wat zou mam vinden als ze dat hoort. Of, wat zou je moeder hier van vinden. Dat heeft ons geholpen. En heel veel samen lachen en herinneringen ophalen wanneer dat nodig is. Heel veel sterkte!

1 kudos 2026-05-11 23:46:23 op Range Rover in de deathpit
Eerst deed hij dit met een grote limousine, dus zal deze ook wel lukken.

1 kudos 2026-05-05 02:39:23 op Schaap vangen
Kennen jullie dat verhaal van een herdershond die zijn kudde beschermde tegen een bosbrand? Hij kwam met alle dieren naderhand terug + 1 extra! Een hertje had zich bij zijn kudde gevoegd.

0 kudos 2026-05-01 01:22:26 op Komt die!
Of dronken.

3 kudos 2026-04-28 00:54:36 op Koningsdag in India ook begonnen!
Vandaag nog een Duitse toerist overleden door een cobra-bite. Artiest stopte de cobra in de broek van de 57 jarige man die met zijn gezin op vakantie was. Cobra beet meteen, man/ vader overleden. Leuke vkantie.

10 kudos 2026-04-25 23:50:48 op Mevrouw is boos op de plisie
Je zal maar de verkeerde mensen in die file hebben staan. Een groepje motorrijders bijvoorbeeld die er geen moeite mee hebben die politie even voorzichtig aan de kant te schuiven om dan dat werkschuwe tuig even echt van de weg te halen.

29 kudos 2026-04-25 23:45:30 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Eigenlijk zouden de kiezers tegen een AZC ook eens op de snelweg moeten gaan zitten. Met honderden tegelijk en dan kijken of de politie ze ook zo voorzichtig wegdraagt. Iets zegt me van niet. Maar dan maken we wel iets heel duidelijk zichtbaar. De twee maten van de burgermeesters. Alleen daarom al zou ik zeker meedoen.

2 kudos 2026-04-25 00:44:04 op EF4 tornado van dichtbij bekijken
Je zou toch denken dat de boeren in 'tornado alley' allemaal een schuilkelder hebben. Of was hij te laat?

0 kudos 2026-04-17 02:14:18 op Ventje opgepakt voor klappen Powned-journalist
@Lekker Bezig | 17-04-26 | 01:45: Naar zijn familie in Marrokko waar ze ieder jaar zo trouw heen gaan op vakantie. Laat hen hem maar opvoeden, doen ze daar beter dan hier.

14 kudos 2026-04-10 23:16:02 op Beroofd van schoenen
Blank. Ik zal altijd blank zijn. Wit is het plafond wat ik vorige week geverfd heb.

7 kudos 2026-04-07 23:30:58 op Man met hobby
Gelijk heb je. ik vind het altijd fijn als hij een hobby heeft. Veel beter dan handjes vasthouden op de bank. Lekker een paar uurtjes in het weekend voor mezelf.

4 kudos 2026-04-07 23:10:45 op Willem's laatste woorden
Wacht maar tot het 02:00 uur is, dan loopt Trump zijn ultimatum af.

1 kudos 2026-04-05 00:00:31 op Geit vs mini pony
@DraeckEnkelpick | 04-04-26 | 21:26: Verongelukt mag ook hoor. Lekker rustig.

2 kudos 2026-03-30 00:10:02 op Nepagentje is niet zo slim
@persic | 29-03-26 | 17:38: Ik vind Jeffrey Airfryer persoonlijk nóg leuker.