7,981 +12289 -4308
Kudos
#9377 (Top 2.9341%)
| Kudos/dag | 3.67 |
| Kudos/reaguursel | 4.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1054 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -109 |
7,981 +12289 -4308
Kudos
#9377 (Top 2.9341%)
| Kudos/dag | 3.67 |
| Kudos/reaguursel | 4.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1054 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -109 |
1,965
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.9 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 9.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 28-06-2020 |
| Eerste reactie op | 08-07-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-24 23:00:17 op Ik help
89P13!
-8 kudos 2026-06-23 21:18:29 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Ik vond dit van rory sutherland ook wel handig. https://youtube.com/shorts/pFR...
0 kudos 2026-06-23 21:09:17 op Goeiemorgen, anders
Nog altijd ff een emulator aanzwieren om de zoveel tijd. Ook elke dag al jaren wakker worden met Lost woods van de 64.
0 kudos 2026-06-23 20:57:52 op Reaguurders in de club
Basje?
3 kudos 2026-06-23 20:43:04 op Wist je dat in Finland
Tja, denk ik een keer een grote prijs te winnen. Maar dat lukt me nooit.
0 kudos 2026-06-23 20:36:18 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
-weggejorist-
-5 kudos 2026-06-23 19:57:23 op Vis achtbaan
Als ie rond is is hij alweer vergeten toch?
10 kudos 2026-06-21 11:57:26 op Van der Sar en Sneijder
ik kwam laatst hans van breukelen nog tegen met 2 ganzen onder zijn armen.
6 kudos 2026-06-21 11:55:49 op Nederland pakt alvast de beker
das denemarken
-6 kudos 2026-06-21 11:53:21 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
ik ben bang dat roepers op pakken zich uit in racisme.
1 kudos 2026-06-21 09:24:38 op Jong geleerd oud gedaan
'Luste unne kwatta jonge?'
2 kudos 2026-06-20 15:54:05 op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
mooi was die tijd
-3 kudos 2026-06-20 15:50:52 op Auto uitladen in Afrika
We zijn allemaal het zelfde...
0 kudos 2026-06-20 10:37:32 op Zingende zaag
D Ray White - Hank 3
-1 kudos 2026-06-20 10:22:03 op Volvo boomer wilt boekje lezen
@Badd Pritt | 19-06-26 | 22:46: Ook dat werkt niet helemaal goed. Mijn zwager viel in slaap met zijn voet op het gaspedaal. Was bij het stoplicht dus de snelheid viel mee. Maar de autopilot werd opgeheven en hij reed dus tegen zijn voorligger.
-4 kudos 2026-06-20 10:10:04 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
'she can take a punch'
4 kudos 2026-06-20 10:06:26 op Openingszinnen bij ongemakkelijke rockers
Tja, kwestie van slachtoffers uitzoeken en monteren.
11 kudos 2026-06-18 19:51:13 op Beste interview van het WK tot nu toe
Hiro Chickennugget Cookie!
-3 kudos 2026-06-18 19:39:33 op Meneer op kantoor
dit zijn 2 zussen en hij is die blonde dr vriend. wat heeft een HoogRendementketel hier mee van doen?
-6 kudos 2026-06-18 19:16:56 op Slaapchauffeur is toe aan weekend
@Totaal-plaatje | 18-06-26 | 15:57: hij heeft gewoon gelijk. en als je op de rotonde je linkse richting aan wijzer voort ben je een sul of een fransman. voor je erop gaat is het netjes om even te laten weten dat je helemaal rond gaat . verders alleen het rechtse knipperlicht.
7 kudos 2026-06-16 19:49:19 op Schotse kilten in aantocht
sokken schoenen?
62 kudos 2026-06-15 21:43:40 op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
https://www.youtube.com/watch?... hier het origineel. ik vond het er al raar uitzien en klinken.
41 kudos 2026-06-11 21:04:24 op Overval op juwelier in Arnhem
Dat lijkt wel een revolver. Dan zijn het de Daltons.
25 kudos 2026-06-11 21:01:01 op Voor en na de operatie
En nou van de fentanyl blijven!
0 kudos 2026-06-11 18:14:56 op Droeftoeter vergeet te betalen
Bij ons is het een grote bende. We hebben ook nooit last van schooiers...
2 kudos 2026-06-10 19:31:53 op Flyboarder is de redder in nood
https://www.youtube.com/watch?...
godsakker kiepevel
1 kudos 2026-06-10 19:26:24 op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Er zal er misschien wel eentje bij zitten die voetbal mooi zou vinden. De rest kijkt toch niet naar die homosport.
-3 kudos 2026-06-10 19:20:55 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Hij zal ze wel niet vertrouwen.
5 kudos 2026-06-09 18:17:42 op Dumpert throw back Tuesday
Zo heeft onze beveiliger ooit de golden earring weggestuurd. "Wij zijn de band". Zegt ie: Al ben je de koningin, doorrijden! Had je bij moeten zijn.
-3 kudos 2026-06-06 11:42:31 op Bier dood?
Al koken ze, zin Mari Jansen.
-14 kudos 2026-06-06 11:19:12 op Voorrang moet je opeisen
Een volle vrachtwagen heeft een kortere remweg dan een gewone wagen. Makt oe eige nie zo druk meid
1 kudos 2026-06-05 20:32:33 op Mama appelsap cartoon
Ton met zout kan je ook niet 'onhoren'.
0 kudos 2026-06-04 17:22:09 op Goedemorgen, schone slapers
PomPom.
4 kudos 2026-06-04 17:19:21 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Juistem. Omdat preventieve euthanasie niet mag.
-2 kudos 2026-06-04 16:59:47 op Hatsa, zo door rood
Ja net,maar dat zijn ook geen broodtrommelchauffeurs.
-41 kudos 2026-06-03 21:32:17 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Die fag geeft gas en t menneke begint te slingeren. rara politiepet.
4 kudos 2026-06-03 21:29:45 op 2 bus chauffeur met elkaar op de vuist
Wat een oenen, maar die serveerster van vd valk ziet er goed uit.
3 kudos 2026-06-03 20:18:55 op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
Wat gereserveerd allemaal.
0 kudos 2026-06-03 20:14:19 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Doe ik met alles zo. We zitten wel altijd met oude spullen. Gif niks.
4 kudos 2026-06-01 21:24:00 op Prog metal drummert speelt 'Shake It Off'
Das toch niet echt. Muziekanten die slayer metallica en zeppelin niet kennen?
0 kudos 2026-06-01 20:56:39 op Dumpert slowTV
Tja, das gewoon imitatie.
-2 kudos 2026-06-01 20:44:26 op Tesla red hertjes op de snelweg
Een ree is een hert. Twee reeën zijn herten. Twee kleine herten zijn hertjes. Dus, Tesla red hertjes op de snelweg.
-6 kudos 2026-06-01 20:27:19 op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
Hier zitten die joekels met honderden op de vuilnisbelt. Het zijn gewoon hele grote meeuwen.
-1 kudos 2026-06-01 20:24:36 op NASCAR op z'n Frans
Micro Machines!
9 kudos 2026-05-29 22:52:23 op Kinderbrommer klapt op busje
regels aanhouden. boven de 25km een helm en een verzekering. heb nog een puch staan die echt 25 rijd. moet ik tegenwoordig een helm bij op. het lijkt wel of iedereen alle regels is vergeten
4 kudos 2026-05-28 22:19:03 op Wees gewoon duidelijk
Ik heb nog wel een optie voor jouw ambiguïteit....
-4 kudos 2026-05-28 21:44:46 op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
Nog niks
10 kudos 2026-05-27 21:57:15 op Mag ik één keer bellen?
He-man! He-man!
0 kudos 2026-05-27 21:38:15 op Telegraafstagiair mocht ook een item maken
Lekker gestopt met je opleiding
-1 kudos 2026-05-26 23:36:04 op Boer Hermsen pakt de snelweg
Ja net, gaat niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.