203,165 +209518 -6353
Kudos
#151 (Top 0.0472%)
| Kudos/dag | 126.35 |
| Kudos/reaguursel | 21.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3428 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -116 |
203,165 +209518 -6353
Kudos
#151 (Top 0.0472%)
| Kudos/dag | 126.35 |
| Kudos/reaguursel | 21.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3428 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -116 |
9,656
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 6 |
| Topreaguursels | 29 |
| Woorden per reaguursel | 12.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 50 |
| Aantal x weggejorist | 103 |
| Geregistreerd op | 18-01-2022 |
| Eerste reactie op | 18-01-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-14 19:04:27 door LaffeHerder67 op Allemaal van links naar rechts!
Trek iets warms aan
1 kudos 2026-06-14 17:28:51 door PeterPandemie op Je hebt gezoend he?
*houdt
1 kudos 2026-06-14 15:43:40 door DerAlte71 op Beste Vrienden onenigheidje
Rectificatie : aan het geluid te horen glazen flessen. Ik snap dat je pissig bent als iemand wat bier over je heen gooit, maar een volle fles bier tegen iemand zijn hoofd gooien is poging tot doodslag..
-1 kudos 2026-06-14 15:40:47 door DerAlte71 op Beste Vrienden onenigheidje
Zo te zien plastic flessen...
2 kudos 2026-06-14 11:55:56 door STD-C309 op Touw vergeten bij bungeejump
Gekke vind ik ook is dat het eigenlijk wel opvalt dat er niks vast zit aan haar. Los van de medewerkers is er niemand uit het publiek die hierop aanslaat.
8 kudos 2026-06-14 09:45:40 door LSDelicious op Je hebt gezoend he?
Een echte schipper houd zijn dek schoon.
-1 kudos 2026-06-13 22:30:58 door Dweeziltje op Kan iemand de kraan uitzetten?
@Fr123 | 13-06-26 | 22:52: Ik zou er best eentje willen hebben.
7 kudos 2026-06-13 20:52:53 door Fr123 op Kan iemand de kraan uitzetten?
Haha domme zuigzeug
0 kudos 2026-06-13 20:47:23 door WigaDan op Kan iemand de kraan uitzetten?
Ja,, anders konden wij het toch niet zien en dan hadden we niets om over te zeuren of om te lachen. Gelukkig is haar kamer droog
0 kudos 2026-06-13 19:29:03 door dikkejenkie op Met de fiets naar school
Jawohl.
0 kudos 2026-06-13 17:00:40 door DeSlipperman op Met de fiets naar school
dit is een duitser
-1 kudos 2026-06-13 14:47:30 door Viesbillendoekje op Met de fiets naar school
Das Reich.
-3 kudos 2026-06-13 07:15:24 door Krijgnouwat op Ferdy knuffelt met transgenders in Thailand
Dat ligt toch in West-Friesland? Ooster Blokker?
4 kudos 2026-06-12 12:57:50 door HermanDePermban op Zou je liever?
Wij kunnen ook best zonder jou.
12 kudos 2026-06-12 10:51:38 door Ongetemd op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Afbouw in stijl is het bedrijf, kom lekker door met de reviews
52 kudos 2026-06-12 10:36:09 door ja, of niet op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
natuurlijk wel. dit is precies wat bij pownews past
6 kudos 2026-06-11 19:07:48 door martijnberendsen op UEFA trolt FIFA
In Polen/Oekraïne spelen ze in ieder geval zelf nog wel voetbal, dat was bij Qatar wel anders
5 kudos 2026-06-11 18:43:07 door BromSnor86 op Overval op juwelier in Arnhem
Als je heel goed kijkt zie je hem in de struiken liggen. Een lantaarnpaal zag hij 1,2,3 niet. De begroeiing geeft enige bescherming en zal de kogels wat dempen. Een schuilplaats is altijd beter dan niks.
-1 kudos 2026-06-11 10:02:44 door OttO1916 op Lekker ding met gouden keeltje
Gewoon het dakraam dicht laten. Kan niks gebeuren
-2 kudos 2026-06-10 10:58:09 door nieuwsgierige pelg op Die haatcomments van mannen
Dat zou ik nu nooit zeggen van een meisje dat zo vriendelijk is om ze te laten zien.
3 kudos 2026-06-10 08:16:37 door Oosterboer op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
Ik vraag me vooral af wat ze kosten en wanneer ze kunnen.
-4 kudos 2026-06-09 07:58:15 door owikzegmaarwat op Kakkerlak heeft een vriendje dat er uit wil
vuur is niet vloeibaar vriend
-2 kudos 2026-06-09 07:52:31 door NatteKiwi op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Beetje zonde he, me gaan zitten schamen vanwege zijn gedrag. Of voel jij je 'plaatsvervangend' als je naar z'n debiele kale kop kijkt?
0 kudos 2026-06-08 19:02:04 door onbelangrijkemening op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
dat is prima. maar moeten daar die inspiratieloze liedjes en sfeer bij?
1 kudos 2026-06-08 18:24:50 door InternetNiet op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Dat noem ik dan niet echt rivaliserend.
0 kudos 2026-06-08 18:14:46 door 68Charger op Doe maar een tattoetje
Captain Spaulding!
8 kudos 2026-06-08 17:27:11 door TandjevanMichelaar op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
@Benny Gladjes | 08-06-26 | 19:00: is dit een matige Fresh Prince of Bel-air referentie? Iets anders kan ik er niet van maken.
-4 kudos 2026-06-08 17:06:58 door DohnJoe1 op Doe maar een tattoetje
Uncle Sam zal het zijn.
-4 kudos 2026-06-08 17:05:16 door Pjotr K op Doe maar een tattoetje
Een exorcist lijkt me niet onverstandig
-2 kudos 2026-06-08 17:04:43 door DohnJoe1 op Doe maar een tattoetje
The Stand wellicht?
-15 kudos 2026-06-08 17:00:06 door Benny Gladjes op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Behalve wanneer een van de teams uit Philidelphia komt. Dan wil het nog wel eens misgaan. Geen idee waarom overigens.
5 kudos 2026-06-08 15:18:01 door Schuurm op Jonge Amsterdammers...
Sauna staat op standje sneeuwvlok, anders zou de huid daar verbranden.
29 kudos 2026-06-08 09:17:35 door Creatieloos op Aftermath burenruzie Burgum
Ik vond het vooral mooi te zien hoe iedereen vol overtuiging hun rol speelde.
2 kudos 2026-06-08 08:36:58 door MakeEarthGreatAgain op Als je een probleem hebt...
@Meneer.Reaguurder | 07-06-26 | 17:30: los ervan dat CO2 de oorzaak is van klimaatverandering en niet de warmte van servers geldt de wet van behoud van energie hier ook. Die windenergie die de windmolen heeft onttrokken van de wind was anders wel op een andere manier afgegeven aan de aarde.
1 kudos 2026-06-08 06:45:58 door Djowjs op Eriksen weer in elkaar gezakt op het veld
Onzin, hartritmestoornissen vinden altijd plaats. Ook als hij achter de geraniums zou zitten. De icd heeft het ritme weer herstart. Niks meer, niks minder. De timing is alleen rot.
3 kudos 2026-06-08 05:36:33 door RandyBiel op Als je een probleem hebt...
@Meneer.Reaguurder | 07-06-26 | 17:30:
Opwarming van de aarde heeft vrij weinig met directe warmte te maken. Het gaat om het broeikaseffect, hoeveel zonlicht geabsorbeerd wordt.
16 kudos 2026-06-07 15:30:58 door Meneer.Reaguurder op Als je een probleem hebt...
@banjo-kazooie die datacenters voor AI worden sowieso warm, al komt de stroom van een windmolen. De zooi die erin gaat wordt gemaakt met watergekoelde fabrieken die flink warm worden. Dan wordt het in een boot hiernaartoe gebracht, en dan ben ik vast nog wel een paar stappen vergeten.
-59 kudos 2026-06-07 15:18:13 door banjo-kazooie op Als je een probleem hebt...
AI heeft een miniscuul aandeel in de CO2 emissies van de aarde.
35 kudos 2026-06-07 14:57:51 door Dweeziltje op Je eigen fouten kunnen toegeven
Ha, je snapt 'm.
11 kudos 2026-06-07 12:03:24 door Kroegtijgert op Botenruzie Amsterdam
Pleonasme. Iedereen weet dat Amsterdam kut is.
0 kudos 2026-06-07 09:53:00 door Zoheetikniet op Instructies geven aan trambestuurder
Zijn moeder die ook zijn zus is maar tegenwoordig als Mo door het leven gaat.
0 kudos 2026-06-07 09:10:17 door Krielkip91 op Instructies geven aan trambestuurder
(White Chicks)
"You wanna talk about mothers..."
6 kudos 2026-06-07 09:01:53 door Ben-nie-gek op Oefenpotje USA - Duitsland
En ook op turnen zo te zien!
2 kudos 2026-06-06 23:37:07 door VanUitDeZolderkamer op Het is toch wel een spannende periode...
ja heel jammer
1 kudos 2026-06-06 17:22:41 door Duffe op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Ze mag toch ook gewoon door? Ze leeft in vrijheid en verdient haar geld met een "luxe" baan. Dat ze haar straf voor zware mishandeling en poging tot doodslag op een hoogbejaarde vrouw heeft uitgezeten betekend niet dat haar verleden verder verzwegen moet worden. Leven met haar verleden zal zeker niet makkelijk zijn, juist omdat ze af en toe geconfronteerd zal worden met haar eigen zeer zware fouten.
0 kudos 2026-06-06 16:29:58 door nieuwsgierige pelg op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
@baldiebla1 | 06-06-26 | 16:44: In België bestaat een misdrijf genaamd "kwaadwillige ruchtbaarmaking". Je mag er kritiek geven op vonnissen, veroordeelde personen e.d.m. maar als je het expliciet kwaadwillig doet om de persoon te benadelen, dan kan betrokkene klacht indienen tegen jou. (dus, zoals jij het zegt namelijk "die persoon is kut enz., blijft toegelaten. Dat is immers nog niet kwaadwillig)
5 kudos 2026-06-06 14:44:22 door baldiebla1 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Hoezo dan? Die streep eronder is juridisch gezien. Ze hoeft niet meer terug de gevangenis in. Dat zegt HELEMAAL NIETS over haar sociale leven. Zij is kut, want zij heeft dingen gedaan die kut zijn. Of je daarvoor een straf heb gekregen maakt mij geen zak uit. Je blijft kut. Net als Volkert v/d Graaf. Blijft kut. Al met al zijn Anna Dobber en Volkert v/d Graaf erg vergelijkbaar. Nutteloze mensen met een moraal en ethiek waar ik en vele anderen van huiveren.
0 kudos 2026-06-06 12:12:01 door Forza_Ruud_Krol op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Streep onder haar misdaad nu ze haar straf heeft voltooid? Voor dat verleden wel, maar voor het heden niet!
Ze is nu kennelijk een nieuwe fase ingegaan, een fase waarin ze dat misdadige verleden exploiteert. Daar mag best iets van gevonden worden.
Ze is infloewensert op de soosjels. Hoeveel rode vlaggen wil je hebben? Goed, laten we netjes blijven en zeggen dat een rode vlag niet genoeg is, er moet meer zijn voordat je haar afserveert. Wel: ze gaat op schoolreisje met andere infloewenserts, dat bevalt haar niet, ze doet daar haar beklag over, maar als anderen dan over haar klagen, haalt ze haar eigen verleden aan als verzachtende omstandigheid voor haar eigen gedrag.
Dat verleden was afschuwelijk, dat lijdt geen twijfel. Maar als je je eigen lijden exploiteert (want vergeet niet: Tiktok e.d. is een verdienmodel, geen poëzie-album), en het lijden van je eigen slachtoffer wegmoffelt, dan verdien je pek en veren.
2 kudos 2026-06-06 11:29:26 door Molochiaan op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Acties, consequenties. Lijkt me toch bekend terrein voor een ordinaire aandachtshoer. Dat de wereld überhaupt nog omkijkt naar zo'n figuur, alsof je er wat van kunt leren?
3 kudos 2026-06-06 09:05:10 door aceshigh op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Zo makkelijk kom je niet van je fouten af, zeker niet als het zulke heftige fouten waren. Daar moet je de rest van je leven mee leven. Alsof 2 jaar straf voldoende is om met een schone lei verder te gaan en doen alsof er nooit iets gebeurd is nadat je een vrouw van 82 zwaar mishandeld hebt?