1,404 +1448 -44
Kudos
#30760 (Top 9.6251%)
| Kudos/dag | 48.41 |
| Kudos/reaguursel | 18.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 224 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -19 |
1,404 +1448 -44
Kudos
#30760 (Top 9.6251%)
| Kudos/dag | 48.41 |
| Kudos/reaguursel | 18.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 224 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -19 |
76
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.62 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 22.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 26-05-2026 |
| Eerste reactie op | 26-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-23 20:56:49 door xel01 op Geen zin om je tuin bij te houden?
Jij woont op zolder met kinderen bij je moeder thuis?
4 kudos 2026-06-23 10:31:15 door Aarsveer op Engvis is eng
* tittycam
-1 kudos 2026-06-23 07:44:29 door Stommiie op Engvis is eng
Dat is een systeem om zijn GoPro voor zich te kunnen houden
12 kudos 2026-06-22 14:25:01 door Geen jeweetwel op Fatbike VS Undercovers
Voor een gedeelte heb je gelijk, maar 30 jaar terug gingen ze achter opgevoerde cita's, puchjes of mt'tjes aan.
3 kudos 2026-06-21 11:57:55 door Creatieloos op Daar komt ie hoor, hou je vast!
Ja, en daarna viel de water met bakken uit de hemel.
0 kudos 2026-06-19 21:46:16 door Hariebombarie op Tornado raast over huis
Tornado's in de VS zijn vaak enorm krachtig. Er zijn tal van verhalen waarbij ook staal en beton zwaar beschadigd is geraakt. Daarnaast ligt Effington niet in de traditionele tornado alley, dus zijn de huizen daar ook echt niet op deze stormen gebouwd.
3 kudos 2026-06-19 18:11:14 door darkracer125 op Tornado raast over huis
hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden?
tegen een tornado zijn onze huizen ook niet opgewassen. alleen het herbouwen van onze huizen is 6 tot 10 keer zo duur.
3 kudos 2026-06-18 21:17:55 door RW00 op Spiegeloefening voor reaguurders
Je moet hem ook niet aan je kinderen laten zien. Het is vanzelfsprekend dat ze je uitlachen als zij zelf een grotere hebben.
6 kudos 2026-06-18 11:45:24 door Creatieloos op Reaguurders op vakansie
Is nu Apenvla.
18 kudos 2026-06-16 14:44:36 door lekkerNSFW op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
de sponsors
32 kudos 2026-06-16 05:28:05 door dikkejenkie op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
Geen fatbikes en "odeh" geroep dus mij lijkt een waarschuwing zonder verdere gevolgen op z'n plaats.
-7 kudos 2026-06-13 07:49:18 door Wateenaccountnaamzeg op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Wat links veranderd de kleur ofzo? De makkelijkste manier om te vertellen dat je achterlijk bent is constant links of rechts mekkeren. Sterkte in de rest van je leven en dit geld ook voor alle swingers die die plusknop in hebben gedrukt.
3 kudos 2026-06-12 11:24:15 door EvenGeduldAUB op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Nou is toch fijn om te zien wat voor samenleving we hebben zonder er zelf tussen te moeten zitten.
0 kudos 2026-06-12 11:03:57 door menniehoennie op Pleurt op met dat mieljeu
Dat hebben we ook, maar vertel dat maar eens aan PowNed. Dit is stoken voor de views.
3 kudos 2026-06-10 14:30:15 door Kaasplank op Even een laat recensietje tikken voor House
Ik zeg altijd maar, als Kalmaanenrap het niet kent dan is het niet relevant.
4 kudos 2026-06-10 14:03:51 door StevenQ op Even een laat recensietje tikken voor House
Een ziekenhuisserie die 8 jaar lang liep en 5 emmy's won(uit 25 nominaties), liep van 2004 tot 2012, ook uitgezonden in Nederland
5 kudos 2026-06-10 13:50:45 door ShakespeareanTragedy op Even een laat recensietje tikken voor House
Cultuurbarbaar. Dit is de ziekenhuisserie en comedy die alle andere ziekenhuisseries en comedy's overbodig heeft gemaakt.
-9 kudos 2026-06-08 13:50:44 door illu op In de islamosfeer...
Kleine "marginale" volgersgroep voor de Tate's van deze wereld. Meerdere docu's, die dit onder de aandacht proberen te brengen. Ja dit is echt een heel klein probleem. Je doet verder aannames onder "verrijkers" zonder enige onderbouwing los van je onderbuik. Ongeacht welke politieke stroming je navolgt, dit is een probleem.
1 kudos 2026-06-07 11:00:20 door Ik spreek Nederlands op Dronken jochies rammen gevel fietsenmaker
Als ik me niet vergis van het album NIGGAZ4LIFE
0 kudos 2026-06-07 08:48:06 door owikzegmaarwat op Competitie winnen in Algerije
scholing, huisvesting of zorg is te moeilijk, teveel gedoe. iedereen kan vuurwerk halen en afsteken.
15 kudos 2026-06-06 15:53:02 door Lux-et-Libertas op Competitie winnen in Algerije
Misschien omdat zij denken: Algerije bepaalt, haram Europa betaalt
0 kudos 2026-06-06 15:50:47 door Bruine ster AMG op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
maar hoelang nog....
-3 kudos 2026-06-06 15:41:00 door Jan5884 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Niet om het een of ander maar 35 jaar geleden waren er ook voetbalverenigingen in de provincie Groningen waar we liever niet naar toe gingen omdat je wist dat het gegarandeerd gezeik en geschop zoud worden.
-2 kudos 2026-06-03 12:21:21 door KikoMontana op RIP het Westen
@sarabada: er is op dit moment zo goed als geen enkele partij welke verandering wil in het status quo. Heb jij een alternatief?
-1 kudos 2026-06-03 11:57:50 door Attelenooje op RIP het Westen
@sarabada, als je denkt dat fvd een pvv extremistisch zijn dan staat je nog wat te wachten. Als er niks gebeurd zullen de partijen die daarna komen nog veel verder gaan.
1 kudos 2026-06-03 11:27:10 door thebeast4000 op RIP het Westen
@sarabada | 03-06-26 | 13:15: diegene wat er nu zitten lossen het probleem zeker niet op.
16 kudos 2026-06-03 11:15:18 door sarabada op RIP het Westen
@KikoMontana | 03-06-26 | 12:15:
Gezien ze in het verleden vooral wappies en Putin-pijperij naar voren hebben gebracht. Weet niet of FvD nou diegene moeten zijn die dit probleem op moeten lossen.
6 kudos 2026-06-03 10:32:20 door thytus op RIP het Westen
@KikoMontana | 03-06-26 | 12:15: Vraag me ook weleens af hoeveel AI bots hier op dumpert reageren
-1 kudos 2026-06-03 10:15:32 door KikoMontana op RIP het Westen
Je kunt het hier op dumpert al lezen, lijkt langzaam meer op een joop chatroom. Het zijn allemaal maar (dagelijkse) voorvalletjes.... FVD heeft mijn en alle stemmen binnen mijn directe omgeving per vandaag erbij want genoeg is genoeg.
1 kudos 2026-05-29 16:15:53 door Aarsveer op OCD-momentje het vervolg
Liever met 33,3333333333 km/u gemaakt.
0 kudos 2026-05-29 08:36:09 door Kreationist op OCD-momentje het vervolg
Dat is niet zo veilig op de 1ste rijbaan.
11 kudos 2026-05-29 08:35:39 door GraafPoly op OCD-momentje het vervolg
Vol in de ankers voor een foto is een top idee natuurlijk.
1 kudos 2026-05-28 21:38:50 door PiratenSmurf op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Praat hem nou niet aan dat hij wat anders is. Straks gaat hij nog in zichzelf geloven. Dikke onverzorgde verwarde man. Dat is precies wat het is. Ze noemen juist precies het beestje bij de naam.
1 kudos 2026-05-28 20:05:15 door Stijlloze Gast op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
En dan hebben we het nog niet eens over het gezeik op nu-punt-nl dat die man afgevoerd wordt in z'n schijtbroekje en dat dat toch niet netjes zou zijn om op de foto te zetten.
4 kudos 2026-05-28 17:00:00 door Drildeur op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
In dit geval vond ik het wel meevallen. Echter, het Lidewij de Vos artikel van gister was bij NU.nl en de NOS alleen 'FvD is extreemrechts', wat het narratief van linkse partijen is. Terwijl de Telegraaf meldde dat FvD aangevallen werd vanwege migratiekritiek.
9 kudos 2026-05-26 13:30:30 door Kalmaanenrap op Bizar bloedgevecht in de trein
@bertbokworst | 26-05-26 | 15:26: Kijk nou uit, straks word je als bruinhemd weggezet!
13 kudos 2026-05-26 13:26:55 door bertbokworst op Bizar bloedgevecht in de trein
Er zit een hele kudde asielmeuk in Castricum , allemaal geparkeerd in haastig neergepleurde bouwketen langs het spoor en verderop in een leeg staand winkelgebeuren.
Na het kroegen is ook altijd de standaard opmerking : niet langs het station fietsen in je eentje.
9 kudos 2026-05-26 11:40:11 door EvenGeduldAUB op Bizar bloedgevecht in de trein
En laatst ook nog bij opsporing gezocht. Het wordt er wel beter op in Castricum.