DumpStats voor Kalmaanenrap 👶

1,404 +1448 -44

Kudos

#30760 (Top 9.6251%)

Kudos/dag 48.41
Kudos/reaguursel 18.47
Meeste kudos op 1 reaguursel 224
Minste kudos op 1 reaguursel -19

76

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.62
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.8
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 26-05-2026
Eerste reactie op 26-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-23 07:44:29 door Stommiie op Engvis is eng
Dat is een systeem om zijn GoPro voor zich te kunnen houden

12 kudos 2026-06-22 14:25:01 door Geen jeweetwel op Fatbike VS Undercovers
Voor een gedeelte heb je gelijk, maar 30 jaar terug gingen ze achter opgevoerde cita's, puchjes of mt'tjes aan.

0 kudos 2026-06-19 21:46:16 door Hariebombarie op Tornado raast over huis
Tornado's in de VS zijn vaak enorm krachtig. Er zijn tal van verhalen waarbij ook staal en beton zwaar beschadigd is geraakt. Daarnaast ligt Effington niet in de traditionele tornado alley, dus zijn de huizen daar ook echt niet op deze stormen gebouwd.

3 kudos 2026-06-19 18:11:14 door darkracer125 op Tornado raast over huis
hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden?
tegen een tornado zijn onze huizen ook niet opgewassen. alleen het herbouwen van onze huizen is 6 tot 10 keer zo duur.

3 kudos 2026-06-18 21:17:55 door RW00 op Spiegeloefening voor reaguurders
Je moet hem ook niet aan je kinderen laten zien. Het is vanzelfsprekend dat ze je uitlachen als zij zelf een grotere hebben.

-7 kudos 2026-06-13 07:49:18 door Wateenaccountnaamzeg op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Wat links veranderd de kleur ofzo? De makkelijkste manier om te vertellen dat je achterlijk bent is constant links of rechts mekkeren. Sterkte in de rest van je leven en dit geld ook voor alle swingers die die plusknop in hebben gedrukt.

-9 kudos 2026-06-08 13:50:44 door illu op In de islamosfeer...
Kleine "marginale" volgersgroep voor de Tate's van deze wereld. Meerdere docu's, die dit onder de aandacht proberen te brengen. Ja dit is echt een heel klein probleem. Je doet verder aannames onder "verrijkers" zonder enige onderbouwing los van je onderbuik. Ongeacht welke politieke stroming je navolgt, dit is een probleem.

-2 kudos 2026-06-03 12:21:21 door KikoMontana op RIP het Westen
@sarabada: er is op dit moment zo goed als geen enkele partij welke verandering wil in het status quo. Heb jij een alternatief?

-1 kudos 2026-06-03 11:57:50 door Attelenooje op RIP het Westen
@sarabada, als je denkt dat fvd een pvv extremistisch zijn dan staat je nog wat te wachten. Als er niks gebeurd zullen de partijen die daarna komen nog veel verder gaan.

1 kudos 2026-06-03 11:27:10 door thebeast4000 op RIP het Westen
@sarabada | 03-06-26 | 13:15: diegene wat er nu zitten lossen het probleem zeker niet op.

16 kudos 2026-06-03 11:15:18 door sarabada op RIP het Westen
@KikoMontana | 03-06-26 | 12:15:
Gezien ze in het verleden vooral wappies en Putin-pijperij naar voren hebben gebracht. Weet niet of FvD nou diegene moeten zijn die dit probleem op moeten lossen.

6 kudos 2026-06-03 10:32:20 door thytus op RIP het Westen
@KikoMontana | 03-06-26 | 12:15: Vraag me ook weleens af hoeveel AI bots hier op dumpert reageren

-1 kudos 2026-06-03 10:15:32 door KikoMontana op RIP het Westen
Je kunt het hier op dumpert al lezen, lijkt langzaam meer op een joop chatroom. Het zijn allemaal maar (dagelijkse) voorvalletjes.... FVD heeft mijn en alle stemmen binnen mijn directe omgeving per vandaag erbij want genoeg is genoeg.

1 kudos 2026-05-28 21:38:50 door PiratenSmurf op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Praat hem nou niet aan dat hij wat anders is. Straks gaat hij nog in zichzelf geloven. Dikke onverzorgde verwarde man. Dat is precies wat het is. Ze noemen juist precies het beestje bij de naam.

4 kudos 2026-05-28 17:00:00 door Drildeur op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
In dit geval vond ik het wel meevallen. Echter, het Lidewij de Vos artikel van gister was bij NU.nl en de NOS alleen 'FvD is extreemrechts', wat het narratief van linkse partijen is. Terwijl de Telegraaf meldde dat FvD aangevallen werd vanwege migratiekritiek.

13 kudos 2026-05-26 13:26:55 door bertbokworst op Bizar bloedgevecht in de trein
Er zit een hele kudde asielmeuk in Castricum , allemaal geparkeerd in haastig neergepleurde bouwketen langs het spoor en verderop in een leeg staand winkelgebeuren.

Na het kroegen is ook altijd de standaard opmerking : niet langs het station fietsen in je eentje.