DumpStats voor Kalmaanenrap 👶

1,406 +1450 -44

Kudos

#30760 (Top 9.6251%)

Kudos/dag 48.48
Kudos/reaguursel 18.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 224
Minste kudos op 1 reaguursel -19

76

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.62
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.8
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 26-05-2026
Eerste reactie op 26-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-12 kudos 2026-06-22 16:21:16 op Fatbike VS Undercovers
Dat we serieus met undercover auto's door stadsparken gaan rijden om opgevoerde kinderfietsjes, met daarop fietsers zonder fatsoen, maar met een schoudertasje, te achtervolgen. Had je dit 30 jaar geleden voorspeld, dan was je in een dwangbuis afgevoerd. Wat leven we toch in een tijd van vooruitgang hè?

0 kudos 2026-06-18 16:24:04 op Bijenzwerm
Ze komen even bij elkaar

1 kudos 2026-06-22 13:21:55 op Boom kappen
Sneuveld? Serieus, hoe krijg je het voor elkaar

1 kudos 2026-05-29 08:17:04 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
@JP8926 | 28-05-26 | 21:26: 1 op de 3 mannen in Ter Apel is overlastgevend of crimineel. 1 op de 3! Dat ze na elke winkeldiefstal niet eens meer geregistreerd worden, maar door de politie simpelweg weer terug naar het AZC worden gebracht zorgt voor veel boosheid bij ondernemers én zwaar vertekende cijfers

3 kudos 2026-06-03 13:11:59 op Mama ging ijsjes halen.
@orwellis | 03-06-26 | 09:56: Die gilde dat ze meer wilde, terwijl ze rilde van genot. Ja!

3 kudos 2026-06-19 18:02:19 op Tornado raast over huis
In een land waar zo veel tornado's langsrazen moet je vooral geen huis van crêpepapier en ijslolliestokjes bouwen, lijkt me. Maar aan het gestamel te horen heeft deze man wel grotere problemen. En uiteraard is jezelf filmen in elke situatie je hoogste prioriteit.

3 kudos 2026-06-05 20:16:57 op VrijMiBo
9 en 10 zijn 11 en 12. Verwarrend

3 kudos 2026-06-07 11:09:21 op Integreren kun je leren!
Ik denk dat je geen appels met peren moet vergelijken. Je vader kwam hier om (keihard) te werken. De nieuwkomers van de laatste decennia hadden daar echt geen last van. En er waren programma's en organisaties in overvloed die deze nieuwkomers taalles wilden geven. Als je dan nog steeds niet of nauwelijks Nederlands leert, ligt het volledig aan jezelf. Dan moet je je afvragen waarom je hier wil zijn en wat je kan en wil bijdragen hier. En mag Nederland zich ook terdege afvragen of we je wel of niet in ons midden dulden.

4 kudos 2026-06-07 11:18:01 op Plofkraker aangehouden direct na plof
@Hierisjemoederjongen | 07-06-26 | 07:34: Dwangarbeid onder gevangenen om kost, inwoning en schade veroorzaakt door het misdrijf te vergoeden lijkt mij een uitstekende manier om alle kosten te dekken en discipline en arbeidsethos op te bouwen, zodat men na de straf ook direct van waarde kan zijn (en dus interessant kan zijn voor werkgevers). Win-win-win-situatie dus, in plaats van dat halfzachte, elkaar aansteken met crimineel haantjesgedrag, regime wat er nu heerst in de gevangenissen

5 kudos 2026-06-18 10:38:30 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
@WieWilWat | 18-06-26 | 09:47: Wat als? Dit soort redeneringen zijn het failliet van onze maatschappij. Ja maar, wat als... En nog niet zo lang geleden kon je dan zeggen: "als m'n tante een pikkie had gehad, was het m'n oom geweest". Maar zelfs dat is anno 2026 al niet meer vanzelfsprekend

5 kudos 2026-06-05 15:18:16 op PottenbakTV
Dat staat toch nog wel hoog op m'n bucketlist hoor, een paar mooie potten pakken.

5 kudos 2026-06-16 23:32:36 op How het gemaakt is
Ik vind dit fan-tas-tisch, maar m'n vrouw vindt er geen zak aan.

6 kudos 2026-05-28 14:39:33 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@MojoNL | 28-05-26 | 11:26: De laatste COA-gebiedsmanager van Ter Apel gaf aan dat daar standaard een groep van zo'n 400-500 notoire overlastgevend en criminelen zit. Als je er van uitgaat dat eenderde vrouw is (want waarom zouden die een oorlogsgebied waar dood en verderf heerst en verkrachtingen meer regel dan uitzondering zijn moeten verlaten als de man dat ook kan?) blijven er nog 1.400 mannelijke asielzoekers daar over. Dat betekent dus dat 1 op de 3 asielzoekers overlast veroorzaakt en/of crimineel is. Hoezo doen "wij" dan aan negatieve beeldvorming?

6 kudos 2026-06-05 15:12:08 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Moraal van dit verhaal: Als opa gewoon in die reet was klaargekomen, was opa blij geweest en wij ook.

6 kudos 2026-06-12 12:35:28 op Pleurt op met dat mieljeu
Leef en laat leven. We hebben in dit land toch wel grotere problemen dan een paar weken wat vlaggetjes en zeil aan een paar bomen in een straat. En zoals die man al zei, moet je eens kijken hoeveel insecten er tevoorschijn komen als we dat zeil weer weghalen!

6 kudos 2026-05-29 10:19:02 op OCD-momentje het vervolg
Waarom film je dit terwijl je 110 kmh rijdt? Eén fotootje bij stilstand had toch ook prima gekund?

7 kudos 2026-06-12 12:47:43 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Tien minuten pure treurnis. Als je als "nieuwszender" serieus genomen wil worden ga je je toch niet met dit soort onderwerpen bezighouden. Pauperlevel supreme

8 kudos 2026-06-16 23:42:55 op Nest bouwen
Vespa Hayabusa

12 kudos 2026-06-03 12:08:22 op RIP het Westen
Ik hoor in m'n hoofd al de Pro en d66 mensen, vooral van die brandnetel-Gerda's, in talkshows zeggen hoe erg ze dit "voorval" vinden maar dat deze man een racistische xenofoob is die puur uit is op polarisatie. Zo erg zijn we inmiddels gezonken in West Europa

13 kudos 2026-06-08 15:40:57 op In de islamosfeer...
Hele discussies thuis over de invloed van manosphere en van die jonge, onzekere influencers die deze bullshit op YouTube zetten. Natuurlijk zijn dat volslagen randdebielen. Maar die invloed die zij hebben valt volledig weg bij de culturele manosphere van alle verrijkers die we hier zonder nadenken maar binnenlaten (en die we, als we wél nadenken opeens niet meer buiten krijgen). Die hype rond Tate is de zoveelste poging van bepaalde linkse politici om de aandacht op iets marginaals te vestigen, om zo het volk af te kunnen leiden van wat er daadwerkelijk speelt. Walgelijk gewoon. Maar goed, als ik het thuis al niet eens goed duidelijk kan maken zonder ruzie…. Duidelijk geen manosphere hier in Huize Wastevree