1,402 +1446 -44
Kudos
#30760 (Top 9.6251%)
| Kudos/dag | 48.34 |
| Kudos/reaguursel | 18.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 224 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -19 |
1,402 +1446 -44
Kudos
#30760 (Top 9.6251%)
| Kudos/dag | 48.34 |
| Kudos/reaguursel | 18.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 224 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -19 |
76
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.62 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 22.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 26-05-2026 |
| Eerste reactie op | 26-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
63 kudos 2026-06-24 15:01:59 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Twee perfecte voorbeelden van waar dit land volledig door naar de tyfus gaat; zichzelf filmende aandachtshoeren en broccoli-uitschot.
11 kudos 2026-06-24 13:09:27 op Vetzakken in de sportschool
En die anderen zijn zoooo narcistisch!
-1 kudos 2026-06-23 22:38:19 op Geen zin om je tuin bij te houden?
Mijn kinderen roepen dan heel snel en heel hard: Zes geiten in de wei! Blijft grappig
2 kudos 2026-06-23 18:21:01 op Best slecht in Best
Nee, die waren net al achteraan gezet
7 kudos 2026-06-23 18:17:59 op Carpaccio a la motorblok
Ik zat bijna te juichen bij die laatste. Heerlijk!
-6 kudos 2026-06-23 10:58:07 op Even spelen met de hond
Ik denk niet dat de VAR wordt ingeschakeld
2 kudos 2026-06-23 09:26:20 op Geld maakt niet gelukkig?
Dat is sowieso geen roekeloze uitgave van je spaargeld
15 kudos 2026-06-23 09:24:20 op Engvis is eng
Nou, zet dat dier terug joh! En waarom draag je een beha?
-12 kudos 2026-06-22 16:21:16 op Fatbike VS Undercovers
Dat we serieus met undercover auto's door stadsparken gaan rijden om opgevoerde kinderfietsjes, met daarop fietsers zonder fatsoen, maar met een schoudertasje, te achtervolgen. Had je dit 30 jaar geleden voorspeld, dan was je in een dwangbuis afgevoerd. Wat leven we toch in een tijd van vooruitgang hè?
1 kudos 2026-06-22 13:21:55 op Boom kappen
Sneuveld? Serieus, hoe krijg je het voor elkaar
63 kudos 2026-06-21 20:34:59 op Paarshaar met Groenhaar
Ik zal wel oud zijn hoor, maar als ik paars of groen haar zou hebben, zou ik het echt laten verven…
-6 kudos 2026-06-21 16:24:01 op Man staart in trein Den Haag
Als hij dat zo kant typen dan magt hij dat toch zelf weten?
59 kudos 2026-06-21 15:43:08 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Openlijke discriminatie is strafbaar. Oppakken en afvoeren, deze naïeve deuggleuf. Ga anders als queer eens een half jaartje wonen op zuid, in Amsterdam west of Kanaleneiland. Kijken we daarna wel of je multiculti leventje zonder "witte mannen" nog zo leuk is. Totaal verknipt beeld van de werkelijkheid.
18 kudos 2026-06-21 13:30:09 op Daar komt ie hoor, hou je vast!
De onweer?
3 kudos 2026-06-19 18:02:19 op Tornado raast over huis
In een land waar zo veel tornado's langsrazen moet je vooral geen huis van crêpepapier en ijslolliestokjes bouwen, lijkt me. Maar aan het gestamel te horen heeft deze man wel grotere problemen. En uiteraard is jezelf filmen in elke situatie je hoogste prioriteit.
9 kudos 2026-06-19 10:22:03 op Ismaël Koné breekt z'n been na tackle
2 x +n
23 kudos 2026-06-18 22:31:03 op Spiegeloefening voor reaguurders
Meteen geprobeerd! Heeft niet echt geholpen. Mijn vrouw en kinderen rollen nog steeds over de vloer van het lachen
4 kudos 2026-06-18 18:16:55 op Reaguurder gaat naar het strand
Ruk-anje
0 kudos 2026-06-18 16:24:04 op Bijenzwerm
Ze komen even bij elkaar
53 kudos 2026-06-18 13:22:11 op Reaguurders op vakansie
Tering heej me vla!! Geweldig toch?
5 kudos 2026-06-18 10:38:30 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
@WieWilWat | 18-06-26 | 09:47: Wat als? Dit soort redeneringen zijn het failliet van onze maatschappij. Ja maar, wat als... En nog niet zo lang geleden kon je dan zeggen: "als m'n tante een pikkie had gehad, was het m'n oom geweest". Maar zelfs dat is anno 2026 al niet meer vanzelfsprekend
5 kudos 2026-06-18 08:26:27 op Feestende Congolezen in Portugal
Je taalles van de basisschool ben je duidelijk wel vergeten
1 kudos 2026-06-17 16:33:51 op Automobilist geeft geen fuck om peper
Hot pursuit
0 kudos 2026-06-17 13:43:32 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@Loosecanon | 17-06-26 | 13:23: Uw losse kanon is een bbc?
8 kudos 2026-06-16 23:42:55 op Nest bouwen
Vespa Hayabusa
3 kudos 2026-06-16 23:36:59 op Backflip op live tv
*neus
5 kudos 2026-06-16 23:32:36 op How het gemaakt is
Ik vind dit fan-tas-tisch, maar m'n vrouw vindt er geen zak aan.
2 kudos 2026-06-16 23:26:33 op Verdwaalde reaguurder
Helemaal Knicks in NYC!!!
44 kudos 2026-06-16 15:30:32 op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
Wie heeft er ooit verzonnen dat voetballers diplomatieke antwoorden moeten geven? Hij vindt het gewoon kut en dat zou hij toch gewoon moeten kunnen zeggen?
224 kudos 2026-06-15 23:12:09 op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
1 x per maand rijdt daar een politieauto. Lekkere timing, Matthijs!
0 kudos 2026-06-15 08:44:05 op Het is druk op de oversteekplaats
Wie rijdt er dan ook tijdens spitsuur door Duckstad?
0 kudos 2026-06-15 08:43:02 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Zo klinkt m'n zoontje van negen soms ook. En dan leg ik het hem nog een keer rustig uit…
29 kudos 2026-06-15 08:40:30 op Japanners zijn goed opgevoed
Na jaren van hoodies, northface en intimiderend gedrag zou het toch voor de hele wereld geweldig zijn als dit onze nieuwe rolmodellen in en rondom de stadions zijn. En de steden. En de pretparken, festivals, andere sportwedstrijden en demonstraties.
18 kudos 2026-06-15 00:45:29 op VAR met humor
Hoezo dragen de video-scheidsrechters eigenlijk zo'n scheidsrechterspak en waarom worden ook zij op hun beurt gefilmd? Zit er weer een andere VAR in een pakje te beoordelen of ze wel goed beoordelen?
10 kudos 2026-06-14 22:26:51 op Opstelling Oranje tegen Japan
Die is toch gelijktijdig met Krajicek gestopt joh, barbaar!
0 kudos 2026-06-13 09:55:02 op Gezellig ritje door de hoofdstad
-weggejorist-
73 kudos 2026-06-12 16:37:20 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Ja, je kan blurren tot je een ons weegt, maar ik weet, net als de meeste mensen die niet in een linkse bubbel verblijven, hoe deze dealertjes eruit zien hoor. Toont overigens wel de totale naïviteit van de npo aan.
7 kudos 2026-06-12 12:47:43 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Tien minuten pure treurnis. Als je als "nieuwszender" serieus genomen wil worden ga je je toch niet met dit soort onderwerpen bezighouden. Pauperlevel supreme
6 kudos 2026-06-12 12:35:28 op Pleurt op met dat mieljeu
Leef en laat leven. We hebben in dit land toch wel grotere problemen dan een paar weken wat vlaggetjes en zeil aan een paar bomen in een straat. En zoals die man al zei, moet je eens kijken hoeveel insecten er tevoorschijn komen als we dat zeil weer weghalen!
2 kudos 2026-06-11 15:22:29 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
We hebben Mempis en Brobbie toch? Oh, wacht….
4 kudos 2026-06-11 10:54:20 op Een lange rechte weg met alle ruimte om in te halen
Rijbewijs inleveren graag
-19 kudos 2026-06-10 15:33:45 op Even een laat recensietje tikken voor House
Geen idee waar dit over gaat. Boeit dit iemand?
38 kudos 2026-06-09 21:06:52 op Jij gaat de bus uit
En waar ik "bus" zei, moet dat "land" zijn. Stop de tijd! Ik zet twee jokers in…
2 kudos 2026-06-09 11:57:57 op Vandaag heb ik deze doosje aan
Katwalk
13 kudos 2026-06-08 15:40:57 op In de islamosfeer...
Hele discussies thuis over de invloed van manosphere en van die jonge, onzekere influencers die deze bullshit op YouTube zetten. Natuurlijk zijn dat volslagen randdebielen. Maar die invloed die zij hebben valt volledig weg bij de culturele manosphere van alle verrijkers die we hier zonder nadenken maar binnenlaten (en die we, als we wél nadenken opeens niet meer buiten krijgen). Die hype rond Tate is de zoveelste poging van bepaalde linkse politici om de aandacht op iets marginaals te vestigen, om zo het volk af te kunnen leiden van wat er daadwerkelijk speelt. Walgelijk gewoon. Maar goed, als ik het thuis al niet eens goed duidelijk kan maken zonder ruzie…. Duidelijk geen manosphere hier in Huize Wastevree
37 kudos 2026-06-08 10:48:24 op 15 jaar oefenen..
Hoge zolderkamer heeft deze reaguurder
27 kudos 2026-06-08 10:31:45 op Aftermath burenruzie Burgum
Wat eten kentekens doorgaans?
3 kudos 2026-06-07 12:25:52 op Dronken jochies rammen gevel fietsenmaker
NWA nog steeds plus 1
4 kudos 2026-06-07 11:18:01 op Plofkraker aangehouden direct na plof
@Hierisjemoederjongen | 07-06-26 | 07:34: Dwangarbeid onder gevangenen om kost, inwoning en schade veroorzaakt door het misdrijf te vergoeden lijkt mij een uitstekende manier om alle kosten te dekken en discipline en arbeidsethos op te bouwen, zodat men na de straf ook direct van waarde kan zijn (en dus interessant kan zijn voor werkgevers). Win-win-win-situatie dus, in plaats van dat halfzachte, elkaar aansteken met crimineel haantjesgedrag, regime wat er nu heerst in de gevangenissen
3 kudos 2026-06-07 11:09:21 op Integreren kun je leren!
Ik denk dat je geen appels met peren moet vergelijken. Je vader kwam hier om (keihard) te werken. De nieuwkomers van de laatste decennia hadden daar echt geen last van. En er waren programma's en organisaties in overvloed die deze nieuwkomers taalles wilden geven. Als je dan nog steeds niet of nauwelijks Nederlands leert, ligt het volledig aan jezelf. Dan moet je je afvragen waarom je hier wil zijn en wat je kan en wil bijdragen hier. En mag Nederland zich ook terdege afvragen of we je wel of niet in ons midden dulden.