DumpStats voor Kalmaanenrap 👶

1,406 +1450 -44

Kudos

#30760 (Top 9.6251%)

Kudos/dag 48.48
Kudos/reaguursel 18.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 224
Minste kudos op 1 reaguursel -19

76

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.62
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.8
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 26-05-2026
Eerste reactie op 26-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

81 kudos 2026-06-06 17:58:34 op Ff pinnen
Kap gewoon met deze onzin-filmpjes. Anti-Interessant

75 kudos 2026-06-03 11:48:29 op RE: Niks aan het handje..
Dit zijn geen kinderen meer die dit doen. En al helemaal geen kwajongensstreken. Psychopaten zijn het die een spuitje moeten krijgen

73 kudos 2026-06-12 16:37:20 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Ja, je kan blurren tot je een ons weegt, maar ik weet, net als de meeste mensen die niet in een linkse bubbel verblijven, hoe deze dealertjes eruit zien hoor. Toont overigens wel de totale naïviteit van de npo aan.

69 kudos 2026-06-06 17:27:10 op Competitie winnen in Algerije
Geld voor fatsoenlijke scholing, huisvesting of zorg hebben ze niet en de mannen die dat land zouden kunnen opbouwen plunderen ondertussen west Europa leeg. Maar als een voetbalclub een prijs wint wordt alles uit de kast getrokken. Ik begrijp het niet helemaal

63 kudos 2026-06-21 20:34:59 op Paarshaar met Groenhaar
Ik zal wel oud zijn hoor, maar als ik paars of groen haar zou hebben, zou ik het echt laten verven…

63 kudos 2026-05-28 14:49:57 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
En op nu-punt-nl wordt uiteraard weer gesproken over "verward gedrag" en worden direct alle reactiemogelijkheden gesloten, want stel je toch eens voor dat mensen het beestje bij de naam zouden noemen. Bah

59 kudos 2026-06-21 15:43:08 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Openlijke discriminatie is strafbaar. Oppakken en afvoeren, deze naïeve deuggleuf. Ga anders als queer eens een half jaartje wonen op zuid, in Amsterdam west of Kanaleneiland. Kijken we daarna wel of je multiculti leventje zonder "witte mannen" nog zo leuk is. Totaal verknipt beeld van de werkelijkheid.

52 kudos 2026-05-26 13:28:43 op Bizar bloedgevecht in de trein
Castricum hoor ik iemand van de NS hier zeggen. Stond daar laatst niet een hele groep brandnetel-Gerda's met spandoeken waarop stond hoe graag ze een AZC wilden?

44 kudos 2026-06-16 15:30:32 op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
Wie heeft er ooit verzonnen dat voetballers diplomatieke antwoorden moeten geven? Hij vindt het gewoon kut en dat zou hij toch gewoon moeten kunnen zeggen?

38 kudos 2026-06-09 21:06:52 op Jij gaat de bus uit
En waar ik "bus" zei, moet dat "land" zijn. Stop de tijd! Ik zet twee jokers in…

37 kudos 2026-06-08 10:48:24 op 15 jaar oefenen..
Hoge zolderkamer heeft deze reaguurder

29 kudos 2026-06-15 08:40:30 op Japanners zijn goed opgevoed
Na jaren van hoodies, northface en intimiderend gedrag zou het toch voor de hele wereld geweldig zijn als dit onze nieuwe rolmodellen in en rondom de stadions zijn. En de steden. En de pretparken, festivals, andere sportwedstrijden en demonstraties.

23 kudos 2026-06-18 22:31:03 op Spiegeloefening voor reaguurders
Meteen geprobeerd! Heeft niet echt geholpen. Mijn vrouw en kinderen rollen nog steeds over de vloer van het lachen

20 kudos 2026-06-04 13:52:42 op Met je blote reet in de trein staan
Gewoon gezamenlijk opstaan tegen mensen die, bewust of onbewust, een onveilige en onprettige situatie veroorzaken. En als er zo gereageerd wordt, mag dat wat mij betreft ook gepaard gaan met gepast fysiek geweld.

18 kudos 2026-06-15 00:45:29 op VAR met humor
Hoezo dragen de video-scheidsrechters eigenlijk zo'n scheidsrechterspak en waarom worden ook zij op hun beurt gefilmd? Zit er weer een andere VAR in een pakje te beoordelen of ze wel goed beoordelen?

18 kudos 2026-05-27 20:08:48 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Exact. De discussie moet ook helemaal niet gaan over kleur, maar over wat je kan en wil bijdragen aan de maatschappij. Er wordt veel te weinig verwacht van nieuwkomers en er wordt veel te veel getolereerd van nieuwkomers uit een bepaalde hoek, die niet kunnen omgaan met onze vrije samenleving en verworvenheden. Maar die groep mag je dan weer niet apart behandelen, want dat is discriminatie. En zo holt ons land achteruit en stappen er hordes mensen over naar enge clubjes als FvD en PVV die het ook niet kunnen oplossen, omdat ook zij geen onderscheid mogen maken.

16 kudos 2026-06-06 17:17:48 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Hier in het noorden is de verhouding gelukkig nog een stuk normaler. Dezelfde kinderen vertonen weliswaar nog steeds afwijkend, dominant en agressief gedrag, maar veel minder dan wanneer ze in een groep zijn en elkaar ook nog eens aansteken en opjutten. Ook worden ze hier nog wel eens door de omstanders gecorrigeerd. Dat was in het westen, waar ik ook dertig jaar heb gewoond, al niet eens meer aan de orde, uit angst voor represailles of uit angst om voor racist te worden uitgemaakt. Bizar gewoon hoe we onze maatschappij en onze normen en waarden in amper vijftig jaar volledig verkwanseld hebben.

15 kudos 2026-06-23 09:24:20 op Engvis is eng
Nou, zet dat dier terug joh! En waarom draag je een beha?

13 kudos 2026-06-08 15:40:57 op In de islamosfeer...
Hele discussies thuis over de invloed van manosphere en van die jonge, onzekere influencers die deze bullshit op YouTube zetten. Natuurlijk zijn dat volslagen randdebielen. Maar die invloed die zij hebben valt volledig weg bij de culturele manosphere van alle verrijkers die we hier zonder nadenken maar binnenlaten (en die we, als we wél nadenken opeens niet meer buiten krijgen). Die hype rond Tate is de zoveelste poging van bepaalde linkse politici om de aandacht op iets marginaals te vestigen, om zo het volk af te kunnen leiden van wat er daadwerkelijk speelt. Walgelijk gewoon. Maar goed, als ik het thuis al niet eens goed duidelijk kan maken zonder ruzie…. Duidelijk geen manosphere hier in Huize Wastevree

12 kudos 2026-06-03 12:08:22 op RIP het Westen
Ik hoor in m'n hoofd al de Pro en d66 mensen, vooral van die brandnetel-Gerda's, in talkshows zeggen hoe erg ze dit "voorval" vinden maar dat deze man een racistische xenofoob is die puur uit is op polarisatie. Zo erg zijn we inmiddels gezonken in West Europa

8 kudos 2026-06-16 23:42:55 op Nest bouwen
Vespa Hayabusa

7 kudos 2026-06-12 12:47:43 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Tien minuten pure treurnis. Als je als "nieuwszender" serieus genomen wil worden ga je je toch niet met dit soort onderwerpen bezighouden. Pauperlevel supreme

6 kudos 2026-06-05 15:12:08 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Moraal van dit verhaal: Als opa gewoon in die reet was klaargekomen, was opa blij geweest en wij ook.

6 kudos 2026-05-29 10:19:02 op OCD-momentje het vervolg
Waarom film je dit terwijl je 110 kmh rijdt? Eén fotootje bij stilstand had toch ook prima gekund?

6 kudos 2026-06-12 12:35:28 op Pleurt op met dat mieljeu
Leef en laat leven. We hebben in dit land toch wel grotere problemen dan een paar weken wat vlaggetjes en zeil aan een paar bomen in een straat. En zoals die man al zei, moet je eens kijken hoeveel insecten er tevoorschijn komen als we dat zeil weer weghalen!

6 kudos 2026-05-28 14:39:33 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@MojoNL | 28-05-26 | 11:26: De laatste COA-gebiedsmanager van Ter Apel gaf aan dat daar standaard een groep van zo'n 400-500 notoire overlastgevend en criminelen zit. Als je er van uitgaat dat eenderde vrouw is (want waarom zouden die een oorlogsgebied waar dood en verderf heerst en verkrachtingen meer regel dan uitzondering zijn moeten verlaten als de man dat ook kan?) blijven er nog 1.400 mannelijke asielzoekers daar over. Dat betekent dus dat 1 op de 3 asielzoekers overlast veroorzaakt en/of crimineel is. Hoezo doen "wij" dan aan negatieve beeldvorming?

5 kudos 2026-06-16 23:32:36 op How het gemaakt is
Ik vind dit fan-tas-tisch, maar m'n vrouw vindt er geen zak aan.

5 kudos 2026-06-18 10:38:30 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
@WieWilWat | 18-06-26 | 09:47: Wat als? Dit soort redeneringen zijn het failliet van onze maatschappij. Ja maar, wat als... En nog niet zo lang geleden kon je dan zeggen: "als m'n tante een pikkie had gehad, was het m'n oom geweest". Maar zelfs dat is anno 2026 al niet meer vanzelfsprekend

5 kudos 2026-06-05 15:18:16 op PottenbakTV
Dat staat toch nog wel hoog op m'n bucketlist hoor, een paar mooie potten pakken.

4 kudos 2026-06-07 11:18:01 op Plofkraker aangehouden direct na plof
@Hierisjemoederjongen | 07-06-26 | 07:34: Dwangarbeid onder gevangenen om kost, inwoning en schade veroorzaakt door het misdrijf te vergoeden lijkt mij een uitstekende manier om alle kosten te dekken en discipline en arbeidsethos op te bouwen, zodat men na de straf ook direct van waarde kan zijn (en dus interessant kan zijn voor werkgevers). Win-win-win-situatie dus, in plaats van dat halfzachte, elkaar aansteken met crimineel haantjesgedrag, regime wat er nu heerst in de gevangenissen