DumpStats voor WierdKud

74,081 +86352 -12271

Kudos

#669 (Top 0.2093%)

Kudos/dag 38.03
Kudos/reaguursel 20.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 2668
Minste kudos op 1 reaguursel -695

3,645

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.87
Topreaguursels 19
Woorden per reaguursel 24.8
Reacties per reaguursel 0.55
Meeste reaguursels op 1 dag 25
Aantal x weggejorist 80
Geregistreerd op 22-02-2021
Eerste reactie op 22-02-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-22 21:53:38 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Ik hoop dat je puur ter referentie benoemt dat het een vrouwelijke agent is en niet zozeer 'omdat ze vrouw is'. Daar ga ik maar even vanuit. Gezien het feit dat die schutter een paar seconden later alsnog naast haar stond was haar reactie niet zo gek. Wat triest dit allemaal zeg.

1 kudos 2026-06-22 13:40:55 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Zeer begrijpelijke woede. Overigens heeft Nederland ook een twijfelachtig aandeel in dit gebeuren, bleek onlangs na onderzoek. Ik heb het niet helemaal meer scherp maar iets met een bedrijf dat hier ingeschreven staat ergens op de Zuidas, volgens mij. Opzoeken waard.

2 kudos 2026-06-21 08:56:31 op Summerville scoort de 5-1
Haha, her en der waren er al reacties dat Zweden de favoriet zou zijn. Wij Hollanders kunnen echt het meest pessimistische en zure volk zijn qua trots. Deze 5-1 laat gewoon zien dat we een retegoed Oranje hebben momenteel.

1 kudos 2026-06-21 08:55:26 op Summerville scoort de 5-1
Velen weten niet dat jongens als Summerville, Gravenberch, Brobbey en de Timbers al eens samen een EK hebben gewonnen. Fijn teampje hebben we!

-3 kudos 2026-06-20 14:19:02 op Ondertussen in Moskou
Mensen als jij zijn de nieuwe plaag op sociale media.

22 kudos 2026-06-16 17:39:28 op Ik ga stukje hardlopen
Waarom staat dit in de min? We plussen andere aandachtshoeren toch ook gewoon joh, laten we nou niet doen alsof we zo kieskeurig zijn.

5 kudos 2026-06-11 21:32:12 op Samenvatting uit Belfast
Ik vraag me af of sommige reaguurders hier daadwerkelijk enig besef hebben van wat ze zeggen. Dat ze dit goedkeuren en hier ook willen zien. Dan ben je bijzonder ver heen en zit je echt retediep vast in de social media-fuik hoor. De tering.

-8 kudos 2026-06-11 21:31:02 op Samenvatting uit Belfast
Huizen van immigranten aanvallen ja? Moeten we dan nu ook jouw huis gaan aanvallen omdat jouw medelanders er in Loosdrecht een teringzooi van hebben gemaakt zoals tokkies betaamt? Ik wist dat Dumpert rechts was, dat is prima. Helaas is het sinds Covid echt de verkeerde kant op gegaan hier en werkt Dumpert zelf ook mee aan het voeden van extreemrechts en het wegjorissen van reacties die daar iets van vinden of zeggen. Tering triest.

6 kudos 2026-06-08 13:41:42 op In de islamosfeer...
Lale mag hier ook gewoon het beestje bij naam noemen: columnisten zijn (denk ik) vooral bang hun eigen baan op het spel te zetten met het bekritiseren van de islam. Voor je het weet ben je gecanceld voor de baan waar je je complete leven voor hebt gewerkt.

-1 kudos 2026-06-06 08:38:13 op Wat de Noren kunnen
Memphis lacht vaak genoeg op beeld, maar dat wil jij natuurlijk niet zien want jij hebt een hekel aan hem omdat hij wat anders is dan jij en je omgeving. Verder een zeer matige spits, dat wel.

1 kudos 2026-06-04 21:36:59 op Mark in Kyiv
Haha, denk je serieus dat Rusland met hun materieel uit 1865 in de buurt van de baas van de NAVO kan komen?

10 kudos 2026-06-04 21:35:35 op Mark in Kyiv
Vereeuwigde Rutte-haat, anti-AZC.. We hebben weer een feesboektokkie gevonden. Maar oh wat deed Geert het goed als leider van Nederland he? De tering.

68 kudos 2026-06-03 20:17:57 op Maxim doet een oproep
Grammaticaal waardeloos en verder zelden eens met Maxim, maar in dezen volledig met hem eens. Angela de Jong is echt een akelige columnist en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook gewoon een akelige vrouw is. Helaas leven we in een wereld waar niet inhoud, maar extremen en akeligheid beloond worden.

3 kudos 2026-06-03 10:00:53 op Klazienaveen op zn best
In het oosten noemen we dit grensvolk. Ergens in hun 'opvoeding' worden ze toch wat anders dan normale mensen. Vriezenveen, Klazienaveen.. Een pot nat.

9 kudos 2026-06-01 21:21:30 op Meer uitzwaaitraining
De zuurtegraad van reaguurders omtrent Oranje en het naderende WK heeft ook wel iets treurigs. En straks staan ze allemaal te juichen.

4 kudos 2026-06-01 08:44:27 op Uitzwaaitraining Oranje
Je bedoelt dat jij de jongens niet kent of ze er niet ruig genoeg uitzien? Je hebt de twee Timbers wat pittbuls zijn, Dumfries, DiRono, Van Dijk, Ake, Van de Ven, etc. Verdedigers waar Spanje nog van droomt en waarvan de wissels daar in de basis zouden staan. Verder, wat hebben die pittbuls die jij zo graag wilt zien ooit gewonnen eigenlijk?

22 kudos 2026-06-01 07:32:08 op Uitzwaaitraining Oranje
Een tamelijk positief filmpje over ons nationale elftal die een warming-up doen: in de min, 98% zure reacties. Gaan we lekker allemaal? De tering. En straks allemaal weer de polonaise als ze niet voor het eerst ver komen nadat iedereen roept dat het niks wordt.

-8 kudos 2026-05-31 21:38:24 op Uitzwaaitraining Oranje
Tjonge, wat een Hollandse positiviteit weer in de reacties.

1 kudos 2026-05-31 21:37:42 op Uitzwaaitraining Oranje
Die kids tot 10 zijn er dan ook voornamelijk met hun ouders, dus wat is het probleem?

-7 kudos 2026-05-31 21:37:11 op Uitzwaaitraining Oranje
Ja nee oke want we bereiken natuurlijk nooit wat. Ik bedoel, in 2024 zouden we geen wedstrijd winnen en haalden we de halve finale. In 2022 na penalty's uitgeschakeld door de latere wereldkampioen. In 2014 halve finale en in 2010 halve finale. En ieder van die toernooien stonden zure Hollanders als jij vooraf te roepen dat ze beter thuis konden blijven. Maar wel juichen toen het leuk werd natuurlijk. We winnen dan wel nooit zo'n toernooi, maar ja, dan moet ook werkelijk alles meezitten. We bereiken wel structureel meer dan ongeveer 95% van de andere landen, als klein landje. Maar trots zijn, dat kennen we niet.

-4 kudos 2026-05-31 21:34:24 op Uitzwaaitraining Oranje
Zuur reageren vanaf je zolderkamer is natuurlijk veel minder treurig dan mensen die plezier hebben. Verder zijn bij zo'n training voornamelijk gezinnen met kinderen, terwijl er bij een gemiddelde Verstappen-race voornamelijk tokkies met wat geld zijn.

6 kudos 2026-05-30 20:03:31 op Batsen in de tent
De bezoekers van Ter Apel moeten ook de dag door komen!

6 kudos 2026-05-27 21:50:28 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Gezien je plusjes zitten veel FVDers weer schuimbekkend op de socials. Keizer en de anderen vragen hier heel terechte dingen, dit gaat namelijk over structurele banden met FVD met de goorste hoeken van extreemrechts. Het is een vieze partij.