DumpStats voor NieuwsFlitZ 👶

49,218 +50311 -1093

Kudos

#1142 (Top 0.3573%)

Kudos/dag 51.27
Kudos/reaguursel 41.71
Meeste kudos op 1 reaguursel 4000
Minste kudos op 1 reaguursel -98

1,180

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.23
Topreaguursels 13
Woorden per reaguursel 9.4
Reacties per reaguursel 0.52
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 07-11-2023
Eerste reactie op 07-11-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-19 11:59:16 op Oprotten met die camera!!!1!
Dit komt wel heel dichtbij. Ik mocht laatst ook bij een Mona die achter een ruitje zat geen foto's maken.

24 kudos 2026-06-19 09:13:09 op Goeiemorgen
Ik heb Inge de Bruijn altijd al een aandachtshoer gevonden.

7 kudos 2026-06-18 09:23:58 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Gezien die grote zas op dat gebouw is het wachten op een complottheorietje over Building 6.

32 kudos 2026-06-13 13:25:41 op Is de stroom eraf?
Schat pak die kabel eens, voel je al Watt?

7 kudos 2026-05-27 15:05:27 op De Oranjeselectie van WK2026
Ipv zeiken om de namen en de omhooggevallen "sterren" kunnen we ook eens achter onze mannen gaan staan en zo een positieve gevoel creëren. De tyfus met iedereen, we worden gewoon wereldkampioen. De voorspellingen zijn met ons
https://www.rtl.nl/nieuws/spor...

12 kudos 2026-05-11 14:13:37 op Knoopdiefstal
Nie gebeurd nie, knoop dat maar in je oren.

0 kudos 2026-05-11 11:45:17 op RIP collega
1981 wil zijn grap terug.

51 kudos 2026-05-08 14:13:24 op OPROEP! Portemonnee gevonden
Leuk, maar fake. Meneer Nathaniel maakt meer van dit soort verhaaltjes op Facebook, check zijn pagina maar.

51 kudos 2026-05-07 11:27:25 op Left Laser vs Volkert deel 2
Wie zijn de mannen die bij hem zitten? Misschien zegt dat iets over de kringen waarin hij zich tegenwoordig begeeft.

7 kudos 2026-05-07 11:24:55 op Left Laser vs Volkert deel 2
Dat is wel heel lekker makkelijk en wishful thinking vanuit de onderbuik. Zoals iedere politicus is roeptoeteren tijdens de campagne makkelijk, maar ook als Pim de grootste was geworden dan was het polderen geblazen. Oftewel waarschijnlijk niet heel veel verschil en misschien wel een snelle kabinetsval gezien alle strubbelingen bij de LPF.