DumpStats voor NieuwsFlitZ 👶

49,218 +50311 -1093

Kudos

#1142 (Top 0.3573%)

Kudos/dag 51.27
Kudos/reaguursel 41.71
Meeste kudos op 1 reaguursel 4000
Minste kudos op 1 reaguursel -98

1,180

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.23
Topreaguursels 13
Woorden per reaguursel 9.4
Reacties per reaguursel 0.52
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 07-11-2023
Eerste reactie op 07-11-2023

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-05-08 14:53:18 door Dizsaidup op OPROEP! Portemonnee gevonden
@Reaguurdstert | 08-05-26 | 14:58: Klopt. Dat bedoelde ik ook maar om een duistere reden heb ik per ongeluk spam geschreven.
Het zal wel humoristische satire zijn.

7 kudos 2026-05-08 12:58:39 door Reaguurdstert op OPROEP! Portemonnee gevonden
@Dizsaidup | 08-05-26 | 14:36: Eigenlijk is dit meer de klassieke en originele betekenis op het internet van het woord "Trollen". Namelijk iets posten waarvan je weet dat het discussies en reacties uit gaat lokken. Ragebait is dus strikt genomen niet altijd spam, soms is het gewoon trololololololo. Mand.

3 kudos 2026-05-08 12:36:15 door Dizsaidup op OPROEP! Portemonnee gevonden
@Reaguurdstert | 08-05-26 | 14:14: Satire moet aan bepaalde eisen voldoen om satire genoemd te mogen worden.
Dit is dus geen satire.
Dit is clickbait of ragebait (reacties uitlokken)
Eigenlijk gewoon spam dus.

7 kudos 2026-05-08 12:20:57 door nlnoob op OPROEP! Portemonnee gevonden
@Reaguurdstert | 08-05-26 | 14:14:
Ah, jij bent dus de doelgroep van Rage bait.
Ik zal zulke kuthumor nooit begrijpen.

-3 kudos 2026-05-08 06:36:55 door Het Vragevuur op Left Laser vs Volkert deel 2
Je weet nooit wat zo iemand beweegt om met die Volkert om te gaan. Als Volkert mijn buurman zou zijn, dan zou ik ook een bepaalde mate van contact met hem onderhouden. Waarom? Omdat ik weet dat hij aanleg heeft om te radicaliseren. En normaal contact en een bepaalde vorm van acceptatie kan dat tegengaan. Ja, ik zou walgen van zijn verleden en zijn huidige stugge opstelling, maar ik zou ook een kleine bijdrage leveren om proberen te voorkomen dat er weer zoiets gebeurt.

15 kudos 2026-01-01 16:54:49 door Wiskasz op Knallend het nieuwe jaar in
Carbidschieten is niet alleen traditie in de achterhoek. Maar mensen als jij denken ook dat tukkers uit de achterhoek komen, dus ik zal je verder niet kwetsen.

1 kudos 2025-10-31 13:25:15 door Espro op D66 WINT VERKIEZINGEN
Zou kunnen, er zijn een aantal restzetels te verdelen nog namelijk. Bij vorige verkiezingen zelfs 10, zeldzaam hoog.

2 kudos 2025-10-27 08:35:43 door nieuwsgierige pelg op Hele dikke apenkooiskills
Ik was eens in een sjiek hotel in Vlaanderen waar de toiletten voor vrouwen en mannen aangeduid werden, respectievelijk met babes en apes.

-4 kudos 2025-10-27 08:18:54 door BolleBoeler op Hele dikke apenkooiskills
Vermoeiend, die trieste figuren die letterlijk bij elk filmpje wel weer een politieke draai aan weet te geven.